Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машинни для обробки данних (апаратна частина)
Очікувана вартість
311 850,00 UAH
UA-2019-11-13-000093-a 8831d6cec38b4bb2b2856da18d06ba61
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Островська Ганна Вікторівна

280442342586 ganna.ostrovska@shev.kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Шевченківська районна в місті Києві державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 37405111
Вебсайт: http://shev.kyivcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, Богдана Хмельницького, 24
Контактна особа: Островська Ганна Вікторівна
280442342586
ganna.ostrovska@shev.kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 09:04
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 10:00
Початок аукціону: 29 листопада 2019 14:29
Очікувана вартість: 311 850,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,03%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Відповідно до технічного завдання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 штуки
Машинни для обробки данних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, місто Київ, Київ, вул.Б.Хмельницького,24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 грудня 2019  —  16 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплату поставленого Товару Замовник здійснює шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Учасника протягом 10 (десяти) банківських днів після отримання Товару на підставі видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування (відсутність коштів на розрахунковому рахунку) розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником цільового бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 100 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2019 09:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 09:05
3021 моноблоки.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 13 листопада 2019 21:10
Дата відповіді: 14 листопада 2019 08:41
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня. В тендерній документації передбачено тільки поставка товару інші послуги не вимагаються.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 листопада 2019 11:59
Дата відповіді: 15 листопада 2019 09:35
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, під час проведення закупівель пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи, незалежно від організаційно-правової форми господарювання та системи оподаткування. Оцінка пропозицій учасників здійснюється автоматично електронною системою закупівель.Пропозиції будуть розглядатися у порядку визначеному системою - від найнижчої до найвищої запропонованої учасниками ціни, незалежно від вмісту ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЕЙЛЗ ХАУС" 311 040,00
UAH з ПДВ
311 040,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Віннком Україна 311 499,60
UAH з ПДВ
311 499,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2019 19:29
Тендерна пропозиція.PDF
03 грудня 2019 19:29
Протокол.PDF
03 грудня 2019 19:29
Наказ.PDF
03 грудня 2019 19:29
Довідка з МВС.PDF
27 листопада 2019 15:48
328_ТОВ_Сейлз Хаус.pdf
27 листопада 2019 15:48
ASUS_ISO9001.pdf
27 листопада 2019 15:48
ASUS_ISO50001.pdf
27 листопада 2019 15:48
ASUS_QC080000.pdf
27 листопада 2019 15:48
IECQ QC 080000, переклад.PDF
27 листопада 2019 15:48
ISO 9001 переклад.PDF
27 листопада 2019 15:48
ISO 50001, переклад.PDF
27 листопада 2019 15:48
Договір СХ.18.011.PDF
27 листопада 2019 15:48
ДОГОВІР 50-20.PDF
27 листопада 2019 15:48
Договір поставки СХ.18.008.PDF
27 листопада 2019 15:48
Перелік сервісних центрів.PDF
27 листопада 2019 15:48
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

25 листопада 2019 18:12
Доки уповноваженої особи.pdf
25 листопада 2019 18:12
Копії сертифікатів.pdf
25 листопада 2019 18:12
Довідка стаття 17.pdf
25 листопада 2019 18:12
Технічне завдання.pdf
25 листопада 2019 18:12
Додаток 1 сервісні центри.pdf
25 листопада 2019 18:12
Довідка про працівників.pdf
25 листопада 2019 18:12
Копії договорів оренди.pdf
25 листопада 2019 18:12
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕЙЛЗ ХАУС"

ТОВ Віннком Україна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СЕЙЛЗ ХАУС"
#39982967
Переможець 311 040,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 12:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2019 12:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЕЙЛЗ ХАУС"
#39982967
311 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 10:30
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 14:47
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 14:29
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 14:26
ТОВ Сейл Хаус моноблоки 311 040,00 грн.131219.pdf укладений
13 грудня 2019 14:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 311 040,00
UAH (в тому числі ПДВ 51 840,00 UAH)