Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Бучанська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04360586 |
Місцезнаходження: | 08292, Україна , Київська обл., Буча, Енергетиків,12 |
Контактна особа: |
Чирінська Олена Вікторівна 380459748517 bucha_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 вересня 2023 11:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 жовтня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 02 жовтня 2023 12:44 |
Початок аукціону: | 02 жовтня 2023 12:44 |
Очікувана вартість: | 9 812 508,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 98 125,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 вересня 2023 11:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 вересня 2023 11:09 |
Перелік змін.docx | |
27 вересня 2023 11:08 |
Тендерна документація Склозаводська 5 нова редакція.doc | |
23 вересня 2023 11:25 |
Додаток 2. Проект договору.docx |
27 вересня 2023 11:10 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 вересня 2023 11:09 |
Перелік змін.docx
|
|||
27 вересня 2023 11:08 |
Тендерна документація Склозаводська 5 нова редакція.doc
|
|||
23 вересня 2023 11:25 |
Додаток 2. Проект договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-08-000038 ● e137f8ab1725423a84c41e2ed28b09ce
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2023 18:54 |
07.11.2023 № 213
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/11797-2023 від 13.10.2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 07.11.2023 № 213
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
20 UA-2023-09-23-000143-a
23.09.2023
Бучанська міська рада Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-21 09:21:36
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-23-000143-a), яку проведено Бучанською міською радою (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон №922), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, необхідно надати посилання на сторінку веб-сайту (або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року №710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
2. У пункті 4 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, яка затверджена протоколом від 27.09.2023 №135 зазначено, що Договір про закупівлю укладається в письмовій формі, відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої – п’ятої, сьомої та восьмої статті 41 Закону, та Особливостей. Однак, пунктом 17 Особливостей у редакції на дату оголошення торгів визначено, що Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей, чим не дотримано вимоги пункту 17 Особливостей у редакції від 17.02.2023.
Просимо пояснити чому Замовником при складанні тендерної документації не дотримано норму пункту 17 Особливостей у редакції на дату оголошення торгів, а саме не вказано не застосування Замовником норми частини дев’ятої статті 41 Закону у разі закінчення строку дії договору про закупівлю, виконання договору про закупівлю або його розірвання.?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-22 12:38:08
Щодо надання пояснень на запит
1. На запит про надання пояснень, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне: Відповідно до Порядку використання коштів фонду ліквідації наслідків збройної агресії, затвердженого постановою КМУ від 10 лютого 2023 року № 118 субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проєктів, спрямованих на ліквідацію наслідків збройної агресії за об’єктом Капітальний ремонт фасаду багатоквартирного житлового будинку по вул. Склозаводська, буд. 5 у м. Буча, Бучанського району, Київської області – заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді, код за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація сума коштів становить 9 812 508,00 грн.
Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації на об’єкт будівництва та Експертного звіту (позитивного) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації. . Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено на підстві відомості робіт та зведеної відомості ресурсів до проектно-кошторисної документації на об’єкт. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному сайті Бучанської міської ради за посиланням: https://bucha-rada.gov.ua/content/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-ua-2023-09-23-000143
2. На питання чому Замовником при складанні тендерної документації не дотримано норму пункту 17 Особливостей у редакції на дату оголошення торгів повідомляємо наступне
За даними Київської школи економіки https://cep.kse.ua/osoba/ кількість уповноважених осіб, які б мали забезпечити якісне проведення закупівель в Бучанській міській раді (за результатами 2022 року) – становить 3 ставки. В 2023 році кількість закупівель, зокрема відкитих торгів, значно зросла. З 2022 року всі обов’язки щодо здійснення закупівель (планування, проведення процедур, підготовка та публікація договорів без використання електронної системи закупівель, підготовка та публікація обгрунтувань по п.13 Оосбливостей) виконує 1 уповноважена особа. Часті зміни, які вносяться до Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та значне навантаження на уповноважену особу призвело до невчасного її реагування на внесені чергові зміни до зазначено Постанови КМУ та допущення технічної помилки.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Результати моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт фасаду багатоквартирного житловогу будинку по вул. Склозаводська, буд. 5 у м. Буча, Бучанського району, Київської області – заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді» було розглянуто на апаратній нараді Бучанської міської ради 04.12.2023р. Уповноважена особа надала пояснення по суті питання. Замовник прийняв до уваги дані зауваження та гарантує недопущення виявлених порушень в подальшому при здійсненні закупівель. Уповноважену особу зобов’язали пройти чергове навчання з питань здійснення публічних закукпівель в умовах воєнного стану до 31.12.2023р.
2023-12-04 16:05:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 жовтня 2023 13:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ЦИБУЛЬСЬКИЙ СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ |
8 171 623,50
UAH з ПДВ
|
8 171 623,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БК "ВІДБУДОВА" |
9 588 282,76
UAH з ПДВ
|
9 588 282,76
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ЦИБУЛЬСЬКИЙ СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ #2604401815 |
Переможець |
8 171 623,50
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2023 11:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 листопада 2024 15:16
|
додугода 3 до дог 338 Цибульський.pdf | зміни до договору |
05 листопада 2024 15:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 квітня 2024 10:55
|
додугода 2 до дог 338 Цибульський.pdf | зміни до договору |
19 квітня 2024 10:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 09:49
|
№1 Склозаводська5.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 09:48
|
Електронний підпис | укладений |
11 жовтня 2023 08:50
|
договір 338.pdf | укладений |
11 жовтня 2023 08:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились продовжити строк дії Договору та строк виконання робіт до 31.12.2024р. |
Номер договору про закупівлю: | 338 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Фінансування робіт проводиться по роках: 2023 рік - 6 910 541,88 грн.: 2024 рік - 1 261 081,62 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 338 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились зменшити суму договору на 69 876,22 грн |
Номер договору про закупівлю: | 338 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |