Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільні меблі (Комплект обладнання для кабінету хімії)
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2020-02-19-001087-c ● 890dbac7ac7b4d87ac14899da7c68b98
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Бородянської райдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02143910 |
Місцезнаходження: | 07801, Україна , Київська обл., Бородянка, вул. Центральна, 226 |
Контактна особа: |
Касяненко Любов Анатоліївна +380457751038 osvitabor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2020 16:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2020 16:24 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2020 16:24 |
Початок аукціону: | 06 березня 2020 13:26 |
Очікувана вартість: | 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплекти
Шкільні меблі (Комплект обладнання для кабінету хімії)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07801, Україна, Київська область, Бородянський район, Заклади освіти Бородянського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2020 16:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2020 16:20 |
Тех. хімія.docx | |
19 лютого 2020 16:20 |
ТД 2020 р. хімія.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 лютого 2020 11:16
Дата відповіді: 21 лютого 2020 10:43
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі!
На Ваші запитання повідомляємо наступне.
Згідно примітки Додатка 1 до Тендерної документації, до усіх вищезазначених товарів, що містять посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, джерело його походження або виробника, застосовується вираз «або еквівалент». Це використовується для зручності наведення характеристик і не є вимогою постачання даної конкретної торгівельної марки. Усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного товару.
У разі надання еквівалентів заявленого предмету закупівлі учасник повинен подати ПОРІВНЯЛЬНУ ТАБЛИЦЮ технічних характеристик запропонованого ним та заявленого Замовником предмета закупівлі. Відповідно до вимог тендерної документації, критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна (питома вага цінового критерію - 100 %). Ціна пропозиції учасника повинна включати: витрати на закупівлю товарів, транспортні витрати, податки та інші обов’язкові платежі тощо. Таким чином, подана учасниками цінова пропозиція буде розглядатись як остаточна, з урахуванням усіх видів податків та зборів, в тому числі ПДВ, єдиного податку, тощо.
Всі учасники допускаються до участі в торгах на рівних умовах. Платники ПДВ та платники єдиного податку подають свої пропозиції з урахуванням усіх витрат, які вони несуть. Оцінка пропозицій проводиться за результатами аукціону та вартість поданої пропозиції розглядається як остаточна.
На Ваші запитання повідомляємо наступне.
Згідно примітки Додатка 1 до Тендерної документації, до усіх вищезазначених товарів, що містять посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, джерело його походження або виробника, застосовується вираз «або еквівалент». Це використовується для зручності наведення характеристик і не є вимогою постачання даної конкретної торгівельної марки. Усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного товару.
У разі надання еквівалентів заявленого предмету закупівлі учасник повинен подати ПОРІВНЯЛЬНУ ТАБЛИЦЮ технічних характеристик запропонованого ним та заявленого Замовником предмета закупівлі. Відповідно до вимог тендерної документації, критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна (питома вага цінового критерію - 100 %). Ціна пропозиції учасника повинна включати: витрати на закупівлю товарів, транспортні витрати, податки та інші обов’язкові платежі тощо. Таким чином, подана учасниками цінова пропозиція буде розглядатись як остаточна, з урахуванням усіх видів податків та зборів, в тому числі ПДВ, єдиного податку, тощо.
Всі учасники допускаються до участі в торгах на рівних умовах. Платники ПДВ та платники єдиного податку подають свої пропозиції з урахуванням усіх витрат, які вони несуть. Оцінка пропозицій проводиться за результатами аукціону та вартість поданої пропозиції розглядається як остаточна.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 березня 2020 13:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ |
248 850,00
UAH з ПДВ
|
246 330,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
247 500,00
UAH з ПДВ
|
247 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ #13566542 |
Переможець |
246 330,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2020 16:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2021 12:03
|
Звіт про виконання договору | укладений |
14 січня 2021 12:01
|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2020 10:09
|
Договір | укладений |
24 березня 2020 10:07
|