Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 31692820 |
Місцезнаходження: | 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, площа Відродження, 1 |
Контактна особа: |
Уляна Долаврук +380343320759 towerko_prkb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 липня 2024 15:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 серпня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 13 серпня 2024 14:10 |
Початок аукціону: | 13 серпня 2024 14:10 |
Очікувана вартість: | 6 811 635,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 058,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Івано-Франківської області» ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися шляхом перерахування Замовником відповідних коштів на рахунок Підрядника на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ – 2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ –3). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 липня 2024 15:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 липня 2024 15:44 |
29.07.2024 ДОДАТОК 6 до ТД на кап.ремонт споруди ЦЗ ліцею 5.docx | |
29 липня 2024 15:44 |
29.07.2024 ДОДАТОК 3 до ТД по ремонт споруди ЦЗ ліцею 5.docx | |
29 липня 2024 15:44 |
29.07.2024 ДОДАТОК 4 до ТД на кап.ремонт споруди ЦЗ ліцею 5.docx | |
29 липня 2024 15:44 |
29.07.2024 ТД на кап ремонт споруди ЦЗ ліцею 5.docx | |
29 липня 2024 15:44 |
29.07.2024 ДОДАТОК 5 до ТД на кап. ремонт споруди ЦЗ ліцею 5.doc | |
29 липня 2024 15:44 |
29.07.2024 ДОДАТОК 1 до ТД на кап ремонт споруди ЦЗ ліцею 5.docx | |
29 липня 2024 15:44 |
29.07.2024 ДОДАТОК 2 до ТД ТЗ по кап. ремонту споруди ЦЗ ліцею 5.xls |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-10-000005 ● fa0db3a834094c9a9d12efb0f21e03f2
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 вересня 2024 12:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
№60-з
10.09.2024
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 10.09.2024 №60-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2024-07-29-008155-a 29.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-11 14:35:28
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту Коломийського ліцею №5 імені Т. Шевченка Коломийської міської ради Івано-Франківської області» ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-29-008155-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-11 16:18:52
Відповідь на запит замовнику на пояснення
На Ваш запит замовнику про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту Коломийського ліцею №5 імені Т. Шевченка Коломийської міської ради Івано-Франківської області» ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-29-008155-a), повідомляємо наступне. Очікувана вартість закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися на підставі проектно-кошторисної документації, яка виготовлена проектантом за завданням замовника, відповідно до вимог наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням Кошторисних норм України (Настанови з визначення вартості будівництва), затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 року № 281.
Розмір бюджетного призначення на даний об'єкт будівництва визначено на підставі кошторисної частини проектної документації за робочим проектом, який отримав експертний звіт (позитивний). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщене на офіційному сайті Коломийської міської ради за посиланням: https://kolrada.gov.ua/news/obgruntuvannya-predmeta-zakupivli-kapitalnii-remont-sporudi-civilnogo-zaxistu-kolomiiskogo-liceyu-5-imeni-t-sevcenka-kolomiiskoyi-miskoyi-radi-ivano-frankivskoyi-oblasti-dk-0212015-kod-45000000-7-budivelni-roboti-ta-potocnii-remont
Додатки: 1. Сканкопія зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва.
2. Сканкопія експертного звіту.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-17 16:02:59
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту Коломийського ліцею №5 імені Т. Шевченка Коломийської міської ради Івано-Франківської області» ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-29-008155-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Замовником у частині 1 Додатку 1 до тендерної документації (далі -ТД) для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагається від учасника, зокрема:
… Якщо техніка, будівельні машини, механізми, тощо не є власністю учасника, а залучені на інших правових підставах, то учасником подаються:
- кольорові скан-копії з оригіналів договорів, чинних протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк надання послуг за договором про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку надання послуг за договором про закупівлю) на строк надання послуг (якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надаються кольорові скан-копії з оригіналів договорів, укладених з власником таких машин, механізмів, обладнання). Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи повинен бути нотаріально посвідчений;
- скан-копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, машин, механізмів та технологій. Якщо транспортні засоби, машини, механізми та технології тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі (інвентарну картку, довідку про перебування на балансі, тощо).
У випадку подання учасником скан-копій договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Чи враховано Замовником при розгляді учасника ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ" те, що ним у складі тендерної пропозиції надано, а саме:
- Договір суборенди техніки від 03.01.2024 №01-14/24, укладений між ТОВ «ХІЛТЕКС ПРАЙМ» (Орендар) та ПВП «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ» (Суборендар) на спеціальний вантажний автокран ЗИЛ 133 ВІ 1072ЕТ де у п.1.2 зазначено, що майно знаходиться у володінні та користуванні Орендаря у відповідності до договору оренди №12-19ор/23 від 25.12.2023 між Орендарем та Герасименко Ольга Анатоліївна (Орендодавець);
- Договір суборенди техніки від 03.01.2024 №01-15/24, укладений між ТОВ «ХІЛТЕКС ПРАЙМ» (Орендар) та ПВП «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ» (Суборендар) на спеціальний вантажний автокран КРАЗ 250 реєстраційний номер АН 1863ОТ, де у п.1.2 зазначено, що майно знаходиться у володінні та користуванні Орендаря у відповідності до договору оренди №12-20ор/23 від 25.12.2023 між Орендарем та Жалдакова Віра Григорівна (Орендодавець);
- Договір суборенди техніки від 03.01.2024 №01-16/24, укладений між ТОВ «ХІЛТЕКС ПРАЙМ» (Орендар) та ПВП «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ» (Суборендар) на спеціальний вантажний автокран КРАЗ 65101 реєстраційний номер АН 1297ОТ, де у п.1.2 зазначено, що майно знаходиться у володінні та користуванні Орендаря у відповідності до договору оренди №12-21ор/23 від 25.12.2023 між Орендарем та Жалдакова Віра Григорівна (Орендодавець);
- Договір суборенди техніки від 03.01.2024 №01-6/24, укладений між ТОВ «ХІЛТЕКС ПРАЙМ» (Орендар) та ПВП «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ» (Суборендар) на екскаватор колісний LIEBHERR A900 LITRINIK реєстраційний номер 29878АІ, де у п.1.2 зазначено, що майно знаходиться у володінні та користуванні Орендаря у відповідності до договору оренди №12-8ор/23 від 21.12.2023 між Орендарем та ТОВ «БЦ ТЕХНОБУД» (Орендодавець);
- Договір суборенди техніки від 03.01.2024 №01-8/24, укладений між ТОВ «ХІЛТЕКС ПРАЙМ» (Орендар) та ПВП «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ» (Суборендар) на екскаватор-навантажувач JCB 3CX реєстраційний номер 16412АІ, де у п.1.2 зазначено, що майно знаходиться у володінні та користуванні Орендаря у відповідності до договору оренди №12-5ор/23 від 19.12.2023 між Орендарем та Парчевська Любов Панасівна (Орендодавець);
- Договір суборенди техніки від 03.01.2024 №01-7/24, укладений між ТОВ «ХІЛТЕКС ПРАЙМ» (Орендар) та ПВП «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ» (Суборендар) на спеціалізований вантажний самоскид MANTGA 26.530 реєстраційний номер АІ 0556ОО, де у п.1.2 зазначено, що майно знаходиться у володінні та користуванні Орендаря у відповідності до договору оренди №12-9ор/23 від 21.12.2023 між Орендарем та Кравчук Сергій Володимирович (Орендодавець);
- Договір суборенди техніки від 03.01.2024 №01-10/24, укладений між ТОВ «ХІЛТЕКС ПРАЙМ» (Орендар) та ПВП «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ» (Суборендар) на спеціалізований вантажний самоскид MANTGA 26.480 BLS реєстраційний номер АІ 0590РН/К, де у п.1.2 зазначено, що майно знаходиться у володінні та користуванні Орендаря у відповідності до договору оренди №12-9ор/23 від 21.12.2023 між Орендарем та Муртазін Яррслав Зуфарович (Орендодавець);
- Договір суборенди техніки від 03.01.2024 №01-11/24, укладений між ТОВ «ХІЛТЕКС ПРАЙМ» (Орендар) та ПВП «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ» (Суборендар) на спеціалізований вантажний самоскид MERSEDES-BENS AXOR 1840LS реєстраційний номер АІ 4834РН, де у п.1.2 зазначено, що майно знаходиться у володінні та користуванні Орендаря у відповідності до договору оренди №12-2ор/23 від 05.12.2023 між Орендарем та Драмарецький Максим Вікторович (Орендодавець), однак додатково не надано кольорові скан-копії з оригіналів вказаних договорів, укладених з власником таких машин, механізмів, обладнання?
2. Замовником у частині 2 Додатку 1 для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагається від учасника, зокрема: … «Для підтвердження наявності в Учасника працівників інженерно – технічних професій відповідної кваліфікації, що будуть залучені до виконання даного замовлення в складі тендерної пропозиції необхідно надати копії дипломів зазначених працівників, що підтверджують необхідний освітньо – кваліфікаційний рівень».
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ" те, що ним не надано копію диплому на Євтушенко Олександра Васильовича головного інженера, освіта вища?
3. Замовником у частині 2 Додатку 1 для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагається від учасника, зокрема: … «Обов'язковою умовою є наявність інженера з профільною вищою освітою. Необхідно підтвердити наявність наступних працівників інженера, виконроба, фахівця з охорони праці».
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ" те, що ним надано посвідчення №043-2023/14, №103-2023/4, №104-2023/2 на Головченка Олександра Володимировича, виконроба та відомість про перевірку знань на нього та посвідчення №16-2023-2 на проходження навчання з питань пожежної безпеки та посвідчення №81-2023/12 на Котко Юрій Миколайович, виконроб, тоді як у наданій учасником довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 05.09.2024 №0911/01 відсутні відомості на Головченка Олександра Володимировича, як виконроба та Котко Юрій Миколайович, як виконроба, а зазначено, що Коваль Олександр Васильович є виконроб, вища освіта, також, надано посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки на інженера з налагоджування і випробування на Носаль Володимир Леонідович, посвідчення №096-144-23-ОП/5, №00-025-20-08 та якого теж не зазначено у вказаній довідці від 05.09.2024 №0911/01?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-20 11:07:42
Відповідь на запит замовнику на пояснення
На Ваш запит замовнику про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури по предмету закупівлі «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту Коломийського ліцею №5 імені Т. Шевченка Коломийської міської ради Івано-Франківської області» ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-29-008155-a), повідомляємо наступне.
1. Щодо неподання Учасником кольорових скан-копій з оригіналів договорів оренди транспортних засобів ТОВ «ХІЛТЕКС ПРАЙМ» з власниками машин.
Відповідно до умов прописаних у розділі 1 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що буде використовуватися при виконанні робіт. До довідки включається обладнання, матеріально-технічна база та технології, що будуть використовуватися при виконанні робіт, що враховані при розрахунку договірної ціни і зазначені у відомості ресурсів до кошторису.
В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, машин, механізмів та технологій. Якщо транспортні засоби, машини, механізми та технології тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності Учасника (інвентарну картку, довідку про перебування на балансі, тощо).
Якщо техніка, будівельні машини, механізми, тощо не є власністю Учасника, а залучені на інших правових підставах, то Учасником подаються кольорові скан-копії з оригіналів договорів, чинних протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк надання послуг за договором про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку надання послуг за договором про закупівлю) на строк надання послуг.
На виконання даної умови Учасником завантажено Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в якій підтверджено наявність всіх машин робота яких врахована у підсумковій відомості ресурсів при розрахунку договірної ціни. Також надано копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та договори суборенди техніки.
Відсутність документів або інформації, що не передбачені тендерною документацією та додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 Особливостей, не є підставою для відхилення Замовником тендерної пропозиції такого Учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Замовником не враховано відсутність оригіналів договорів оренди транспортних засобів ТОВ «ХІЛТЕКС ПРАЙМ» з власниками машин як невідповідність, так Учасником надано всі документи, які вимагалися згідно умов прописаних в тендерній документації та додатках до неї.
2. Щодо неподання Учасником копії диплому на Євтушенко Олександра Васильовича.
Згідно вимог прописаних у пункті 2.2. Додатку 1 до тендерної документації обов'язковою умовою є наявність інженера з профільною вищою освітою. В довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 05.09.2024 року №0911/01 Учасник зазначає наявність чотирьох інженерів та одного виконроба, а також долучає копії 4 дипломів, хоча замовником вимагалось наявність хоча б одного інженера з профільною вищою освітою. Тому при розгляді тендерної пропозиції Учасника, приватного виробничого підприємства «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ», Замовником не враховано відсутність диплому Євтушенко Олександра Васильовича, як невідповідність з вищезазначених підстав.
3. Щодо наявності у складі тендерної пропозиції Учасника додаткової документації про працівників, яка не зазначена у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
В розділі 2 Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що Учасник повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації інженерно-технічних працівників робітничих спеціальностей, які будуть задіяні для виконання договору, вказаних у таблиці, Учасник, повинен надати:
- штатний розпис/наказ про прийняття/ копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/договір про надання послуг/угода;
- для фахівця з охорони праці - посвідчення та виписка з протоколу про перевірку знань, дійсним на дату подання пропозиції.
Тобто в довідці Учасник вказує наявність працівників, які будуть задіяні для виконання робіт по даному предмету закупівлі, а не всіх наявних у нього в організації працівників.
Учасником надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 05.09.2024 року №0911/01 та всі підтверджуючі документи на працівників які зазначені у довідці.
Згідно умов прописаних у розділі 1. Загальні положення, тендерної документації, Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які Учасник додатково надає на власний розсуд. Тож документи які подавались на працівників Учасника, які не зазначалися у довідці про наявність працівників, які будуть задіяні для виконання робіт по даному предмету закупівлі Замовником не розглядалися.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 вересня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 серпня 2024 14:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВГР СЕРВІС" |
6 311 543,80
UAH з ПДВ
|
6 311 543,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ" |
6 806 500,03
UAH з ПДВ
|
6 806 500,03
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВГР СЕРВІС" #22194022 |
Відхилено |
6 311 543,80
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2024 19:25
|
|
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ" #31337717 |
Переможець |
6 806 500,03
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2024 15:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 вересня 2024 16:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 листопада 2024 14:25
|
Додаткова угода №1.208 від 07.11.2024.pdf | зміни до договору |
07 листопада 2024 14:21
|
Електронний підпис | укладений |
24 вересня 2024 14:42
|
Договір №208 від 24.09.2024.pdf | укладений |
24 вересня 2024 14:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до графіку виконання робіт та плану фінансування робіт по об"єкту відповідно до рішення сесії Коломийської міської ради від 24.10.2024 року №3893-56/2024. |
Номер договору про закупівлю: | 208 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/208 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |