Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бюджет участі -проект "Новітні смарт-технології для інтенсивного навчання" 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивний дисплей, модульний ПК, операційна система, кріплення настінне для інтерактивного дисплею)
Очікувана вартість
122 000,00 UAH
UA-2020-03-20-000789-b ● 8830f80804974f5298d16104a131d7d7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "СЛОБОЖАНСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС №1 " ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ БАГАТОПРОФІЛЬНА ШКОЛА ІІ-ІІІ СТУПЕНІВ - ЦЕНТР ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ " |
Код ЄДРПОУ: | 20259007 |
Місцезнаходження: | 52005, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпровський р-н, смт. Слобожанське, вул. БУДІВЕЛЬНИКІВ, буд. 1 |
Контактна особа: |
Тетяна Шевченко +380993597900 uvschool1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2020 10:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2020 09:22 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2020 09:22 |
Початок аукціону: | 13 квітня 2020 13:28 |
Очікувана вартість: | 122 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 610,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Інтерактивний дисплей Newline TruTouch 65" ТТ-6518RS (або аналог*)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52005, Україна, Дніпропетровська область, смт. Слобожанське, Будівельників,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 штуки
Модульний ПК (OPS) S044-P522 Intel Core i5-6200U Intel HD Graphics 520 2.30 GHz 8GB DDR4 2133MHz, max 32 GB 256GB SSD FullHD and 4K touch screens (або аналог*)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52005, Україна, Дніпропетровська область, смт. Слобожанське, Будівельників,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 штуки
Монтаж та налаштування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52005, Україна, Дніпропетровська область, смт. Слобожанське, Будівельників,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 штуки
Операційна система Windows 10 Pro 64-bit (або аналог*)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52005, Україна, Дніпропетровська область, смт. Слобожанське, Будівельників,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 штуки
Кріплення настінне для інтерактивного дисплею PLAW-1000 (або аналог*)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52005, Україна, Дніпропетровська область, смт. Слобожанське, Будівельників,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2020 15:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2020 11:53 |
Зміни до ТД (4).docx | |
02 квітня 2020 11:53 |
ТД № дісплей пк – на 2020р —.doc |
02 квітня 2020 15:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
02 квітня 2020 11:53 |
Зміни до ТД (4).docx
|
|||||||||
02 квітня 2020 11:53 |
ТД № дісплей пк – на 2020р —.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 21 березня 2020 18:07
Дата відповіді: 02 квітня 2020 09:35
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
Відповідь: Допускаємо, але в проекті вказані саме ці торгові марки,тому в пріоритеті будуть товари,які не гірші по якості вказаних торгових марок.
Про документи
Дата подання: 23 березня 2020 12:29
Дата відповіді: 02 квітня 2020 09:47
Скажіть будь ласка, чому у вимогах не вказані документи якості на товар? Для вас цей пункт не суттєвий?
Відповідь: Виправлено
Про документи
Дата подання: 24 березня 2020 10:36
Дата відповіді: 02 квітня 2020 09:47
Скажіть будь ласка, чому у вимогах не вказані документи якості на товар? Для вас цей пункт не суттєвий?
Відповідь: Виправлено
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-20-000789-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 24 березня 2020 10:37
Вимога
Шановний замовник!
Щодо надання сертифікату, який підтверджує те, що сервісні центри мають діючу авторизацію від виробника та сертифікату офіційного представника, дилера, дистриб’ютора на території України.
Вказані умови є абсолютно дискримінаційниим за наступних підстав. Згідно зі ст. 3 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч. ч. 1, 3 ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Наголошуємо, що жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію/сертифікат від виробника (у тому числі і для сервісних центрів) або офіційного представника, дилера, дистриб'ютора на території України виробника товару для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на практику Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яка визнає дискримінаційними вимоги щодо надання листа/сертифікату від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником/представником виробника. Крім того, наявність авторизаційного листа/сертифікату в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору.
По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів, а також сервісного обслуговування, належної якості є саме лист/сертифікат від виробника або офіційного представництва виробника товару, дилера чи дистриб'ютора в Україні.
Гарантійні зобов'язання щодо сервісного обслуговування в обов'язковому порядку визначенні безпосередньо в самому господарському договорі поставки, що відповідно і є основною і необхідною умовою належного виконання зобов'язань за договором про закупівлю.
Відтак подання в складі ТД вищезазначених документів значно обмежує коло учасників лише виробниками та суб'єктами, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками в статусі посередника, дилера, що суперечить приписам ст. 3, 5 та ч. 4 ст. 22 Закону. Зазначена правова позиція підтверджена в рішеннях АМКУ № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 року, № 10177-р/пк-пз від 03.10.2018 року.
Тому, вимагаємо дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі», а саме – принципу недискримінації учасників, та виключити вищезазначені умови з ТД.
Розгорнути
Згорнути
Щодо надання сертифікату, який підтверджує те, що сервісні центри мають діючу авторизацію від виробника та сертифікату офіційного представника, дилера, дистриб’ютора на території України.
Вказані умови є абсолютно дискримінаційниим за наступних підстав. Згідно зі ст. 3 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч. ч. 1, 3 ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Наголошуємо, що жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію/сертифікат від виробника (у тому числі і для сервісних центрів) або офіційного представника, дилера, дистриб'ютора на території України виробника товару для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на практику Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яка визнає дискримінаційними вимоги щодо надання листа/сертифікату від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником/представником виробника. Крім того, наявність авторизаційного листа/сертифікату в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору.
По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів, а також сервісного обслуговування, належної якості є саме лист/сертифікат від виробника або офіційного представництва виробника товару, дилера чи дистриб'ютора в Україні.
Гарантійні зобов'язання щодо сервісного обслуговування в обов'язковому порядку визначенні безпосередньо в самому господарському договорі поставки, що відповідно і є основною і необхідною умовою належного виконання зобов'язань за договором про закупівлю.
Відтак подання в складі ТД вищезазначених документів значно обмежує коло учасників лише виробниками та суб'єктами, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками в статусі посередника, дилера, що суперечить приписам ст. 3, 5 та ч. 4 ст. 22 Закону. Зазначена правова позиція підтверджена в рішеннях АМКУ № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 року, № 10177-р/пк-пз від 03.10.2018 року.
Тому, вимагаємо дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі», а саме – принципу недискримінації учасників, та виключити вищезазначені умови з ТД.
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 квітня 2020 09:55
Були зроблені виправлення. Дякую за звернення.
Номер вимоги: UA-2020-03-20-000789-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 25 березня 2020 16:33
Вимога
Шановний замовнику! Керуючись Наказом Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 № 704 та наказом Міністерства освіти і науки України № 1440 від 02 листопада 2017 року Виконуючи Закон України «про публічні закупівлі» наполягаємо на внесення змін до тендерної документації з метою забезпечення виконання Закону України «Про Публічні Закупівлі» та запобігання порушення ЗУ «Про публічні закупівлі». Внести зміни у тендерну документації до закупівлі UA-2020-03-20-000789-b згідно наказу МОН від 22.06.2016 року №704 в якому вказано наступне: «Базове програмне забезпечення для інтерактивної дошки та мультимедійного проектора з короткофокусним об'єктивом: підтримує українську мову;». Для запобігання порушення Закону України «про публічні закупівлі» та наказу МОН № 704 наполягаємо на внесення змін до «Додатку № 3 Технічні Вимоги» «1. Інтерактивний дисплей.» і додати «Наявність україномовного інтерфейсу та україномовного програмного забезпечення»
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 квітня 2020 10:33
Згіднонаказу МОН № 704 «Наявність україномовного інтерфейсу та україномовного програмного забезпечення» для інтерактивного дісплею непередбачено. Наявність україномовного інтерфейсу та україномовного програмного забезпечення потребує для ПК.
Номер вимоги: UA-2020-03-20-000789-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 20 квітня 2020 12:14
Про невідповідність пропозиції та неправомірне визнання переможця
Шановний замовнику, 16.04.2020 вами було визнано переможцем закупівлі ТОВ В2В СОЛЮШНЗ, проте, тендерна пропозиція цього учасника не відповідає вимогам документації.
1. У тендерній документації вказана вимога надати Довідку в довільній формі або відповідно до взірця, що наведений в Додатку №3 до даної документації, повинна бути підписана особами, щодо яких подано інформацію, визначену відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
ТОВ В2В СОЛЮШНЗ подав інфомацію стосовно 2-х працівників: директора Легкоступа (диплом, трудову книжку) та інженера Кулакова (диплом, трудова книжка). Проте, згоду на обробку персональних даних надав лише Легкоступ, персональні дані Кулакова використовуються без його згоди, що порушує вимоги закону «Про захист персональних даних» та суперечить вимогам тендерної документації.
2. Ви вимагали, щоб в інтерактивній панелі був встановлений пакет програмних засобів офісного призначення: сертифікований в Україні, з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС, що підтримує роботу з основними файловими форматами (DOC, DOCX, RTF, XLS, XLSX, PPT, PPTX, HTML та MDB, ODT, ODS, ODP), а також роботу з електронною поштою. Наявність україномовної підтримки. Цим вимогам відповідає лише програмне забезпечення Microsoft Office. ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" запропонував Libre Office - це ПЗ безкоштовне, але воно не відповідає вимогам:
- не має україномовної підтримки та україномовного інтерфейсу (всі програми на російській мові);
- не підтримує роботу з електронною поштою (https://ru.wikipedia.org/wiki/LibreOffice — вказаний повний перелік можливостей).
Оскільки ТОВ В2В СОЛЮШНЗ запропонував безкоштовне ПЗ, ціна його пропозиції виявилась найнижчою, хоча вимогам тендерної документації вона не відповідає.
Враховуючи вище викладене, просимо, ще раз передивитись пропозицію ТОВ В2В СОЛЮШНЗ на відповідність, та при виявленні вказаних порушень відмінити статус переможця.
Розгорнути
Згорнути
1. У тендерній документації вказана вимога надати Довідку в довільній формі або відповідно до взірця, що наведений в Додатку №3 до даної документації, повинна бути підписана особами, щодо яких подано інформацію, визначену відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
ТОВ В2В СОЛЮШНЗ подав інфомацію стосовно 2-х працівників: директора Легкоступа (диплом, трудову книжку) та інженера Кулакова (диплом, трудова книжка). Проте, згоду на обробку персональних даних надав лише Легкоступ, персональні дані Кулакова використовуються без його згоди, що порушує вимоги закону «Про захист персональних даних» та суперечить вимогам тендерної документації.
2. Ви вимагали, щоб в інтерактивній панелі був встановлений пакет програмних засобів офісного призначення: сертифікований в Україні, з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС, що підтримує роботу з основними файловими форматами (DOC, DOCX, RTF, XLS, XLSX, PPT, PPTX, HTML та MDB, ODT, ODS, ODP), а також роботу з електронною поштою. Наявність україномовної підтримки. Цим вимогам відповідає лише програмне забезпечення Microsoft Office. ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" запропонував Libre Office - це ПЗ безкоштовне, але воно не відповідає вимогам:
- не має україномовної підтримки та україномовного інтерфейсу (всі програми на російській мові);
- не підтримує роботу з електронною поштою (https://ru.wikipedia.org/wiki/LibreOffice — вказаний повний перелік можливостей).
Оскільки ТОВ В2В СОЛЮШНЗ запропонував безкоштовне ПЗ, ціна його пропозиції виявилась найнижчою, хоча вимогам тендерної документації вона не відповідає.
Враховуючи вище викладене, просимо, ще раз передивитись пропозицію ТОВ В2В СОЛЮШНЗ на відповідність, та при виявленні вказаних порушень відмінити статус переможця.
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 квітня 2020 15:07
Шановний Учасник, у відповідь на вашу вимогу, повідомляємо наступне:
1.Відповідно до Закону та Роз’яснень МінЮсту щодо деяких питань практичного застосування даного Закону Інформація про найманих працівників є базою персональних даних Учасника ТОВ «В2В СОЛЮШНЗ», оскільки особові справи, трудові книжки, копії паспортів, документів про освіту зберігаються та обробляються роботодавцем на підставі статті 24 Кодексу законів про працю України виключно для здійснення повноважень володільця бази персональних даних у сфері правовідносин, які виникли в нього з працівником на підставі трудового договору. Як Володілець персональних даних Учасник мав право сам обробляти персональні дані Кулакова С.О., а саме: використовувати і поширювати (розповсюджувати, реалізувати, передавати), знеособлювати, знищувати персональні дані, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем (ст.2 та ч.2. ст.3 Закону). Зауважимо також, що дані, надані на Кулакова до Тендерної пропозиції Учасника відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», не віднесені ні чинним законодавством, ні будь-яким іншим документом до конфіденційної інформації та не потребують окремої згоди Кулакова (ч.6 ст.6 ЗУ). Таким чином, Кулаков не зобов’язаний був надавати згоду на обробку своїх даних, оскільки надав вже згоду своєму роботодавцю як володільцю своїми персональними даними. На підставі вищевикладеного персональні дані працівника Кулакова використовуються за його згодою, що ні в якому разі не порушує вимоги закону «Про захист персональних даних» та не суперечить вимогам тендерної документації. Замовнику обов’язково необхідна наявність Згоди на обробку персональних даних, надана Директором Легкоступом Є.С., оскільки ця особа уповноважена на підпис всіх юридичних документів та майбутнього Договору на поставку товару у даній закупівлі, що тягне правові наслідки.
2. Щодо «наявності пакету програмних засобів офісного призначення сертифікований в Україні, з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС», після перевірки програмного забезпечення повідомляємо наступне:
1. Програмне забезпечення підтримує роботу з основними файловими форматами (DOC, DOCX, RTF, XLS, XLSX, PPT, PPTX, HTML та MDB, ODT, ODS, ODP), а також роботу з електронною поштою.
2. У програмному забезпеченні LibreOffice та Microsoft Office присутня україномовна підтримка, але буде встановлено Microsoft Office.
1.Відповідно до Закону та Роз’яснень МінЮсту щодо деяких питань практичного застосування даного Закону Інформація про найманих працівників є базою персональних даних Учасника ТОВ «В2В СОЛЮШНЗ», оскільки особові справи, трудові книжки, копії паспортів, документів про освіту зберігаються та обробляються роботодавцем на підставі статті 24 Кодексу законів про працю України виключно для здійснення повноважень володільця бази персональних даних у сфері правовідносин, які виникли в нього з працівником на підставі трудового договору. Як Володілець персональних даних Учасник мав право сам обробляти персональні дані Кулакова С.О., а саме: використовувати і поширювати (розповсюджувати, реалізувати, передавати), знеособлювати, знищувати персональні дані, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем (ст.2 та ч.2. ст.3 Закону). Зауважимо також, що дані, надані на Кулакова до Тендерної пропозиції Учасника відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», не віднесені ні чинним законодавством, ні будь-яким іншим документом до конфіденційної інформації та не потребують окремої згоди Кулакова (ч.6 ст.6 ЗУ). Таким чином, Кулаков не зобов’язаний був надавати згоду на обробку своїх даних, оскільки надав вже згоду своєму роботодавцю як володільцю своїми персональними даними. На підставі вищевикладеного персональні дані працівника Кулакова використовуються за його згодою, що ні в якому разі не порушує вимоги закону «Про захист персональних даних» та не суперечить вимогам тендерної документації. Замовнику обов’язково необхідна наявність Згоди на обробку персональних даних, надана Директором Легкоступом Є.С., оскільки ця особа уповноважена на підпис всіх юридичних документів та майбутнього Договору на поставку товару у даній закупівлі, що тягне правові наслідки.
2. Щодо «наявності пакету програмних засобів офісного призначення сертифікований в Україні, з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС», після перевірки програмного забезпечення повідомляємо наступне:
1. Програмне забезпечення підтримує роботу з основними файловими форматами (DOC, DOCX, RTF, XLS, XLSX, PPT, PPTX, HTML та MDB, ODT, ODS, ODP), а також роботу з електронною поштою.
2. У програмному забезпеченні LibreOffice та Microsoft Office присутня україномовна підтримка, але буде встановлено Microsoft Office.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" #42286822 |
Переможець |
94 900,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2020 16:23
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2020 14:02
|
2020-05-05_13-17-53_winscan_to_pdf.pdf | укладений |
05 травня 2020 14:00
|