Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПУХІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЗАЗИМСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (Пухівський ЗЗСО) |
Код ЄДРПОУ: | 25299307 |
Місцезнаходження: | 07413, Україна , Київська обл., Броварський р-н, село Пухівка, ВУЛИЦЯ ПОШТОВА, будинок 14 |
Контактна особа: |
Катерина Ребрик +380979534747 pukhivka_nvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 серпня 2024 14:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 вересня 2024 14:22 |
Початок аукціону: | 16 вересня 2024 13:05 |
Початок аукціону: | 16 вересня 2024 13:05 |
Очікувана вартість: | 4 889 371,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 446,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає забезпечення виконання договору |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 серпня 2024 14:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 серпня 2024 14:36 |
ТД.pdf | |
31 серпня 2024 14:36 |
ТД.pdf | |
31 серпня 2024 14:36 |
Додаток 3.pdf | |
31 серпня 2024 14:36 |
Додаток 4.pdf | |
31 серпня 2024 14:36 |
Додаток 2.pdf | |
31 серпня 2024 14:36 |
Додаток 1.pdf | |
31 серпня 2024 14:36 |
Додаток 5.pdf | |
31 серпня 2024 14:36 |
ТД.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-22-000014 ● a56a155907ca4ef59db1723143810bf1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 жовтня 2024 11:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.10.2024 № 275
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2024-08-31-000335-a 31.08.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-23 18:08:02
Запит замовнику на пояснення
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Просимо надати інформацію та її документальне підтвердження стосовно надання забезпечення виконання переможцем ФОП «Шумовський Віталій Юрійович» договору про закупівлю відповідно до умов тендерної документації..
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-28 11:22:36
Щодо надання пояснення Замовником по закупівлі UA-2024-08-31-000335-a:
Пухівський заклад загальної середньої освіти Зазимської сільської ради Броварського району Київської області (далі –Замовник) на підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно до пункту 23 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», повідомляє наступне.
«31» серпня 2024 року замовником було оголошено закупівлю: «Капітальний ремонт приміщень їдальні в Пухівському закладі загальної середньої освіти Зазимської сільської ради Броварського району Київської області за адресою: вул. Поштова, 14 с. Пухівка Броварського району Київської області за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Єдиного закупівельного словника»» у порядку процедури відкритих торгів із особливостями (за ідентифікатором UA-2024-08-31-000335-a) із врахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Процедура закупівлі проведена із дотриманням вимог стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та здійснено оформлення тендерної документації закупівлі та дотримано принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник надає відповідь по запитуваній інформації на підставі проведення Північного офісу Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-31-000335-a) .
Питання номер №1 моніторингу:
«Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.»
Згідно ч. 1 ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» проектна документація на будівництво об’єктів розробляється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил та затверджується замовником. Експертиза проектів будівництва проводиться в установленому Кабінетом Міністрів України порядку експертними організаціями незалежно від форми власності, які відповідають критеріям, визначеним центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, архітектури, містобудування, відомості про які внесені таким органом або на підставі делегованих повноважень саморегульованою організацією у сфері архітектурної діяльності за відповідним напрямом підприємницької діяльності (у разі її утворення) до переліку експертних організацій. Згідно п. 3.17 розділу 3 ДБН А.2.2-3-2014 проектна документації - затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об’ємна-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні рішення, а також кошториси об'єктів будівництва. Згідно кошторисна вартість будівництва, що визначається у складі кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі. При цьому, кошторисна вартість будівництва складається з будівельних робіт, вартості устаткування, що монтується чи не монтується, меблів, інвентарю та інших витрат. За результатом виконання та за результатом розгляду проектної документації, яка розроблена у відповідності до вихідних даних на проектування з дотриманням вимог до міцності надійності та довговічності об'єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, в тому числі щодо доступності осіб з обмеженими можливостями та інших маломобільних груп населення, санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, пожежної безпеки, техногенної безпеки, енергозбереження, охорони праці, кошторисної вартості затверджено (схвалена) в установленому порядку.
Експертна оцінка проведена ТОВ "Інститут експертно-технічних рішень у будівництві" (код ЄДРПОУ 41230758) Реєстраційний номер EX01:1552-6253-1246-6568 ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 01/01/24 від 17 січня 2024. (Додається до пояснень).
Також проект завантажено в електронну систему DREAM
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі встановлено на підставі наведеної вище процедури експертизи, вимог тендерної документації та умови проекту договору здійснено відповідно до рекомендацій наказу Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» методом порівняння ринкових цін, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі в електронній системі закупівель "Prozorro" та здійснено до Постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11 жовтня 2016 р. «Про ефективне використання коштів» надається обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.»
Замовником встановлено наступні вимоги в технічному завданні закупівлі, а саме в Додатку № 2 Тендерної документації та умовах Проекту договору, що був укладений за результатами закупівлі ( Додаток 3 Тендерної документації):
Терміни надання послуг: до 15 листопада 2024 року включно;
Вимоги до характеристик товару: перелік «Капітальний ремонт приміщень їдальні в Пухівському закладі загальної середньої освіти Зазимської сільської ради Броварського району Київської області за адресою: вул. Поштова, 14 с. Пухівка Броварського району Київської області за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Єдиного закупівельного словника»» у згідно переліку таблиці 1 Додатку 2 Тендерної документації, що передбачає «235» позицій із характеристиками «Найменування робіт і витрат» до предмету закупівлі.
Місце надання послуг: 07413, Україна, Київська область, Пухівка, Поштова, 14.
Інші вимоги: Всі матеріали повинні відповідати вимогам діючих Гостів, ДСТУ та ТУ.
Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі технічному завданню повинна бути підтверджена:
- договірною ціною;
- локальним кошторисом (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу);
- відомістю ресурсів.
Кошторисна документація повинна бути розроблена відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» у програмному комплексі АВК-5/ іншого сумісного з ним ПК з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм і правил (ДБН) України, у форматі PDF, завірену учасником. При розрахунку ціни пропозиції (договірної ціни) учасники процедури закупівлі повинні враховувати кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт.
Для формування вимог тендерної документації та проекту договору, Замовником було здійснено моніторинг та аналіз історії закупівель за період із червня 2024 року по липень 2024 року із предметом закупівлі, що є аналогічним за предметом та кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи.
Замовник враховує та застосовує спеціальні вимоги, щодо підготовки обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до пункту 4-1 постанови № 710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів доручено забезпечити:
– обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель (далі — обґрунтування предмета закупівлі). З метою дотримання замовниками вимог щодо ефективного та раціонального використання державних коштів необхідно чітко визначити, до якої категорії належить підприємство або установа або організація.
Тобто, Постанова Кабінету Міністрів України № 710 з урахуванням змін, внесених до неї Постановою № 1266 (далі — Постанова № 710), є чинною та підлягає виконанню головними розпорядниками бюджетних коштів, розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та суб’єктами господарювання державного сектору економіки. Так само чинною є й Постанова 1178. Постановою № 710 доручено головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити із державного або місцевого бюджету.
Замовник не належить до категорії «головних розпорядників бюджетних коштів».
Інформацію про закупівлю було опубліковано на електронному майданчику за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-31-003544-a. Також здійснено публікацію інформації про план використання кошторису за цим призначенням: https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-08-31-000320-a.
Інформація про план використання кошторису встановлює, що «Джерело фінансування закупівлі: співфінансування 30% відповідно до постанови КМУ від 16.02.2022р. №120 у розмірі 4 889 371UAH», із приміткою: «Капітальний ремонт приміщень їдальні в Пухівському закладі загальної середньої освіти Зазимської сільської ради Броварського району Київської області за адресою: вул. Поштова, 14 с. Пухівка Броварського району Київської області за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Єдиного закупівельного словника». Процедура закупівлі – відкриті торги з особливостями, у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Обґрунтування вартості по даній закупівлі розміщено на офіційному сайті замовника, під назвою: «Капітальний ремонт приміщень їдальні в Пухівському закладі загальної середньої освіти Зазимської сільської ради Броварського району Київської області за адресою: вул. Поштова, 14 с. Пухівка Броварського району Київської області за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Єдиного закупівельного словника»» розміщений за посиланням:
http://puhivka-school.edukit.kiev.ua/news
Питання номер №2 моніторингу: «Просимо надати інформацію та її документальне підтвердження стосовно надання забезпечення виконання переможцем ФОП «Шумовський Віталій Юрійович» договору про закупівлю відповідно до умов тендерної документації..».
За результатами аукціону від 16 вересня 2024 друга пропозиція була надана від ФОП Шумовський Віталій Юрійович (код ЄДРПОУ/код 2142709756) із значенням «4 850 000,00 грн. із пдв».
Замовником було здійснено вивірку документів тендерної пропозиції ФОП Шумовський Віталій Юрійович (код ЄДРПОУ/код 2142709756) на достовірність та встановлено, що недостовірна інформація відсутня згідно публічних даних та державних реєстрів, тому Замовником виконано вимоги згідно з абзацом першим пункту 42 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із урахуванням змін).
Також, учасник ФОП Шумовський Віталій Юрійович (код ЄДРПОУ/код 2142709756) надав документи переможця, які підтверджують відсутність підстав визначених п.44 Особливостей.
Також замовником було здійснено перевірку документів та встановлено, що відсутні підстави для відхилення пропозиції ФОП Шумовський Віталій Юрійович (код ЄДРПОУ/код 2142709756) на підставі пункту 47 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із урахуванням змін).
На підставі цього, із даним учасником-переможцем, в період 10 днів, після 5 днів від дня публікації протоколу про визначення переможця процедури закупівлі, як періоду на оскарження згідно вимог Особливостей, укладено договір від Договір № 61 від 01.10.2024 року.
Інші учасники в встановлені терміни не оскаржували рішення Замовника до Антимонопольного комітету України в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», чим підтвердили згоду із законністю та об’єктивністю рішення уповноваженої особи під час визначення переможцем пропозиції із найкращою ціною за результатами аукціону.
Відповідно до пункту 5 Розділу VI Тендерної документації передбачено «Забезпечення виконання договору про закупівлю», яким передбачено, що Замовником в обов’язковому порядку вимагається згідно до Закону від учасника забезпечення виконання договору в формі банківської гарантії з покриттям в розмірі 5% від вартості договору про закупівлю підписаного між сторонами за результатами аукціону. Учасник зобов’язується здійснити беззаперечне зобов’язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов’язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; Всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої іншої особи; покладення всіх витрат, пов’язаних із гарантією, на принципала; положення про те, що гарантія не припиняється з дати її видачі банком-гарантом; строк дії банківської гарантії повинен бути не менше ніж до закінчення договору. Реквізити для внесення коштів в якості банківського забезпечення з покриттям за виконання умов договору. Пухівський заклад загальної середньої освіти Зазимської сільської ради Броварського району Київської області
«Код ЄДРПОУ 25299307
Р/р UA 428201720344240007000151076
МФО 820172
ДКСУ м. Київ»
У період укладення договору учасник-переможець ФОП ШУМОВСЬКИЙ ВIТАЛIЙ ЮРIЙОВИЧ, на виконання вимоги пункту 5 розділу 6 ТД, надано забезпечення виконання договору в формі банківської гарантії з покриттям в розмірі 5%, ГАРАНТІЯ ВИКОНАННЯ № G0924/7495 сума гарантії: 242 500,00 гривень (двiстi сорок двi тисячi п'ятсот гривень 00 копiйок), термін гарантії: до 31.12.2024 року включно.
Даний файл завантажено разом із підписаним договором в електронній системі закупівель: файл «П〓дписании〓 G0924-7495-GL_ispolnenia.pdf»
Замовник звертає увагу на позицію Конституційного Суду України у Рішенні від 25 січня 2012 року №3-рп/2012 (справа №1-11/2012), де зазначено, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який серед іншого означає, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Додержання принципу пропорційності означає необхідність дотримання балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване відповідне рішення (ст. 2 КАС України), а тому Замовник готовий до захисту позиції законності наведених ним вище дій, якщо рішення контролюючого органу в цьому моніторингу будуть суперечити судовій практиці.
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» відповідь із необхідною інформацією Замовник завантажив через електронну систему закупівель Prozorro.
Пояснення надано Замовником через електронну систему закупівель у встановлені терміни — протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, тобто в період з 24 по 28 жовтня 2024 року.
Додатки:
1. Експертиза кошторисної документації проекту будівництва;
2. Обґрунтування закупівлі;
4. Протокол електронного майданчику за результатами аукціону закупівлі.
5. Гарантія учасника на забезпечення договору.
- UA-2024-08-31-000335-a-bids.pdf
- дефектний (1).pdf
- зведений кошторисний (1) (1).pdf
- обгрунтування.PDF
- П〓дписании〓 241001_Dovirenist_Kovalenko_11656-K-O (1).pdf
- П〓дписании〓 241001_Dovirenist_Kovalenko_11656-K-O_Zavirena (1).pdf
- П〓дписании〓 241001_Lyst_NBU_Vytyag_210816 (1).pdf
- П〓дписании〓 241001_Vytyag_NBU_PrivatBank_231212 (1).pdf
- П〓дписании〓 G0924-7495-G_Zayava_Cover (1).pdf
- П〓дписании〓 G0924-7495-GL_ispolnenia (1).pdf
- Пух〓вка 〓〓дальня - коригування (2).pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-04 17:50:02
Запит замовнику на пояснення
1. Просимо надати пояснення яким чином, Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам пункту 1 Розділу 3 ТД , в частині надання витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, при цьому, що дата формування витягу не повинна перевищувати тридцяти днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
2. Просимо надати пояснення яким чином, Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам пункту 3.7 Додатку 1 до ТД , в частині надання гарантійного листа, що проведення завантаження, доставки, розвантаження (склад замовника), запропонованого товару та матеріалів проводитися за рахунок, учасника.
3. Просимо надати пояснення яким чином, Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам пункту 4.9 Додатку 1 до ТД , в частині надання паспорту засвідченого підписом власника паспорту із зазначенням «Згідно з оригіналом».
4. Просимо надати пояснення яким чином, Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам пункту 4.12 Додатку 1 до ТД , в частині надання сканованого оригіналу довідки видану компетентним державним органом про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банків), що видана не раніше тридцятиденної давнини відносно дати оголошення процедури закупівлі в електронній системі державних закупівель.
5. Просимо надати пояснення яким чином, Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам Додатку 2 до ТД , в частині надання сертифікату якості чи сертифікату відповідності чи сертифікату випробувань класу енергоефективності встановленого освітлення, який повинен бути не нижче ніж А+.
6. Просимо надати пояснення яким чином, Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам Додатку 2 до ТД , в частині виконання надання договірної ціни, зведеного кошторисного розрахунку вартості ремонту з пояснювальною запискою які повинні бути підписані учасником, а також з підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника.
7. Просимо надати пояснення яким чином, Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам Додатку 2 до ТД , в частині надання розрахунку загальновиробничих витрат.
8. Просимо надати пояснення яким чином, Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам Додатку 2 до ТД , в частині надання кошторисної документації, а саме,твердої договірної ціни.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-07 16:37:08
Щодо надання пояснення Замовником по UA-2024-08-31-000335-a: (блок питань 2)
Пухівський заклад загальної середньої освіти Зазимської сільської ради Броварського району Київської області (Пухівський ЗЗСО), як Замовник, надає відповідь по запитуваній інформації на підставі проведення Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-31-000335-a):
За результатами аукціону від 16 вересня 2024 друга пропозиція була надана від ФОП Шумовський Віталій Юрійович (код ЄДРПОУ 2142709756) із значенням «4 850 000,00 грн. із пдв».
Замовником було здійснено вивірку документів тендерної пропозиції ФОП Шумовський Віталій Юрійович (код ЄДРПОУ 2142709756) на достовірність та встановлено, що недостовірна інформація відсутня згідно публічних даних та державних реєстрів, тому Замовником виконано вимоги згідно з абзацом першим пункту 42 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із урахуванням змін).
Також замовником було здійснено перевірку документів та встановлено, що відсутні підстави для відхилення ФОП Шумовський Віталій Юрійович (код ЄДРПОУ 2142709756) на підставі пункту 47 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із урахуванням змін).
На підставі цього, із даним учасником-переможцем, в період 10 днів, після 5 днів від дня публікації протоколу про визначення переможця процедури закупівлі, як періоду на оскарження згідно вимог Особливостей, укладено Договір від 04.10.2024 року.
«1. Просимо надати пояснення яким чином, Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам пункту 1 Розділу 3 ТД , в частині надання витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, при цьому, що дата формування витягу не повинна перевищувати тридцяти днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.»
Відповідно до запиту щодо підтвердження відповідності Переможця тендеру, фізичної особи-підприємця Шумовського Віталія Юрійовича, вимогам пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, повідомляємо, що Замовником було проведено перевірку актуальності та достовірності наданої інформації.
Замовник здійснив перевірку інформації про ФОП Шумовського Віталія Юрійовича у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань самостійно, використовуючи публічні дані, доступні на платформі Мін'юсту. Витяг, отриманий з цього реєстру, містив актуальні дані станом на дату перевірки, що відповідало законодавчим вимогам, передбаченим тендерною документацією.
Інформація з витягу про ФОП Шумовського Віталія Юрійовича на момент перевірки:
• ПІБ: Шумовський Віталій Юрійович
• Місцезнаходження: Україна, 07401, Київська обл., Броварський р-н, місто Бровари, вул. Гоголя, будинок 8
• Основний вид діяльності: 41.20 – Будівництво житлових і нежитлових будівель
• Інші види діяльності: будівництво трубопроводів, електромонтажні роботи, монтаж водопровідних мереж, інжиніринг, технічні випробування, консультування у сфері інформаційних технологій тощо.
• Дата реєстрації: 30.05.2023
• Контактні дані: Телефон – +38(063)-241-08-28; Email – VITALIITENDERSMIT@GMAIL.COM
Замовник підтверджує, що інформація про ФОП Шумовського Віталія Юрійовича, отримана з Єдиного державного реєстру, відповідає вимогам пункту 1 Розділу 3 тендерної документації щодо актуальності витягу, оскільки дані були перевірені та визнані дійсними станом на дату подання тендерної пропозиції. Відповідно, тендерна пропозиція Переможця визнана такою, що відповідає вимогам тендерної документації.
Замовник здійснив перевірку публічних даних про Переможця у відповідності до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема:
Частина 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язує замовника перевірити наявність чи відсутність підстав для відхилення тендерних пропозицій, зокрема використовуючи доступ до інформаційних баз даних, які містять відкриті дані. Це положення дозволяє замовнику використовувати інформацію з публічних реєстрів для перевірки учасників, а пункт 3 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що замовник має забезпечити дотримання принципів відкритості, прозорості на всіх стадіях закупівлі, а також здійснювати перевірку достовірності наданої учасниками інформації, зокрема через використання публічних реєстрів та інформаційних баз.
Постанова Кабінету Міністрів України № 710 від 11 жовтня 2016 року "Про ефективне використання державних коштів": пункт 3 зобов’язує розпорядників державних коштів забезпечувати перевірку наявності усіх необхідних документів для підтвердження відповідності учасників тендеру шляхом використання відкритих та загальнодоступних джерел інформації, таких як Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 708 від 11 червня 2020 року: Розділ 3 Порядку здійснення публічних закупівель встановлює необхідність для замовників проводити перевірку наявності документів, що підтверджують правосуб’єктність учасників, у відкритих базах даних, зокрема в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Ці нормативні акти зобов’язують замовників здійснювати перевірку учасників закупівель за допомогою публічних даних, забезпечуючи достовірність інформації та відповідність документів тендерним вимогам.
Замовник повідомляє, що вимога про надання витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не була зазначена в окремому додатку до тендерної документації як обов'язковий документ, який повинен подавати учасник або переможець.
Відповідно до пункту 28 Особливостей закупівель, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року (далі — Особливості), тендерна документація повинна містити два окремі переліки документів та/або інформації:
- Перелік документів, які подаються учасником процедури закупівлі у складі те-ндерної пропозиції.
Перелік документів, які подаються переможцем процедури закупівлі.
Зазначені переліки обов'язково мають бути оформлені як окремі додатки до тендерної документації.
У цьому випадку в тендерній документації не передбачено обов’язкового надання витягу з Єдиного державного реєстру ані для учасника, ані для переможця як обов'язкового документу. Оскільки ця вимога не була відображена в окремому додатку до тендерної документації у вигляді чітко встановленого переліку, її відсутність не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції згідно з пунктом 28 Особливостей.
Замовник підтверджує, що достовірність та актуальність інформації щодо правового статусу та правосуб’єктності учасника була перевірена самостійно, через доступ до публічних даних Єдиного державного реєстру, що відповідає законодавчим вимогам у сфері закупівель.
«2. Просимо надати пояснення яким чином, Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам пункту 3.7 Додатку 1 до ТД , в частині надання гарантійного листа, що проведення завантаження, доставки, розвантаження (склад замовника), запропонованого товару та матеріалів проводитися за рахунок, учасника.»
Замовник здійснив перевірку на відповідність Переможця вимогам пункту 3.7 Додатку 1 до тендерної документації, зокрема, у частині надання гарантійного листа, який підтверджує зобов’язання Учасника щодо забезпечення завантаження, доставки та розвантаження (до складу Замовника) запропонованого товару та матеріалів за його рахунок.
Фізична особа-підприємець Шумовський Віталій Юрійович у складі своєї тендерної пропозиції надав необхідний гарантійний лист, який підтверджує виконання зазначених вимог. У цьому документі він гарантував, що завантаження, транспортування, а також розвантаження всіх товарів і матеріалів, передбачених для виконання даного договору, буде здійснено за рахунок Учасника, що повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Таким чином, Замовник підтверджує, що перевірка документів Переможця здійснена відповідно до встановлених вимог тендерної документації, і наданий гарантійний лист повністю відповідає умовам пункту 3.7 Додатку 1 до ТД.
Сторінка 27 файлу "тендерна пропозиція.pdf" містить інформацію "Я, Фізична особа-підприємець Шумовський Віталій Юрійович, здійснюючи своє право на підприємницьку діяльність маю бажання прийняти участь у відкритих торгах з особливостями на закупівлю послуг з Капітальний ремонт приміщень їдальні в Пухівському закладі загальної середньої освіти Зазимської сільської ради Броварського району Київської області за адресою: вул. Поштова, 14 с. Пухівка Броварського району Київської області за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Єдиного закупівельного словника», які розміщені за ідентифікатором на майданчику UA-2024-08-31-000335-a. Своїм волевиявленням гарантую,Вартість (ціна) тендерної пропозиції учасника – це ціна на весь обсяг послуг, за яку учасник згоден поставити товар та виконати монтажні роботи в тому числі пусконалагоджувальні, з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору про закупівлю, податків і зборів, що сплачуються або повинні бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розван-таження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат, передбачених для предмету закупівлі даного виду.
В тому числі вартість цінової пропозиції включає оплалату авторського нагляду"
3. Просимо надати пояснення яким чином, Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам пункту 4.9 Додатку 1 до ТД , в частині надання паспорту засвідченого підписом власника паспорту із зазначенням «Згідно з оригіналом».
Замовник здійснив перевірку на відповідність Переможця вимогам пункту 4.9 Додатку 1 до тендерної документації, який передбачає надання копії паспорта учасника, засвідченої підписом власника паспорта із зазначенням «Згідно з оригіналом».
Фізична особа-підприємець Шумовський Віталій Юрійович, як Переможець торгів, надав копію свого паспорта, засвідчену електронним підписом даної особи, що накладено на тендерну пропозицію. Це відповідає вимогам тендерної документації, а саме пункту 4.9 Додатку 1, де зазначено, що копія паспорта повинна бути завірена власником документа, щоб підтвердити її достовірність.
Відповідно до вимог тендерної документації, Переможець також підписав свою тендерну пропозицію особистим кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Згідно з Законом України «Про електронні довірчі послуги», КЕП є юридично рівнозначним власноручному підпису та підтверджує особу підписанта. Використання КЕП надає додаткове підтвердження того, що подані документи належать саме Переможцю і що їх достовірність підтверджується особистим підписом учасника.
Згідно з пунктом 4.9 Додатку 1 до тендерної документації та відповідно до чинного законодавства, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник перевірив подані документи на відповідність встановленим вимогам. Наданий паспорт із засвідченням електронним підписом та використання кваліфікованого електронного підпису підтверджують відповідність учасника зазначеним вимогам.
Таким чином, на підставі проведеної перевірки Замовник підтверджує, що Переможець виконав вимоги пункту 4.9 Додатку 1 до тендерної документації, надавши засвідчену копію паспорта та підписавши тендерну пропозицію своїм особистим кваліфікованим електронним підписом, що відповідає вимогам законодавства та тендерної документації.
«4. Просимо надати пояснення яким чином, Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам пункту 4.12 Додатку 1 до ТД , в частині надання сканованого оригіналу довідки видану компетентним державним органом про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банків), що видана не раніше тридцятиденної давнини відносно дати оголошення процедури закупівлі в електронній системі державних закупівель.»
Замовник підтверджує, що Переможцем були виконані вимоги пункту 4.12 Додатку 1 до тендерної документації щодо надання довідки про відкриття рахунку в обслуговуючому банку, виданої компетентним органом та датованої не пізніше ніж за тридцять днів до дати оголошення процедури закупівлі.
У складі тендерної пропозиції ФОП Шумовський Віталій Юрійович надав довідку від АТ КБ "ПриватБанк" про відкриття рахунку. Цей документ відповідає вимогам тендерної документації щодо форми та надання інформації про банківський рахунок учасника, оскільки виданий офіційно обслуговуючим банком, тобто компетентною установою для підтвердження банківської інформації.
Довідка була видана 15.09.2024 року, що є менше ніж за тридцять днів до дати оголошення процедури закупівлі, як того вимагає пункт 4.12 Додатку 1. Це свідчить про дотримання учасником встановленого терміну для актуальності документа.
Таким чином, довідка про відкриття рахунку в обслуговуючому банку, надана ФОП Шумовським Віталієм Юрійовичем, повністю відповідає вимогам пункту 4.12 Додатку 1 до тендерної документації, оскільки є виданою компетентним органом та відповідає встановленим строкам актуальності.
«5. Просимо надати пояснення яким чином, Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам Додатку 2 до ТД , в частині надання сертифікату якості чи сертифікату відповідності чи сертифікату випробувань класу енергоефективності встановленого освітлення, який повинен бути не нижче ніж А+.»
Замовник підтверджує, що Переможець процедури надав у складі тендерної пропозиції гарантійний лист та Єдину декларацію про відповідність технічним регламентам для підтвердження відповідності класу енергоефективності запропонованого освітлення ( файл «Светильники Line, HPL.pdf»).
Згідно з вимогами Додатку 2 до тендерної документації, клас енергоефективності освітлювального обладнання повинен бути не нижче ніж A+, і для підтвердження цього класу учасник повинен надати один із документів, таких як:
Гарантійний лист у довільній формі,
Сертифікат якості,
Сертифікат відповідності,
Сертифікат випробувань тощо.
У зазначеній вимозі тендерної документації Замовником наведено невичерпний перелік можливих документів для підтвердження відповідності класу енергоефективності. Це дозволяє учасникам надати документ у будь-якій формі, яка може підтвердити відповідність товару вимогам щодо енергоефективності.
Переможець надав Єдину декларацію про відповідність технічним регламентам, яка підтверджує відповідність освітлювальних приладів встановленим стандартам якості та безпеки. Цей документ є належним доказом відповідності товару необхідному класу енергоефективності та відповідає вимогам тендерної документації, оскільки є сертифікатом відповідності, що був передбачений умовами тендеру як можливий варіант підтвердження.
Таким чином, надана Переможцем декларація про відповідність технічним регламентам повністю відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації, оскільки Замовник передбачив можливість надання будь-якого документу, що підтверджує відповідність класу енергоефективності.
«6. Просимо надати пояснення яким чином, Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам Додатку 2 до ТД , в частині виконання надання договірної ціни, зведеного кошторисного розрахунку вартості ремонту з пояснювальною запискою які повинні бути підписані учасником, а також з підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника.»
Замовник підтверджує, що Переможець надав у складі тендерної пропозиції всі необхідні документи, передбачені Додатком 2 до тендерної документації, а саме:
- Договірну ціну
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту
- Пояснювальну записку
Ці документи були надані у повному обсязі та відповідають вимогам тендерної документації.
Тендерна документація, зокрема Додаток 2, не містить вимоги щодо обов'язкового підписання зведеного кошторисного розрахунку, договірної ціни чи пояснювальної записки безпосередньо інженером-проектувальником або кошторисником, а також не передбачає необхідності використання печатки. Єдиною вимогою є наявність цих документів у складі тендерної пропозиції та їх відповідність вимогам щодо форми та змісту.
Згідно з розділом 3 тендерної документації, усі документи, надані у складі тендерної пропозиції, мають бути підписані учасником шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або удосконаленого електронного підпису (УЕП) на всю тендерну пропозицію в цілому. Переможець дотримався цієї вимоги, підписавши всю тендерну пропозицію своїм електронним підписом, що відповідає законодавчим вимогам і забезпечує юридичну силу усіх поданих документів.
Таким чином, подані Переможцем документи (договірна ціна, зведений кошторисний розрахунок та пояснювальна записка) відповідають вимогам Додатку 2 до тендерної документації. Вимога щодо підписання цих документів сертифікованим інженером-проектувальником або кошторисником у тендерній документації не встановлена, тому подані документи, підписані КЕП/УЕП учасника, є достатніми для підтвердження відповідності пропозиції вимогам тендерної документації.
Відповідно до законодавства України у сфері публічних закупівель, Замовник зобов'язаний дотримуватись принципу чіткого регламентування вимог тендерної документації та не може вимагати від учасників надання додаткових документів або виконання умов, які не були передбачені в тендерній документації. Це регулюється наступними нормами:
Стаття 22 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачає, що тендерна документація повинна містити повний і вичерпний перелік вимог до учасників процедури закупівлі, а також до документів, які мають бути подані учасниками. Замовник не може вимагати від учасників документи або виконання вимог, які не були чітко прописані у тендерній документації, оскільки це порушує принцип рівного ставлення та недискримінації учасників.
Пункт 28 Особливостей, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року (далі — Особливості), також вимагає, щоб тендерна документація містила вичерпний перелік документів та/або інформації, які повинні подавати учасники у складі тендерної пропозиції, і що ці переліки мають бути оформлені як окремі додатки до тендерної документації. Будь-які додаткові вимоги, які не зазначені у переліках документів, не можуть бути підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Стаття 5 Закону України "Про публічні закупівлі" визначає принципи здійснення публічних закупівель, зокрема принципи добросовісної конкуренції, відкритості та прозорості, недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Вимагання додаткових документів або вимог, які не були передбачені тендерною документацією, є порушенням цих принципів, оскільки створює додаткові перепони для учасників, які діяли у межах встановлених умов.
Отже, Замовник не має права вимагати від учасників надання додаткових документів або виконання умов, які не були чітко зазначені в тендерній документації. Вимога про підписання зведеного кошторисного розрахунку, договірної ціни та пояснювальної записки сертифікованим інженером-проектувальником або кошторисником, якщо вона не передбачена тендерною документацією, не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Таким чином, Переможець процедури закупівлі виконав усі вимоги тендерної документації, подавши документи, підписані кваліфікованим електронним підписом, як це було передбачено тендерною документацією.
«7. Просимо надати пояснення яким чином, Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам Додатку 2 до ТД , в частині надання розрахунку загальновиробничих витрат.»
Замовник підтверджує, що вимога щодо надання розрахунку загальновиробничих витрат, встановлена Додатком 2 до тендерної документації, була перевірена на підставі документів, поданих Переможцем у складі тендерної пропозиції.
Переможець надав повний пакет кошторисної документації, який включає всі необхідні складові, що дають змогу оцінити загальновиробничі витрати. Зокрема, подані документи включають: Договірну ціну, Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту, Пояснювальну записку з детальним описом витрат, локальний кошторис.
Ці документи містять інформацію про загальновиробничі витрати, що дозволило Замовнику перевірити обґрунтованість та відповідність цих витрат встановленим нормам. Всі складові кошторису, подані Переможцем, були проаналізовані для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації, і вони в повному обсязі забезпечують необхідний рівень деталізації витрат.
Таким чином, Замовник підтверджує, що перевірка наданих загальновиробничих витрат була здійснена на основі складових кошторису, поданого Переможцем, що відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації.
«8. Просимо надати пояснення яким чином, Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам Додатку 2 до ТД , в частині надання кошторисної документації, а саме,твердої договірної ціни.»
Замовник підтверджує, що Переможець процедури закупівлі надав у складі своєї тендерної пропозиції всі необхідні документи, передбачені Додатком 2 до тендерної документації, зокрема:
- Договірну ціну;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту;
- Пояснювальну записку.
Надана кошторисна документація відповідає вимогам тендерної документації, включаючи перелік робіт, матеріалів та обладнання.
Згідно з умовами підписаного договору та проектом договору, що був доданий до тендерної документації, ціна договору визначена як тверда договірна ціна. Це означає, що вартість робіт та послуг, зазначених у кошторисній документації Переможця, не підлягає коригуванню під час виконання договору, що відповідає вимогам щодо сталості цін.
Цінова пропозиція Переможця знаходиться в межах очікуваної вартості, визначеної Замовником для цієї процедури закупівлі, що додатково підтверджує її економічну обґрунтованість.
Всі подані документи, включаючи договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок та пояснювальну записку, були підписані відповідно до вимог тендерної документації та підтверджують дотримання вимог щодо твердості ціни договору.
Замовник звертає увагу на позицію Конституційного Суду України у Рішенні від 25 січня 2012 року №3-рп/2012 (справа №1-11/2012), де зазначено, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який серед іншого означає, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Додержання принципу пропорційності означає необхідність дотримання балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване відповідне рішення (ст. 2 КАС України), а тому Замовник готовий до захисту позиції законності наведених ним вище дій, якщо рішення контролюючого органу в цьому моніторингу будуть суперечити судовій практиці.
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» відповідь із необхідною інформацією Замовник завантажив через електронну систему закупівель Prozorro.
Пояснення надано Замовником через електронну систему закупівель у встановлені терміни — протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, тобто в період з 05 листопада 2024 року по 07 листопада 2024 року.
Додатки:
1. Відповідь на запит до ЄДР
2. Витяг ЄДР Замовником
3. Витяг з реєстру платників Єдиного податку
4. Довідка про несудимість
5. Довідка Шумовський
6. Витяг ЄДР
7. ІНП
8. Пухівка після аукціону
9.Світильникі Line
10. Тендерна пропозиція
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178.)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 вересня 2024 13:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АЛЬЯНС БУД АКТИВ" |
4 850 887,49
UAH з ПДВ
|
4 826 440,63
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Шумовський Віталій Юрійович |
4 889 300,00
UAH з ПДВ
|
4 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АЛЬЯНС БУД АКТИВ" #45353896 |
Відхилено |
4 826 440,63
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2024 15:51
|
|
Шумовський Віталій Юрійович #2142709756 |
Переможець |
4 850 000,00
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2024 12:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 вересня 2024 10:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 листопада 2024 16:16
|
лист виконавця (1).pdf | зміни до договору |
13 листопада 2024 16:12
|
ду ремонт (1).pdf | зміни до договору |
13 листопада 2024 16:12
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2024 17:59
|
договір ремонт їдальня.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 17:57
|
договірна ціна ремонт.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 17:57
|
П〓дписании〓 G0924-7495-GL_ispolnenia.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 17:57
|
П〓дписании〓 241001_Dovirenist_Kovalenko_11656-K-O.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 17:57
|
П〓дписании〓 G0924-7495-G_Zayava_Cover.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 17:57
|
П〓дписании〓 241001_Vytyag_NBU_PrivatBank_231212.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 17:57
|
П〓дписании〓 241001_Lyst_NBU_Vytyag_210816.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 17:57
|
П〓дписании〓 241001_Dovirenist_Kovalenko_11656-K-O_Zavirena.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 17:57
|
дефектний акт.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 17:57
|
зведений кошторисний.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 17:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |