Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нове будівництво берегозакріплювальних споруд на р. Прут в с. Семаківці Матеївецької сільської ради Івано-Франківської області (Код ДК 021:2015- 45246100-4 Будівництво річкових дамб)
Очікувана вартість
17 869 706,13 UAH
UA-2024-03-22-010965-a ● 88a5d2bf696d4ad8852d7c57f5d681e3
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МАТЕЇВЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04354048 |
Вебсайт: | https://mateivetska-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 78267, Україна , Івано-Франківська обл., село Матеївці, вул. ВІДРОДЖЕННЯ, буд. 10 |
Контактна особа: |
Любомир Веселовський +380343392197 com.services.mat@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2024 16:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2024 15:09 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2024 15:09 |
Очікувана вартість: | 17 869 706,13 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 89 348,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається з урахуванням умов, викладених в цьому пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. (Додаток- 5 Форма Банківська гарантія) Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 89 348 грн. 53 коп. (вісімдесят дев’ять тисяч триста сорок вісім грн. п’ятдесят три коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування — для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи — резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Матеївецька сільська рада Код ЄДРПОУ: 04354048 IBAN № UA108201720355199001022025941 в ГУ ДКСУ в Івано-Франківській області |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 89348.53 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання цього Договору встановлюється у вигляді внесення Підрядником грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Підрядник зобов’язаний внести на розрахунковий рахунок Замовника забезпечення виконання Договору у вигляді грошових коштів не пізніше дня укладення договору з дня повідомлення про намір укласти договір. 14.2. Банківські реквізити Замовника для внесення Підрядником грошових коштів (забезпечення виконання договору): одержувач – Матеївецька сільська рада, р/р UA108201720355199001022025941 в ГУ ДКСУ в Івано-Франківській області, код ЄДРПОУ- 04354048. 14.3. Розмір забезпечення виконання цього Договору становить 5% ціни Договору, що становить _______________ грн. 14.4.Замовник повертає забезпечення виконання договору після виконання Підрядником Договору про закупівлю, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі недійсними або Договору про закупівлю нікчемним, а також згідно з умовами, зазначеними в Договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. 14.5. Даним забезпеченням забезпечується зобов’язання Підрядника з сплати штрафних санкцій (пеня, штрафи) що нараховані Замовником за порушення виконання зобов’язань. 14.6. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання зобов’язань, залишаються у Замовника в тій сумі, у якій необхідно покрити невиконане зобов’язання, про що Замовник письмово повідомляє Підрядника. Якщо після двостороннього підписання Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), на рахунку Замовника залишиться залишок коштів Підрядника, перехованих як забезпечення зобов’язання, або повна їх сума і відсутні підстави для їх використання, як забезпечення зобов’язання, така сума повертається Підряднику. Проценти на суму забезпечення зобов’язання, протягом строку її знаходження у Замовника не нараховуються. 14.7. Підрядник після внесення забезпечення виконання цього Договору у вигляді грошових коштів повинен надати підтвердження внесення таких коштів. 14.8. У разі не перерахування Підрядником забезпечення виконання цього Договору у вигляді грошових коштів у розмірі _______________ грн. на розрахунковий рахунок Замовника до встановленої дати, підрядник буде вважатися таким, що відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. 14.9. Підрядник зобов’язаний внести на розрахунковий рахунок Замовника забезпечення виконання Договору у вигляді грошових коштів не пізніше дня укладення договору з дня повідомлення про намір укласти договір. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Нове будівництво берегозакріплювальних споруд на р. Прут в с. Семаківці Матеївецької сільської ради Івано-Франківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
78291, Україна, Івано-Франківська область, с. Семаківці, р. Прут
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 грудня 2024
ДК 021:2015: 45246100-4 — Будівництво річкових дамб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься після виконання Договору та підписання акту виконаних робіт і довідки про виконані роботи(форми КБ-2в, КБ-3) протягом 30 календарних днів з дня підписання документів при наявності бюджетних призначень, а у разі затримки бюджетного фінансування не пізніш ніж протягом 3-х днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2024 16:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2024 16:38 |
Д2 проект.docx | |
28 березня 2024 16:38 |
ТД Нове будівництво .docx | |
28 березня 2024 16:38 |
Д4 Кваліфікаційні критерії.docx | |
28 березня 2024 16:38 |
зміни.docx | |
22 березня 2024 16:51 |
Генплан (1).pdf | |
22 березня 2024 16:51 |
ТВ-10.pdf | |
22 березня 2024 16:51 |
Поздовжній профіль.pdf | |
22 березня 2024 16:51 |
геологія.pdf | |
22 березня 2024 16:51 |
Ситуаційний план.pdf | |
22 березня 2024 16:51 |
пояснювальна записка.pdf | |
22 березня 2024 16:51 |
Поперечні профілі 1-3.pdf | |
22 березня 2024 16:51 |
АБ.pdf | |
22 березня 2024 16:51 |
Поперечні профілі 4-5.pdf | |
22 березня 2024 16:51 |
Д5 Банківська гарантія.docx | |
22 березня 2024 16:51 |
Д1.docx | |
22 березня 2024 16:51 |
Д 3 Тех. завдання.docx |
28 березня 2024 16:42 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 березня 2024 16:38 |
Д2 проект.docx
|
|||
28 березня 2024 16:38 |
ТД Нове будівництво .docx
|
|||
28 березня 2024 16:38 |
Д4 Кваліфікаційні критерії.docx
|
|||
28 березня 2024 16:38 |
зміни.docx
|
|||
22 березня 2024 16:51 |
Генплан (1).pdf
|
|||
22 березня 2024 16:51 |
ТВ-10.pdf
|
|||
22 березня 2024 16:51 |
Поздовжній профіль.pdf
|
|||
22 березня 2024 16:51 |
геологія.pdf
|
|||
22 березня 2024 16:51 |
Ситуаційний план.pdf
|
|||
22 березня 2024 16:51 |
пояснювальна записка.pdf
|
|||
22 березня 2024 16:51 |
Поперечні профілі 1-3.pdf
|
|||
22 березня 2024 16:51 |
АБ.pdf
|
|||
22 березня 2024 16:51 |
Поперечні профілі 4-5.pdf
|
|||
22 березня 2024 16:51 |
Д5 Банківська гарантія.docx
|
|||
22 березня 2024 16:51 |
Д1.docx
|
|||
22 березня 2024 16:51 |
Д 3 Тех. завдання.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно виконання аналогічних договорів
Дата подання: 26 березня 2024 15:54
Дата відповіді: 28 березня 2024 16:28
Шанований Замовник, відповідно до тендерної документації предметом даної закупівалі є Нове будівництво берегозакріплювальних споруд на р. Прут в с. Семаківці Матеївецької сільської ради Івано-Франківської області (Код ДК 021:2015-45246100-4 Будівництво річкових дамб).
Однак, відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 додатку 4 зазначено, що аналогічним вважається договір, за предметом закупівлі ДК 021:2015:45240000-1 Будівництво гідротехнічних споруд.
Просимо уточнити, який саме вимагається досвід виконання аналогічних договорів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за звернення! За для уточнення кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) будуть внесені зміни у тендерну документацію.
Щодо технічного завдання
Дата подання: 27 березня 2024 17:22
Дата відповіді: 28 березня 2024 14:57
п.1 Вирубування вручну чагарника середньої густоти. Просимо надати роз'яснення яку розцінку застосувати, так як в ресурсних елементних кошторисних нормах на будівельні роботи немає норми, що відповідає опису п.1, де роботи виконуються вручну.
п.17 передбачено розроблення грунту бульдозерами при роботi на водогосподарському будiвництвi, а в коригуючій розцінці (п.18) не враховано проведення робіт на водогосподарському будiвництвi. Просимо пояснити, чи слід у п. 18 враховувати проведення робіт на водогосподарському будiвництвi?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за звернення! Згідно інвестиційного кошторису Обґрунтування (шифр норми) п.1 КБ47-153-2И1, п. 17 - КБ1-25-2; тех.ч. п.1.3.21-23 п.1.3.26,27 1.3.30-32 к=1,06 Кэмм=1,06, п.18 - КБ1-25-10.
Аналогічний договір
Дата подання: 28 березня 2024 16:23
Дата відповіді: 29 березня 2024 09:45
Шанований Замовник, відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 додатку 4 зазначено, що аналогічним вважається договір, за предметом закупівлі ДК 021:2015:45240000-1 Будівництво гідротехнічних споруд.
Якщо учасник має аналогічний договір з предметом закупівлі " Нове будівництво берегозакріплювальних споруд........", але код ДК не був зазначений при підписанні договору. Чи відповідатиме даний договір кваліфікаційним вимогам?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за звернення! Відповідно до абз. 7-8 Особливостей замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до ч. 9 ст. 29 закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Тому розгляд договору на відповідність кваліфікаційному критерію на даному етапі закупівлі не відповідає положенням Особливостей та Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч. 9 ст. 29 закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Тому розгляд договору на відповідність кваліфікаційному критерію на даному етапі закупівлі не відповідає положенням Особливостей та Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо проекту договору
Дата подання: 29 березня 2024 10:05
Дата відповіді: 29 березня 2024 13:14
Шановний Замовнику, відповідно до пункту 4.4 Загальних положень тендерної документації зазначено, що строк виконання робіт, з дня укладання договору по 26 грудня 2024 року, проте, відповідно до проекту договороу додаток 2 до тендерної документації, у пункті 11.2 розділу 11 зазначено, що Договір набуває чинності та поширюється на відносини між Сторонами з дня його підписання та діє до 31.12.2024 р., а в частині розрахунків – до повного виконання сторонами своїх зобов'язань.
Просимо уточнити і усунути розбіжності?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за звернення! Відповідно до частини 7 статті 180 Господарського кодексу Строком дії господарського договору є час, впродовж якого існують господарські зобов'язання сторін, що виникли на основі цього договору.
Поняття «строк договору» та «строк виконання зобов`язання» згідно з приписами ЦК України мають різний зміст.
Відтак, закінчення строку договору, який був належно виконаний лише однією стороною, не звільняє другу сторону від відповідальності за невиконання чи неналежне виконання нею її обов`язків під час дії договору.
Поняття «строк виконання зобов`язання» і «термін виконання зобов`язання» охарактеризовані у статті 530 ЦК України. Згідно з приписами її частини першої, якщо у зобов`язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).
З огляду на викладене строк (термін) виконання зобов`язання може збігатися зі строком договору, а може бути відмінним від нього, зокрема коли сторони погодили строк (термін) виконання ними зобов`язання за договором і визначили строк останнього, зазначивши, що він діє до повного виконання вказаного зобов`язання. Оскільки бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року.
27 грудня завершується прийняття електронних документів клієнтів із системи дистанційного обслуговування «Клієнт-казначейства - Казначейство» (далі – СДО) до облікових систем АС «Є-Казна Доходи», АС «Є-Казна»», тому для можливості проведення оплати органами ДКС України, строк дії договору та строк виконання зобов’язань різняться.
Поняття «строк договору» та «строк виконання зобов`язання» згідно з приписами ЦК України мають різний зміст.
Відтак, закінчення строку договору, який був належно виконаний лише однією стороною, не звільняє другу сторону від відповідальності за невиконання чи неналежне виконання нею її обов`язків під час дії договору.
Поняття «строк виконання зобов`язання» і «термін виконання зобов`язання» охарактеризовані у статті 530 ЦК України. Згідно з приписами її частини першої, якщо у зобов`язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).
З огляду на викладене строк (термін) виконання зобов`язання може збігатися зі строком договору, а може бути відмінним від нього, зокрема коли сторони погодили строк (термін) виконання ними зобов`язання за договором і визначили строк останнього, зазначивши, що він діє до повного виконання вказаного зобов`язання. Оскільки бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року.
27 грудня завершується прийняття електронних документів клієнтів із системи дистанційного обслуговування «Клієнт-казначейства - Казначейство» (далі – СДО) до облікових систем АС «Є-Казна Доходи», АС «Є-Казна»», тому для можливості проведення оплати органами ДКС України, строк дії договору та строк виконання зобов’язань різняться.
стосовно фінансування робіт по обєкту
Дата подання: 29 березня 2024 10:22
Дата відповіді: 29 березня 2024 14:20
Шановний Замовник згідно пункту 2.4 розділу 2 проекту договору (додаток 2) до тендерної документації зазначено:
При відсутності коштів на фінансування робіт по обєкту, терміни виконання робіт не переносяться.
Виконані на свій ризик Підрядником роботи без підтвердження фінансування Замовником не приймаються.
Просимо повідомити, чи підтверджено фінансування даного обєкту на 2024 рік?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за звернення! Відповідно до рішення сесії Матеївецької сільської ради №644-ХХVIII/2023 від 22.12.2023 р. «Про бюджет Матеївецької сільської територіальної громади на 2024 рік» фінансування становить 5 000 (п’ять тисяч) грн., на суму 17 864 706 грн. 13 коп. – фінансування відсутнє.
Відповідно до пункту 27 частини першої статті 1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі — Закон про публічні закупівлі) визначено, що роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, який затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Об’єкт будівництва — це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури згідно з ДБН А 2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженими наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 року № 163.
Згідно з роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 25.11.2016 № 3302-01/38216-06, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовники керуються даними кошторису (кошторисного розрахунку) на весь об’єкт будівництва (якщо роботи проводять на окремому об’єкті, на який складено окремий об’єктний кошторисний розрахунок, то їх закупівлю замовник здійснює, керуючись вартісними межами, установленими частиною першою статті 2 Закону, а саме на загальну вартість робіт відповідно до затвердженого кошторису).
Відповідно до пункту 27 частини першої статті 1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі — Закон про публічні закупівлі) визначено, що роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, який затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Об’єкт будівництва — це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури згідно з ДБН А 2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженими наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 року № 163.
Згідно з роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 25.11.2016 № 3302-01/38216-06, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовники керуються даними кошторису (кошторисного розрахунку) на весь об’єкт будівництва (якщо роботи проводять на окремому об’єкті, на який складено окремий об’єктний кошторисний розрахунок, то їх закупівлю замовник здійснює, керуючись вартісними межами, установленими частиною першою статті 2 Закону, а саме на загальну вартість робіт відповідно до затвердженого кошторису).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2024 15:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" |
14 594 000,00
UAH з ПДВ
|
14 504 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДПРОЕКТ ІФ" |
15 610 643,00
UAH з ПДВ
|
14 513 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" |
15 029 384,40
UAH з ПДВ
|
14 514 520,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПМК-77 |
17 356 431,23
UAH з ПДВ
|
17 356 431,23
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" #37306789 |
Відхилено |
14 504 000,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2024 17:12
|
ТОВ "БУДПРОЕКТ ІФ" #39372551 |
Відхилено |
14 513 000,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2024 12:49
|
ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" #30051316 |
Відхилено |
14 514 520,80
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2024 16:50
|
ТОВ ПМК-77 #36996741 |
Відхилено |
17 356 431,23
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2024 15:33
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій