Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибірання приміщень
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2021-03-23-008160-c ● 87bcaf9b90a64669a401a7bfee23e5a7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03341641 |
Місцезнаходження: | 49040, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Праці, буд. 3 |
Контактна особа: |
Ніна Юріївна Меліхова 7655811,+380504514063 melixova_nina@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 березня 2021 16:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2021 11:33 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником (такі, як довідки складені в довільній формі) повинні бути викладені українською мовою.
Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій (у тому числі видані іншими установами, організаціями, підприємствами), повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову (у розумінні цієї документації автентичним перекладом на українську мову виконується наступним чином: бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача). Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій (у тому числі видані іншими установами, організаціями, підприємствами), повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову (у розумінні цієї документації автентичним перекладом на українську мову виконується наступним чином: бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача). Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибірання приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40040, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Праці,3; вул.Шинна,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 березня 2021 16:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 березня 2021 16:13 |
ТД прибирання 23.03.2021.docx | |
23 березня 2021 16:13 |
проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-23-008160-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЛІХНЕВСЬКА МАРИНА ВАСИЛІВНА", Код ЄДРПОУ:2979603206
Дата подання: 15 квітня 2021 12:57
Щодо усунення порушень під час кваліфікації
Замовником порушено принципи проведення закупівель під чс оцінки пропозиції ФОП Ліхневська. Вимагаємо скасувати неправомірне рішення. Повний текст вимоги у доданому файлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 квітня 2021 16:28
У Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції
ФОП "ЛІХНЕВСЬКА МАРИНА ВАСИЛІВНА" код 2979603206.
Відповідно до вищевказаного, на підставі п.2 частини 1 ст. 31 Закону України
« Про публічні закупівлі» , замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП "ЛІХНЕВСЬКА МАРИНА ВАСИЛІВНА" код 2979603206.
ФОП "ЛІХНЕВСЬКА МАРИНА ВАСИЛІВНА" код 2979603206.
Відповідно до вищевказаного, на підставі п.2 частини 1 ст. 31 Закону України
« Про публічні закупівлі» , замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП "ЛІХНЕВСЬКА МАРИНА ВАСИЛІВНА" код 2979603206.
Номер вимоги: UA-2021-03-23-008160-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 22 квітня 2021 12:07
неправомірне відхилення
неправомірне відхилення
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 квітня 2021 16:26
Пропозиція учасника торгів ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» не відповідає умовам тендерної документації та відповідно до припису пункту першого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» підлягає відхиленню як така, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Так, відповідно до п.1 р.3 тендерної документації, тендерна пропозиція учасника повинна складатися з файлів які містять наступні документи та інформацію:
1) Реєстру документів, що входять до складу тендерної пропозиції учасника за формою згідно Додатка 1 до Документації;
2) Тендерної пропозиції учасника за формою згідно Додатка 2 до Документації;
3) Документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника (уповноваженої особи учасника процедури закупівлі) щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції, договору за результатами закупівлі.
4) Документів та інформації про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону згідно Додатку 3 Документації;
5) Документів та інформації про відповідність Учасника вимогам, встановленим статтею 17 Закону, згідно Додатку 3 Документації;
6) Інформації про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі, в тому числі тому числі відповідній технічній специфікації (технічному завданню), встановленим в Додатку 4 до Документації у вигляді листа згоди;
7) Листа-згоди учасника з проектом договору та Проектом договору (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього), що викладений в Додатку 6 до Документації;
8) Інформації про субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців);
9) Забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі);
10) інших документів та інформація передбаченої для надання учасниками умовами цієї тендерної документації.
Документи учасника можуть бути завантажені у вигляді сканованих файлів PDF (PortableDocumentFormat).
Таким чином, загалом тендерна пропозиція учасника мала складатися з 10 файлів у кожному з яких повинні були завантажені документи та інформація, яка вимагається у тендерній документації.
Пропозиція Постачальника має повністю відповідати вимогам тендерної документації Замовника. Проте, на порушення умов тендерної документації пропозиція учасника завантажена одним файлом (Пропозиція.pdf.zip 08 квітня 2021 14:54).
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інструкцію з підготовки тендерних пропозицій.
Крім того частиною третьою статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
У пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 тендерної документації зазначено, що Замовник не зобов’язаний приймати пропозиції, що містять інші формальні помилки, аніж ті, що названо з посиланням на наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, яким затверджено Перелік формальних помилок.
Відповідно до Додатку до тендерної документації (стор.41) учасники торгів мають надати у складі тендерної пропозиції такі документи, як, зокрема:
- Довідки/довідок з обслуговуючого банку/банків про відкриття рахунку(ів), а також залишок коштів на рахунку(ах) та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, які повинні бути отримані не раніше дати публікації оголошення про проведення цих торгів або більш пізню дату у вигляді оригіналу, нотаріально завіреної копії або у вигляді електронного документа із накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) банківської установи, що видала довідку чи особи, яка підписала довідку, тощо. Довідка/довідки повинні бути надані з тих обслуговуючих/обслуговуючого банку/банків, які Учасник зазначив у тендерній пропозиції, а саме у відомостях про учасника.
- Учасником закупівлі, у складі тендерної пропозиції, завантажено довідки про банківські рахунки та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами;
Відповідно до п.2 р.4 тендерної документації, відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі, означатиме, що Учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником.
У той же час, ст.60 Закону України «Про банки і банківську діяльність» визначено, що банківською таємницею, зокрема, є відомості про банківські рахунки клієнтів, у тому числі кореспондентські рахунки банків у Національному банку України, фінансово-економічний стан клієнтів і т. і., але ст. 62 цього Закону, визначає порядок розкриття банківської таємниці, що здійснюється на письмовий запит або з письмового дозволу відповідної юридичної чи фізичної особи. З огляду на зазначене інформацію про залишок коштів на рахунку(ах), та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, учасник мав отримати за своїм письмовим запитом.
Окремо слід зазначити таке: Відповідно до п.2 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна. Проте, Учасником не обґрунтовано інформацію, що стосується залишку коштів на рахунку(ах), як конфіденційну.
З метою єдиного трактування інформації, що зазначена в довідці про банківські рахунки, зазначаємо таке:
Основним документом, що регулює операції з грошовими коштами на рахунках у банках у національній валюті, є Інструкція про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, яка затверджена постановою НБУ від 21.01.2004 р. № 22 (далі — Інструкція № 22).
Так, у відповідності до Інструкції № 22 визначено УКАЗІВКИ щодо заповнення реквізитів розрахункових документів, їх реєстрів та відомості.
Назва реквізиту Вимоги щодо заповнення реквізиту
Сума словами Зазначаються з великої букви сума розрахункового документа (реєстру) та слово "гривень" ("гривня", "гривні" або "грн"), копійки - цифрами та слово "копійка" ("копійки", "копійок" або "коп."). Якщо сума складається лише з копійок, то перед її зазначенням обов'язковим є написання слів "Нуль гривень".
Якщо сума платежу виражена в цілих гривнях, то зазначається "00 копійок" або "00 коп."
Сума Зазначається сума цифрами, гривні від копійок відділяються комою ",", копійки позначаються двома знаками. Якщо сума розрахункового документа виражена в цілих гривнях, то замість копійок проставляються два нулі "00".
Сума цифрами відповідає сумі словами
Як вбачається, відповідно до чинного законодавства України не передбачено заповнення строки як залишок коштів у формі наданій учасником, а саме: ХХХ. Тобто, учасником не надано залишок у відповідності до чинного законодавства.
Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22, цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Отже, враховуючи вищезазначене тендерна пропозиція учасника ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" відхилена з дотриманням положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, відповідно до п.1 р.3 тендерної документації, тендерна пропозиція учасника повинна складатися з файлів які містять наступні документи та інформацію:
1) Реєстру документів, що входять до складу тендерної пропозиції учасника за формою згідно Додатка 1 до Документації;
2) Тендерної пропозиції учасника за формою згідно Додатка 2 до Документації;
3) Документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника (уповноваженої особи учасника процедури закупівлі) щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції, договору за результатами закупівлі.
4) Документів та інформації про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону згідно Додатку 3 Документації;
5) Документів та інформації про відповідність Учасника вимогам, встановленим статтею 17 Закону, згідно Додатку 3 Документації;
6) Інформації про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі, в тому числі тому числі відповідній технічній специфікації (технічному завданню), встановленим в Додатку 4 до Документації у вигляді листа згоди;
7) Листа-згоди учасника з проектом договору та Проектом договору (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього), що викладений в Додатку 6 до Документації;
8) Інформації про субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців);
9) Забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі);
10) інших документів та інформація передбаченої для надання учасниками умовами цієї тендерної документації.
Документи учасника можуть бути завантажені у вигляді сканованих файлів PDF (PortableDocumentFormat).
Таким чином, загалом тендерна пропозиція учасника мала складатися з 10 файлів у кожному з яких повинні були завантажені документи та інформація, яка вимагається у тендерній документації.
Пропозиція Постачальника має повністю відповідати вимогам тендерної документації Замовника. Проте, на порушення умов тендерної документації пропозиція учасника завантажена одним файлом (Пропозиція.pdf.zip 08 квітня 2021 14:54).
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інструкцію з підготовки тендерних пропозицій.
Крім того частиною третьою статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
У пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 тендерної документації зазначено, що Замовник не зобов’язаний приймати пропозиції, що містять інші формальні помилки, аніж ті, що названо з посиланням на наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, яким затверджено Перелік формальних помилок.
Відповідно до Додатку до тендерної документації (стор.41) учасники торгів мають надати у складі тендерної пропозиції такі документи, як, зокрема:
- Довідки/довідок з обслуговуючого банку/банків про відкриття рахунку(ів), а також залишок коштів на рахунку(ах) та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, які повинні бути отримані не раніше дати публікації оголошення про проведення цих торгів або більш пізню дату у вигляді оригіналу, нотаріально завіреної копії або у вигляді електронного документа із накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) банківської установи, що видала довідку чи особи, яка підписала довідку, тощо. Довідка/довідки повинні бути надані з тих обслуговуючих/обслуговуючого банку/банків, які Учасник зазначив у тендерній пропозиції, а саме у відомостях про учасника.
- Учасником закупівлі, у складі тендерної пропозиції, завантажено довідки про банківські рахунки та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами;
Відповідно до п.2 р.4 тендерної документації, відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі, означатиме, що Учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником.
У той же час, ст.60 Закону України «Про банки і банківську діяльність» визначено, що банківською таємницею, зокрема, є відомості про банківські рахунки клієнтів, у тому числі кореспондентські рахунки банків у Національному банку України, фінансово-економічний стан клієнтів і т. і., але ст. 62 цього Закону, визначає порядок розкриття банківської таємниці, що здійснюється на письмовий запит або з письмового дозволу відповідної юридичної чи фізичної особи. З огляду на зазначене інформацію про залишок коштів на рахунку(ах), та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, учасник мав отримати за своїм письмовим запитом.
Окремо слід зазначити таке: Відповідно до п.2 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна. Проте, Учасником не обґрунтовано інформацію, що стосується залишку коштів на рахунку(ах), як конфіденційну.
З метою єдиного трактування інформації, що зазначена в довідці про банківські рахунки, зазначаємо таке:
Основним документом, що регулює операції з грошовими коштами на рахунках у банках у національній валюті, є Інструкція про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, яка затверджена постановою НБУ від 21.01.2004 р. № 22 (далі — Інструкція № 22).
Так, у відповідності до Інструкції № 22 визначено УКАЗІВКИ щодо заповнення реквізитів розрахункових документів, їх реєстрів та відомості.
Назва реквізиту Вимоги щодо заповнення реквізиту
Сума словами Зазначаються з великої букви сума розрахункового документа (реєстру) та слово "гривень" ("гривня", "гривні" або "грн"), копійки - цифрами та слово "копійка" ("копійки", "копійок" або "коп."). Якщо сума складається лише з копійок, то перед її зазначенням обов'язковим є написання слів "Нуль гривень".
Якщо сума платежу виражена в цілих гривнях, то зазначається "00 копійок" або "00 коп."
Сума Зазначається сума цифрами, гривні від копійок відділяються комою ",", копійки позначаються двома знаками. Якщо сума розрахункового документа виражена в цілих гривнях, то замість копійок проставляються два нулі "00".
Сума цифрами відповідає сумі словами
Як вбачається, відповідно до чинного законодавства України не передбачено заповнення строки як залишок коштів у формі наданій учасником, а саме: ХХХ. Тобто, учасником не надано залишок у відповідності до чинного законодавства.
Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22, цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Отже, враховуючи вищезазначене тендерна пропозиція учасника ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" відхилена з дотриманням положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-03-23-008160-c.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 27 квітня 2021 13:05
Дата подання: 27 квітня 2021 13:05
Скарга
ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» беруть участь у відкритих торгах, класифікатор та відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання.
Замовником виступає - КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40040, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Праці,3, вул.Шинна,28.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
UA-2021-03-23-008160-c
В закупівлю подано сім тендерних пропозицій від :
Учасник Остаточна пропозиція Рішення Замовника
ФОП "ЛІХНЕВСЬКА МАРИНА ВАСИЛІВНА" 279 899,00
UAH з ПДВ Відхилено
ПП "Клінінг-Про"
#35047973 279 900,00
UAH з ПДВ Відхилено
ФОП Карпенко Андрій Анатолійович
#3082217193 280 000,00
UAH з ПДВ Відхилено
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"
#38748221 319 994,40
UAH з ПДВ Відхилено
ФОП Поляруш Кіріл Петрович
#2937406713 371 900,00
UAH з ПДВ Відхилено
ТОВ "КЛІНІНГ ДНІПРО"
#44042830 387 500,00
UAH з ПДВ Переможець
ТОВ "ПАРТНЕР ПРОД" 398 980,00
UAH з ПДВ -
Замовником вирішено (ПРОТОКОЛОМ/РІШЕННЯ РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗЦІЙ № 39 від 20.04.2021 р.) – відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" на підставі пункту 2 частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»
ЩОДО ВІДХИЛЕННЯ учасника ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС»
ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» вважає вказані підстави в ПРОТОКОЛІ №39 від 20.04.2021 р., щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Імпел Гріффін Сервіс» - упередженими та такими, що порушують ст. 5, 28, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та частину першу ст. 28, 60. 61 Закону України «Про банки і банківську діяльність».
А саме, ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» відхилено по двом причинам:
1) ВІДХИЛЕНО пропозицію ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» по першій причині:
«Відповідно до Вимог тендерної документації Замовника: Тендерна пропозиція учасника повинна складатись з файлів, які містять наступну інформацію:
1) Реєстру документів, що входять до складу тендерної пропозиції учасника за формою згідно Додатка 1 до Документації;
2) Тендерної пропозиції учасника за формою згідно Додатка 2 до Документації;
3) Документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника (уповноваженої особи учасника процедури закупівлі) щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції, договору за результатами закупівлі.
4) Документів та інформації про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону згідно Додатку 3 Документації;
5) Документів та інформації про відповідність Учасника вимогам, встановленим статтею 17 Закону, згідно Додатку 3 Документації;
6) Інформації про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі, в тому числі тому числі відповідній технічній специфікації (технічному завданню), встановленим в Додатку 4 до Документації у вигляді листа згоди;
7) Листа-згоди учасника з проектом договору та Проектом договору (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього), що викладений в Додатку 6 до Документації;
8) Інформації про субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців);
9) Забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі);
10) інших документів та інформація передбаченої для надання учасниками умовами цієї тендерної документації.
Учасником ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» тендерна пропозиція завантажена одним файлом, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника»
ТД ВИМАГАЛОСЬ :
Відповідно до п.1.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції : Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються у тендерній документації, а саме:
Тендерна пропозиція учасника повинна складатися з файлів які містять наступні документи та інформацію:
1) Реєстру документів, що входять до складу тендерної пропозиції учасника за формою згідно Додатка 1 до Документації;
2) Тендерної пропозиції учасника за формою згідно Додатка 2 до Документації;
3) Документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника (уповноваженої особи учасника процедури закупівлі) щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції, договору за результатами закупівлі.
4) Документів та інформації про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону згідно Додатку 3 Документації;
5) Документів та інформації про відповідність Учасника вимогам, встановленим статтею 17 Закону, згідно Додатку 3 Документації;
6) Інформації про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі, в тому числі тому числі відповідній технічній специфікації (технічному завданню), встановленим в Додатку 4 до Документації у вигляді листа згоди;
7) Листа-згоди учасника з проектом договору та Проектом договору (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього), що викладений в Додатку 6 до Документації;
8) Інформації про субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців);
9) Забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі);
10) інших документів та інформація передбаченої для надання учасниками умовами цієї тендерної документації.
Документи учасника можуть бути завантажені у вигляді сканованих файлів PDF (PortableDocumentFormat).»
Зазначаємо, відповідно до п.1.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції також зазначено: «…Відповідно до статті 22 Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 до формальних помилок відносяться:
- п.12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.»
НАДАНО УЧАСНИКОМ ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» :
Відповідно до п.1.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції учасником ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» надано:
- ВСІ документи та інформацію в одному фалі (з розбивкою на кожний документ). Файл оформлено з Реєстром документів та нумерацією сторінок, за формою згідно Додатка 1 до Тендерної Документації.
- Документи завантажені у вигляді сканованих файлів PDF (з назвою адресата, назвою виду документа, дата складання, реєстраційний номер, текст документа, за підписом директора та печаткою підприємства). – відповідно до до п.1.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.».
Таким чином, ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» подано тендерну пропозицію одним файлом, який містить документи та інформацію - відповідно до Вимог п.1.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.».
2) ВІДХИЛЕНО пропозицію ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» по другій причині:
«Відповідно до вимог IV Інші документи відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 цього Закону:...
- Довідки/довідок з обслуговуючого банку/банків про відкриття рахунку(ів), а також залишок коштів на рахунку(ах) та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, які повинні бути отримані не раніше дати публікації оголошення про проведення цих торгів або більш пізню дату у вигляді оригіналу, нотаріально завіреної копії або у вигляді електронного документа із накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) банківської установи, що видала довідку чи особи, яка підписала довідку, тощо.
Учасник ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» в складі тендерної пропозиції не надано довідки про залишки коштів на рахунках (АТ) «КРЕДОБАНК», що не відповідає умовам тендерної документації Замовника».
ТД ВИМАГАЛОСЬ :
Просимо звернути увагу, Замовником вказано в Протоколі №39 від 20.04.2021 р. Відповідно до вимог IV Інші документи відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 цього Закону.
Відповідно до Тендерної документації Вимоги викладені в розділі IV – це Розділ ІV. Подання та розкриття тендерних пропозицій.
Скоріше за все, Замовник мав на увазі вимоги викладені в Додаток 3 до Тендерної Документації «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством».
А саме Додаток № 3, Розділ IV. Інші документи відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 цього Закону:
«Учасники у складі пропозиції повинні надати такі документи:
-…-Довідки/довідок з обслуговуючого банку/банків про відкриття рахунку(ів), а також залишок коштів на рахунку(ах) та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, які повинні бути отримані не раніше дати публікації оголошення про проведення цих торгів або більш пізню дату у вигляді оригіналу, нотаріально завіреної копії або у вигляді електронного документа із накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) банківської установи, що видала довідку чи особи, яка підписала довідку, тощо…».
НАДАНО УЧАСНИКОМ ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» :
- Довідка № 240-11992/21 від 06.04.2021 р. з Банку АТ «КРЕДОБАНК» , що станом на 06.04.2021 р. діючі кредитні угоди відсутні у ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» (стр.105 пропозиції)
- Довідка №240-11895/21 від 06.04.2021 р. про відкриті рахунки в АТ «КРЕДОБАНК». При цьому в довідці вказано залишки коштів станом на 06.04.2021 р. (є конфіденційною інформацією та банківською таємницею. Ссилка в довідці під * - що у випадку відображення від’ємного значення (суми зі знаком мінус) зазначається сума кредитного ліміту) (стр.106 пропозиції).
Просимо звернути увагу, Відповідно до Закону України «Про інформацію» та Закону України «Про банки та банківську діяльність» інформація щодо діяльності та фінансового стану клієнта, яка стала відомою банку у процесі обслуговування клієнта та взаємовідносин з ним чи третім особам при наданні послуг банку, є банківською таємницею.
Банки зобов'язані забезпечити збереження банківської таємниці.
Відповідно до ч.2 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зокрема дані, що опубліковані в довідці з банку про відкриті рахунки та про залишок коштів на рахунку - НЕ відносяться до інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно ч.2 розділі IV «Подання та розкриття тендерних пропозицій» Тендерної Документації, не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна.
Зокрема, Замовник НЕ ВИМАГАЄ надати довідку обґрунтування щодо конфіденційності тощо.
Отже, учасником ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» ДОТРИМАНО вимоги викладені в Додаток 3 до Тендерної Документації «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством (Додаток № 3, Розділ IV. Інші документи відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону)» та НАДНО ДОВІДКИ з обслуговуючого банку про відкриття рахунки, а також залишок коштів на рахунку(ах) та відсутність заборгованості за кредитами.
А, твердження Замовника, що у складі тендерної пропозиції НЕ надано довідки про залишки коштів на рахунках (АТ) «КРЕДОБАНК» - є невірним.
ЩОДО ВИЗНАННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ ТОВ "КЛІНІНГ ДНІПРО"
У зв’язку з зазначеним, ціна пропозиції ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» являється меншою, ніж ціна переможця ТОВ "КЛІНІНГ ДНІПРО".
Таким чином, ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" приходить до висновку, що Замовником порушено порядок проведення процедури закупівлі, встановлений Законом України «Про публічні закупівлі», дані дії призвели до упереджених рішень, порушено права учасників та порушено - ст. 5, 22, 28, 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Керуючись ст. 5, 22, 28, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», вважаємо рішення Замовника від 20.04.2021 р. щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» незаконним та таким, що порушує процедуру закупівель. ПРОСИМО:
1) Розглянути Скаргу ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС»;
2) Скасувати рішення Замовника (ПРОТОКОЛ/РІШЕННЯ РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗЦІЙ № 39 від 20.04.2021 р) щодо відхилення тендерної пропозицій ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" .
3) Скасувати рішення Замовника (ПРОТОКОЛ №42 щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 21.04.2021 р.) щодо визнання переможцем тендерну пропозицію ТОВ "КЛІНІНГ ДНІПРО".
Скаргу оплачено відповідно до ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» (за подання скарги до органу оскарження справляється плата через електронну систему закупівель в день подання скарги, після чого скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка, яка разом зі скаргою автоматично оприлюднюється в електронній системі закупівель).
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 квітня 2021 12:35
рішення від 29.04.2021№9469+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 30 квітня 2021 12:34
інформація про резолютивну частину рішення від 13.05.2021 №10525.pdf
Дата публікації: 14 травня 2021 15:59
рішення від 13.05.2021 №10525.pdf
Дата публікації: 18 травня 2021 19:19
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель – рішення №10525-р/пк-пз від 13.05.2021р ВИРІШЕНО:
1. Скасувати рішення від 20.04.2021року №39 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" код ЄДРПОУ 38748221 19.10.2020р. на закупівлю код ДК 021:2015 : 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибірання приміщень).
2. Скасувати рішення від 21.04.2021р. №42 про визначення ТОВ "КЛІНІНГ ДНІПРО" код ЄДРПОУ 44042830 переможцем процедури закупівлі – код ДК 021:2015 : 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибірання приміщень).
Дата виконання рішення замовником: 19 травня 2021 14:30
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2021 12:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЛІХНЕВСЬКА МАРИНА ВАСИЛІВНА" |
298 000,00
UAH з ПДВ
|
279 899,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Клінінг-Про" |
302 000,00
UAH з ПДВ
|
279 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Карпенко Андрій Анатолійович |
320 000,00
UAH з ПДВ
|
280 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" |
371 994,00
UAH з ПДВ
|
319 994,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Поляруш Кіріл Петрович |
376 000,00
UAH з ПДВ
|
371 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КЛІНІНГ ДНІПРО" |
387 500,00
UAH з ПДВ
|
387 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПАРТНЕР ПРОД" |
398 980,00
UAH з ПДВ
|
398 980,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЛІХНЕВСЬКА МАРИНА ВАСИЛІВНА" #2979603206 |
Рішення скасоване |
279 899,00
UAH з ПДВ
|
19 травня 2021 11:26
|
ПП "Клінінг-Про" #35047973 |
Рішення скасоване |
279 900,00
UAH з ПДВ
|
19 травня 2021 11:26
|
ФОП Карпенко Андрій Анатолійович #3082217193 |
Рішення скасоване |
280 000,00
UAH з ПДВ
|
19 травня 2021 11:26
|
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" #38748221 |
Рішення скасоване |
319 994,40
UAH з ПДВ
|
19 травня 2021 11:26
|
ФОП Поляруш Кіріл Петрович #2937406713 |
Рішення скасоване |
371 900,00
UAH з ПДВ
|
19 травня 2021 11:26
|
ТОВ "КЛІНІНГ ДНІПРО" #44042830 |
Рішення скасоване |
387 500,00
UAH з ПДВ
|
19 травня 2021 11:26
|
ФОП "ЛІХНЕВСЬКА МАРИНА ВАСИЛІВНА" #2979603206 |
Відхилено |
279 899,00
UAH з ПДВ
|
19 травня 2021 16:01
|
ПП "Клінінг-Про" #35047973 |
Відхилено |
279 900,00
UAH з ПДВ
|
19 травня 2021 16:03
|
ФОП Карпенко Андрій Анатолійович #3082217193 |
Відхилено |
280 000,00
UAH з ПДВ
|
19 травня 2021 16:05
|
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" #38748221 |
Відхилено |
319 994,40
UAH з ПДВ
|
21 травня 2021 14:34
|
ФОП Поляруш Кіріл Петрович #2937406713 |
Відхилено |
371 900,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2021 10:48
|
ТОВ "КЛІНІНГ ДНІПРО" #44042830 |
Переможець |
387 500,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2021 15:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 08:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 12:02
|
допугода №3 прибирання.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 11:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 10:18
|
допугода №3.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 10:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 вересня 2021 10:47
|
Допугода №2.pdf | зміни до договору |
17 вересня 2021 10:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 червня 2021 13:04
|
додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
17 червня 2021 12:58
|
пов. про внесення змін.pdf | зміни до договору |
17 червня 2021 12:57
|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2021 13:27
|
договір.pdf | укладений |
07 червня 2021 13:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди про зменшення суми Договору на 58 125 грн.00 коп. (п`ятдесят вісім тисяч сто двадцять п`ять грн. 00 коп.)) та вирішили: 1. Внести зміни в п. 3.1 Договору виклавши його в наступній редакції: «3.1. Ціна Договору без ПДВ становить: 329375.00 (триста двадцять дев`ять тисяч триста сімдесят п`ять грн. 00 коп.) . 2. Внести зміни в Додаток №1 до Договору про закупівлю №017 від «07» червня 2021р. р., виклавши в редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 3. Інші умови Договору залишаються без змін. 4. Дійсна Додаткова угода набирає чинності з 07.06. 2021 року, складена українською мовою у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному кожній із сторін, та є невід’ємною частиною Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 017 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни в преамбулу Договору |
Номер договору про закупівлю: | 017 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строк дії договору до 31.03.2022 року, а в частині виконання зобов`язань - до повного їх виконання. |
Номер договору про закупівлю: | 017 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | подовжити строк дії договору до 31 березня 2022 року, а в частині зобов`язань - до повного їх виконання. |
Номер договору про закупівлю: | 017 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |