Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцтовари (папір, конверти, канцелярське приладдя)
Очікувана вартість
19 814 700,00 UAH
UA-2024-04-19-007690-a 8769bf2df4b84575a6d3c7123eb60771
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вячеслав Рибальченко

+0955980689 slavarybalchenko29@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 43316700
Місцезнаходження: 40003, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 28
Контактна особа: Вячеслав Рибальченко
+0955980689
slavarybalchenko29@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2024 14:07
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 квітня 2024 09:00
Очікувана вартість: 19 814 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 99 073,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 пачка
Блок паперу для фліпчарту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
500 штука
Конверт В4 крафт з розширенням (трикутний клапан)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
500 штука
Конверт В5 крафт з розширенням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
500 штука
Конверт С3 крафт з розширенням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2000 штука
Конверт С4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200000 штука
Конверт С5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
687300 штука
Конверт С6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штука
Маркер текстовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штука
Набір стартовий для маркерних дошок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штука
Ніж канцелярський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штука
Ножиці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3100 штука
Олівець графітний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 пачка
Папір офісний А3 80 г/м²
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
79560 пачка
Папір офісний А4 80 г/м²
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 пачка
Папір офісний А4 120 г/м²
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 пачка
Папір офісний А4 160 г/м²
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 пачка
Папір офісний А4 250 г/м²
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 штука
Папка-кутик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штука
Папка-кутик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 пачка
Папка-файли (файли) для зберігання документів А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 пачка
Папка-файли (файли) для зберігання документів А5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 штука
Папка-швидкозшивач пластикова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3400 штука
Ручка масляна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
500 штука
Ручка кулькова автоматична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 штука
Ручка масляна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2000 штука
Конверт С4 крафт з розширенням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за Товар/частини Товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідного(-их) рахунку(-ів) та видаткової(-их) накладної (-их). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 квітня 2024 14:07
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 квітня 2024 14:07
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 квітня 2024 14:07
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 квітня 2024 14:07
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 квітня 2024 14:07
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 квітня 2024 14:07
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 квітня 2024 14:07
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 квітня 2024 14:07
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 квітня 2024 14:07
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 квітня 2024 14:07
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 квітня 2024 14:07
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 квітня 2024 14:07
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 квітня 2024 14:07
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 квітня 2024 14:07
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 квітня 2024 14:07
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 квітня 2024 14:07
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 квітня 2024 14:07
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 квітня 2024 14:07
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 квітня 2024 14:07
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 квітня 2024 14:07
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 квітня 2024 14:07
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 19 квітня 2024 14:07
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 квітня 2024 14:07
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 19 квітня 2024 14:07
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 квітня 2024 14:07
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 19 квітня 2024 14:07

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

19 квітня 2024 14:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2024 14:07
ТД канцелярія.doc
19 квітня 2024 14:07
ТД канцелярія.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Поділ на лоти
Дата подання: 22 квітня 2024 16:28
Дата відповіді: 24 квітня 2024 15:16
Шановний замовник, пропонуємо віділити закупівлю конвертів, паперу, в окремі лоти. Це дасть змогу взяти участь безпосередньо виробникам даної продукції, а замовнику отримати першу ціну від виробника. Економія може скласти до 30 % від вартості закупівлі. А економію бюджетних коштів направити на допомогу ЗСУ. Дякую...
Відповідь: Шановний Учаснику! При проведенні процедури закупівлі Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та враховує досвід закупівель попередніх років, у тому числі щодо доцільності поділу предмету закупівлі на лоти.
Відповідно до пункт 5 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15.04.2020 № 708 Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Отже, керуючись вимогами законодавчо-нормативних документів, що регулюють сферу публічних закупівель, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється Замовником самостійно та є правом, а не обов’язком Замовника.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-06-21-000024 ● 146e2787e2c145c3895dc36bf03b5ef5
  • Статус: завершено ● Дата: 16 липня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 червня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 червня 2024 12:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.06.2024 № 126

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 07 червня 2024 року № 168-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги»

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2024-04-19-007690-a 19.04.2024 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-06-25 17:40:31

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Канцтовари (папір, конверти, канцелярське приладдя)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-19-007690-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
2. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-07-01 09:41:04

Про надання пояснення

Замовником у визначені законодавством терміни (28.06.2024) надано пояснення на запит Держаудитслужби через функціонал "Надання пояснень з власної ініціативи"

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2024-06-28 16:08:48

Про надання інформації

На запит, який надійшов в електронній системі закупівель від 25.06.2024 в межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Канцтовари (папір, конверти, канцелярське приладдя)» (код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) повідомляємо, що відповідно до оголошення № UA-2024-04-19-007690-a Східним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (далі – міжрегіональне управління) проведено закупівлю, за результатом якої укладено договір на загальну суму 19 796 598,00 грн.
По суті питання першого: «1. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду» зазначаємо, що міжрегіональним управлінням здійснено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб – сайті за посиланням: «https://www.sumyjust.gov.ua/wp-content/uploads/2024/04/oholoshennia-ua-2024-04-19-007690-a.pdf».
По суті питання другого: «Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість» інформуємо, що відповідно до пункту 3 частини другого статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» (далі- - Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Міжрегіональним управлінням проведений аналіз цін аналогічних закупівель, що знаходяться у відкритому доступі в електронній системі закупівель.
З урахуванням вимог наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» визначена очікувана вартість предмету закупівлі, а саме: використовуючи метод порівняння ринкових ціни на відповідні товари, інформація про які доступна у відкритих джерелах (посилання з маркетплейсів надаються).


1. https://rozetka.com.ua/ua/axent_8064_a/p8520751/ , https://rozetka.com.ua/ua/buromax_bm_2298/p2708087/ , https://rozetka.com.ua/ua/buromax_bm_2298_00/p37109136/
2. https://seda.com.ua/ua/p1009400005-pochtovyj-konvert-rasshireniem.html , https://prom.ua/ua/p575923102-konvert-250353-samoklejkij.html?token=v2%3AHVeSG9xANBy2fGcOUkHLTf213FHsim_DQqv8a_kbtzFk8sAcZ06hie0na7yfCBqI14AEhxZOPCNdetoKoEzJSOaRZkWcIzKaMWbYjcRLY3kxN8SBWgpTNjRzQ4tqzZT0&campaign_id=1281898&product_id=575923102&source=prom%3Asearch%3Atag%3Aserp&locale=uk&category_ids=211103&from_spa=true , https://prom.ua/ua/p2225032882-konvert-kuvert-250h353mm.html?token=v2%3At5woaq5wXbtQSy1PQtNe6kyE21mfRI_kl20BqtT2xwzyXw0XV1C_cH7kXDiTsArncoWoD7o65GzMHUbQiQU4Ijg8D5F8_4qRygQUJhrPuKmBTjM6a4XJc1aLLTOjuh8b&campaign_id=1513229&product_id=2225032882&source=prom%3Asearch%3Atag%3Aserp&locale=uk&category_ids=210302&from_spa=true
3. https://pack.ua/uk/konvert-banderolniy/kraft-konverty/kraft-konvert-175-x-250-mm-в5-s-rasshireniem?gclid=CjwKCAjwm_SzBhAsEiwAXE2Cvx4JlV2-SbNjmvrAXqTRToYCZLHC_Cn6GVwGp4x7hWt-eYbMv5S1PRoCl4MQAvD_BwE
4. https://officepro.com.ua/ru/product/num_670712.html
5. https://rozetka.com.ua/ua/426388071/p426388071/ , https://rozetka.com.ua/ua/kuvert-ukraine-4040-50/p350177133/ , https://postmark.ukrposhta.ua/index.php?route=product/product&product_id=3177
6. https://rozetka.com.ua/ua/kuvert_4240_250/p286828103/ , https://rozetka.com.ua/ua/223205269/p223205269/, https://rozetka.com.ua/ua/405760812/p405760812/
7. https://officeman.ua/catalog/product/konvert-c5-0-0-skl-80-g-m2-belyy-3444/ , https://flair.all.biz/uk/konvert-c5-optimail-vn-g22960448
8. https://artmaterials.com.ua/shop/kanctovary/bumazhnaja-produkcija/konverty/konvert-s6-114h162-mm-s-klejkoj-polosoj-ukraina/?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwvvmzBhA2EiwAtHVrb1LeuBWADsaXZ6SZbauPKQpugaB49X2B-J5NVmzno4CFeA65XKlpaxoCHkoQAvD_BwE , https://bru.store/konvert-melovannyj-s6-80-g-m2?srsltid=AfmBOoqajP42nmyK2HpCqYXRo5zQJ-3-QT-wsSg0lEU6X9JzC6iXma_IzEg , https://headshot.coffee/konvert-s6-114kh162mm-bilyi-skl-termoupakovka/?srsltid=AfmBOoqEqM1Op7XRx5qVNAVvcR1NAoLvV4rgCsyFridzx9D0RvBycQJuEKs
9. https://prote.ua/ua/stationery/markeri-dlya-videleniya-teksta/ , https://www.xn--80aaf4aqgqm9a.xn--j1amh/pismove-priladdya/markeri/tekstovi/marker-tekstovij-soz-210-blakitnij , https://prom.ua/p1398448019-vij-tonkij.html
10. https://office-mix.com.ua/ua/marker-dlya-flipcharta-nabir-4-sht-centropen-85504/ , https://tso.ua/aksesuari/markeri-kolorovi-4-sht , https://posuda-igryshki.com.ua/ua/p1600263231
11. https://torgcentr.com.ua/product/216634-nizh-kantselyarskiy-axent-18-mm-plastikoviy-6602-a.html , https://kanctorg.kiev.ua/nozh_kanceljarskij_18mm__%28zheltyj%29_d6622-02 , https://azur.com.ua/nizh-trafaretnyj-axent-18mm-2-leza-rez-ruchka-ua
12. https://ru.intertool.ua/catalog/instrument-dlya-otdelochnih-rabot/nozhi-i-skalpeli/nozhnitsi/intertool-ht-0584.html , https://rimax-group.com.ua/ua/p2101887736-nozhnitsy-dlya-bumagi.html , https://rt.co.ua/ua/katalog/ruchnoy-instrument/sharnirno-gubcevyy-instrument/nozhnicy/mnogofunkcionalnye/nozhnicy-dlya-bumagi-215-mm-intertool-ht-0584/
13. https://buromax.kiev.ua/ua/olivec-grafitniy-nv-z-gumkoyu-buromax-bm-8501/ , https://mamazin.com.ua/ua/109398-karandash-grafitnyj-delta-d2103-s-lastikom.html , https://epicentrk.ua/ua/shop/karandash-chernografitnyy-hb-zelenyy-korpus-4-110-4office.html
14. https://epicentrk.ua/ua/shop/bumaga-ofisnaya-economy-a3-80-g-m-500-listov-iq.html , https://rozetka.com.ua/ua/433534340/p433534340/ , https://brain.com.ua/ukr/Papir_Navigator_Paper_A3_80_g_m2_500_ark_klas_A_112452-p1064982.html
15. https://kit2000s.com.ua/ru/bumaga-a4-80-g-m2-360-exellent-500l-kod-3357.html , https://rozetka.com.ua/ua/mm-5901657019535/p420402165/ , https://ukanc.com.ua/papir_skiper_a4_80g-m_150_500l_klas_iz
16. https://prote.ua/ua/bumaga-xerox-colotech-120-a4-500l-003r94651-004910.html
17.https://mta.ua/papir/214704-papir-colotech--160-a4-250l-au-xerox?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=ROMAN_Pmax_Other&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwvvmzBhA2EiwAtHVrb37BlaS0-TOHVwuZ_x-3eN3aTOdS67SM8gYRY3zL97UfVc0J8fzfMxoCHwEQAvD_BwE , https://buromax.kiev.ua/papir-color-copy-a4-160gm2-250l-mondi-a4-160-cc/?option=144538&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=merchant-tupoy&utm_content=&utm_term=&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwvvmzBhA2EiwAtHVrbzsVfgrQ1wJJwIQYj_qFmrHYSso2uKvMVRkQN3VIoHYRsNK0FU0fDRoCKeMQAvD_BwE
18. https://impap.top/products/bumaga-pro-design-dlya-lazernoj-pechati-a4-250gm2-250-listov , https://rozetka.com.ua/ua/383103171/p383103171/
19. https://torgcentr.com.ua/product/217329-papka-kutik-economix-a4-180-mkm-prozora-e31153-00.html?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwvvmzBhA2EiwAtHVrb08-dWfklhYNoSNq__9suwFbAMSxr31a9xtAGf7K0TXbzUwKa93lAhoCoTUQAvD_BwE , https://akcenter.com.ua/papka-kutochok-economix-a4-schilyna-bila-10-e31153-14-1 , https://mamic.in.ua/ua/p1646516555-papka-ugolok-economix.html?source=merchant_center&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwvvmzBhA2EiwAtHVrb7-AYeGCooKo-wXn6juAtGmw6_S5fHlX_YYHU7ZtW2HMLSyuyLMp4hoCQ1oQAvD_BwE
20. https://torgcentr.com.ua/product/216125-papka-kutik-economix-a4-180-mkm-sinya-e31153-02.html , https://mamic.in.ua/ua/p1646516553-papka-ugolok-economix.html?source=merchant_center&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwvvmzBhA2EiwAtHVrb1xi3BixrB5Z0c2QF0IO3CSZjoAjfzaH8r24DbOYD2XlVao_kNmOLhoCEEEQAvD_BwE , https://clever-pen.com.ua/kanctovary/papki-i-fajly/papki-ugolki/papka-ugolok-a4-economix-180-mkm-faktura-glyanec-sinyaya
21. https://brain.com.ua/ukr/Fayl_ProFile_A4_100_mkm_glyanec_50_sht_FILE-PF11100-A4-100M-p826537.html?utm_content=new_buyers&gad_source=1 , https://x-housing.com/p2251971004-fajl-profile-100.html?source=merchant_center&gad_source=4 , https://www.itbox.ua/ua/product/Fayl_ProFile_A4_100_mkm_glyanec_50_sht_FILE-PF11100-A4-100M-p738917/?utm_content=new_buyers&gad_source=4&gclid=CjwKCAjwvvmzBhA2EiwAtHVrbyx9ci5aBtM4NOad4EvDsudgFWVq2kb-pMw_zWnUKqJv0dDE0syxdhoCzUoQAvD_BwE
22. https://f.ua/scholz/fayliy-a5-rr-40-mkm-100-sht.html?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwvvmzBhA2EiwAtHVrb0A1iDeuW1qB9Cp_1MgKeVUn6nXVTUtW0fXwoyDFf5Gz_0x4Ssv4cxoCNk4QAvD_BwE , https://flair.all.biz/uk/fajl-a5-glyancevyj-40mkm-100-sht-g22956638 , https://prote.ua/ua/fajli-buromax-professional-a5-40-mkm-100-sht-glyantc-048209.html
23. https://horecaplus.com.ua/shvidkozshivach-a4-professional-11otv-pvc-asorti , https://horecaplus.com.ua/shvidkozshivach-a4-professional-11otv-pvc-chorn , https://akvarel.com/catalog/product/291014
24. https://clever-pen.com.ua/kanctovary/pismennye-prinadlezhnosti/ruchki-sharikovye/ruchka-cello-indiya-original-maxriter-xs-sinyaya-07mm , https://prx.com.ua/ruchka-masliana-0-5mm-maxriter-sinia/p1013?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwvvmzBhA2EiwAtHVrbwDCZVDXkREJRiP7sc2NWOgkKZx7tfMEtpj1RAlxnKBWv7icWtwiThoCc54QAvD_BwE , https://autoplus.od.ua/1000-melochej/dlya-ofisa/ruchki-original/ruchki-cello/ruchka-maslyanaya-bpl-cello-0-7-mm-sinyaya-et1192-12.html
25. https://epicentrk.ua/ua/shop/ruchka-sharikovaya-avtomat-rolly-0-7-mm-sinyaya.html , https://akvarel.com/catalog/product/340335 , https://shkolyarik-shop.com.ua/ua/ruchka-kulkova-0-7-avtomatichna-sinya-83311/
26. https://horecaplus.com.ua/ruchka-maslyana-maxoffice-sinya?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwvvmzBhA2EiwAtHVrb6rfFltVEjF7i-TNl1PqImczzviB3y2kyFRQTtNKsQQrOvhMPzU6DxoCe0IQAvD_BwE , https://bookme.com.ua/ruchka-maslyana-cello-cl-389-fine-point-0-7mm-sinya-10-sht-v-blisteri/ , https://arstcrt.com.ua/ru/ruchka-kantseliarska-masliana-synia-piano-soft-07-mm-rt-197/?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwvvmzBhA2EiwAtHVrb8aQAJrKlM2JNaIOqsLdorz7dTllC_Ni3hwggWqpru8DcEIP5-nojhoCKtQQAvD_BwE

При формуванні бюджетного запиту на 2024 рік міжрегіональним управлінням враховані пропозиції від структурних підрозділів та підвідомчих установ щодо забезпечення їх канцелярськими товарами.
Міністерством юстиції України затверджений кошторис на 2024 рік, яким передбачені видатки по КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар», зокрема для проведення закупівлі паперу, конвертів, канцелярського приладдя.
Відповідно до кошторисних призначень, передбачених на 2024 рік, 18.04.2024 складений річний план закупівель міжрегіонального управління.
На підставі вищевикладеного, конкурентна закупівля проведена відповідно до вимог законодавства та внутрішніх нормативно-розпорядчих актів з урахуванням наявної потреби міжрегіонального управління та його структурних підрозділів.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 09 липня 2024
Кінцевий строк оскарження: 13 липня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 квітня 2024 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ» 19 796 598,00
UAH з ПДВ
19 796 598,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

02 травня 2024 09:23
Електронний підпис
01 травня 2024 21:24
Довідки переможець.pdf
01 травня 2024 21:24
Довідка ліцензія.pdf
01 травня 2024 21:20
Довідка - 2024-04-26T184737.595.zip
01 травня 2024 21:20
Довідка - 2024-04-26T184632.854.zip
26 квітня 2024 16:08
Електронний підпис
26 квітня 2024 16:03
3. Технічна частина.pdf
26 квітня 2024 16:03
5. Інші довідки.pdf
26 квітня 2024 16:03
7. Аналогічний договір.pdf
26 квітня 2024 16:03
10. Висновки СЕС.pdf
26 квітня 2024 16:03
6. Установчі документи.pdf
26 квітня 2024 16:03
2. Проект договору.pdf
26 квітня 2024 16:03
11 .Сертифікати якості.pdf
26 квітня 2024 16:03
8. ВИТЯГ з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ»

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ»
#23702466
Переможець 19 796 598,00
UAH з ПДВ
01 травня 2024 16:15

Документи

01 травня 2024 16:15
Довідка НАЗК
01 травня 2024 16:15
Електронний підпис
01 травня 2024 16:13
Протокол №42.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 травня 2024 16:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ»
#23702466
19 796 598,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 травня 2024 16:15
Довідка НАЗК
01 травня 2024 16:15
Електронний підпис
01 травня 2024 16:13
Протокол №42.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2025 10:43
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2024 14:21
ДУ 2 до договору від 07.05.2024 №19.pdf зміни до договору
27 серпня 2024 14:10
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2024 13:21
ДУ 1 до договору від 07.05.2024 №19.pdf зміни до договору
19 серпня 2024 13:17
Електронний підпис укладений
07 травня 2024 13:50
Договір №19.pdf укладений
07 травня 2024 13:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг).
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 8 207 869,20
UAH (в тому числі ПДВ 1 367 978,20 UAH)