Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна організація «Харківський зоологічний парк» |
Код ЄДРПОУ: | 02220881 |
Місцезнаходження: | 61058, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Сумська, буд. 35 |
Контактна особа: |
Юрій Бабіч +380997849426 zakupivli.zoo.kh@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2024 17:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2024 17:10 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2024 12:20 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2024 12:20 |
Очікувана вартість: | 4 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 43 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю. Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: грошова застава. Строк дії забезпечення виконання договору з моменту укладання договору до моменту повного виконання договору. Умови надання: Переможець зобов’язаний не пізніше дати укладення договору про закупівлю надати забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави у розмірі 2,00 % ціни договору (у разі проведення аукціону - у розмірі 2,00 % ціни договору визначеної за результатами аукціону). Учасник перераховує забезпечення виконання договору на депозитний рахунок Замовника: КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗООЛОГІЧНИЙ ПАРК» 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, будинок 35 ЄДРПОУ 02220881 UA343515330000026001060815758 АТ КБ "Приватбанк" ІПН 022208820300 Свід.№100267739 Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у наступних випадках: - якщо договір про закупівлю був розірваний достроково з ініціативи учасника до закінчення встановленого строку дії даного Договору; - учасник відмовився від постачання товару по даному Договору; - учасник порушив строк постачання товару по даному Договору; Учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійного листа на фірмовому бланку (у разі наявності) завіреного підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника (у разі наявності) на підтвердження ознайомлення з вищенаведеною вимогою Замовника на забезпечення виконання договору. Переможець вважається таким, що відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю, а його тендерна пропозиція підлягає відхиленню, в тому числі в наступних випадках: у випадку ненадання переможцем у визначений тендерною документацією термін або надання з порушенням вимог тендерної документації забезпечення виконання договору (якщо його надання передбачено умовами тендерної документації). |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником за отриманий Товар, згідно накладної, протягом 25 робочих днів з моменту його отримання. | Пiсляоплата | 25 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2024 17:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2024 17:35 |
ТД.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
В тендерній документації на закупівлю ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо м'ясо конина (15118100-9), м'ясо яловичина(15111100-0) п. 5 р. 3 визначені 3 кваліфікаційні критерії, які передбачені ст. 16 Закону. п. 6 р. 3 тендерної документації передбачена інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Для підтвердження дотримання вимог якісного та безпечного транспортування товару, учасник повинен надати діючий договір про проведення дезінфекції та акти виконаних робіт з дезінфекції спеціалізованого автотранспорту за останніх три місяці. Акт виконаних робіт - це первинний документ, який відображає факт виконання робіт, конкретні види робіт, які були надані із зазначенням їх вартості та терміну виконання. Акт виконаних робіт складають у двох примірниках: по одному для виконавця і замовника. Підписують акт представники обох сторін.
Отже, оскільки акт виконаних робіт складається у двох примірниках та підписується сторонами договору, він не є документом, який видається іншим суб’єктом господарювання, а відноситься до первинних документів договору про проведення дезінфекції. Крім того, інформація визначена п. 6 р. 3 не регулюється ст. 16 Закону, оскільки не відноситься до кваліфікаційних критеріїв, а як зазначалося вище тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Пунктом 6 р. 3 тендерної документації на закупівлю м'яса - ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо м'ясо конина (15118100-9), м'ясо яловичина(15111100-0) передбачено надання актів виконаних робіт з дезінфекції спеціалізованого автотранспорту за останніх три місяці до дати подання тендерної пропозиції. Транспортний засіб, який задіюється Учасником на будь-якій стадії виробництва та/або в обігу предмету закупівлі повинен відповідати загальним гігієнічним вимогам щодо поводження з харчовими продуктами, закріплених Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997р. (далі - Закон) та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 р. № 590 «Про затвердження вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)», тому з метою підтвердження періодичної дезінфекції транспортного засобу, Учасник повинен надати акти виконаних робіт за останні три місяці до дати подання тендерної пропозиції.
Учасник не може пройти кваліфікаційний відбір, маючи у наявності акти виконаних робіт з дезінфекції спеціалізованого автотранспорту за один день перед підписанням договору про закупівлю, оскільки документи тендерної пропозиції надаються учасником до кінцевого строку їх подання, а відповідно до п. 33 Особливостей, тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель. При цьому, якщо учасник у своєму зверненні мав на увазі наявність одного акту виконаних робіт отриманого перед кінцевим строком подання тендерних пропозицій та наданого у її складі, він також не може пройти кваліфікаційний відбір, оскільки такий акт не підтвердить факт періодичності здійснення дезінфекції транспортних засобів.
Також звертаємо Вашу увагу, що інформація визначена п. 6 р. 3 не регулюється ст. 16 Закону, оскільки не відноситься до кваліфікаційних критеріїв, а як зазначалося вище тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту 5 розділу 5 тендерної документації Замовник встановив кваліфікаційний критерій наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В якості документального підтвердження зазначеного критерію учасники повинні надати інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, а саме про наявність водія/водіїв транспортних засобів, експедиторів транспортних та вантажників. Також учасники повинні надати заяви-згоди на обробку та використання персональних даних вказаних працівників, трудові книжки та/або трудові договори, повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 року. Вимогами тендерної документації передбачено, що якщо учасник і роботодавець працівників відповідної кваліфікації є різними особами, пропозиція повинна містити документальне підтвердження господарських відносин учасника та роботодавця. Відповідно до статті 5 Закону, одним із головних принципів публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Тобто Замовник встановлюючи кваліфікаційні критерії в тендерній документації керувався даним принципом щоб розширити коло потенційних учасників та дати змогу приймати участь у закупівлі тим суб’єктам господарювання, які для доставки товарів використовують послуги Перевізника.
Таким чином Замовник не вимагає з учасників обов’язкового залучання інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Учасники для підтвердження кваліфікаційного критерію можуть надати як власних працівників, так і працівників перевізника.
Згідно з абзацом 6 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі іменується - Особливості), у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Отже, замовник на власний розсуд визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та зазначає в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Вимоги про усунення порушення
Про порушення Замовником абзацу другого пункту 3 ст.16 Закону
У розділі 5 «Кваліфікаційні вимоги» тендерної документації Замовник вимагає з учасників залучання інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених цим пунктом.
Ця вимога на підставі абзацу другого пункту три статті 16 Закону не має ні якого відношення до закупівлі товару. Тому вона звужує коло учасників, у яких є документи від інших суб’єктів господарювання, третіх осіб, які не є учасниками або потенційними учасниками торгів, порушують діюче законодавство про закупівлю, а саме абзац другий пункт три статті 16 Закону, та є корупційним.
Вимога: Прошу внести відповідні зміни до тексту тендерної документації та вилучити цю вимогу з тендерної документації, яка грубо порушує абзац другий пункт три статті 16 Закону, оскільки Ви проводити торги на закупівлю товару та повинні керуватися підпунктами 1,2,3,4 пункту два ст.16 Закону.
UA-2024-02-09-013251-a.c1
Згідно з абзацом 6 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі іменується - Особливості), у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Отже, замовник на власний розсуд визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та зазначає в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Пунктом 5 розділу 5 тендерної документації передбачено, що у разі коли учасник має намір залучити інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше як 20% від вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених цим пунктом. Отже цей пункт тендерної документації стосується лише закупівлі робіт або послуг. Пунктом 7 розділу 5 тендерної документації передбачено, що інформація про субпідрядників не передбачена.
Відповідно до пункту 5 розділу 5 тендерної документації Замовник встановив кваліфікаційний критерій наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В якості документального підтвердження зазначеного критерію учасники повинні надати інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, а саме про наявність водія/водіїв транспортних засобів, експедиторів транспортних та вантажників. Також учасники повиннні надати заяви-згоди на обробку та використання персональних даних вказаних працівників, трудові книжки та/або трудові договори, повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 року. Вимогами тендерної документації передбачено, що якщо учасник і роботодавець працівників відповідної кваліфікації є різними особами, пропозиція повинна містити документальне підтвердження господарських відносин учасника та роботодавця. Відповідно до статті 5 Закону, одним із головних принципів публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Тобто Замовник встановлюючи кваліфікаційні критерії в тендерній документації керувався даним принципом щоб розширити коло потенційних учасників та дати змогу приймати участь у закупівлі тим суб’єктам господарювання, які для доставки товарів використовують послуги Перевізника.
Таким чином Замовник не вимагає з учасників обов’язкового залучання інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Учасники для підтвердження кваліфікаційного критерію можуть надати як власних працівників, так і працівників перевізника. Тобто, Замовник не звужує коло потенційних учасників, а навпаки розширює його, а відповідно вказані вимоги не є дискримінаційними по відношенню до інших суб’єктів господарювання. З огляду на викладене Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Про надання актів виконаних робіт з дезінфекції спеціалізованого автотранспорту
У розділі 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні» тендерної документації Замовник вимагає з учасників акти виконаних робіт з дезінфекції спеціалізованого автотранспорту за останні три місяця до дати подання тендерних пропозицій. Дезінфекцію автотранспорту проводить інший суб’єкт господарювання, якій не є учасником (потенційним учасником) торгів, якій надає акти виконаних робіт з дезінфекції. Тобто, учасник торгів зобов’язаний для підтвердження своїх кваліфікаційних вимог у тендерній пропозиції надати документи, які надані третьою особою, яка не є учасником торгів на проведення закупівлі - товару.
Ця вимога на підставі абзацу другого пункту три статті 16 Закону не має ні якого відношення до закупівлі товару. Тому вона звужує коло учасників, у яких є документи від інших суб’єктів господарювання, третіх осіб, які не є учасниками або потенційними учасниками торгів, порушують діюче законодавство про закупівлю, а саме абзац другий пункт три статті 16 Закону, та є корупційним.
Вимога: Прошу внести відповідні зміни до тексту тендерної документації та вилучити цю вимогу з тендерної документації, яка грубо порушує абзац другий пункт три статті 16 Закону, оскільки Ви проводити торги на закупівлю товару та повинні керуватися підпунктами 1,2,3,4 пункту два ст.16 Закону, та не вимагати у учасника наявності підтвердження своєї відповідності такому критерію залучених спроможностей та документів від інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
UA-2024-02-09-013251-a.c2
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі іменується - Особливості) передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі іменується – Закон) з урахуванням цих особливостей. Згідно з аб. 6 п. 28 Особливостей, у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Отже, замовник на власний розсуд визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону та зазначає в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
В тендерній документації на закупівлю м'яса - ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо м'ясо конина (15118100-9), м'ясо яловичина(15111100-0) п. 5 р. 3 визначені 3 кваліфікаційні критерії, які передбачені ст. 16 Закону. П. 6 р. 3 тендерної документації передбачена інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Для підтвердження дотримання вимог якісного та безпечного транспортування товару, учасник повинен надати діючий договір про проведення дезінфекції та акти виконаних робіт з дезінфекції спеціалізованого автотранспорту за останніх три місяці. Акт виконаних робіт - це первинний документ, який відображає факт виконання робіт, конкретні види робіт, які були надані із зазначенням їх вартості та терміну виконання. Акт виконаних робіт складають у двох примірниках: по одному для виконавця і замовника. Підписують акт представники обох сторін.
Отже, оскільки акт виконаних робіт складається у двох примірниках та підписується сторонами договору, він не є документом, який видається іншим суб’єктом господарювання, а відноситься до первинних документів договору про проведення дезінфекції. Крім того, інформація визначена п. 6 р. 3 не регулюється ст. 16 Закону, оскільки не відноситься до кваліфікаційних критеріїв, а як зазначалося вище тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином Замовник має право включити до тендерної документації інші вимоги, які він вважає необхідними для безпечного транспортування та забезпечення якості продуктів харчування. З огляду на викладене Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-11-000048 ● c97a50b199af42afa1a86bdf3597d385
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2024 16:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.09.2024 № 156
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 10.09.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 10.09.2024 № 156
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
15 UA-2024-02-09-013251-a 09.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-13 16:58:40
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо м'ясо конина (15118100-9), м'ясо яловичина (15111100-0) за адресою: 61058, Україна, Харківська обл., м. Харків, вул. Сумська, буд. 35, інформацію про закупівлю оприлюднено відкриті торги з особливостями за номером UA-2024-02-09-013251-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді грошової застави у формі грошових коштів, розміром 2% від вартості договору про закупівлю.
2. Пунктом 6 розділу 3 тендерної документації передбачено, що для підтвердження дотримання вимог якісного та безпечного транспортування товару, учасник повинен надати: документ, що підтверджує проведення дезінфекції спеціалізованого автотранспорту, зазначеного в інформаційній довідці на вимогу, ч.5,п.л. 5.1 даного розділу ТД (діючий договір (договори) про проведення дезінфекції.
При цьому, складі тендерної пропозиції учасник ФОП «ПАШИНЦЕВ ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ» надав договір про надання послуг № P-64/2,2 від 27.12.2023 (файл №25 «Договір дезінфекції 2024.pdf»), завантажений в електронній системі не в повному обсязі, а саме відсутній підпункт 6.1 договору.
Крім того, відсутня інформація щодо терміну дії договору, отже неможливо встановити, чи є договір про надання послуг № P-64/2,2 від 27.12.2023 діючим.
Чому під час розгляду тендерної пропозиції не встановлена вищезазначена невідповідність.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невико-нання службовою особою законних вимог органу державного фінансового конт-ролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-18 15:06:37
На виконання запиту ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 13 вересня 2024 року про надання пояснень
Пояснення на запит від 13.09.2024
Державною аудиторською службою України Північно-східним офісом Держаудитслужби (далі — Орган державного фінансового контролю) 10.09.2024 наказом № 156 було розпочато процедуру моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо м'ясо конина (15118100-9), м'ясо яловичина(15111100-0)». На Ваш запит надаємо наступні пояснення.
Щодо надання інформації та її документального підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді грошової застави у формі грошових коштів, розміром 2% від вартості договору про закупівлю.
Відповідно до пункту 6 розділу 6 тендерної документації Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: грошова застава. Строк дії забезпечення виконання договору з моменту укладання договору до моменту повного виконання договору. Умови надання: Переможець зобов’язаний не пізніше дати укладення договору про закупівлю надати забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави у розмірі 2,00 % ціни договору (у разі проведення аукціону - у розмірі 2,00 % ціни договору визначеної за результатами аукціону).
За результатами аукціону було визначено ціну договору у розмірі 4 350 000,00 грн. Таким чином, переможець процедури закупівлі зобов’язаний надати забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави у розмірі 2,00 % від ціни договору, а саме 87 000,00 грн.
На виконання пункту 6 розділу 6 тендерної документації між замовником (КО «Харківський зоопарк») та переможцем процедури закупівлі (ФО-П Пашинцев Д.С.) було укладено договір про забезпечення виконання договору № ДЗ/Т-24/15110000-2/1 від 26.02.2024 (далі – Договір забезпечення).
Відповідно до пункту 1.1. Договору забезпечення за Договором забезпечення Учасник вносить забезпечення виконання Договору про закупівлю товарів, що укладається між Замовником і Учасником за результатами проведення процедури закупівлі по предмету закупівлі код за ДК 021:2015: 15110000-2 «М’ясо» (м'ясо конина (15118100-9), м'ясо яловичина(15111100-0)) (надалі Товар) згідно оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2024-02-09-013251-a, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу 09 лютого 2024 року (далі - Договір про закупівлю товарів), переможцем яких визнано Учасника.
Пунктом 2.1 Договору забезпечення передбачено, що забезпеченням виконання Договору про закупівлю товарів є грошові кошти в сумі 87 000,00 грн. (вісімдесят сім тисяч гривень 00 копійок), ПДВ не передбачено (далі - забезпечення), що становить 2,00 % відсотків вартості (ціни) Договору про закупівлю товарів.
Так, 26.02.2024 на розрахунковий рахунок зазначений у пункті 6 розділу 6 тендерної документації надійшли кошти у розмірі 87 000,00 грн. від ФО-П Пашинцева Д.С. з призначенням платежу «Сплата забезпечення виконання Договору про закупiвлю товарiв згiдно Договору забезпечення виконання договору №ДЗ/Т-24/15110000-2/1 вiд 26.02.2024р. без ПДВ».
На підтвердження вказаної інформації надаємо копію договору № ДЗ/Т-24/15110000-2/1 від 26.02.2024, копію заключної виписки за 26.02.2024 з р/р UA343515330000026001060815758.
Отже, переможцем процедури закупівлі (ФО-П Пашинцев Д.С.) було виконано вимоги пункту 6 розділу 6 тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді грошової застави у формі грошових коштів, розміром 2% від вартості договору про закупівлю, у повному обсязі.
Щодо тендерної пропозиції учасника ФОП «ПАШИНЦЕВ ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ» та надання ним договору про надання послуг № P-64/2,2 від 27.12.2023 (файл №25 «Договір дезінфекції 2024.pdf»), який завантажений в електронній системі не в повному обсязі, а саме відсутній підпункт 6.1 договору, а також щодо відсутності інформація щодо терміну дії договору, внаслідок чого неможливо встановити, чи є договір про надання послуг № P-64/2,2 від 27.12.2023 діючим.
Відповідно до п. 6 Розділу 3 Тендерної документації для підтвердження дотримання вимог якісного та безпечного транспортування товару, учасник повинен надати документ, що підтверджує проведення дезінфекції спеціалізованого автотранспорту, зазначеного в інформаційній довідці на вимогу ч. 5 п.п. 5.1. даного розділу ТД (діючий договір (договори про проведення дезінфекції), акти виконаних робіт з дезінфекції спеціалізованого автотранспорту.
На виконання цієї вимоги Учасником надано договір про надання послуг № P-64/2,2 від 27.12.2023 (файл №25 «Договір дезінфекції 2024.pdf») та Довідки про проведення профілактичної дезінфекції за період січень – лютий 2024 року (файл №26 Довідки дезінфекції 2024р.)
Відповідно до п. 1.1. Договору надання послуг № P-64/2,2 від 27.12.2023 р. послуги надаються у термін визначені графіком (Додаток №1) та згідно специфікації (Додаток 2) до Договору.
Згідно Графіку проведення дезінфекції поверхонь ФО-П Половінкін В.М. на 2024 рік (додаток № 1 до договору № P-64/2,2 від 27.12.2023 р.) на сторінці 3 файлу № 25 «Договір дезінфекції 2024.pdf» зазначено, що строком надання послуг є січень-грудень 2024 року. Також ураховуючи те, що Учасником у своїй тендерній пропозиції надано підтвердження виконання (дії) договору № P-64/2,2 від 27.12.2023 р., а саме Довідки про проведення профілактичної дезінфекції за період січень – лютий 2024 року (файл №26 Довідки дезінфекції 2024р.), які містять посилання на Договір надання послуг № P-64/2,2 від 27.12.2023 р., тобто на договір в рамках якого було надано такі послуги, а отже наявні підстави вважати, що договір на надання послуг є діючим.
Таким чином, на підставі викладеного та проаналізувавши усі документи надані Учасником у складі своєї тендерної пропозиції, у Замовника відсутні підстави про визнання того, що Договір № P-64/2,2 від 27.12.2023 не є діючим.
Разом з цим, з метою спростування сумнівів про дійсність договору, надаємо копію договору № P-64/2,2 від 27.12.2023р. відсканованого у повному обсязі, який надано Замовнику від переможця процедури закупівлі ФО-П Пашинцев Д.С. Вважаємо за необхідне також зазначити, що ФО-П Пашинцев Д.С. постійно надає замовнику довідки про проведення профілактичної дезінфекції за наступні періоди згідно додатку № 1 до договору № P-64/2,2 від 27.12.2023 р. та у рамках дії Договору № P-64/2,2 від 27.12.2023. Отже, у Замовника ніколи не виникало сумнівів щодо дійсності Договору № P-64/2,2 від 27.12.2023.
Слід також зазначити, що Замовником не встановлювалися окремі вимоги щодо надання повного тексту договору, а лише вимога щодо його дійсності. Таким чином, Учасником виконано вимоги Замовника в повному обсязі.
Додатки:
1. Копія договору № ДЗ/Т-24/15110000-2/1 від 26.02.2024;
2. Копія заключної виписки за 26.02.2024 з р/р UA343515330000026001060815758;
3. Копія договору № P-64/2,2 від 27.12.2023р.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація, що свідчить про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Державною аудиторською службою України Північно-східним офісом Держаудитслужби (далі — Орган державного фінансового контролю) 10.09.2024 наказом № 156 було розпочато процедуру моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо м'ясо конина (15118100-9), м'ясо яловичина(15111100-0)» проведеної КО «Харківський зоопарк» (далі – Замовник). За результатами проведеного моніторингу було встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «ПАШИНЦЕВ ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ» (далі – Учасник), а саме не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ФОП «ПАШИНЦЕВ ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ», що вимагалися підпунктом 1.7 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, таким чином Замовником не надано можливість Учаснику усунути такі невідповідності. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись висновками проведеного моніторингу Замовником здійснено інші заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому. Так, уповноваженою особою Замовника буде прослухано відеозапис вебінару на тему «Останні зміни до законодавства та на що необхідно звернути увагу при проведенні закупівель» на порталі «Академія Радник», де, у тому числі, було розглянуто питання «Найактуальніші моніторинги та оскарження в закупівлях. На що варто звертати увагу замовникам під час проведення закупівель». Також, з метою підвищення кваліфікації Уповноваженої особи Замовника буде прослухано відеозапис вебінару на тему: «Вересневі нововведення у фокусі 23-х змін у публічних закупівлях». Разом з тим, для Уповноваженої особи Замовника було організовано проходження курсу на тему: «Публічні закупівлі: від теорії до практики» на порталі «Prometheus». На підтвердження здійснення інших заходів спрямованих на недопущення встановлених порушень у подальшому про які зазначено вище надаємо знімок екрану, який свідчить про реєстрацію Уповноваженої особи Замовника на проходження курсу на тему: «Публічні закупівлі: від теорії до практики» на порталі «Prometheus» та знімок екрану який свідчить про початок прослуховування вебінарів на порталі «Академія Радник».
2024-10-01 14:39:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей̆)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2024 12:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець ПОЙДА АНДРІЙ ЯКОВИЧ |
4 100 000,00
UAH з ПДВ
|
4 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ПАШИНЦЕВ ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ" |
4 350 000,00
UAH з ПДВ
|
4 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець ПОЙДА АНДРІЙ ЯКОВИЧ #2600613918 |
Відхилено |
4 100 000,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2024 20:01
|
ФОП "ПАШИНЦЕВ ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ" #3459406438 |
Переможець |
4 350 000,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2024 20:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 листопада 2024 12:15
|
ду_5_Пашинцев_24.pdf | зміни до договору |
15 листопада 2024 12:08
|
док.pdf | зміни до договору |
15 листопада 2024 11:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 жовтня 2024 14:16
|
Додаткова угода 4 до Договору Т_24_15110000-2_1.pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2024 14:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 жовтня 2024 15:41
|
Додаткова угода 3 до Договору Т_24_15110000-2_1.pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2024 15:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 серпня 2024 14:20
|
Додаткова угода 2 до Договору Т_24_15110000-2_1.pdf | зміни до договору |
26 серпня 2024 14:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 лютого 2024 14:45
|
Додаткова угода 1 до Договору Т_24_15110000-2_1.pdf | зміни до договору |
28 лютого 2024 14:43
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2024 14:00
|
Договір Т_24_15110000-2_1.pdf | укладений |
28 лютого 2024 13:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п. 3.1. Розділу ІІІ «ЦІНА ДОГОВОРУ» зменшивши ціну цього Договору 4 350 000,00 грн. (чотири мільйона триста п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок), ПДВ не передбачено, на 404 890,00 грн. (чотириста чотири тисячі вісімсот дев’яносто гривень 00 копійок) та викласти п. 3.1. у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 3 945 110,00 грн. (три мільйона дев’ятсот сорок п’ять тисяч сто десять гривень 00 копійок), ПДВ не передбачено, з них: - 2 169 300,00 грн. (два мільйона сто шістдесят дев’ять тисяч триста гривень 00 копійок) – місцевий бюджет; - 1 775 810,00 грн. (один мільйон сімсот сімдесят п’ять тисяч вісімсот десять гривень 00 копійок) – власний бюджет.». Внести зміни до Додатку № 1 «Специфікація» до Договору та викласти у редакції що додається. Інші умови Договору, що не були змінені цією додатковою угодою, лишаються дійсними у тій редакції, якою вони були викладені Сторонами раніше, а також Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе. |
Номер договору про закупівлю: | Т-24/15110000-2/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п. 3.1. Розділу ІІІ «ЦІНА ДОГОВОРУ» та викласти у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 3 945 110,00 грн. (три мільйона дев’ятсот сорок п’ять тисяч сто десять гривень 00 копійок), ПДВ не передбачено, з них: - 2 669 300,00 грн. (два мільйона шістсот шістдесят дев’ять тисяч триста гривень 00 копійок) – місцевий бюджет; - 1 275 810,00 грн. (один мільйон двісті сімдесят п’ять тисяч вісімсот десять гривень 00 копійок) – власний бюджет.». |
Номер договору про закупівлю: | Т-24/15110000-2/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п. 3.1. Розділу ІІІ «ЦІНА ДОГОВОРУ» та викласти у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 3 945 110,00 грн. (три мільйона дев’ятсот сорок п’ять тисяч сто десять гривень 00 копійок), ПДВ не передбачено, з них: - 2 969 300,00 грн. (два мільйона дев’ятсот шістдесят дев’ять тисяч триста гривень 00 копійок) – місцевий бюджет; - 975 810,00 грн. (дев’ятсот сімдесят п’ять тисяч вісімсот десять гривень 00 копійок) – власний бюджет.». |
Номер договору про закупівлю: | Т-24/15110000-2/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п. 3.1. розділу ІІІ «ЦІНА ДОГОВОРУ» та викласти у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 3 945 110,00 грн (три мільйона дев’ятсот сорок п’ять тисяч сто десять гривень 00 копійок), ПДВ не передбачено, з них : - 3 169 300,00 грн (три мільйона сто шістдесят дев’ять тисяч триста гривень 00 копійок) – місцевий бюджет; - 775 810,00 грн (сімсот сімдесят п’ять тисяч вісімсот десять гривень 00 копійок) – власний бюджет. |
Номер договору про закупівлю: | Т-24/15110000-2/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | «3.1. Ціна цього Договору становить 3 945 110,00 грн (три мільйони дев’ятсот сорок п’ять тисяч сто десять гривень 00 копійок), ПДВ не передбачено, з них : - 3 669 300,00 грн (три мільйони шістсот шістдесят дев’ять тисяч триста гривень 00 копійок) – місцевий бюджет; - 275 810,00 грн (двісті сімдесят п’ять тисяч вісімсот десять гривень 00 копійок) – власний бюджет. |
Номер договору про закупівлю: | Т-24/15110000-2/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |