Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Борошно пшеничне першого, другого ґатунку, борошно пшеничне вищого ґатунку ( Код за ДК 021:2015 - 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості)
Очікувана вартість
345 000,00 UAH
UA-2021-03-25-006404-b 870be17159f3457c887331d856114415
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуменюк Владислав Васильович

+380976526558 lyakhovets.podzvit@yandex.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Зяньковецький психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 23561669
Місцезнаходження: 32250, Україна , Хмельницька обл., Деражнянський район, с.Іванківці, вул.Б.Хмельницького 28/1
Контактна особа: Гуменюк Владислав Васильович
+380976526558
lyakhovets.podzvit@yandex.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
у зв’язку з тим, що було двічі відмінено процедуру відкритих торгів для закупівлі Борошно пшеничне першого, другого ґатунку, борошно пшеничне вищого ґатунку ( Код за ДК 021:2015 - 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості) через відсутність достатньої кількості учасників, про що оприлюднені звіти про результати проведення процедури: UA-2021-02-11-007093-b від 27 лютого 2021 року, UA-2021-03-04-002523-b від 21 березня 2021 року; Потрібно повторно розпочати закупівлю Борошно пшеничне першого, другого ґатунку, борошно пшеничне вищого ґатунку ( Код за ДК 021:2015 - 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості) за переговорною процедурою закупівлі. Так як, замовником було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників оптимальною процедурою закупівлі відповідно до п.1.ч 2 ст 40 Закону України «Про публічні закупівлі» є переговорна процедура закупівлі. У зв’язку із вищенаведеним в порядку п.1 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації) у замовника виникає необхідність закупівлі Борошно пшеничне першого, другого ґатунку, борошно пшеничне вищого ґатунку ( Код за ДК 021:2015 - 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості) за переговорною процедурою закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2021 16:23
Оскарження наміру укласти договір: 05 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Категорія Замовника: Відповідно до п.3 ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 кг
Борошно пшеничне вищого гатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32250, Україна, Хмельницька область, с. Іванківці, вул. Б/Хмельницького 28/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
16000 кг
Борошно пшеничне 1 гатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32250, Україна, Хмельницька область, с. Іванківці, вул. Б/Хмельницького 28/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
10000 кг
Борошно пшеничне 2 гатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32250, Україна, Хмельницька область, с. Іванківці, вул. Б/Хмельницького 28/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний в Договорі, на підставі видаткової накладної за поставлений товар та наданого рахунку на оплату товару, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати отримання Замовником вище зазначених документів. У випадку затримки оплати Покупцем як бюджетною установою (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Покупець зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 10-ти банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

25 березня 2021 16:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-05-000028 ● 1390da8251af4a7fbb07115e5d9c4218
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 квітня 2021 10:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

05.04.2021 № 228

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток
до наказу від 05.04.2021 № 228
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
8. UA-2021-03-25-006404-b; 25.03.2021
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами моніторингу Держаудитслужбою процедури закупівлі встановлено, що під час внесення інформації, щодо предмета закупівлі в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, не дотримано пункт 14 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Наказ № 1082) щодо зазначення коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Відносно цього повідомляємо наступне: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону: предмет закупівлі — товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Під час унесення інформації, щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим - четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Оскільки Замовником чітко визначено предмет закупівлі – Борошно пшеничне першого, другого ґатунку, борошно пшеничне вищого ґатунку що відповідає Коду за ДК 021:2015 - 15610000-7 – Продукція борошномельно-круп'яної промисловості і дає учасникам закупівлі повну інформацію про предмет закупівлі, потреби в деталізації закупівлі в уповноваженої особи не виникло по причині того, що інформація про предмет закупівля є точною, достовірною та зрозумілою для учасника. Окрім цього, Листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року № 3304-04-53972-06 вказано, що листи Міністерства не встановлюють норм права, носять виключно рекомендаційний та інформативний характер. Стосовно виявленого порушення «в зазначеному протокольному рішенні уповноваженої особи Замовника відсутня інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону під час проведення переговорної процедури закупівлі та інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначених частиною першою статті 17 Закону.» Повідомляємо наступне – При проведенні переговорної процедури закупівлі по вищезазначеному предмету закупівлі, нами на адресу учасника було направлено запрошення за № 88 від 23.03.2021 року в якому вказано надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому (їм) в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону. Учасником дана вимога виконана та подано гарантійний лист б/н від 24.03.2021 р. – Про відсутність підстав згідно ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Відповідно до ст.40 Закону Переговорна процедура не передбачає створення та публікацію тендерної документації, на веб-порталі (prozorro.gov.ua) публікуються тільки наступні документи • повідомлення про намір укласти договір – протягом 1 дня з дня прийняття рішення про намір укласти договір (оприлюднює Замовник); • договір про закупівлю – протягом 3 робочих днів з дня його укладення (оприлюднює Замовник); • звіт про результати проведення процедури закупівлі – автоматично формується електронною системою та оприлюднюється на порталі протягом 1 дня після оприлюднення Замовником договору про закупівлю; що свідчить про те, що уповноваженою особою дотримано усіх норм Закону, щодо переговорної процедури.

2021-04-27 10:13:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 23 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, чим не дотримано пункту 14 Наказу № 1082 щодо зазначення коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП МІСЕЧКО ЗІНОВІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ
#1942000090
Переможець 345 000,00
UAH
25 березня 2021 16:23

Документи

25 березня 2021 16:22
Електронний підпис
25 березня 2021 16:21
Протокольне рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2021 16:23

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП МІСЕЧКО ЗІНОВІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ
#1942000090
345 000,00
UAH
Документи

Документи

25 березня 2021 16:22
Електронний підпис
25 березня 2021 16:21
Протокольне рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2022 16:18
Електронний підпис укладений
11 лютого 2022 13:13
Додаткова угода борошно.pdf зміни до договору
11 лютого 2022 13:11
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 16:04
IMG_20220125_0004.pdf зміни до договору
25 січня 2022 16:02
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 13:46
Додаткова угода борошно.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 13:45
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 15:25
Договір 67 укладений
05 квітня 2021 15:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 квітня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 304 227,50
UAH