Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Коростенської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04053507 |
Місцезнаходження: | 11500, Україна , Житомирська обл., Коростень, вулиця Грушевського, будинок 22 |
Контактна особа: |
Яндюк Павло Сергійович 380414250146 namepaul@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 серпня 2024 15:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 серпня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 340 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35730000-0: Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Післяплата, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня підписання видаткової накладної за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовника у Державній казначейській службі України | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 серпня 2024 15:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 серпня 2024 15:30 |
Тендерна документація антидрони.doc | |
09 серпня 2024 15:30 |
Додаток 3 (Проєкт Договору).doc | |
09 серпня 2024 15:30 |
Додаток 1 (Перелік документів (інформації), які подаються учасником).docx | |
09 серпня 2024 15:30 |
Додаток 4 (Перелік документів (інформації), які подаються переможцем).docx | |
09 серпня 2024 15:30 |
Додаток 2 (Технічні вимоги).docx |
09 серпня 2024 15:36 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 серпня 2024 15:30 |
Тендерна документація антидрони.doc
|
|||
09 серпня 2024 15:30 |
Додаток 3 (Проєкт Договору).doc
|
|||
09 серпня 2024 15:30 |
Додаток 1 (Перелік документів (інформації), які подаються учасником).docx
|
|||
09 серпня 2024 15:30 |
Додаток 4 (Перелік документів (інформації), які подаються переможцем).docx
|
|||
09 серпня 2024 15:30 |
Додаток 2 (Технічні вимоги).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-27-000050 ● 714957c72f8845ecae6a54d1c512f1ee
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 серпня 2024 15:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.08.2024
№ 59-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.08.2024 № 59-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2024-08-09-009040-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-28 12:29:35
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Портативний радіоелектронний засіб протидії безпілотним літальним апаратам» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-09-009040-a) та відповідно до п.п. 6 та 11 ст. 10 ЗУ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ч. 5 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Виконавчим комітетом Коростенської міської ради (далі – Замовник) здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надайте посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. Яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ТОВ «КВЕРТУС» вимогам:
- п.7 р. ІІІ тендерної документації (Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим у Додатку 2 до цієї тендерної документації, перелік яких наведений у Додатку 1 до цієї тендерної документації), п. 3 Додатку № 1 до тендерної документації (Перелік інформації (документів), що підтверджують відповідність тендерної пропозиції встановленим технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, зокрема, оригінал або копія технічних умов на пристрій) та підп. 2.3.2 п. 2.4 р. 2 Додатку № 2 до тендерної документації (Працездатність виробу зберігається в умовах зовнішнього середовища (на відкритому повітрі, в умовах снігу та дощу) в наступних умовах: температура від -20 °С до +50 °С), тоді як у Технічних умовах, наданих у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КВЕРТУС», зазначено, що виріб повинен виконувати свої функції при температурі від -20 °С до +40 °С, а не -20 °С до +50 °С?
- п. 3 Додатку № 1 до тендерної документації (Перелік інформації (документів), що підтверджують відповідність тендерної пропозиції встановленим технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, зокрема, копія свідоцтва про реєстрацію штатно-табельного предмету на підтвердження вимог, передбачених Замовником у п. 1.5. Додатку 2 до тендерної документації), тоді як у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КВЕРТУС» відсутня копія свідоцтва про реєстрацію штатно-табельного предмету, при цьому наданий лист-пояснення від 15.08.2024 №15.08/35 не обґрунтовує відсутність такого документу з посиланням на відповідні норми актів законодавства, що не відповідає вимогам п.4.10 р.4 Додатку № 1 до тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог ст. 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-02 16:02:02
Пояснення на запит
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту.
Щодо першого питання: Замовник здійснює закупівлю товару, із встановленням посилань на торгову назву конкретного виробника, оскільки закупівля здійснюється з метою матеріально-технічного забезпечення військової частини Збройних Сил України за її безпосереднім запитом, який містить прохання здійснити закупівлю саме даного товару. Тому посилання на торгову назву конкретного виробника є необхідними для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам військової частини Збройних Сил України, в інтересах якої здійснюється дана закупівля.
Враховуючи вищевикладене, Замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару, з технічними, якісними та іншими характеристиками, викладеними у Додатку 2 до тендерної документації.
Технічні, якісні та інші характеристики товару визначені Замовником виходячи із інформації, що зазначена на сторінці відповідного товару на сайті безпосереднього виробника товару в мережі Інтернет, з якою можливо ознайомитись за наступним покликанням: https://kvertus.ua/product/kvertus-ad-counter-fpv-backpack-f3-u/. Також Замовником була отримана комерційна пропозиція від безпосереднього виробника товару, в якій більш детально розписані технічні, якісні та інші характеристики товару, та зазначена ціна товару (комерційна пропозиція додається). Водночас в ціну товару не включене ПДВ, оскільки відповідно до пункту 32 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України та згідно із отриманою Замовником індивідуальною податковою консультацією від Державної податкової служби України операції із постачання товару, що є предметом закупівлі, на митній території України звільняються від оподаткування ПДВ.
Щодо другого питання: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщене на офіційному веб-сайті Коростенської міської ради в мережі Інтернет за наступним покликанням: https://korosten-rada.gov.ua/wp-content/uploads/2024/08/obgruntuvannya-antydron-2024-2.pdf.
Щодо третього питання: у п. 1 Технічних умов, наданих у складі тендерної пропозиції учасника, зазначено: «Виріб повинен виконувати свої функції в макрокліматичному районі з помірним кліматом, при температурі навколишнього середовища від мінус 20°С до плюс 40°С, відносній вологості до 95 % при 25°С». Натомість, у підп. 2.3.2 п. 2.4 р. 2 Додатку 2 до тендерної документації зазначено: «Працездатність Виробу зберігається в умовах зовнішнього середовища (на відкритому повітрі, в умовах снігу та дощу) в наступних умовах: температура від - 20 °С до + 50 °С; відносна вологість повітря до 95 %».
З огляду на зміст вищезазначених характеристик, на думку Замовника характеристики товару зазначена у п.1 Технічних умов та у підп. 2.3.2 п. 2.4 р. 2 Додатку 2 до тендерної документації не є тотожними, а тому їх порівняння між собою не є коректним.
Крім цього, учасник у складі тендерної пропозиції надав підписані технічні вимоги Замовника (назва файлу: 5_[16-08-2024 21.17.53]2. Технічні вимоги), підтверджуючи, що товар відповідає всім вимогам, викладеним Замовником у відповідному додатку до тендерної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-08-09-009040-a від 06.09.2024 р. повідомляємо, що Сторони дійшли згоди достроково розірвати (припинити) дію Договору про закупівлю товарів № 200 від 26.08.2024 року з 13.09.2024 року.
2024-09-13 09:08:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 вересня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто в повному обсязі шляхом розірвання договору.
2024-09-13 09:56:46
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 серпня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КВЕРТУС" |
340 000,00
UAH
|
340 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КВЕРТУС" #41112077 |
Переможець |
340 000,00
UAH
|
19 серпня 2024 11:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 вересня 2024 09:13
|
Додаткова угода 1.PDF | укладений |
13 вересня 2024 09:11
|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2024 10:11
|
Договір 200.PDF | укладений |
26 серпня 2024 10:11
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 26 серпня 2024 — 13 вересня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | На виконання Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-08-09-009040-a від 06.09.2024 р. Сторони дійшли згоди з 13.09.2024 р. достроково розірвати (припинити) дію Договору про закупівлю товарів № 200 від 26.08.2024 р. |