Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання
Очікувана вартість
1 675 600,00 UAH
UA-2024-02-16-008602-a ● 88534d0cad9e40bbb3960a5506d1090f
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України |
Код ЄДРПОУ: | 43672853 |
Вебсайт: | https://mepr.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03035, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Митрополита В. Липківського, буд. 35 |
Контактна особа: |
Ярослава Кошелєва +380442063114 koshilyeva.y@mepr.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2024 14:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 27 лютого 2024 11:52 |
Початок аукціону: | 27 лютого 2024 11:52 |
Очікувана вартість: | 1 675 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 756,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 50268,00 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 50268 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % від вартості договору |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за отримані Послуги здійснюються на підставі частини першої статті 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2024 10:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2024 10:35 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі)_22.02.2024.docx | |
22 лютого 2024 10:35 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН22.02.2024 .docx | |
22 лютого 2024 10:35 |
Доддаток 3 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ прибирання 22.02.2024.docx | |
22 лютого 2024 10:35 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги)_22.02.2024.docx | |
22 лютого 2024 10:35 |
ТД_нова редакція_22.02.2024.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо трудових
Дата подання: 19 лютого 2024 17:18
Дата відповіді: 20 лютого 2024 08:27
Добрий день !
Шановний Замовнику , доводимо до Вашого відома , що згідно Закону № 1217-IX щодо ведення обліку трудової діяльності працівників в електронній формі набув чинності з 10 червня 2021 року. Тому просимо Вас внести зміни в ТД , а саме в Додаток 1
до тендерної документації, пункт 2 (2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) :
",,,,,надати копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка де зроблений останній запис) та замінити на "КОПІІ НАКАЗІВ НА ПРИЗНАЧЕННЯ" , які підтверджують трудові відносини .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. В розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено про те що Документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У разі відсутності документу або надання аналогів документів Учасник повинен надати щодо такого документу лист-роз’яснення в довільній формі.
питання стосовно трудових
Дата подання: 20 лютого 2024 10:14
Дата відповіді: 20 лютого 2024 11:57
Добрий ранок ! Шановний Замовнику хочемо також погодитись з Учасником ,що сказав Вам з приводу трудових книжок. Дійсно Закон № 1217-IX щодо ведення обліку трудової діяльності працівників в електронній формі набув чинності з 10 червня 2021 року, але у роботодавців є ще п'ять років для оцифрування обліку трудової діяльності.
Тому на деяких підприємствам ведуться ще трудові книжки в паперовому форматі, а в деяких вже перейшли на електронні.
Ви написали ,що У разі відсутності документу або надання аналогів документів Учасник повинен надати щодо такого документу лист-роз’яснення в довільній формі. Просимо все ж таки ,і наше Товариство ,змінити тендерну документацію згідно чинного Законодавста та додати до Додатку 1 фразу : або аналог документу ,що підтверджують трудові відносини.
Так як налголошуємо , що це юридично буде правильно .
Дякуємо за розуміння!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. В розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено про те що Документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У разі відсутності документу або надання аналогів документів Учасник повинен надати щодо такого документу лист-роз’яснення в довільній формі.
Листя вивіз
Дата подання: 22 лютого 2024 00:21
Дата відповіді: 22 лютого 2024 10:33
Шановний Замовнику, уточніть будь ласка чи потрібно буде вивозити листя? В Тендерній документації крім вивозу сніга , більше за листя нічого не прописано. Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Добрий день. Так, послуга з вивезення опалого листя передбачається. Відповідні зміни внесено в ТД.
уточнення щодо відповідальної особи
Дата подання: 23 лютого 2024 16:43
Дата відповіді: 26 лютого 2024 09:35
Добрий вечір !
Шановний Замовник згідно Тендерної документації,Додатку 2 вказано :
Надавачем послуг має бути призначена відповідальна особа (менеджер) (або з числа працівників, які будуть надавати послуги, або окремо виділена особа), яка на місці здійснюватиме організацію координації роботи усіх працівників, які надають послуги прибирання. Ця відповідальна особа має проводити інструктаж, організовувати роботу працівників, слідкувати за якістю надання послуг, співпрацювати з уповноваженими особами замовника.
Підскажіть будь ласка , чи може бути 2 відповідальні особи від підприємства , які будуть виконувати функції прописані вище ?
Заздалегідь дякуємо !
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Замовник не обмежує виконавця в адміністративно-господарській діяльності та кадрово-управлінських рішеннях, якщо це в рамках технічних вимог до тендерної документації та не погіршує якості наданих послуг.
калькуляція
Дата подання: 23 лютого 2024 17:27
Дата відповіді: 26 лютого 2024 09:40
Шановний Замовник!
Згідно тендерній документації прописано:
"8. Учасник подає у складі тендерної пропозиції заповнений та підписаний проєкт договору про закупівлю з усіма додатками (додати калькуляцію витрат, та заповнену таблицю 2.1. Витратні матеріали на місяць наведену у Додатку 2 до цієї тендерної документації «Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо закупівлі» ), який викладений у Додатку 3 до цієї тендерної документації."
Уточніть будь ласка калькуляцію подавати в довільній формі ? Та вписувати в проєкт договору ? Чи подавати калькуляцію окремим файлом?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Відповідно до умов п.8 тендерної документації Учасник подає у складі тендерної пропозиції заповнений та підписаний проєкт договору про закупівлю з усіма додатками (додати калькуляцію витрат, та заповнену таблицю 2.1. Витратні матеріали на місяць наведену у Додатку 2 до цієї тендерної документації «Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо закупівлі» ), який викладений у Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-16-008602-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "Клінінг-Про", Код ЄДРПОУ:35047973
Дата подання: 21 лютого 2024 18:23
Щодо форми банківської гарантії
Шановний Замовник! Відповідно п.2 Розділу 3 (Забезпечення тендерної пропозиції) зазначена наступна інформація - " Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії." Проте в Додатку 1 до Тендерної документації відсутня форма гарантії. Просимо привести у відповідність тендерну документацію, шляхом внесення відповідних змін.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 лютого 2024 10:33
Добрий день. Відповідні зміни внесено в ТД
Номер вимоги: UA-2024-02-16-008602-a.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2789403470
Дата подання: 04 березня 2024 10:50
ВИМОГА Від «04» березня 2024 року вих. №04-24
Ознайомившись з ПРОТОКОЛЬНИМ РІШЕННЯМ №49 від 29.02.2024 року Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" (надалі- Учасник) не погоджується з ним як такої, що не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі UA-2024-02-16-008602-a, виходячи з наступного:
1) Згідно частини 9 статті 26 Закону України № 922 «Про публічні закупівлі» ,Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Згідно частини 16 статті 29 Закону України № 922 «Про публічні закупівлі» ,Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Замовником було надано Вимогу про усунення порушення від 28.02.24, о 15:05год. за київським часом ФОП Царалунга Віктору Олександровичу та вказано, що:
« В складі тендерної пропозиції учасником надано заповнений проєкт договору, який не відповідає вимогам зазначеним в пп.8 п.2 розділу 5 Тендерної документації, та Додатку 2 «Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо закупівлі послуги з прибирання (код за ДК 021:2015 – 90910000-9 Послуги з прибирання)»
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями виправлений заповнений та підписаний проєкт договору про закупівлю з усіма додатками (додати калькуляцію витрат, та заповнену таблицю 2.1. Витратні матеріали на місяць наведену у Додатку 2 до цієї тендерної документації «Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо закупівлі» ), який викладений у Додатку 3 до тендерної документації.
Фізична особа-підприємець Царалунга Віктором Олександровичем було завантажено «Додаток 3 Проєкт договору про закупівлю з усіма додатками» 29.02.2024р. о 14:16год. за київським часом, а 29.02.2024р.о 15:32год. за київським часом, було завантажено Замовником ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ №49 від 29.02.2024р. про відхилення тендерної пропозиції ФОП Царалунга вказавши ,що Учасник:
«не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Хочемо зауважити , що Фізична особа-підприємець Царалунга Віктором Олександровичем було завантажено «Додаток 3 Проєкт договору про закупівлю з усіма додатками» 29.02.2024р. з усіма виправленнями, а саме:
1) Додаток №1 «Калькуляція» були внесені такі зміни :
- Послуги з прибирання будiвлi:
• п.1 сума заробітної плати за весь період договору (Комплексне прибирання щоденно з 07:00 до 09:00 та з 18:30 до 20:30.
Підтримуюче прибирання щоденно з 09:00 до 18:30:
З урахуванням забезпечення мiнiмальної заробiтноi плати вiдповiдно до чинного законодавства України) було виправлено на суму в розмірі 978 080,00 грн.без ПДВ.
• п.2 Сума за послугу «Хiмiчне чищення та прання штор, гардин, хiмiчне чищення килимового покриття, м'яких меблiв, жалюзi, чищення стiльцiв актового залу» було виправлено на суму в розмірі 10 000,00 грн.без ПДВ.
• п.3 Сума за послугу «Нанесення захисного покриття з наступним відновленням»
було виправлено на суму в розмірі 2 800,00 грн. без ПДВ.
• п.5 Сума за «Забезпечення санiтарних вузлiв спiльного та особистого користування (витратнi матерiали вiдповiдно до Таблицi 2.1,2.2)», було виправлено на суму в розмірі 283 600,00 грн. без ПДВ та яка розраховувалась:
Додаток №2,Таблиця 2.1 (Витратні матеріали на місяць), Загальна вартість,
без ПДВ *10 місяців + графа Всього без ПДВ «Сушарка для рук Solaris ZG 912-G (метал), або еквівалент (Таблиця 2.2 Витратні матеріали додаткові) /
25 000,00 *10 +33 600,00 = 283 600,00
№ п/п Назва витрат Сума, грн, без ПДВ
5 Забезпечення санiтарних вузлiв спiльного та особистого користування (витратнi матерiали вiдповiдно до
Таблицi 2.1,2.2) 283 600,00
Так як п.5 містить в себе найменування тільки Забезпечення санiтарних вузлiв спiльного та особистого користування, з Таблиці 2.2 «Витратні матеріали додаткові» було взято лише суму «Всього без ПДВ» за «Сушарка для рук Solaris ZG 912-G (метал), або еквівалент» (33 600,00 грн.). Піщано-сольова суміш (на зимовий період), кг в калькуляції виділено окремим пунктом 8, який відноситься до «Прибирання прилеглої території»:
Прибирання прилеглої території
№ п/п Назва витрат Сума, грн, без ПДВ
8 Посипання піщано-сольовою сумішшю 12 000,00
• п.7 Сума за послугу «Прибирання тpoтуарів, схiдцiв центрального входу, територiї двору, запасних виходiв» було виправлено на суму в розмірі 20 000,00 грн. без ПДВ.
• п.8 було змінено на найменування послуги «Посипання піщано-сольовою сумішшю» та було виправлено на суму в розмірі 12 000,00 грн. без ПДВ. (взято сумму з Додатка 2,Таблиці 2.2 «Витратні матеріали додаткові» «Всього без ПДВ» за «Піщано-сольова суміш (на зимовий період), кг».
• п.9 Сума за послугу «Вивiз снiгу та листя» було виправлено на суму в розмірі
10 000,00 грн. без ПДВ.
• п.10 «Озеленення та догляд за прибудинковою територiєю в т.ч підстригання газону» було виправлено на суму в розмірі 6 100,00 грн. без ПДВ.
Всі виправлення були зроблені правильно,суми співпадають.
Отже можемо вважати , що ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані були у складі своєї тендерної пропозиції. В зв’язку з тим, що Замовник не розібрався в розрахунках Учасника ,вважаємо що ЗАМОВНИК НЕПРАВОМІРНО ВІДХИЛИВ ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОРА ОЛЕКСАНДРОВИЧА".
Звертаємось з Вимогою дотримуватись принципів здійснення тендерних закупівель та недискримінації учасників, просимо Вас переглянути (скасувати) ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ №49 від 29.02.2024р. про відхилення тендерної пропозиції ФОП Царалунга . В протилежному випадку будемо змушені звернутись до органу оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав і законних інтересів, пов’язаних з участю у даній процедурі закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
1) Згідно частини 9 статті 26 Закону України № 922 «Про публічні закупівлі» ,Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Згідно частини 16 статті 29 Закону України № 922 «Про публічні закупівлі» ,Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Замовником було надано Вимогу про усунення порушення від 28.02.24, о 15:05год. за київським часом ФОП Царалунга Віктору Олександровичу та вказано, що:
« В складі тендерної пропозиції учасником надано заповнений проєкт договору, який не відповідає вимогам зазначеним в пп.8 п.2 розділу 5 Тендерної документації, та Додатку 2 «Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо закупівлі послуги з прибирання (код за ДК 021:2015 – 90910000-9 Послуги з прибирання)»
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями виправлений заповнений та підписаний проєкт договору про закупівлю з усіма додатками (додати калькуляцію витрат, та заповнену таблицю 2.1. Витратні матеріали на місяць наведену у Додатку 2 до цієї тендерної документації «Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо закупівлі» ), який викладений у Додатку 3 до тендерної документації.
Фізична особа-підприємець Царалунга Віктором Олександровичем було завантажено «Додаток 3 Проєкт договору про закупівлю з усіма додатками» 29.02.2024р. о 14:16год. за київським часом, а 29.02.2024р.о 15:32год. за київським часом, було завантажено Замовником ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ №49 від 29.02.2024р. про відхилення тендерної пропозиції ФОП Царалунга вказавши ,що Учасник:
«не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Хочемо зауважити , що Фізична особа-підприємець Царалунга Віктором Олександровичем було завантажено «Додаток 3 Проєкт договору про закупівлю з усіма додатками» 29.02.2024р. з усіма виправленнями, а саме:
1) Додаток №1 «Калькуляція» були внесені такі зміни :
- Послуги з прибирання будiвлi:
• п.1 сума заробітної плати за весь період договору (Комплексне прибирання щоденно з 07:00 до 09:00 та з 18:30 до 20:30.
Підтримуюче прибирання щоденно з 09:00 до 18:30:
З урахуванням забезпечення мiнiмальної заробiтноi плати вiдповiдно до чинного законодавства України) було виправлено на суму в розмірі 978 080,00 грн.без ПДВ.
• п.2 Сума за послугу «Хiмiчне чищення та прання штор, гардин, хiмiчне чищення килимового покриття, м'яких меблiв, жалюзi, чищення стiльцiв актового залу» було виправлено на суму в розмірі 10 000,00 грн.без ПДВ.
• п.3 Сума за послугу «Нанесення захисного покриття з наступним відновленням»
було виправлено на суму в розмірі 2 800,00 грн. без ПДВ.
• п.5 Сума за «Забезпечення санiтарних вузлiв спiльного та особистого користування (витратнi матерiали вiдповiдно до Таблицi 2.1,2.2)», було виправлено на суму в розмірі 283 600,00 грн. без ПДВ та яка розраховувалась:
Додаток №2,Таблиця 2.1 (Витратні матеріали на місяць), Загальна вартість,
без ПДВ *10 місяців + графа Всього без ПДВ «Сушарка для рук Solaris ZG 912-G (метал), або еквівалент (Таблиця 2.2 Витратні матеріали додаткові) /
25 000,00 *10 +33 600,00 = 283 600,00
№ п/п Назва витрат Сума, грн, без ПДВ
5 Забезпечення санiтарних вузлiв спiльного та особистого користування (витратнi матерiали вiдповiдно до
Таблицi 2.1,2.2) 283 600,00
Так як п.5 містить в себе найменування тільки Забезпечення санiтарних вузлiв спiльного та особистого користування, з Таблиці 2.2 «Витратні матеріали додаткові» було взято лише суму «Всього без ПДВ» за «Сушарка для рук Solaris ZG 912-G (метал), або еквівалент» (33 600,00 грн.). Піщано-сольова суміш (на зимовий період), кг в калькуляції виділено окремим пунктом 8, який відноситься до «Прибирання прилеглої території»:
Прибирання прилеглої території
№ п/п Назва витрат Сума, грн, без ПДВ
8 Посипання піщано-сольовою сумішшю 12 000,00
• п.7 Сума за послугу «Прибирання тpoтуарів, схiдцiв центрального входу, територiї двору, запасних виходiв» було виправлено на суму в розмірі 20 000,00 грн. без ПДВ.
• п.8 було змінено на найменування послуги «Посипання піщано-сольовою сумішшю» та було виправлено на суму в розмірі 12 000,00 грн. без ПДВ. (взято сумму з Додатка 2,Таблиці 2.2 «Витратні матеріали додаткові» «Всього без ПДВ» за «Піщано-сольова суміш (на зимовий період), кг».
• п.9 Сума за послугу «Вивiз снiгу та листя» було виправлено на суму в розмірі
10 000,00 грн. без ПДВ.
• п.10 «Озеленення та догляд за прибудинковою територiєю в т.ч підстригання газону» було виправлено на суму в розмірі 6 100,00 грн. без ПДВ.
Всі виправлення були зроблені правильно,суми співпадають.
Отже можемо вважати , що ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані були у складі своєї тендерної пропозиції. В зв’язку з тим, що Замовник не розібрався в розрахунках Учасника ,вважаємо що ЗАМОВНИК НЕПРАВОМІРНО ВІДХИЛИВ ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОРА ОЛЕКСАНДРОВИЧА".
Звертаємось з Вимогою дотримуватись принципів здійснення тендерних закупівель та недискримінації учасників, просимо Вас переглянути (скасувати) ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ №49 від 29.02.2024р. про відхилення тендерної пропозиції ФОП Царалунга . В протилежному випадку будемо змушені звернутись до органу оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав і законних інтересів, пов’язаних з участю у даній процедурі закупівлі.
Рішення замовника: Очікується
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-02-16-008602-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2789403470
Дата подання: 05 березня 2024 13:42
Дата подання: 05 березня 2024 13:42
Скарга №05/03-24-1 від 05.03.2024 року
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 березня 2024 17:34
рішення від 07.03.2024 № 4236.pdf
Дата публікації: 07 березня 2024 17:34
інформація про резолютивну частину рішення від 18.03.2024 № 4833.pdf
Дата публікації: 19 березня 2024 12:24
рішення від 18.03.2024 № 4833.pdf
Дата публікації: 20 березня 2024 18:48
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання Рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.03.2024 № 4833-р/пк-пз Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України скасувало рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП «Царалунга Віктор Олександрович» та рішення про визначення приватного підприємства «Клінінг-Про» переможцем процедури закупівлі — «Послуги з прибирання», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024- 02-16-008602-a.
Номер скарги: UA-2024-02-16-008602-a.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД", Код ЄДРПОУ:40075836
Дата подання: 08 березня 2024 16:18
Дата подання: 08 березня 2024 16:18
Скарга щодо визначення переможця
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 березня 2024 17:40
Рішення від 12.03.2024 № 4477.pdf
Дата публікації: 12 березня 2024 17:40
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.03.2024 № 4856.pdf
Дата публікації: 19 березня 2024 12:40
Рішення від 18.03.2024 № 4856.pdf
Дата публікації: 20 березня 2024 18:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання Рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.03.2024 № 4856-р/пк-пз Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України скасувало рішення про визначення приватного підприємства "Клінінг-Про" переможцем за процедурою закупівлі – "Послуги з прибирання", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-16-008602-a.
Номер скарги: UA-2024-02-16-008602-a.c5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД", Код ЄДРПОУ:40075836
Дата подання: 27 березня 2024 16:39
Дата подання: 27 березня 2024 16:39
Скарга на неправомірний акцепт
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 березня 2024 16:47
Рішення від 29.03.2024 №5693.pdf
Дата публікації: 29 березня 2024 16:47
Інформація про резолютивну частину рішення від 09.04.2024 № 6350.pdf
Дата публікації: 10 квітня 2024 13:27
рішення від 09.04.2024 № 6350.pdf
Дата публікації: 12 квітня 2024 12:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання Рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.04.2024 № 6350-р/пк-пз Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України скасувало рішення про визначення пФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" переможцем за процедурою закупівлі – "Послуги з прибирання", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-16-008602-a.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 лютого 2024 12:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
1 328 880,00
UAH з ПДВ
|
1 312 124,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Клінінг-Про" |
1 390 250,00
UAH з ПДВ
|
1 326 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" |
1 589 878,00
UAH з ПДВ
|
1 589 878,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #2789403470 |
Рішення скасоване |
1 312 124,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2024 10:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 лютого 2024 15:05
|
ПП "Клінінг-Про" #35047973 |
Рішення скасоване |
1 326 800,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2024 10:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 березня 2024 10:36
|
ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #2789403470 |
Рішення скасоване |
1 312 124,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2024 09:53
|
|
ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #2789403470 |
Відхилено |
1 312 124,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2024 10:06
|
|
ПП "Клінінг-Про" #35047973 |
Відхилено |
1 326 800,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2024 10:14
|
|
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" #40075836 |
Відхилено |
1 589 878,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2024 12:05
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій