Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК" |
Код ЄДРПОУ: | 43895975 |
Місцезнаходження: | 85001, Україна , Донецька обл., Добропілля, пр.Шевченка, будинок 2 |
Контактна особа: |
Волик Віта Віталіївна +380972880541 tenderdvv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2023 08:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2023 08:31 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2023 08:31 |
Очікувана вартість: | 3 168 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 840,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | 20% попередньої оплати від вартості ремонту протягом 3 (трьох) банківських днів з дати виставлення рахунку в якості передплати | Аванс | 3 | Банківські | 20 |
Надання послуг | остаточні 80% вартості ремонту протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін Акту виконаних послуг з ремонту | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 80 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2023 08:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2023 08:34 |
Технічне завдання_гідростойки.pdf | |
31 січня 2023 08:34 |
Технічне завдання_гідродомкрати.pdf | |
31 січня 2023 08:34 |
ТД.doc | |
31 січня 2023 08:34 |
Проект договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-13-000041 ● ad0c7b93cd81435dad1b8496c3e8c34f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2023 10:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.06.2023 №36-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 13.06.2023 №36-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-01-31-000304-a 31.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-13 14:21:17
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Ремонт гідродомкрату пересувки 1КД90.28.02.000; Ремонт гідростойки 1КД90.16.01.000-12» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-31-000304-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» те, що переможець у складі своєї тендерної пропозиції не надав інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, так як це вимагалось у підпункті 1 пункту 2.1 «Документи, які надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ (юридичною особою)» Додатку 2 до тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-16 23:42:07
Відповідь на запит до моніторингу UA-M-2023-06-13-000041
Відповідно до п.1. ч.2.1 Додатку №2 тендерної документації, переможець процедури закупівлі повинен надати інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача.
У зв’язку з наявним приписом: «Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації…» та з урахуванням функціонування зазначеного реєстру, що спричинило колізію вимоги, переможцем процедури закупівлі не оприлюднена вищезазначена інформаційна довідка. Станом на дату укладання договору про закупівлю ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» була надана довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не було знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі. Відповідні довідки додаються.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник не погоджується з висновком Держаудитслужби України про результати моніторингу UA-M-2023-06-13-000041 і готує подання позову до суду у строк, визначений Законом. Згідно ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження.
2023-06-28 22:52:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2023 08:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЛІДЕР ПРОМСНАБ" |
2 850 000,00
UAH
|
2 850 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОСК-ТЕХНОЛОДЖІ" |
2 884 000,00
UAH
|
2 884 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СЕНСОР-СПЕЦМАШ" |
3 028 000,00
UAH
|
3 028 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЛІДЕР ПРОМСНАБ" #37434048 |
Переможець |
2 850 000,00
UAH
|
09 лютого 2023 11:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2025 17:43
|
Додаткова угода_2.pdf | зміни до договору |
01 січня 2025 17:42
|
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf | зміни до договору |
01 січня 2025 17:42
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2023 11:21
|
Додаткова угода_1.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2023 11:20
|
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2023 11:20
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2023 09:59
|
Договір 391-23 ШУН.pdf | укладений |
17 березня 2023 09:56
|
Протокол щодо подовження строку укладання договору.pdf | укладений |
17 березня 2023 09:56
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Ремонт гідродомкрату пересувки 1КД90.28.02.000 | 40 | штуки |
31 500,00
UAH з ПДВ
|
Ремонт гідростойки 1КД90.16.01.000-12 | 40 | штуки |
54 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 391-23 ШУН |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 391-23 ШУН |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Ремонт гідродомкрату пересувки 1КД90.28.02.000 | 40 |
31 500,00
UAH з ПДВ
|
|
Ремонт гідростойки 1КД90.16.01.000-12 | 40 |
54 000,00
UAH з ПДВ
|