Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Деревина твердих порід (Дрова )
Очікувана вартість
2 100 000,00 UAH
UA-2024-04-09-010759-a ● 889a04d8aadc4bfe9eeec3fdcaa30bcc
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Житомирська багатопрофільна опорна лікарня "Новогуйвинської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01991671 |
Місцезнаходження: | 12460, Україна , Житомирська обл., с.Троянів, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 8 |
Контактна особа: |
Ольга Цисар 04124927190977503830, +380977503830 ztcrlprozorro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 квітня 2024 16:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 17 квітня 2024 15:22 |
Початок аукціону: | 17 квітня 2024 15:22 |
Очікувана вартість: | 2 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Деревина твердих порід (Дрова )
Місцезнаходження: Житомирська обл. Житомирський р-н.с. Станишівка. шосе Сквирське,3; Категорія замовника: 3). підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі".
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 метр кубічний
Деревина твердих порід (Дрова )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 03418100-4 — Деревина твердих порід
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 480 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 квітня 2024 16:14 |
Тендерна документація.doc | |
09 квітня 2024 16:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 квітня 2024 16:14 |
Тендерна документація.doc
|
||
09 квітня 2024 16:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Усунення порушень у ТД
Дата подання: 12 квітня 2024 09:11
Дата відповіді: 15 квітня 2024 13:11
Шановний Замовник, звертаємо вашу увагу на чисельні порушення допущені при складанні ТД та вимагаємо їх виправити, а саме: 1. Згідно Додаток 3. МЕДИКО – ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ на закупівлю товару ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ, ВИМАГАЄТЬСЯ - Надати сертифікат відповідності ГОСТУ (ТПП) в складі тендерної пропозиції. Повідомляємо про те, що із січня 2019 року лісова промисловість України перейшла на європейські стандарти класифікації та вимірювання лісо¬ та пилопродукції. Перехід на національні стандарти, передбачено постановою Уряду «Про затвердження Програми діяльності Кабінету Міністрів України» від 09.12.2014 року №695 та у відповідності до наказу державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 14.12.2015 року №184.Перехід до нової стандартизації зумовлений розвитком нових технологій переробки деревини та євроінтеграційними процесами в лісовій галузі України. Товар , що є предметом закупівлі не підлягає обов’язковій сертифікації. Зазначений вами сертифікат відповідності ГОСТ(ТПП) втратив чинність з 01.01.2019року. Вимагаємо прибрати зазначену вимогу з ТД. 2. Згідно того ж Додатку з вимагається - Якщо учасник є дилером, то в складі тендерної пропозиції надає копію лісорубного квитка та лист про наміри співпраці з лісництвом або іншим постачальником(якщо не прямий виробник). Повідомляємо про те, що на даний момент закупівля товару, відповідно до предмету закупівлі, у виробників, здійснюється на товарних біржах, відповідно до Регламенту товарних бірж :«Оформлення та обмін біржовими (аукціонними) свідоцтвами, актами виконаних робіт за цим Регламентом може здійснюватись із застосуванням положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги»»; «Біржові (аукціонні) свідоцтва в паперовій та електронній формах мають однакову юридичну силу».
Відповідно до Регламенту «Договір купівлі-продажу необробленої деревини/деревини дров’яної укладається за типовою формою, затвердженою Наглядовою радою Біржі та розміщеною в ЕТС Біржі, шляхом підписання електронними підписами уповноважених осіб (КЕП або УЕП) в ЕТС Біржі. В такому випадку підписання договору купівлі-продажу необробленої деревини/деревини дров’яної сторонами в паперовому вигляді не вимагається та не є обов’язковою умовою набрання ним чинності». Таким чином Виробники не зобов’язані надавати додатково до біржових договорів, надавати додаткові гарантійні листи як такі що вимагаються Замовником, зазначена вимога суперечить Регламенту товарних бірж. Отже Замовник може вимагати надання біржових договорів на закупівлю товару, що є предметом даної закупівлі, а не гарантійні листи про можливість співпраці. Вимагаємо виключити зазначену вимогу з ТД. 3. На сторінці закупівлі, згідно інформації оприлюдненої в ЕСЗ зазначено про те, що умови оплати складають 480 (календарні) днів, згідно Додатку 4 Проект договору, IV. Порядок здійснення оплати, 4.1. Розрахунки проводяться шляхом безготівкових розрахунків у національній валюті України за реквізитами Постачальника визначеними у цьому договорі, протягом 6 календарних місяців з дати прийняття товару Замовником згідно з видатковою накладною по факту постачання.
Прошу узгодити інформацію та визначитись оплата проводиться протягом 480 календарних днів чи 6 календарних місяців, бо ця різниця є суттєвою. 4. Додаток 3 складений вкрай недбало, містить посилання на якісь медико-технічні вимоги та препарати, що не має відношення до предмету даної закупівлі. 5. Вимоги щодо еквіваленту товару складені в край хаотично, містять чисельні повтори. Вимагаємо привести Додаток 3 у відповідність до предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення. Нами буде переглянуте технічне завдання по цій закупівлі, а також у разі потреби будуть прийняті відповідні рішення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 квітня 2024 15:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ПРИВАЛОВ АНТОН ГЕННАДІЙОВИЧ |
1 977 777,00
UAH з ПДВ
|
1 977 777,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНО-ТРЕЙДІНГ" |
1 987 852,00
UAH з ПДВ
|
1 987 852,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ПУЛИНСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК" ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
2 097 000,00
UAH з ПДВ
|
2 097 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ПРИВАЛОВ АНТОН ГЕННАДІЙОВИЧ #3523709233 |
Очікує рішення |
1 977 777,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2024 15:51
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 18 квітня 2024 14:14 |
Кінець періоду оскарження: | 29 квітня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 29 квітня 2024 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель |
Документи:
18 квітня 2024 14:14
|
Електронний підпис |
18 квітня 2024 14:12
|
протокол відміни відкритих торгів.docx |