Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ліцей імені Івана Пулюя |
Код ЄДРПОУ: | 20834411 |
Місцезнаходження: | 79071, Україна , Львівська обл., Львів, вул.Пулюя,16 |
Контактна особа: |
Ковальчук Божена Петрівна +380322638227 school83@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 серпня 2023 17:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 серпня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 22 089 037,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 110 445,19 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5 % від очікуваної вартості 110 445,00 грн (сто десять тисяч чотириста сорок п’ять грн 00 коп) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (ста двадцяти) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.) Підстави не повернення забезпечення тендерної пропозиції -відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; -непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; -ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; -ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією:. Підстави повернення забезпечення тендерної пропозиції: -закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; -укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; -відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; -закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.: |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 110445 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 серпня 2023 15:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 серпня 2023 15:36 |
Додаток 4 Оновлений Проєкт договору.docx | |
21 серпня 2023 15:36 |
Тендерна документація Оновнена капітальний ремонт басейн коригування.docx | |
21 серпня 2023 15:36 |
Перелік внесених змін до тендерної документації.docx | |
21 серпня 2023 15:36 |
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ.docx | |
18 серпня 2023 17:00 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx | |
18 серпня 2023 17:00 |
Додаток _3 Цінова пропозиція.docx | |
18 серпня 2023 17:00 |
Додаток 2 технічне завдання.pdf | |
18 серпня 2023 17:00 |
Додаток 1 Кваліфікаційні крнитерії.docx | |
18 серпня 2023 17:00 |
Тендерна документація капітальний ремонт басейн коригування.docx |
21 серпня 2023 15:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 серпня 2023 15:36 |
Додаток 4 Оновлений Проєкт договору.docx
|
|||
21 серпня 2023 15:36 |
Тендерна документація Оновнена капітальний ремонт басейн коригування.docx
|
|||
21 серпня 2023 15:36 |
Перелік внесених змін до тендерної документації.docx
|
|||
21 серпня 2023 15:36 |
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ.docx
|
|||
18 серпня 2023 17:00 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx
|
|||
18 серпня 2023 17:00 |
Додаток _3 Цінова пропозиція.docx
|
|||
18 серпня 2023 17:00 |
Додаток 2 технічне завдання.pdf
|
|||
18 серпня 2023 17:00 |
Додаток 1 Кваліфікаційні крнитерії.docx
|
|||
18 серпня 2023 17:00 |
Тендерна документація капітальний ремонт басейн коригування.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-06-000044 ● 992fa6d838314cb4bb0fa3dc41f8a1fc
- Статус: вирішено ● Дата: 15 грудня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2023 15:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.11.2023 № 318
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2023-08-18-011289-a 18.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-13 14:16:03
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт басейну ліцею ім. І. Пулюя на вул. І. Пулюя,16. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-18-011289-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких внесено зміни до договору.
4. Пояснення щодо оприлюднення договору купівлі-продажу від 07.08.2023 № 364 (файл 2210-Д-13001_40(2).pdf)
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-16 16:29:05
ПОЯСНЕННЯ на запит у межах проведення моніторингу UA-2023-08-18-011289-a
ПОЯСНЕННЯ
на запит у межах проведення моніторингу UA-2023-08-18-011289-a
На виконання вимог, викладених у запиті Державної аудиторської служби України від 13.11.2023 р. повідомляємо наступне:
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі по тексту - Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит.
1. Щодо обгрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Даючи відповідь на перше запитання повідомляємо:
Уповноважена особа Ліцею імені Івана Пулюя повідомляє, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до чинних нормативно-правових актів та потреб Замовника.
Так, враховуючи вимоги п. 28 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі по тексту - Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
На виконання вимог Особливостей та Закону України «Про публічні закупівлі» 18 серпня 2023 на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю: «Капітальний ремонт басейну ліцею ім. І. Пулюя на вул. І. Пулюя,16. Коригування (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)».
Тендерна документація була розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей, кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та іншим нормативним документам.
Додатком 2 до тендерної документації передбачена інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі. Проектно-кошторисна документація на «Капітальний ремонт басейну ліцею ім. І. Пулюя на вул. І. Пулюя,16. Коригування» розроблено на підставі вихідних даних з експертного звіту №0875Є-06/23 від 11 серпня 2023 року.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та експертного звіту (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом: «Капітальний ремонт басейну ліцею ім. І. Пулюя на вул. І. Пулюя, 16. Коригування».
Очікувана вартість визначена відповідно до пункту 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275, а також згідно зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та становить 22 089 037,00 грн.
Обсяг робіт наведено у додатку №2 до тендерної документації та кількість робіт – 1 робота.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: «Капітальний ремонт басейну ліцею ім. І. Пулюя на вул. І. Пулюя,16. Коригування» здійснено на підставі проектно-кошторисної документації.
2. Щодо оприлюднення обгрунтування
Даючи відповідь на друге запитання повідомляємо:
Положеннями Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 (із змінами) (надалі - Постанова) затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів.
Підпунктом 1 пункту 4 Постанови рекомендовано органам місцевого самоврядування затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Пунктом 4-1 Постанови передбачено забезпечення Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Нами, опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів») на нашому сайті: http://lyceum-puliuia.lviv.sch.in.ua/galerei_ta_dokumenti/normativni_dokumenti/
3. Щодо підстави внесення змін до договору
Надаючи відповідь на третє запитання повідомляємо наступне:
Замовником – Ліцей імені Івана Пулюя та Підрядником – Товариством з обмеженою відповідальністю «Сервіскотломонтаж-Львів», Додатковою угодою №1 від 17.10.2023 року були внесені зміни до Договору №798-к від 07.09.2023 р. Підставою для внесення змін до Договору №798-к від 07.09.2023 р. був підпункт 5 пункту 19 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та підпункт 4 пункту 11.1 Розділу 11 Договору №798-к від 07.09.2023 р., а саме:
«погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)».
Також, потрібно зазначити, що під час внесення змін Замовник керувався Висновком Управління фінансового контролю департаменту "Адміністрація міського голови" Львівської міської ради від 11.10.2023 року №2103-вих.125381 (надаємо до пояснення зазначений Висновок).
4. Щодо оприлюднення договору купівлі-продажу від 07.08.2023 №364
Надаючи відповідь на четверте запитання повідомляємо наступне:
20 жовтня 2023 року, Замовником – Ліцей імені Івана Пулюя та Підрядником – Товариством з обмеженою відповідальністю «Сервіскотломонтаж-Львів», Додатковою угодою №1 від 17.10.2023 року були внесені зміни до Договору №798-к від 07.09.2023 р. Проте під час публікації змін до Договору №798-к від 07.09.2023 р. Уповноваженою особою помилково замість Додаткової угоди №1 від 17.10.2023 р. було оприлюднено Договір купівлі-продажу №364 від 07.08.2023 року. На виправлення даних порушень та з метою опублікування вірної Додаткової угоди, Уповноваженою особою було прийнято рішення про допущення Уповноваженою особою технічних (механічних, формальних) помилок під час здійснення закупівлі за ідентифікатором № UA-2023-08-18-011289-a. У зв’язку з цим вжито наступних заходів: розміщено на вебпорталі Уповноваженого органу правильну Додаткову угоду №1 від 17.10.2023, якою були внесені зміни до Договору №798-к від 07.09.2023 р. Договір купівлі-продажу №364, який помилково розміщений замість Додаткової угоди №1 від 17.10.2023 р, вважати помилково розміщеним. Дане рішення міститься у Протоколі уповноваженої особи №15/11/23 від 15 листопада 2023 року.
Додатки до пояснення:
1. Протокол уповноваженої особи №15/11/23 від 15 листопада 2023 року.
2. Додаткова угода №1 від 17.10.2023 р.
3. Висновок Управління фінансового контролю департаменту "Адміністрація міського голови" Львівської міської ради від 11.10.2023 року №2103-вих.125381.
4. Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом: «Капітальний ремонт басейну ліцею ім. І. Пулюя на вул. І. Пулюя, 16. Коригування» №0875Є-06/23 від 11 серпня 2023 року.
5. Додаток 2 до тендерної документації (Технічне завдання).
6.Проектно-кошторисна документація (підсумкова відомість ресурсів, локальні кошториси, об’єктний кошторис, зведений кошторисний розрахунок будівництва).
- пояснення моніторинг
- Протокол уповноваженої особи №15/11/23 від 15 листопада 2023 року
- Додаткова угода №1 від 17.10.2023 р
- Висновок Управління фінансового контролю департаменту "Адміністрація міського голови" Львівської міської ради від 11.10.2023 року №2103-вих.125381
- Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом: «Капітальний ремонт басейну ліцею ім. І. Пулюя на вул. І. Пулюя, 16. Коригування» №0875Є-06/23 від 11 серпня 2023 року
- Додаток 2 до тендерної документації (Технічне завдання).
- Підсумкова відомість ресурсів
- Локальний уошторис на будівельні роботи №02-01-01 на загальнобудівельні роботи
- Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-02 на порізку дерев
- Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-03 на монтаж технологічного устаткування
- Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-04 на водопостачання та каналізацію
- Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-05 на систему опалення
- Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-06 на вентиляцію
- Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-08 на автоматизацію
- Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-09 на електроосвітлення
- Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-010 на електросилове обладнання
- Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-011 на пусконалагоджувальні роботи
- Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю №02-01-07
- Об'єктний кошторис №02-01
- Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником буде вжито заходів для недопущення в подальшому подібних порушень, а саме прийнято рішення про відрядження уповноваженої особи ліцею імені Івана Пулюя ЛМР НА відповідне економічне навчання щодо правильного проведення публічних закупівель. (копія наказу додається)
2023-12-04 16:12:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
усунуто шляхом відрядження уповноваженої особи ліцею імені Івана Пулюя ЛМР на відповідне економічне навчання
2023-12-15 09:51:10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 серпня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" |
21 647 814,00
UAH з ПДВ
|
21 647 814,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" #37801512 |
Переможець |
21 647 814,00
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2023 16:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 серпня 2024 20:13
|
Дод.уг._3басейн.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2024 20:11
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2023 16:49
|
Дод.уг.басейн 18.12.23.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2023 16:48
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2023 14:33
|
Додаткова угода басеи_н 17.10.2023.pdf | зміни до договору |
15 листопада 2023 14:32
|
Протокол щодо допущення технічних (механічних_ формальних) помилок.docx | зміни до договору |
15 листопада 2023 14:32
|
Електронний підпис | укладений |
20 жовтня 2023 18:24
|
2210-Д-13001_40 (2).pdf | зміни до договору |
20 жовтня 2023 18:23
|
Електронний підпис | укладений |
08 вересня 2023 14:58
|
Договір басейн | укладений |
08 вересня 2023 14:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни відповідно до висновку управління фінансового контролю департаменту "Адміністрація міського голови" від 11.10.2023 року №2103-вих.125381 |
Номер договору про закупівлю: | 798-к |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної помилки та оприлюднення Додаткової Угоди №1 від 17.10.2023 |
Номер договору про закупівлю: | 798-к |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | - |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни відповідно до бюджетних призначень згідно ухвали сесії Львівської міської ради №4095 від 14 грудня 2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 798-к |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни відповідно до бюджетних призначень згідно ухвали сесії Львівської міської ради №4305 від 08 лютого 2024 року |
Номер договору про закупівлю: | 798-к |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |