Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт споруди цивільного захисту Коломийського ліцею №5 імені Т. Шевченка Коломийської міської ради Івано-Франківської області» ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт
Очікувана вартість
6 811 635,00 UAH
UA-2024-07-29-008155-a 8860d44638094a9590acbc43ee8cadbd
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Уляна Долаврук

+380343320759 towerko_prkb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 31692820
Місцезнаходження: 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, площа Відродження, 1
Контактна особа: Уляна Долаврук
+380343320759
towerko_prkb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2024 15:44
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2024 00:00
Початок аукціону: 13 серпня 2024 14:10
Початок аукціону: 13 серпня 2024 14:10
Очікувана вартість: 6 811 635,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 058,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Капітальний ремонт споруди цивільного захисту Коломийського ліцею №5 імені Т. Шевченка Коломийської міської ради
Івано-Франківської області» ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78203, Україна, Івано-Франківська область, м.Коломия, проспект Михайла Грушевського, 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися шляхом перерахування Замовником відповідних коштів на рахунок Підрядника на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ – 2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ –3). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 липня 2024 15:44
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 липня 2024 15:44
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 липня 2024 15:44
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 липня 2024 15:44
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 липня 2024 15:44
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 липня 2024 15:44
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 липня 2024 15:44
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 липня 2024 15:44
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 липня 2024 15:44
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 липня 2024 15:44
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 липня 2024 15:44
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 липня 2024 15:44
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 липня 2024 15:44
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 липня 2024 15:44
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 липня 2024 15:44
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 липня 2024 15:44
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 липня 2024 15:44
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 липня 2024 15:44
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 липня 2024 15:44
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 липня 2024 15:44
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 липня 2024 15:44
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 29 липня 2024 15:44
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 липня 2024 15:44
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 29 липня 2024 15:44
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 липня 2024 15:44
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 29 липня 2024 15:44

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-09-10-000005 ● fa0db3a834094c9a9d12efb0f21e03f2
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 вересня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 вересня 2024 12:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
№60-з
10.09.2024
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Богдан ГРИЦАК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 10.09.2024 №60-з

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2024-07-29-008155-a 29.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-09-11 14:35:28

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту Коломийського ліцею №5 імені Т. Шевченка Коломийської міської ради Івано-Франківської області» ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-29-008155-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-09-11 16:18:52

Відповідь на запит замовнику на пояснення

На Ваш запит замовнику про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту Коломийського ліцею №5 імені Т. Шевченка Коломийської міської ради Івано-Франківської області» ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-29-008155-a), повідомляємо наступне. Очікувана вартість закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися на підставі проектно-кошторисної документації, яка виготовлена проектантом за завданням замовника, відповідно до вимог наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням Кошторисних норм України (Настанови з визначення вартості будівництва), затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 року № 281.
Розмір бюджетного призначення на даний об'єкт будівництва визначено на підставі кошторисної частини проектної документації за робочим проектом, який отримав експертний звіт (позитивний). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщене на офіційному сайті Коломийської міської ради за посиланням: https://kolrada.gov.ua/news/obgruntuvannya-predmeta-zakupivli-kapitalnii-remont-sporudi-civilnogo-zaxistu-kolomiiskogo-liceyu-5-imeni-t-sevcenka-kolomiiskoyi-miskoyi-radi-ivano-frankivskoyi-oblasti-dk-0212015-kod-45000000-7-budivelni-roboti-ta-potocnii-remont
Додатки: 1. Сканкопія зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва.
2. Сканкопія експертного звіту.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-09-17 16:02:59

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту Коломийського ліцею №5 імені Т. Шевченка Коломийської міської ради Івано-Франківської області» ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-29-008155-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Замовником у частині 1 Додатку 1 до тендерної документації (далі -ТД) для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагається від учасника, зокрема:
… Якщо техніка, будівельні машини, механізми, тощо не є власністю учасника, а залучені на інших правових підставах, то учасником подаються:
- кольорові скан-копії з оригіналів договорів, чинних протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк надання послуг за договором про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку надання послуг за договором про закупівлю) на строк надання послуг (якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надаються кольорові скан-копії з оригіналів договорів, укладених з власником таких машин, механізмів, обладнання). Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи повинен бути нотаріально посвідчений;
- скан-копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, машин, механізмів та технологій. Якщо транспортні засоби, машини, механізми та технології тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі (інвентарну картку, довідку про перебування на балансі, тощо).
У випадку подання учасником скан-копій договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Чи враховано Замовником при розгляді учасника ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ" те, що ним у складі тендерної пропозиції надано, а саме:
- Договір суборенди техніки від 03.01.2024 №01-14/24, укладений між ТОВ «ХІЛТЕКС ПРАЙМ» (Орендар) та ПВП «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ» (Суборендар) на спеціальний вантажний автокран ЗИЛ 133 ВІ 1072ЕТ де у п.1.2 зазначено, що майно знаходиться у володінні та користуванні Орендаря у відповідності до договору оренди №12-19ор/23 від 25.12.2023 між Орендарем та Герасименко Ольга Анатоліївна (Орендодавець);
- Договір суборенди техніки від 03.01.2024 №01-15/24, укладений між ТОВ «ХІЛТЕКС ПРАЙМ» (Орендар) та ПВП «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ» (Суборендар) на спеціальний вантажний автокран КРАЗ 250 реєстраційний номер АН 1863ОТ, де у п.1.2 зазначено, що майно знаходиться у володінні та користуванні Орендаря у відповідності до договору оренди №12-20ор/23 від 25.12.2023 між Орендарем та Жалдакова Віра Григорівна (Орендодавець);
- Договір суборенди техніки від 03.01.2024 №01-16/24, укладений між ТОВ «ХІЛТЕКС ПРАЙМ» (Орендар) та ПВП «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ» (Суборендар) на спеціальний вантажний автокран КРАЗ 65101 реєстраційний номер АН 1297ОТ, де у п.1.2 зазначено, що майно знаходиться у володінні та користуванні Орендаря у відповідності до договору оренди №12-21ор/23 від 25.12.2023 між Орендарем та Жалдакова Віра Григорівна (Орендодавець);
- Договір суборенди техніки від 03.01.2024 №01-6/24, укладений між ТОВ «ХІЛТЕКС ПРАЙМ» (Орендар) та ПВП «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ» (Суборендар) на екскаватор колісний LIEBHERR A900 LITRINIK реєстраційний номер 29878АІ, де у п.1.2 зазначено, що майно знаходиться у володінні та користуванні Орендаря у відповідності до договору оренди №12-8ор/23 від 21.12.2023 між Орендарем та ТОВ «БЦ ТЕХНОБУД» (Орендодавець);
- Договір суборенди техніки від 03.01.2024 №01-8/24, укладений між ТОВ «ХІЛТЕКС ПРАЙМ» (Орендар) та ПВП «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ» (Суборендар) на екскаватор-навантажувач JCB 3CX реєстраційний номер 16412АІ, де у п.1.2 зазначено, що майно знаходиться у володінні та користуванні Орендаря у відповідності до договору оренди №12-5ор/23 від 19.12.2023 між Орендарем та Парчевська Любов Панасівна (Орендодавець);
- Договір суборенди техніки від 03.01.2024 №01-7/24, укладений між ТОВ «ХІЛТЕКС ПРАЙМ» (Орендар) та ПВП «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ» (Суборендар) на спеціалізований вантажний самоскид MANTGA 26.530 реєстраційний номер АІ 0556ОО, де у п.1.2 зазначено, що майно знаходиться у володінні та користуванні Орендаря у відповідності до договору оренди №12-9ор/23 від 21.12.2023 між Орендарем та Кравчук Сергій Володимирович (Орендодавець);
- Договір суборенди техніки від 03.01.2024 №01-10/24, укладений між ТОВ «ХІЛТЕКС ПРАЙМ» (Орендар) та ПВП «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ» (Суборендар) на спеціалізований вантажний самоскид MANTGA 26.480 BLS реєстраційний номер АІ 0590РН/К, де у п.1.2 зазначено, що майно знаходиться у володінні та користуванні Орендаря у відповідності до договору оренди №12-9ор/23 від 21.12.2023 між Орендарем та Муртазін Яррслав Зуфарович (Орендодавець);
- Договір суборенди техніки від 03.01.2024 №01-11/24, укладений між ТОВ «ХІЛТЕКС ПРАЙМ» (Орендар) та ПВП «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ» (Суборендар) на спеціалізований вантажний самоскид MERSEDES-BENS AXOR 1840LS реєстраційний номер АІ 4834РН, де у п.1.2 зазначено, що майно знаходиться у володінні та користуванні Орендаря у відповідності до договору оренди №12-2ор/23 від 05.12.2023 між Орендарем та Драмарецький Максим Вікторович (Орендодавець), однак додатково не надано кольорові скан-копії з оригіналів вказаних договорів, укладених з власником таких машин, механізмів, обладнання?
2. Замовником у частині 2 Додатку 1 для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагається від учасника, зокрема: … «Для підтвердження наявності в Учасника працівників інженерно – технічних професій відповідної кваліфікації, що будуть залучені до виконання даного замовлення в складі тендерної пропозиції необхідно надати копії дипломів зазначених працівників, що підтверджують необхідний освітньо – кваліфікаційний рівень».
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ" те, що ним не надано копію диплому на Євтушенко Олександра Васильовича головного інженера, освіта вища?
3. Замовником у частині 2 Додатку 1 для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагається від учасника, зокрема: … «Обов'язковою умовою є наявність інженера з профільною вищою освітою. Необхідно підтвердити наявність наступних працівників інженера, виконроба, фахівця з охорони праці».
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ" те, що ним надано посвідчення №043-2023/14, №103-2023/4, №104-2023/2 на Головченка Олександра Володимировича, виконроба та відомість про перевірку знань на нього та посвідчення №16-2023-2 на проходження навчання з питань пожежної безпеки та посвідчення №81-2023/12 на Котко Юрій Миколайович, виконроб, тоді як у наданій учасником довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 05.09.2024 №0911/01 відсутні відомості на Головченка Олександра Володимировича, як виконроба та Котко Юрій Миколайович, як виконроба, а зазначено, що Коваль Олександр Васильович є виконроб, вища освіта, також, надано посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки на інженера з налагоджування і випробування на Носаль Володимир Леонідович, посвідчення №096-144-23-ОП/5, №00-025-20-08 та якого теж не зазначено у вказаній довідці від 05.09.2024 №0911/01?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-09-20 11:07:42

Відповідь на запит замовнику на пояснення

На Ваш запит замовнику про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури по предмету закупівлі «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту Коломийського ліцею №5 імені Т. Шевченка Коломийської міської ради Івано-Франківської області» ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-29-008155-a), повідомляємо наступне.
1. Щодо неподання Учасником кольорових скан-копій з оригіналів договорів оренди транспортних засобів ТОВ «ХІЛТЕКС ПРАЙМ» з власниками машин.
Відповідно до умов прописаних у розділі 1 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що буде використовуватися при виконанні робіт. До довідки включається обладнання, матеріально-технічна база та технології, що будуть використовуватися при виконанні робіт, що враховані при розрахунку договірної ціни і зазначені у відомості ресурсів до кошторису.
В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, машин, механізмів та технологій. Якщо транспортні засоби, машини, механізми та технології тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності Учасника (інвентарну картку, довідку про перебування на балансі, тощо).
Якщо техніка, будівельні машини, механізми, тощо не є власністю Учасника, а залучені на інших правових підставах, то Учасником подаються кольорові скан-копії з оригіналів договорів, чинних протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк надання послуг за договором про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку надання послуг за договором про закупівлю) на строк надання послуг.
На виконання даної умови Учасником завантажено Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в якій підтверджено наявність всіх машин робота яких врахована у підсумковій відомості ресурсів при розрахунку договірної ціни. Також надано копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та договори суборенди техніки.
Відсутність документів або інформації, що не передбачені тендерною документацією та додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 Особливостей, не є підставою для відхилення Замовником тендерної пропозиції такого Учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Замовником не враховано відсутність оригіналів договорів оренди транспортних засобів ТОВ «ХІЛТЕКС ПРАЙМ» з власниками машин як невідповідність, так Учасником надано всі документи, які вимагалися згідно умов прописаних в тендерній документації та додатках до неї.

2. Щодо неподання Учасником копії диплому на Євтушенко Олександра Васильовича.
Згідно вимог прописаних у пункті 2.2. Додатку 1 до тендерної документації обов'язковою умовою є наявність інженера з профільною вищою освітою. В довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 05.09.2024 року №0911/01 Учасник зазначає наявність чотирьох інженерів та одного виконроба, а також долучає копії 4 дипломів, хоча замовником вимагалось наявність хоча б одного інженера з профільною вищою освітою. Тому при розгляді тендерної пропозиції Учасника, приватного виробничого підприємства «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ», Замовником не враховано відсутність диплому Євтушенко Олександра Васильовича, як невідповідність з вищезазначених підстав.

3. Щодо наявності у складі тендерної пропозиції Учасника додаткової документації про працівників, яка не зазначена у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
В розділі 2 Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що Учасник повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації інженерно-технічних працівників робітничих спеціальностей, які будуть задіяні для виконання договору, вказаних у таблиці, Учасник, повинен надати:
- штатний розпис/наказ про прийняття/ копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/договір про надання послуг/угода;
- для фахівця з охорони праці - посвідчення та виписка з протоколу про перевірку знань, дійсним на дату подання пропозиції.
Тобто в довідці Учасник вказує наявність працівників, які будуть задіяні для виконання робіт по даному предмету закупівлі, а не всіх наявних у нього в організації працівників.
Учасником надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 05.09.2024 року №0911/01 та всі підтверджуючі документи на працівників які зазначені у довідці.
Згідно умов прописаних у розділі 1. Загальні положення, тендерної документації, Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які Учасник додатково надає на власний розсуд. Тож документи які подавались на працівників Учасника, які не зазначалися у довідці про наявність працівників, які будуть задіяні для виконання робіт по даному предмету закупівлі Замовником не розглядалися.




Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 23 вересня 2024
Кінцевий строк оскарження: 27 вересня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2024 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ВГР СЕРВІС" 6 311 543,80
UAH з ПДВ
6 311 543,80
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ" 6 806 500,03
UAH з ПДВ
6 806 500,03
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 серпня 2024 20:11
Електронний підпис
12 серпня 2024 20:11
Електронний підпис
12 серпня 2024 20:06
Електронний підпис
12 серпня 2024 20:06
Електронний підпис
12 серпня 2024 20:01
Технічна специфікація.pdf
12 серпня 2024 20:01
Витяг ПДВ.pdf
12 серпня 2024 20:01
Довідка ф_КБ-3, КБ-2в 2023_1.pdf
12 серпня 2024 20:01
Довідка ф_КБ-3, КБ-2в 2024.pdf
12 серпня 2024 20:01
наказ на директора.PDF
12 серпня 2024 20:01
Договір ПБС.pdf
12 серпня 2024 20:01
Довідка про ліцензію.pdf
12 серпня 2024 20:01
Довідка про субпідряд.pdf
12 серпня 2024 20:01
Договір госпіталь 2024.pdf
12 серпня 2024 20:01
посв ох_праці.pdf
12 серпня 2024 20:01
договір оренди Mecalac.pdf
12 серпня 2024 20:01
Інформаційний лист.pdf
12 серпня 2024 20:01
Договір про співпрацю.pdf
12 серпня 2024 20:01
Лист гарантія.pdf
12 серпня 2024 20:01
наказ на ох_праці.pdf
12 серпня 2024 20:01
Звіт за 2023 рік.pdf
12 серпня 2024 20:01
Договір госпіталь 2023.pdf
12 серпня 2024 20:01
Витяг з ЄДР.pdf
12 серпня 2024 20:01
Довідка ф_3, КБ-2в 2023_2.pdf
12 серпня 2024 20:01
Проект договору.pdf
12 серпня 2024 20:01
Довідка бенефіціар.pdf
12 серпня 2024 20:01
диплом Яремкович.pdf
12 серпня 2024 20:01
ЛК 4.pdf
12 серпня 2024 20:01
ЗВВ 3.pdf
12 серпня 2024 20:01
ЗВВ 5.pdf
12 серпня 2024 20:01
ЛК 3.pdf
12 серпня 2024 20:01
Відомість ресурсів.pdf
12 серпня 2024 20:01
ЗВВ 4.pdf
12 серпня 2024 20:01
ЗВВ 2.pdf
12 серпня 2024 20:01
ЛК 1.pdf
12 серпня 2024 20:01
ЛК 5.pdf
12 серпня 2024 20:01
ЗВВ 1.pdf
12 серпня 2024 20:01
ЛК 2.pdf
12 серпня 2024 20:01
Договірна ціна.pdf
12 серпня 2024 20:01
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

10 вересня 2024 12:11
Електронний підпис
10 вересня 2024 12:09
Файл підпису.p7s
10 вересня 2024 12:09
Довідка.zip
10 вересня 2024 12:09
Витяг.pdf
05 вересня 2024 15:04
Електронний підпис
05 вересня 2024 14:59
4. UA-2023-09-25-002149-a-contract-ongoing.pdf
05 вересня 2024 14:58
4. Акт готовності ПРУ.pdf
05 вересня 2024 14:58
3. Дог вивіз ТПВ Коломия.pdf
12 серпня 2024 19:03
Електронний підпис
12 серпня 2024 19:03
Електронний підпис
12 серпня 2024 18:59
Наказ Коваль виконроб.pdf
12 серпня 2024 18:59
Постанова 314 від 18.03.23р..pdf
12 серпня 2024 18:59
65_ДЦ_ЛК1_02-01-02.pdf
12 серпня 2024 18:59
65_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf
12 серпня 2024 18:59
65_ДЦ_Т11.pdf
12 серпня 2024 18:59
65_ДЦ_ЛК1_02-01-03.pdf
12 серпня 2024 18:59
65_ДЦ_ДФ_02-01-04.pdf
12 серпня 2024 18:59
65_ДЦ_ДФ_02-01-01.pdf
12 серпня 2024 18:59
65_ДЦ_ОК_02-01.pdf
12 серпня 2024 18:59
65_ДЦ_ДФ_06-01-01.pdf
12 серпня 2024 18:59
65_ДЦ_ОК_06-01.pdf
12 серпня 2024 18:59
65_ДЦ_ЛК1_02-01-04.pdf
12 серпня 2024 18:59
65_ДЦ_ДЦ.pdf
12 серпня 2024 18:59
65_ДЦ_ЗКР_5.pdf
12 серпня 2024 18:59
65_ДЦ_ДФ_02-01-03.pdf
12 серпня 2024 18:59
65_ДЦ_ПВР_1.pdf
12 серпня 2024 18:59
65_ДЦ_ДФ_02-01-02.pdf
12 серпня 2024 18:59
65_ДЦ_ЗВВ.pdf
12 серпня 2024 18:59
65_ДЦ_ЛК1_06-01-01.pdf
12 серпня 2024 18:59
Акт №3 капремонт ГУНП.pdf
12 серпня 2024 18:59
Акт № 1 капремонт ГУНП.pdf
12 серпня 2024 18:59
Акт №2 капремонт ГУНП.pdf
12 серпня 2024 18:59
Акт №7 капремонт ГУНП.pdf
12 серпня 2024 18:59
акт №6 капремонт ГУНП.pdf
12 серпня 2024 18:59
Акт №4 капремонт ГУНП.pdf
12 серпня 2024 18:59
Акт №5 капремонт ГУНП.pdf
12 серпня 2024 18:59
Акт №9 капремонт ГУНП.pdf
12 серпня 2024 18:59
Диплом Коваль.pdf
12 серпня 2024 18:59
Диплом Андрушко.pdf
12 серпня 2024 18:59
Акт №8 капремонт ГУНП.pdf
12 серпня 2024 18:59
Диплом Карпюк М.О..pdf
12 серпня 2024 18:59
Диплом Петрусенко П.М..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВГР СЕРВІС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВГР СЕРВІС"
#22194022
Відхилено 6 311 543,80
UAH з ПДВ
16 серпня 2024 19:25
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ"
#31337717
Переможець 6 806 500,03
UAH з ПДВ
09 вересня 2024 15:25
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 вересня 2024 16:11

Документи

16 серпня 2024 19:25
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

На виконання норм пункту 43 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із змінами, є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону та умовам тендерної документації. Згідно вимог прописаних у тендерній документації та додатках до неї по предмету закупівлі «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту Коломийського ліцею №5 імені Т. Шевченка Коломийської міської ради Івано-Франківської області» ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт, Учасником, приватним виробничим підприємством "СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ", завантажено до електронної системи закупівель пакет документів. Проаналізувавши вищевказану документацію встановлено наступні факти невідповідності: 1. Згідно умов зазначених у пункті 1 Розділу 3 тендерної документації замовником прописано, що документи, які оформляються Учасником в довільній формі, повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву Учасника (або установи, організації, тощо), назва адресата, назва виду документа, дата складання, реєстраційний номер, текст документа, підпис та печаткою (за наявності). Документи, складені по формах запропонованих замовником у складі цієї документації повинні надаватись учасником на фірмовому бланку (у разі наявності) мати підпис та печатку (за наявності) і не повинні відступати від наведеної форми. Проте, у всіх довідках та листах наданих Учасником відсутні дата та реєстраційний номер. 2. Учасником надано довідку про субпідрядну організацію, в якій він зазначає що не планує залучення субпідрядних організацій до виконання робіт в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору, що означає, що він планує залучати ФОПа Бойкова Вадима Володимировича для виконання робіт в обсязі, що становить більше 20 відсотків вартості договору. Згідно вимог прописаних у пункті 9 Додатку 1 до тендерної документації, в разі залучення субпідрядника до робіт вартість яких становить більше 20 відсотків вартості договору, Учасник повинен надати інформацію з найменуванням та місцезнаходженням суб’єкта господарювання, якого планує залучати як субпідрядника. Також, коли Учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі більш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини 3 статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. 3. В пункті 18 Додатку 1 тендерної документації Замовником передбачено вимогу, що Учасник повинен надати лист-гарантiю, що пiд час виконання робiт та пiсля їx закiнчення учасник забезпечить прибирання території об’єкта вiд смiття та залишкiв матерiалiв, що утворилися в процесі виконання робіт, для підтверджекння зазначеної інформації, учасник повинен надати документальне підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі можливості належного зберігання та утилізації будівельного сміття, чинного протягом всього строку виконання робіт з відповідного об’єкта. Для підтвердження можливості виконання даної вимоги Учасником надано Договір по захороненню відходів від 16.01.2024 року №14 укладений з приватним акціонерним товариством "КАТП-1028", яке здійснює свою діяльність в місті Біла Церква, Київської області. Відстань від об'єкту в місті Коломиї до міста Біла Церква становить понад 500 км., в той час як проектом передбачено транспортування відходів грунту, сміття, залишків матеріалів, тощо) на відстань до 5 км. У пункті 19 підсумкової відомості ресурсів до договірної ціни наданої Учасником розраховано, що з об'єкту потрібно вивезти грунт на відстань до 5 км в кількості 174,48 т, але договором передбачено захоронення в об'ємі 49 т. Також у вищенаведеній умові зазначено, що термін дії такого договору повинен бути чинним на весь період виконання робіт по договору про закупівлю робіт згідно даного предмету закупівлі, тобто до 31.12.2025 року, тоді як наданий Учасником договір чинний до 31.12.2024 року. 4. Для підтвердження кваліфікаційного критерію Учасником надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору, в якій зазначено про виконання робіт по капітальному ремонту даху адміністративного приміщення ГУНП в Рівненській області за адресою: вул. М.Хвильового, 2, м.Рівне та капітального ремонту системи опалення будівлі Нижньосиньовецького ліцею за адресою: Чернівецька область, Глибоцький район, с.Нижні Сипівці, вул. Шкільна,1. Згідно умов прописаних у підпункті 3.2. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації аналогічними вважаються договори, укладені із замовниками протягом 2022-2024 років з виконання робіт/надання послуг, відповідно до основного складу робіт згідно технічного завдання, ціна якого повинна бути не меншою ніж 30 % від очікуваної вартості даної закупівлі. Вартість договору виконаного в Чернівецькій області становить 21% від очікуваної вартості даної закупівлі, що є першою невідповідністю кваліфікаційному критерію наявності аналогічного досвіду. Другою невідповідністю випливає з того, що у жодному з договорів роботи не відповідають основному складу робіт згідно технічного завдання. Вивчивши документацію надану для підтвердження виконання вищенаведених договорів виявлено наступні невідповідності. Для підтвердження виконання договору від 05.07.2023 року №531 Учасником не надано невід'ємні частини договору, а саме, дефектний акт та календарний графік виконання робіт. Також у довідках КБ-3 та актах приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в, а саме поданих в черговості 1,2, 3, 5, 6, 9 відсутні дата і номер договору та дата оплати. Для підтвердження виконання договору від 23.11.2023 року №266 Учасником не надано дефектний акт та календарний графік виконання робіт, які є невід'ємними частинами договору. У довідці КБ-3 та акті приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в, відсутні дата і номер договору. Вартість даного договору становить 1 498,41 тис.грн, але згідно поданих документів сума оплати становить 1 434,19 тис.грн, що свідчить про часткове виконання договору (тендерною документацією вимагається повне виконання договору), або відсутність додаткової угоди про зменшення вартості договору. 5. Надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Згідно умов прописаних у підпункті 2.2. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації обов'язковою умовою є наявність інженера з профільною вищою освітою. В довідці зазначено, що інженером є Петрусенко Павло Миколайович та долучено копію його диплому, в якому значиться, що він за освітою інженер-електромеханік за спеціальністю «Автоматизація та комплексна механізація у машинобудуванні». Дана спеціальність не є профільною при капітальному ремонті об'єктів соціальної інфраструктури. В довідці значиться, що інженером з охорони праці являється Карпюк Максим Олександрович. Згідно наказу від 24.07.2024 року №251-к/тр про прийняття на роботу на підприємство, його прийнято з 01.08.2024 року з випробувальним періодом 2 місяців (копія нечітка та не завірена). Для підтвердження його кваліфікації надано посвідчення та виписка з протоколу про перевірку знань від 15.02.2024 року на нього, як на фізичну особу-підприємця, і в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на даний час він числиться як діючий ФОП. Якщо основне місце роботи інженера з охорони праці на приватному виробничому підприємстві "СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ" як значиться у наказі від 24.07.2024 року №251-к/тр, то посвідчення інженера з охорони праці повинно бути видано на нього як на працівника ПВП, а не як на ФОПа. В іншому випадку відповідно до статті 15 Закону України від 14.10.1992 №2694-XII «Про охорону праці» на підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку. Також в договорах про оренду та суборенду транспортних засобів значиться, що орендується техніка потрібно підтвердити наявність водіїв. З метою усунення невідповідностей в документах Учаснику необхідно: 1. Викласти всі довідки та листи надані для участі в процедурі закупівлі в новій редакції зазначивши дату та реєстраційний номер. 2. Надати довідку про незалучення субпідрядної організації вартість робіт якої більше 20 відсотків вартості договору (пропонованої учасником договірної ціни), або якщо учасник має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі більш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю, для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини 3 статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. 3. Учасник повинен надати лист-гарантiю, що пiд час виконання робiт та пiсля їx закiнчення учасник забезпечить прибирання території об’єкта вiд смiття та залишкiв матерiалiв, що утворилися в процесі виконання робіт, для підтвердження зазначеної інформації, учасник повинен надати документальне підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі можливості належного зберігання та утилізації будівельного сміття, чинного протягом всього строку виконання робіт, а саме до 31.12.2025 року, з відстанню транспортування до 15 км від об'єкту де будуть проводитися роботи по даному предмету закупівлі, як розраховано у підсумковій відомості ресурсів до договірної ціни наданої учасником при поданні своєї тендерної пропозиції. 4. Завантажити в новій редакції довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору, згідно форми зазначеної у Додатку 1 тендерної документації, зазначивши виконання договорів де роботи відповідають основному складу робіт згідно технічного завдання даного предмету закупівлі. Аналогічними вважаються договори, укладені із замовниками протягом 2022-2024 років з виконання робіт/надання послуг, відповідно до основного складу робіт згідно технічного завдання, ціна якого повинна бути не меншою ніж 30 % від очікуваної вартості даної закупівлі. Враховуються лише ті договори, які були виконані у повному обсязі. Документи, які підтверджують виконання договорів зазначених в довідці: - скан-копія договору з усіма невід'ємними частинами в тому числі додатковими угодами (якщо таке мало місце); - скан-копія всіх довідок КБ-3 по предмету закупівлі; - скан-копії актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в по предмету закупівлі. 5. Підтвердити наявність інженера з профільною вищою освітою, завантаживши документацію зазначено в пункті 2.2. Додатку 1 тендерної документації та інженера з охорони праці з оформленням офіційного працевлаштування на основне робоче місце, або за сумісництвом, відповідно Закону України від 14.10.1992 №2694-XII «Про охорону праці».

Документи

09 вересня 2024 15:26
Довідка НАЗК
09 вересня 2024 15:25
Електронний підпис
23 серпня 2024 14:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2024 15:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ"
#31337717
6 806 500,03
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 вересня 2024 15:26
Довідка НАЗК
09 вересня 2024 15:25
Електронний підпис
23 серпня 2024 14:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2024 14:25
Додаткова угода №1.208 від 07.11.2024.pdf зміни до договору
07 листопада 2024 14:21
Електронний підпис укладений
24 вересня 2024 14:42
Договір №208 від 24.09.2024.pdf укладений
24 вересня 2024 14:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до графіку виконання робіт та плану фінансування робіт по об"єкту відповідно до рішення сесії Коломийської міської ради від 24.10.2024 року №3893-56/2024.
Номер договору про закупівлю: 208
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/208
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML