Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Станція "Металургів". Роботи з розширення об′єкта шляхом технічного переоснащення системи пожежної сигналізації із улаштуванням автоматичної системи пожежної сигналізації і впровадженням системи оповіщення та управління евакуацією людей при пожежі
Очікувана вартість
4 415 000,00 UAH
UA-2020-09-23-009281-b 87a57b6a3b174e4d8dc9deb63e5cb987
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Валеріївна Скорнякова

+380504825501
+380567786340
metro_ndv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дніпровський метрополітен" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 21927215
Місцезнаходження: 49038, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Курчатова 8
Контактна особа: Олена Валеріївна Скорнякова
+380504825501,+380567786340
metro_ndv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 14:43
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2020 16:00
Очікувана вартість: 4 415 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 075,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Станція "Металургів". Роботи з розширення об′єкта шляхом технічного переоснащення системи пожежної сигналізації із улаштуванням автоматичної системи пожежної сигналізації і впрова-дженням системи оповіщення та управління евакуацією людей при пожежі

Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Сергія Нігояна, 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 45343000-3 — Встановлення протипожежного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 5 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 вересня 2020 11:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 11:48
ТД- пож сигн2.doc
23 вересня 2020 14:43
ПД- пож сигн.docx
29 вересня 2020 11:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 14:44
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 11:48
ТД- пож сигн2.doc
23 вересня 2020 14:43
ТД- пож сигн.doc
23 вересня 2020 14:43
ПД- пож сигн.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відсутність робочого проекту
Дата подання: 25 вересня 2020 13:25
Дата відповіді: 25 вересня 2020 14:40
Доброго дня! Шановний Замовнику завантажте будь ласка робочий проект. Без нього неможливо підготувати кошторисну документацію, яка потрібна для подання тендерної пропозиції.
Відповідь: Доброго дня! Ми не маємо змоги завантажити робочий проект. Зверніть увагу на пункт 3.4. Тендерної документації.
3.4. З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам пропонується в період уточнень обстежити об’єкт, на якому мають виконуватись роботи, виконати необхідні огляди обладнання, та подати в складі пропозиції довідку або акт про огляд об`єкту, за підписом представника Замовника, датою відвідування об`єкта. Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та отриманням інформації, покладаються на учасника.
Питання щодо ненадання робочого проекту або специфікації
Дата подання: 25 вересня 2020 16:09
Дата відповіді: 28 вересня 2020 15:46
Шановний Замовнику, згідно статті 22, пункту 2, п.п.3 Закону України "Про публічні закупівлі" Ви зобов'язані надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби-плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Не надання технічної специфікації або робочого проекту є дискримінацією відносно нас, та інших Учасників закупівлі які проживають в іншому місті та області. Вимагаємо завантажити специфікацію або робочий проект та діяти згідно Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Специфікацію (дефектний акт) буде внесено до тендерної документації. З Робочим проектом ознайомитися можливо тільки на території метрополітена, так як він містить службову інформацію, згідно РОЗПОРЯДЖЕННЯ ГОЛОВИ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ від 02 березня 2017 року № Р-121/0/3-17
Огляд!
Дата подання: 28 вересня 2020 09:25
Дата відповіді: 28 вересня 2020 16:27
Вимога що Учасник повинен обов’язково оглянути об’єкт Замовника САМЕ У ПЕРІОД УТОЧНЕНЬ є дискримінаційною. Чому саме в період уточнень? На нашу думку, ознайомлення з об'єктом можливе до кінця терміну подачу пропозицій. Встановивши обмеження у часі, Ви позбавляєте можливість Учасників, які знаходяться на великій відстані брати участь у Вашій закупівлі. Задля створення конкуретного середовища у сфері здійснення публічних закупівель вимагаємо внести зміни до оголошення
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація викладена згідно ЗУ "Про публічні закупівлі"
Щодо аналогічного досвіду
Дата подання: 28 вересня 2020 09:36
Дата відповіді: 28 вересня 2020 16:49
У документації встановлена вимога надати "Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про наявність договору з реконструкції (бу-дівництва) систем пожежної сигналізації, укладеного у 2019 році на суму не менше предмета закупівлі, підтверджений копією такого договору". Дана вимога э ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, та такою, що обмежує коло потенційних Учасників закупівлі. Законом України "Про публічні закупівлі" визначено, що Замовник може вимагати наявність аналогічного досвіду, проте встановлювати обмеження в РОКАХ укладання, в СУММІ виконання є абсолютним порушенням законодавства. Учасник може мати багатий досвід виконання робіт на суми до 2 млн грн наприклад, або до 3 млн грн або до 4 млн грн. Проте не маючи досвід на очікувана вартість закупівлі, потенційний учасник не зможе виконати вашу умову. Більш того такий досвід може бути у 2018 році, 2017 році, 2020 році. Чому саме учасники мають надавати досвід за 2019 рік. До речі, чим відрізняється склад робіт за предметом "реконструкції (бу-дівництва) систем пожежної сигналізаці" від ремонту/монтажу/встановлення истем пожежної сигналізаці. Назвою, яку замовники обирають самостійно? Вимагаємо відкоригувати дану вимогу, видаливши рік виконання договору, суму договору, а також відкоригувати вимоги, що договір має бути з реконструкції (бу-дівництва) систем пожежної сигналізації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації
Щодо дозволу
Дата подання: 28 вересня 2020 09:38
Дата відповіді: 28 вересня 2020 16:52
У документації встановлена вимога надати "Копія дозволу учасника на виконання робіт підвищеної небезпеки, що є чинною не менш, ніж на строк виконання робіт, що зазначений в даній тендерній документації" Щодо дозволу, то відповідно до Додатку №2 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. №1107 (далі – Порядок), встановлено наступний перелік робіт підвищеної небезпеки: 1. Виробництво (виготовлення), використання, переробка, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357). 2. Вибухові роботи та роботи, пов’язані з використанням енергії вибуху. 3. Утилізація зброї, звичайних видів боєприпасів та виробів ракетної техніки. 4. Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах. 5. Спорудження магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо), систем газопостачання природного та зрідженого газу. 6. Підземні та відкриті гірничі роботи. Тобто, при наданні послуг по встановленню системи пожежної сигналізації не будуть виконуватися роботи підвищеної небезпеки, визначені у Додатку №2 Порядку, а саме: виробництво (виготовлення), використання, переробка, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357; вибухові роботи та роботи, пов’язані з використанням енергії вибуху; утилізація зброї, звичайних видів боєприпасів та виробів ракетної техніки; газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах; спорудження магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо), систем газопостачання природного та зрідженого газу; підземні та відкриті гірничі роботи. Відповідно до Додатку №6 Порядку для надання послуг по встановленню системи пожежної сигналізації достатньо наявності декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Додатково зазначаємо, що надання послуг по встановленню системи пожежної сигналізації здійснюється на висоті понад 1,3 метра і підтверджується відповідно до Додатку №6 Порядку декларацією відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Вимагаємо видалити дану вимогу або відгоригувати відповідно до чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна пропозиція учасника повинна відповідати вимогам тендерної документації.
Відсутнє технічне завдання
Дата подання: 28 вересня 2020 09:40
Дата відповіді: 28 вересня 2020 16:58
Завантажте технічне завдання! Яким чином ми маємо розраховувати кошторисну документацію??
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МП АВТОР" 4 414 999,26
UAH з ПДВ
4 414 999,26
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2020 16:41
Електронний підпис
05 жовтня 2020 16:35
лист відгук.pdf
05 жовтня 2020 16:31
лист відгук.jpg
05 жовтня 2020 16:31
статут.pdf
05 жовтня 2020 16:31
рішення на в.о.pdf
05 жовтня 2020 16:31
Пропозиція.pdf
05 жовтня 2020 16:31
приказ в.о. директора.pdf
05 жовтня 2020 16:31
паспорт Штепа О.О..pdf
05 жовтня 2020 16:31
Кошторис.pdf
05 жовтня 2020 16:31
Выписка с в.о..pdf
05 жовтня 2020 16:31
Витяг.pdf
05 жовтня 2020 16:31
витяг ПДВ.pdf
05 жовтня 2020 16:31
Банківська довідка.pdf
05 жовтня 2020 16:31
аналогічні договори.pdf
05 жовтня 2020 16:31
Акт огляду.pdf
05 жовтня 2020 16:31
16_Гарантыйний лист.pdf
05 жовтня 2020 16:31
14_Будівельна ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МП АВТОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МП АВТОР"
#35594746
Переможець 4 414 999,26
UAH з ПДВ
07 жовтня 2020 09:42

Документи

07 жовтня 2020 09:42
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2020 09:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МП АВТОР"
#35594746
4 414 999,26
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 жовтня 2020 09:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 липня 2021 16:19
ДУ 3 НДВ-156.pdf укладений
21 липня 2021 16:18
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2021 15:57
ДУ 2 НДВ-156.pdf зміни до договору
21 липня 2021 15:56
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 14:34
проток пож сигн.doc зміни до договору
21 січня 2021 14:32
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:24
ДУ 1 НДВ-156.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:23
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 10:01
НДВ-156 кошторис.pdf укладений
19 жовтня 2020 10:00
НДВ-156 ТП пож сигн.pdf укладений
19 жовтня 2020 10:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: НДВ-156/20-З
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол виправлення технічного збою
Номер договору про закупівлю: НДВ-156/20-З
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол виправлення технічного збою
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: НДВ-156/20-З
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2020 — 16 липня 2021
Сума оплати за договором: 4 235 309,84
UAH (в тому числі ПДВ 705 884,97 UAH)
Причини розірвання договору: взаємна згода сторін