Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44053418 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-kapitalnogo-budivnictva-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. Троїцька, 21 а |
Контактна особа: |
Яна Борисівна Альтшулер +380955294936 dkb_dmr@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 червня 2021 15:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 липня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 12 липня 2021 13:09 |
Очікувана вартість: | 33 973 675,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 170 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник може передбачати попередню оплату (аванс), який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт за цим Договором згідно вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12. 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами) та з урахуванням обмежень, визначених Постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами відповідно до Постанови від 08.02.2021 № 97) і відповідно до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді 2021 року, затвердженого Наказом Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради від 10.03.2021 р. № 13 | Аванс | 30 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунків на оплату робіт, протягом 30 робочих днів за умови наявного бюджетного фінансування | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 червня 2021 15:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 червня 2021 15:19 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-22-000095 ● 31583f09b553446da74fdb994ff115d9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2021 15:32 |
08.11.2021 № 557
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 08.11.2021 № 557
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
14 UA-2021-06-16-011330-b 16.06.2021 ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 44053418) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-12 11:20:58
Про надання пояснень
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-16 13:08:49
Відповідь на запитання у рамках моніторингу закупівлі робіт «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт елементів благоустрою території від будинку № 5 по вул. Херсонській до будинку № 1 по просп. Пушкіна та в районі будинків № № 1, 3, 5, 7 по просп. Пушкіна і бульв. Кучеревського в м. Дніпрі» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (ID: UA-2021-06-16-011330-b), (ID моніторингу: UA-M-2021-07-22-000095)
Департамент капітального будівництва Дніпровської міської ради (далі – Замовник) розглянув запит про надання пояснень Східного офісу Держаудитслужби, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі робіт «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт елементів благоустрою території від будинку № 5 по вул. Херсонській до будинку № 1 по просп. Пушкіна та в районі будинків № № 1, 3, 5, 7 по просп. Пушкіна і бульв. Кучеревського в м. Дніпрі» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (ID: UA-2021-06-16-011330-b), (ID моніторингу: UA-M-2021-07-22-000095). Проаналізувавши інформацію, наведену у запиті, Замовник надає наступні пояснення, стосовно питань, зазначених у запиті.
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проєктно-кошторисної документації, розробленої генеральним проектувальником – ТОВ «ВЕЕДВА», яка отримала позитивний експертний звіт ТОВ «ДН-Консалтинг» від 02 червня 2021 року № 05-585-21. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Так як предмет закупівлі в подальшому може використовуватися фізичними особами з інвалідністю, технічні характеристики розроблено відповідно до нормативних вимог та проєктних рішень для врахування потреб усіх категорій користувачів, у тому числі осіб з інвалідністю. Обґрунтування очікуваної вартості: Очікувана вартість предмета закупівлі визначається на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме абзацу 2 пункту 4 розділу 3: очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293. Очікувану вартість визначено на підставі сумарного показника коштів зведеного кошторисного розрахунку (без урахування певних витрат на деяке обладнання та устаткування), а саме: Глава 1-9: 24 588 994,19 грн. Прибуток: 411 486,56 грн. Адміністративні: 74 430,66 грн. Ризики: 590 135,86 грн. Інфляція: 2 646 348,72 грн. ПДВ: 5 662 279,20 грн. Всього: 33 973 675,20 грн.
Обґрунтування бюджетного призначення: Визначається на підставі рішення міської ради від 16.12.2020 № 13/1-2 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2021 рік», зі змінами, відповідно до обсягу видатків бюджету розвитку, які спрямовуються на будівництво об’єкта у бюджетному періоді.
Замовник не має власного веб-сайту, тому для публікації інформації відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 використовує офіційний веб-сайт Дніпровської міської ради - https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-kapitalnogo-budivnictva-dniprovskoi-miskoi-radi. Перейшовши за посиланням можна отримати усю інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Умовами тендерної документації за закупівлею не передбачено будь-якої форми або порядку складання календарного графіка виконання робіт, тому Учасник надає календарний графік у довільній формі, безпосередньо формуючи його у рамках строків за оголошенням. При наданні календарного графіку у момент подання пропозиції учасник виконує вимогу щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, чим відображає планування виконання робіт, які передбачені технічним завданням, у строк, визначений оголошенням. До того ж Замовник не має права вимагати від учасників саме додатків до договору, так як на період проведення процедури закупівлі відсутнє конкретне розуміння суми бюджетного фінансування (призначення) за роками, відсутнє чітке розуміння, які саме роботи можуть бути виконані першочергово. Тому календарний графік, наданий у складі пропозиції є лише приблизним графіком виконання робіт.
Тому, на момент подання пропозиції, календарний графік не є додатком до договору, а наказ МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА БУДІВНИЦТВА УКРАЇНИ від 13.01.2009 р № 2 носить рекомендаційний характер зі складання додатків до договору підряду.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови №710 встановлено порушення вимог Постанови №710.)
Ризики, що спрацювали
RISK-2-11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 липня 2021 13:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016" |
33 970 000,80
UAH з ПДВ
|
33 970 000,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО БАГАТОГАЛУЗЕВА ФІРМА "ДОНБАС -ПРОМАГРОСЕРВІС" |
33 971 952,45
UAH з ПДВ
|
33 971 952,45
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016" #40944521 |
Переможець |
33 970 000,80
UAH з ПДВ
|
14 липня 2021 16:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2023 21:18
|
Звіт про виконання.docx | укладений |
15 лютого 2023 21:18
|
Ду 5 до 27-07-1.pdf | укладений |
15 лютого 2023 21:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2022 16:52
|
Ду 4 до 27-07-1.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2022 16:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 11:33
|
Ду 3 до 27-07-1.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 20:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 вересня 2021 10:26
|
Повідомлення про внесення змін 27-07-1.pdf | зміни до договору |
03 вересня 2021 10:26
|
Ду 2 27-07-1.pdf | зміни до договору |
03 вересня 2021 10:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 серпня 2021 09:41
|
Повідомлення про внесення змін.pdf | зміни до договору |
20 серпня 2021 09:39
|
ДУ № 1.pdf | зміни до договору |
20 серпня 2021 09:39
|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2021 09:35
|
№ 27-07-1.pdf | укладений |
27 липня 2021 09:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме збільшення капітальних вкладень на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 27/07-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до реквізитів договору. |
Номер договору про закупівлю: | 27/07-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення капітальних вкладень на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 27/07-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, зменшення планових призначень на 2022 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 27/07-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |