Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція захисних споруд цивільного захисту (сховищ, протирадіаційних укриттів), споруд подвійного призначення із захисними властивостями захисних споруд цивільного захисту, а саме: Реконструкція будівлі (будівля літ. А, прибудова літ. А1, комора літ. Ж) «ЛІЦЕЙ «КРИЖАНІВСЬКИЙ» ФОНТАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ» з улаштуванням об’єктів цивільного захисту за адресою: Одеська обл., Одеський р., с. Крижанівка, провулок Шкільний, будинок 1. І-ІІ черги будівництва (коригування)
Очікувана вартість
96 014 758,80 UAH
UA-2024-12-31-006730-a ● 8829535760254fab880eb24d31342d0f
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 43944723 |
Вебсайт: | https://fontanska-rada.gov.ua/upravlinnya-osviti-3/ |
Місцезнаходження: | 67571, Україна , Одеська обл., Одеський район, село Фонтанка, вул. Степна, буд.4 |
Контактна особа: |
Богдан Дем'яненко +380734449477 777milano@online.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2024 19:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 січня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 23 січня 2025 11:53 |
Очікувана вартість: | 96 014 758,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 480 073,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія з накладеним електронним підписом (кваліфікованим електронним підписом). Форма та зміст банківської гарантії обов'язково повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 з урахуванням Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 240 036, 90 грн., що складає 0,25% від очікуваної вартості закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії банківської гарантії в банку, в якому в учасника відкрито рахунок (надати довідку про відкриття рахунку). На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку-гаранта про наявність повного грошового покриття (завірена підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, інформацію про строк розміщення покриття на весь строк дії банківської гарантії та свідчити про забезпечення гарантії повним грошовим покриттям за рахунок власних коштів учасника без залучення кредитних або депозитних коштів). Разом із банківською гарантією надаються копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Також у складі пропозиції необхідно надати копію платіжної інструкції з зазначенням номеру банківської гарантії або номеру та дати договору до неї, що підтверджує перерахування коштів на забезпечення (покриття за даною гарантією). Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання Учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Управління освіти Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області, 43944723. Місцезнаходження Замовника: Україна, 67571, Одеська область, Одеський район, с. Фонтанка, вул. Степна, буд.4. Р/р UA928201720355139008022109192 в Держказначейська служба України, м. Київ. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника.Умови повернення забезпечення тендерної пропозиції: відповідно до частини 4 статті 25 Закону забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, зазначеного в тендерній документації / оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) / спрощеної закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції / пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру / спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції / пропозиції. Умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до частини 3 статті 25 Закону з урахуванням Особливостей: 1) відкликання тендерної пропозиції / пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру / спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) / спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією / оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 240036.9 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Реконструкція захисних споруд цивільного захисту (сховищ, протирадіаційних укриттів), споруд подвійного призначення із захисними властивостями захисних споруд цивільного захисту, а саме: Реконструкція будівлі (будівля літ. А, прибудова літ. А1, комора літ. Ж) «ЛІЦЕЙ «КРИЖАНІВСЬКИЙ» ФОНТАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ» з улаштуванням об’єктів цивільного захисту за адресою: Одеська обл., Одеський р., с. Крижанівка, провулок Шкільний, будинок 1. І-ІІ черги будівництва (коригування)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Одеська область, с.Крижанівка, провулок Шкільний, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2027
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються поетапно окремими платежами в міру виконання робіт на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт по формі №КБ-2в та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати по формі №КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. До Актів надаються журнали виконання робіт, Акти на приховані роботи, сертифікати якості на усі матеріали, які використані, завірені Підрядником. Усі документи надаються на єл. Адресу на узгодження та перевірку. Остаточний розрахунок за Договором здійснюється Замовником на підставі остаточного підписаного Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3), протягом 30 (тридцяти) днів з моменту їх підписання. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за виконані роботи з субпідрядниками здійснюються Підрядником. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2025 22:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 січня 2025 22:54 |
Зміни 1 від_14.01. 2025.pdf | |
14 січня 2025 22:54 |
ТД зміни 14.01.2025.pdf | |
31 грудня 2024 19:54 |
Дод 4.pdf | |
31 грудня 2024 19:54 |
Дод 7.pdf | |
31 грудня 2024 19:54 |
Дод 2.pdf | |
31 грудня 2024 19:54 |
Дод 1.pdf | |
31 грудня 2024 19:54 |
Дод 8.pdf | |
31 грудня 2024 19:54 |
Дод 6.pdf | |
31 грудня 2024 19:54 |
ТД.pdf | |
31 грудня 2024 19:54 |
Дод 5.pdf | |
31 грудня 2024 19:54 |
Дод 3.pdf | |
31 грудня 2024 19:54 |
Дод 1.pdf | |
31 грудня 2024 19:54 |
Дод 1.pdf | |
31 грудня 2024 19:54 |
Дод 1.pdf |
14 січня 2025 22:55 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 січня 2025 22:54 |
Зміни 1 від_14.01. 2025.pdf
|
|||
14 січня 2025 22:54 |
ТД зміни 14.01.2025.pdf
|
|||
31 грудня 2024 19:54 |
Дод 4.pdf
|
|||
31 грудня 2024 19:54 |
Дод 7.pdf
|
|||
31 грудня 2024 19:54 |
Дод 2.pdf
|
|||
31 грудня 2024 19:54 |
Дод 1.pdf
|
|||
31 грудня 2024 19:54 |
Дод 8.pdf
|
|||
31 грудня 2024 19:54 |
Дод 6.pdf
|
|||
31 грудня 2024 19:54 |
ТД.pdf
|
|||
31 грудня 2024 19:54 |
Дод 5.pdf
|
|||
31 грудня 2024 19:54 |
Дод 3.pdf
|
|||
31 грудня 2024 19:54 |
Дод 1.pdf
|
|||
31 грудня 2024 19:54 |
Дод 1.pdf
|
|||
31 грудня 2024 19:54 |
Дод 1.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Необґрунтоване обмеження!
Дата подання: 09 січня 2025 14:55
Дата відповіді: 10 січня 2025 21:01
Шановний замовник.
Згідно пункту 3 Додатку 1 до Тендерної документації щодо підтвердження наявності у учасника досвіду виконання аналогічного договору вимога «Сума виконання аналогічних договорів повинна складати не менше 60% від очікуваної вартості цієї закупівлі, з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі СС3. Необхідно надати скановану копію Експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом об’єкту для підтвердження класу наслідків об’єкту.» є дискримінаційною та не узгоджується з обсягами робіт зазначеними у Додатку 3 до Тендерній документації. Обсяги робіт за Додатком 3 до Тендерної документації не містять жодних об’ємів та/або технологічних процесів, які можливо було би підтвердити лише аналогічним договором за класом наслідків (відповідальності) - СС3 (V категорія). Трактуючи дану вимогу, стосовно надання аналогічних договорів щодо класу наслідків не нижче СС3 (який є найвищим класом наслідків), зазначаємо, що вона є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені Законом України «Про публічні закупівлі» та такою, що порушує право на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель. Закон встановлює право замовника вимагати аналогічні договори, а не ідентичні, і ця позиція закріплена практикою розгляду скарг колегії АМКУ. Так, з рішень колегії АМКУ вбачається, що з метою реалізації принципу недискримінації коло визначення «аналогічних договорів» не слід «звужувати». Недискримінація учасників є одним з закріплених принципів проведення закупівель відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Тож, «аналогічні» договори не означає «повністю тотожні» у зв`язку з тим, що в умовах вільної економіки де-факто не можливо знайти повністю тотожний договір, це зумовлюється свободою договору. Тож, з урахуванням правової природи договору аналогічним може бути визнаний будь-який договір з виконання подібних робіт не залежно від класу наслідків об’єкту та назви предмету аналогічного договору. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається можливість встановлення вимоги в тендерній документації такої, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Предметом договору є реконструкція будівлі з певним об’ємом робіт, визначеним у Додатку 3 до Тендерної документації. Проте зазначеним пунктом не наведено дискримінаційних вимог щодо аналогічного класу наслідків. Метою зазначеної вимоги є наявність досвіду, а не умисна дискримінація та звуження кола учасників. Враховуючи наведені ознаки, аналогічним договором є договір з виконання робіт подібних до переліку робіт, передбаченим даною закупівлею. Просимо Замовника виключити даний пункт вимоги з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до частини 3 статті 22 Закону з урахуванням Особливостей тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Задля дотримання принципу недискримінації учасників, Замовник передбачив підтвердження наявності у учасника досвіду виконання аналогічного договору не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі СС3. Зазначаючі такі вимоги, Замовник мав на меті впевнитися, що Учасники, які виконують відповідні роботи, працюють в умовах воєнного стану та виконують при цьому свої обов’язки належним чином. Враховуючи умови воєнного стану, що в свою чергу підтверджуватиме спроможність учасника на дотримання термінів всіх своїх обов’язків в повному обсязі відповідно до умов договору. Замовник зазначає, що кваліфікаційна вимога - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних договорів) є важливою, адже сфера публічних закупівель та особливості розпорядження державними коштами потребує певної надійності та досвідченості від Учасників, що виконують послуги. Дякуємо за звернення.
Безпідставні обмеження
Дата подання: 09 січня 2025 16:54
Дата відповіді: 10 січня 2025 21:02
Вимога «Під аналогічним договором розуміється підрядний договір (и) з реконструкції або будівництва з бюджетною установою (органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету), виконаний повністю - роботи згідно аналогічних договорів підряду мають стосуватися об’єктів бюджетної сфери. Договор (и) повинні бути укладені не раніше 2021 року, що є у відкритому доступі (публічна інформація) на веб-порталі Уповноваженого органу Prozorro.» містить дискримінаційні ознаки, оскільки:
1. Не наведено жодних законодавчих підстав, які б були підставою для обмеження кола учасників, чому саме аналогічним вважається договір з бюджетною установою. Чому аналогічним договором не може бути договір з комерційною організацією, який відповідає обсягу робіт за цією закупівлею? Та чому саме аналогічним є договір, що є у відкритому доступі (публічна інформація) на веб-порталі Уповноваженого органу Prozorro?
2. Не наведено жодних законодавчих підстав, які б були підставою для обмеження кола учасників, чому саме договір повинен бути укладений не раніше 2021 року. Чому аналогічним договором не може бути договір, укладений у 2019 році?
З огляду на наведене вище та діюче законодавство у сфері публічних закупівель, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону з урахуванням Особливостей тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” Кабінет Міністрів України затвердив Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Постановою від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Ці Особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до мети Закону України «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, та принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 цього закону, Замовник під час проведення процедури закупівлі, керуєтся даними принципами, в тому числі і під час підготовки тендерної документації. Вважаємо, що вимоги за тендерною документацією вищезазначеної публічної закупівлі відповідають принципам здійснення публічних закупівель, що передбачені чинним законодавством. Замовник повинен впевнитися, що Учасники, які виконують аналогічні відповідні роботи, працюють в умовах воєнного стану та виконують при цьому свої обов’язки належним чином, відповідно умов договору. Враховуючи умови воєнного стану, що в свою чергу підтверджуватиме спроможність учасника на дотримання термінів всіх своїх обов’язків в повному обсязі відповідно до умов договору. Замовник зазначає, що кваліфікаційна вимога - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних договорів) є важливою, адже сфера публічних закупівель та особливості розпорядження державними коштами потребує певної надійності та досвідченості від Учасників. Для всіх учасників, які якісно та добросовісно працюють, не є складним завданням надати тендерну пропозицію та відповідні підтверджуючі документи на виконання вимог відповідної тендерної документації. Вимоги тендерної документації не є дискримінаційними, не містять обмежень в участі. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм мають можливість взяти участь у процедурі закупівлі на рівних умовах, забезпечений вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю. Замовником додержано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, публічна закупівля відбувається з дотриманням принципів: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Дякуємо за звернення.
Відповідно до пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” Кабінет Міністрів України затвердив Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Постановою від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Ці Особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до мети Закону України «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, та принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 цього закону, Замовник під час проведення процедури закупівлі, керуєтся даними принципами, в тому числі і під час підготовки тендерної документації. Вважаємо, що вимоги за тендерною документацією вищезазначеної публічної закупівлі відповідають принципам здійснення публічних закупівель, що передбачені чинним законодавством. Замовник повинен впевнитися, що Учасники, які виконують аналогічні відповідні роботи, працюють в умовах воєнного стану та виконують при цьому свої обов’язки належним чином, відповідно умов договору. Враховуючи умови воєнного стану, що в свою чергу підтверджуватиме спроможність учасника на дотримання термінів всіх своїх обов’язків в повному обсязі відповідно до умов договору. Замовник зазначає, що кваліфікаційна вимога - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних договорів) є важливою, адже сфера публічних закупівель та особливості розпорядження державними коштами потребує певної надійності та досвідченості від Учасників. Для всіх учасників, які якісно та добросовісно працюють, не є складним завданням надати тендерну пропозицію та відповідні підтверджуючі документи на виконання вимог відповідної тендерної документації. Вимоги тендерної документації не є дискримінаційними, не містять обмежень в участі. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм мають можливість взяти участь у процедурі закупівлі на рівних умовах, забезпечений вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю. Замовником додержано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, публічна закупівля відбувається з дотриманням принципів: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Дякуємо за звернення.
Дискримінаційна вимога ISO
Дата подання: 09 січня 2025 20:37
Дата відповіді: 10 січня 2025 21:08
Доброго дня!
Звертаємо Вашу увагу, що вимога Додатку 8 до Тендерної документації: « Додаткові документи, які мають бути надані Учасниками в складі тендерної пропозиції (скани оригіналів): - Сертифікату системи управління якістю відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подання Учасником тендерної пропозиції, із підтвердженням органу сертифікації здійснення щорічного технічного нагляду (згідно умов сертифікату); Для підтвердження факту впровадження системи менеджменту на підприємстві Учасника, він повинен мати в штаті підприємства сертифікованого аудитора з систем менеджменту за стандартом ISO 19011 (необхідно надати копію відповідного сертифікату). - Сертифікату системи екологiчного управління учасника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подання Учасником тендерної пропозиції, із підтвердженням органу сертифікації здійснення щорічного технічного нагляду (згідно умов сертифікату); - Сертифікату на систему управління щодо протидії корупції учасника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подання Учасником тендерної пропозиції, із підтвердженням органу сертифікації здійснення щорічного технічного нагляду (згідно умов сертифікату); - Сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці учасника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подання Учасником тендерної пропозиції, із підтвердженням органу сертифікації здійснення щорічного технічного нагляду (згідно умов сертифікату); - Сертифікату на систему управління інформаційною безпекою у відповідності до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 27001:2022 (EN ISO/IEC 27001:2017, IDT; ISO/IEC 27001:2013 including Cor 1:2014 and Cor 2:2015, IDT), виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подання Учасником тендерної пропозиції, із підтвердженням органу сертифікації здійснення щорічного технічного нагляду (згідно умов сертифікату).» є дискримінаційною та такою, що суперечить нормам діючого законодавства.
Застосування стандартів ДСТУ ISO носить рекомендаційний характер, а його отримання не є обов’язковим., що в свою чергу підтверджує наявність вимоги, що обмежує коло потенційних учасників. Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Тендерною документацією не наведено, яким чином наявність зазначених сертифікатів підтверджує належне виконання робіт, зазначених у Тендерній документації, при укладанні договору.
Діюче законодавство передбачає певний перелік дозвільної документації для можливості ведення кожного виду комерційної діяльності. Звертаємо увагу, що:
- серед дозвільних документів, які є обов’язковими у відповідності із діючим законодавством та дозволяють виконати роботи з реконструкції за цією закупівлею маючи Дозвіл на виконання будівельних робіт за певним класом наслідків не містить вимоги щодо отримання сертифікату системи управління якістю відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT);
- діючим законодавством, зокрема Законом України «Про охорону навколишнього природного середовища», Законом України «Про оцінку впливу на довкілля» та Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності», не визначається обов’язок, при виконанні будівельних робіт, мати сертифікат системи екологічного управління учасника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT);
- законодавством, що визначає правові та організаційні засади функціонування системи запобігання корупції, зокрема Законом України «Про запобігання корупції» та Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності», не визначається обов’язок, при виконанні будівельних робіт, мати сертифікат на систему управління щодо протидії корупції учасника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT). Проте діючим законодавством передбачається наявність Антикорупційної програми, яку повинно мати підприємство;
- законодавством, що реалізує конституційне право працівників на охорону їх життя і здоров’я у процесі трудової діяльності, зокрема Кодексом законів про працю України, Законом України «Про охорону праці» та Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності», не визначається обов’язок, при виконанні будівельних робіт, мати сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці учасника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT). Проте діючим законодавством передбачається наявність відповідальних за охорону праці на підприємстві та проходження періодичного галузевого навчання з охорони праці;
- законодавством, що реалізую відносини щодо створення, збирання, одержання, зберігання, використання, поширення, охорони, захисту інформації, зокрема Законом України «Про інформацію», Законом України «Про доступ до публічної інформації», Законом України «Про захист персональних даних» та Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності», не визначається обов’язок, при виконанні будівельних робіт, мати сертифікат на систему управління інформаційною безпекою у відповідності до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 27001:2022 (EN ISO/IEC 27001:2017, IDT; ISO/IEC 27001:2013 including Cor 1:2014 and Cor2:2015, IDT).
Наполягаємо на виключені дискримінаційних вимог з тендерної документації, стосовно наявності у учасників сертифікатів ISO, оскільки вони не впливають на кваліфікаційні критерії потенційних учасників, а лише обмежують коло потенційних учасників, що порушує основні принципи здійснення публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону з урахуванням Особливостей тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” Кабінет Міністрів України затвердив Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Постановою від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Ці Особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до мети Закону України «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, та принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 цього закону, Замовник під час проведення процедури закупівлі, керуєтся даними принципами, в тому числі і під час підготовки тендерної документації. Вважаємо, що вимоги за тендерною документацією вищезазначеної публічної закупівлі відповідають принципам здійснення публічних закупівель, що передбачені чинним законодавством. Відповідно п. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відповідно п. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Замовник повинен впевнитися, що Учасники, які виконують відповідні роботи, слідкують за якістю, та мають високий рівень обізнаності якості виконуваних робіт належним чином, відповідно умов аналогічних договорів. Необхідно зазначити, що Учасник/Переможець - спроможне підприємство, яке самостійно виконує якісно роботи, який має необхідний кваліфікований інженерно - технічний персонал, матеріально-технічну базу, великий аналогічний досвід, необхідні дозволи та виконує якісно роботи на постійній основі. Для всіх учасників, які якісно та добросовісно працюють, не є складним завданням надати тендерну пропозицію та відповідні підтверджуючі документи на виконання вимог відповідної тендерної документації. Вимоги тендерної документації не є дискримінаційними, не містять обмежень в участі. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм мають можливість взяти участь у процедурі закупівлі на рівних умовах, забезпечений вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю. Замовником додержано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, публічна закупівля відбувається з дотриманням принципів: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Дякуємо за звернення.
Відповідно до пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” Кабінет Міністрів України затвердив Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Постановою від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Ці Особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до мети Закону України «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, та принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 цього закону, Замовник під час проведення процедури закупівлі, керуєтся даними принципами, в тому числі і під час підготовки тендерної документації. Вважаємо, що вимоги за тендерною документацією вищезазначеної публічної закупівлі відповідають принципам здійснення публічних закупівель, що передбачені чинним законодавством. Відповідно п. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відповідно п. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Замовник повинен впевнитися, що Учасники, які виконують відповідні роботи, слідкують за якістю, та мають високий рівень обізнаності якості виконуваних робіт належним чином, відповідно умов аналогічних договорів. Необхідно зазначити, що Учасник/Переможець - спроможне підприємство, яке самостійно виконує якісно роботи, який має необхідний кваліфікований інженерно - технічний персонал, матеріально-технічну базу, великий аналогічний досвід, необхідні дозволи та виконує якісно роботи на постійній основі. Для всіх учасників, які якісно та добросовісно працюють, не є складним завданням надати тендерну пропозицію та відповідні підтверджуючі документи на виконання вимог відповідної тендерної документації. Вимоги тендерної документації не є дискримінаційними, не містять обмежень в участі. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм мають можливість взяти участь у процедурі закупівлі на рівних умовах, забезпечений вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю. Замовником додержано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, публічна закупівля відбувається з дотриманням принципів: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Дякуємо за звернення.
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро