Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони приміщень виконавчого комітету Херсонської міської ради
Очікувана вартість
1 236 669,60 UAH
UA-2019-12-16-000843-c 88765a226de7435398741263c93bd98a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Борисівна Сурма

0552491242
+380552223404
+380552491242
v_tender3@city.kherson.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04059958
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, проспект Ушакова,37
Контактна особа: Наталя Борисівна Сурма
0552491242, +380552223404, +380552491242
v_tender3@city.kherson.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII. Оголошення про відміну торгів № UA-2019-11-07-000678-a; Оголошення про відміну торгів № UA-2019-11-25-000801-a.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 грудня 2019 14:57
Оскарження наміру укласти договір: 27 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Послуги з охорони приміщень виконавчого комітету Херсонської міської ради

Послуги з охорони приміщень виконавчого комітету Херсонської міської ради
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони приміщень виконавчого комітету Херсонської міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, приміщення виконавчого комітету Херсонської міської ради, розташовані за адресами: проспект Ушакова, 37, вулиця Суворова, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати коштів Замовником по факту надання послуг, по мірі надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Оплата здійснюється протягом 30 днів після підписання Сторонами акта приймання наданих послуг. До акту додається рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

16 грудня 2019 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2019 14:45
Повідомлення про намір.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СЛУЖБА ОХОРОНИ КОБРА»
#30329092
Переможець 1 236 669,60
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 14:57

Документи

16 грудня 2019 14:57
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 14:57

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СЛУЖБА ОХОРОНИ КОБРА»
#30329092
1 236 669,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 грудня 2019 14:57
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 березня 2021 14:27
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 15:32
Повідомлення про внесення змін.PDF зміни до договору
19 січня 2021 15:30
Додаткова угода № 2.PDF зміни до договору
19 січня 2021 15:29
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 16:17
повідомлення про внесення змін.PDF зміни до договору
10 листопада 2020 16:17
додаткова угода №1.PDF зміни до договору
10 листопада 2020 16:16
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 14:57
повідомлення зміни.PDF зміни до договору
10 листопада 2020 14:56
додаткова угода № 1.PDF зміни до договору
10 листопада 2020 14:56
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 09:56
Договір №224.PDF укладений
28 грудня 2019 09:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору № 224 про закупівлю у 2020 році (ДК 021-2015: 79710000-4) – Охоронних послуг (Послуг з охорони приміщень виконавчого комітету Херсонської міської ради) від 28 грудня 2019 року (далі - Договір), а саме: 1.1. Пункт 5.1. розділу «V. Надання послуг» викласти в наступній редакції: «5.1. Строк надання послуг: до 01.03.2021 року (січень-лютий 2021 року).» 1.2. Пункт 10.1. розділу «Х. Строк дії договору» викласти в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 01.03.2021 р.»
Номер договору про закупівлю: №224
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору № 224 про закупівлю у 2020 році (ДК 021-2015: 79710000-4) – Охоронних послуг (Послуг з охорони приміщень виконавчого комітету Херсонської міської ради) від 28 грудня 2019 року (далі - Договір), а саме: 1.1. Пункт 5.1. розділу «V. Надання послуг» викласти в наступній редакції: «5.1. Строк надання послуг: до 01.03.2021 року (січень-лютий 2021 року).» 1.2. Пункт 10.1. розділу «Х. Строк дії договору» викласти в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 01.03.2021 р.» 13 Номер додаткової угоди: № 1 14 Сума договору після внесення змін: 1 236 669,60 грн, в т.ч. ПДВ – 206 111,6 грн. 15 Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: №224
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору № 224 про закупівлю у 2020 році (ДК 021-2015: 79710000-4) – Охоронних послуг (Послуг з охорони приміщень виконавчого комітету Херсонської міської ради) від 28 грудня 2019 року (далі - Договір), а саме: 1.1. Пункт 3.1. розділу «ІІІ. Ціна договору» викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 1 438 669,60 (один мільйон чотириста тридцять вісім тисяч шістсот шістдесят дев`ять грн. 60 коп.) з урахуванням ПДВ – 239 778,27 грн.» В тому числі вартість закупівлі ДК 021-2015: 79710000-4) – Охоронних послуг (Послуг з охорони приміщень виконавчого комітету Херсонської міської ради) на січень-лютий 2021 року становить – 202 000,00 грн. (двісті дві тисячі грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ – 33 666,67 грн., що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році. 13. Номер додаткової угоди: № 2 14. Сума договору після внесення змін: 1 438 669,60 грн, в т.ч. ПДВ – 239 778,27 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: №224
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2019 — 01 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 434 222,60
UAH (в тому числі ПДВ 239 037,10 UAH)