Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів код ДК 021:2015:50410000-2 (послуги з ремонту та технічного обслуговування пожежно-охоронної сигналізації адміністративних будинків (вул. Городецького, 13, пров. Рильський, 10, вул. Є. Сверстюка, 15))
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2019-11-12-003677-b 8853311f49274f099fdd0f90c4d7f76e
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Тимофєєва

+380442711742 tender@minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство юстиції України
Код ЄДРПОУ: 00015622
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 13
Контактна особа: Ганна Тимофєєва
+380442711742
tender@minjust.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 17:20
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 20 листопада 2019 13:23
Очікувана вартість: 90 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту та технічного обслуговування пожежно-охоронної сигналізації адміністративних будинків (вул. Городецького, 13, пров. Рильський, 10, вул. Є. Сверстюка, 15)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, місто Київ, вул. Городецького, 13, пров. Рильський, 10, вул. Є. Сверстюка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2019 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 17:20
Документація.docx
12 листопада 2019 17:20
Протокол 244.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

строк надання послуг
Дата подання: 15 листопада 2019 16:42
Дата відповіді: 15 листопада 2019 17:37
У формі "Тендерна пропозиція" в останній графі вказано надати вартість послуг за 10 місяців. В Технічному завданні взагалі не вказаний строк надання послуг. В самому проекті договору вказано строк надання послуг - до 20 грудня 2019 року (тобто 1 місяць). Підскажіть, будь ласка, який конкретний строк надання послуг (1 місяць, чи 10 місяців)??
Відповідь: Замовником вивчено поставлене питання, та повідомляється про те, що з урахуванням закінчення року фактично послуги можуть бути надані протягом одного календарного місяця. Враховуючи зазначене, Замовником буде відмінено дану закупівлю та оголошено повторно з урахуваням відповідних змін.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-12-003677-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 20 листопада 2019 14:33
Вимога щодо проведення процедури закупівель
Доброго дня! Шановний Замовнику, маємо до Вас питання: у Вашій тендерній документації було визначено вимогу: "Протокол обстеження об’єктів замовника учасником за наслідками попереднього обстеження з результатами обстеження стану пожежно-охоронної сигналізації, погоджений із Замовником. Документ повинен бути підписаний власноручно уповноваженою особою учасника та засвідчений нею із застосуванням кваліфікованого електронного підпису". Наш спеціаліст приїздив до Вас 18го листопада 2019 року з метою оглянути об'єкти, але уповноважена особа Замовника повідомила, що торги будуть скасовуватися через зміни технічних характеристик і тому огляд проводити немає потреби, відповідні акти підписати представник замовника відмовився. Також 15го листопада 2019 року на майданчику Ви самі зазначили про скасування тендеру: "Замовником вивчено поставлене питання, та повідомляється про те, що з урахуванням закінчення року фактично послуги можуть бути надані протягом одного календарного місяця. Враховуючи зазначене, Замовником буде відмінено дану закупівлю та оголошено повторно з урахуваням відповідних змін". Але як бачимо станом на термін подачі - 19го листопада, станом на дату проведення аукціону - 20 листопада, процедура не скасована. І тут постають питання: 1) чому процедура досі не скасована? 2) чому у другого учасника ТОВ "ПОЖДУМА" є огляди, підписані Замовником (хоча огляди датовані 13 листопада, і тоді можливо Ви ще не знали про скасування тендеру, але ж ми приїздили 18го числа, навіть вже після Вашої відповіді на майданчику)? 3) чому аукціон пройшов, а Ви так і не скасували закупівлю? Просимо роз'яснити дану ситуацію, адже всі ми є учасниками відкритих та прозорих закупівель! Очікуємо на відповідь! Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2019 15:46
Закупівлю буде відмінено відповідно до рішення тендерного комітету (після засідання)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2019 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" 62 585,00
UAH з ПДВ
62 585,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОЖДУМА" 89 381,25
UAH з ПДВ
89 381,25
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2019 16:37
Електронний підпис
19 листопада 2019 16:36
техчастина.pdf.p7s
19 листопада 2019 16:36
техчастина.pdf
19 листопада 2019 16:36
статут до повноважень.pdf.p7s
19 листопада 2019 16:36
статут до повноважень.pdf
19 листопада 2019 16:36
пропозиція.pdf.p7s
19 листопада 2019 16:36
пропозиція.pdf
19 листопада 2019 16:36
проект.pdf.p7s
19 листопада 2019 16:36
проект.pdf
19 листопада 2019 16:36
повноваження підпису.pdf.p7s
19 листопада 2019 16:36
повноваження підпису.pdf
19 листопада 2019 16:36
кваліфікація.pdf.p7s
19 листопада 2019 16:36
кваліфікація.pdf
19 листопада 2019 16:36
документи до технічного.pdf.p7s
19 листопада 2019 16:36
документи до технічного.pdf
19 листопада 2019 16:36
відгук.pdf.p7s
19 листопада 2019 16:36
відгук.pdf
19 листопада 2019 16:36
аналог договір.pdf.p7s
19 листопада 2019 16:36
аналог договір.pdf
19 листопада 2019 16:36
акти до аналог.pdf.p7s
19 листопада 2019 16:36
акти до аналог.pdf

Публічні документи

19 листопада 2019 17:29
Електронний підпис
19 листопада 2019 17:23
14. Проект_Договору.rar
19 листопада 2019 17:23
10. Лист_пояснення.rar
19 листопада 2019 17:23
9. Лист_-_згода.rar
19 листопада 2019 17:23
17. Тендерна_пропозицiя.rar
19 листопада 2019 17:23
8. Довiдка_про_обладнання.rar
19 листопада 2019 17:23
16. Протоколи_обстеження.rar
19 листопада 2019 17:23
5. Аналогічний договір.rar
19 листопада 2019 17:23
4. Акти наданих послуг.rar
19 листопада 2019 17:23
1. Статут.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"

ТОВ "ПОЖДУМА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"
#37153018
Очікує рішення 62 585,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2019 13:44

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 листопада 2019 15:49
Коментар щодо відміни: Закупівлю відмінено у зв’язку з необхідністю уточнення строків надання послуг на обслуговування та ремонт пожежної сигналізації.
Документи:
20 листопада 2019 15:49
Електронний підпис
20 листопада 2019 15:48
Протокол 244-1.pdf