Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Зяньковецький психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 23561669 |
Місцезнаходження: | 32250, Україна , Хмельницька обл., Деражнянський район, с.Іванківці, вул.Б.Хмельницького 28/1 |
Контактна особа: |
Гуменюк Владислав Васильович +380976526558 lyakhovets.podzvit@yandex.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2021 16:23 |
Оскарження наміру укласти договір: | 05 квітня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний в Договорі, на підставі видаткової накладної за поставлений товар та наданого рахунку на оплату товару, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати отримання Замовником вище зазначених документів. У випадку затримки оплати Покупцем як бюджетною установою (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Покупець зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 10-ти банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
25 березня 2021 16:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-05-000028 ● 1390da8251af4a7fbb07115e5d9c4218
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 квітня 2021 10:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
05.04.2021 № 228
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу від 05.04.2021 № 228
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
8. UA-2021-03-25-006404-b; 25.03.2021
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу Держаудитслужбою процедури закупівлі встановлено, що під час внесення інформації, щодо предмета закупівлі в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, не дотримано пункт 14 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Наказ № 1082) щодо зазначення коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Відносно цього повідомляємо наступне: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону: предмет закупівлі — товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Під час унесення інформації, щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим - четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Оскільки Замовником чітко визначено предмет закупівлі – Борошно пшеничне першого, другого ґатунку, борошно пшеничне вищого ґатунку що відповідає Коду за ДК 021:2015 - 15610000-7 – Продукція борошномельно-круп'яної промисловості і дає учасникам закупівлі повну інформацію про предмет закупівлі, потреби в деталізації закупівлі в уповноваженої особи не виникло по причині того, що інформація про предмет закупівля є точною, достовірною та зрозумілою для учасника. Окрім цього, Листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року № 3304-04-53972-06 вказано, що листи Міністерства не встановлюють норм права, носять виключно рекомендаційний та інформативний характер. Стосовно виявленого порушення «в зазначеному протокольному рішенні уповноваженої особи Замовника відсутня інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону під час проведення переговорної процедури закупівлі та інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначених частиною першою статті 17 Закону.» Повідомляємо наступне – При проведенні переговорної процедури закупівлі по вищезазначеному предмету закупівлі, нами на адресу учасника було направлено запрошення за № 88 від 23.03.2021 року в якому вказано надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому (їм) в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону. Учасником дана вимога виконана та подано гарантійний лист б/н від 24.03.2021 р. – Про відсутність підстав згідно ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Відповідно до ст.40 Закону Переговорна процедура не передбачає створення та публікацію тендерної документації, на веб-порталі (prozorro.gov.ua) публікуються тільки наступні документи • повідомлення про намір укласти договір – протягом 1 дня з дня прийняття рішення про намір укласти договір (оприлюднює Замовник); • договір про закупівлю – протягом 3 робочих днів з дня його укладення (оприлюднює Замовник); • звіт про результати проведення процедури закупівлі – автоматично формується електронною системою та оприлюднюється на порталі протягом 1 дня після оприлюднення Замовником договору про закупівлю; що свідчить про те, що уповноваженою особою дотримано усіх норм Закону, щодо переговорної процедури.
2021-04-27 10:13:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, чим не дотримано пункту 14 Наказу № 1082 щодо зазначення коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП МІСЕЧКО ЗІНОВІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ #1942000090 |
Переможець |
345 000,00
UAH
|
25 березня 2021 16:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2022 16:18
|
Електронний підпис | укладений |
11 лютого 2022 13:13
|
Додаткова угода борошно.pdf | зміни до договору |
11 лютого 2022 13:11
|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2022 16:04
|
IMG_20220125_0004.pdf | зміни до договору |
25 січня 2022 16:02
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 13:46
|
Додаткова угода борошно.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 13:45
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2021 15:25
|
Договір 67 | укладений |
05 квітня 2021 15:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |