Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з організації шкільного харчування (забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів)
Очікувана вартість
869 850,00 UAH
UA-2021-02-03-006610-c ● 87097b764e454e048aaaef18e627075f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Школа І-ІІІ ступенів № 212 Деснянського району міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03598736 |
Місцезнаходження: | 02156, Україна , Київська обл., Київ, вул. Академіка Курчатова 18/2 |
Контактна особа: |
Кругляк Тетяна Володимирівна 380445134009 sh212@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2021 18:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 12 квітня 2021 14:53 |
Очікувана вартість: | 869 850,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 698,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26600 доза
Послуги з організації шкільного харчування (забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02156, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Академіка Курчатова 18/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55523100-3 — Послуги з організації шкільного харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата по Акту наданої послуги | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2021 12:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2021 10:35 |
ТД (зі змінами).pdf | |
24 березня 2021 10:34 |
Протокол № 28 про внесення змiн до ТД.pdf | |
18 лютого 2021 13:39 |
ТД (зі змінами).pdf | |
18 лютого 2021 13:37 |
протокол № 16 від 18.02.2021 про внесення змін до ТД.pdf | |
03 лютого 2021 18:21 |
Обгрунтування доцільності.pdf | |
03 лютого 2021 18:16 |
ТД.pdf |
01 квітня 2021 12:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
24 березня 2021 10:35 |
ТД (зі змінами).pdf
|
|||||||||
24 березня 2021 10:34 |
Протокол № 28 про внесення змiн до ТД.pdf
|
|||||||||
18 лютого 2021 13:39 |
ТД (зі змінами).pdf
|
|||||||||
18 лютого 2021 13:37 |
протокол № 16 від 18.02.2021 про внесення змін до ТД.pdf
|
|||||||||
03 лютого 2021 18:21 |
Обгрунтування доцільності.pdf
|
|||||||||
03 лютого 2021 18:16 |
ТД.pdf
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-03-006610-c.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Код ЄДРПОУ:35601826
Оскарження дискримінаційних вимог
На офіційному сайті www. zakupki.prom.ua 03 лютого 2021р. було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі відкриті торги ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування Послуги з організації шкільного харчування (забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів) номер ідентифікатора закупівлі: UA-2021-02-03-006610-c на очікувану вартість 869 850,00 грн. без ПДВ. Замовником закупівлі виступає Школа І-ІІІ ступенів № 212 Деснянського району міста Києва (надалі – Замовник).
До оголошення про заявлену процедуру закупівлю було додано в електронному вигляді Тендерну документацію на закупівлю послуг ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування Послуги з організації шкільного харчування (забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів) (надалі – Тендерна документація) та Додатки до неї.
18 лютого 2021 року, Замовник опублікував зміни до тендерної документації, які стали на наш погляд дискримінаційними.
ТОВ «Контракт Продрезерв 5» (надалі-Скаржник) бажає прийняти участь у зазначеній процедурі закупівлі, однак після ознайомлення із змістом тендерної документації та додатків до неї, було виявлено, що зазначені вимоги викладені в додатку 2, до тендерної документації не відповідають вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», які є обов’язковими до виконання, містять у собі дискримінаційні умови, а саме:
1. По-перше, пунктом 1.1 Додатку 2.1 до Тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції «документ, складений та підписаний учасником, про наявність у власності або користуванні приміщення (приміщень), необхідного для зберігання продуктів харчування та продовольчої сировини, які знаходяться в адміністративних межах міста Києва, з додаванням документів, які підтверджують право власності або право користування таким приміщенням, а також документів, які підтверджують факт передавання у власність або у користування такого приміщення (приміщень).
В разі, якщо приміщення використовується (використовуються) на підставі договору суборенди, необхідно також надати діючий договір оренди, на підставі якого складено договір суборенди. Учасник при подачі договорів може не показувати відомості щодо розміру орендної (суборендної) плати.
В разі, якщо документом, на підставі якого учасником використовується (використовуються) приміщення, передбачена оплата за таке користування (договір оренди, суборенди тощо), в складі тендерної пропозиції необхідно надати копії платіжних документів (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату за користування приміщенням (приміщеннями) за період з 01 січня 2020 року (або з дати складення документа (договору), якщо він складений після вказаної дати) по останній період оплати, що передував поданню тендерної пропозиції, у відповідності до умов оплати, встановлених таким документом (договором). Учасник при подачі платіжних документів може не показувати відомості щодо суми проведених платежів».
Згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
При цьому, Законом не встановлено, що Замовник має право вимагати від учасників наявність матеріально-технічної бази (складських приміщень) у відповідних регіонах.
Вимога Замовника стосовно того, що учасник повинен надати документи на приміщення, які знаходяться в адміністративних межах міста Києва є дискримінаційною для інших учасників (по зазначеному прецеденту існує декілька Рішень АМКУ, серед яких рішення № 9786-р/пк-пз від 21.09.2018р.; та рішення № 389-р/пк-пз від 31.01.2017р., рішення №9033-р/пк-пз від 21.12.2017р.).
Скаржник вважає, що Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Звертаємо Увагу Шановної Колегії на те, щ у Скаржника маються в наявності складські приміщення для зберігання продуктів харчування, що знаходяться не в адміністративних межах міста Києва, і останній зможе підтвердити цей факт документально (додаються копії договорів оренди).
Таким чином, Замовник порушив ч.4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також, порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені ст. 5 вказаного Закону, а саме – не дискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Враховуючи описане, вважаємо, що Замовник зобов’язаний внести відповідні зміни до Тендерної документації, шляхом виключення вказаної дискримінаційної вимоги.
Враховуючи вищевикладене, встановлення зазначеної вимоги в Тендерній документації є дискримінаційним до потенційних учасників торгів, та може свідчити про те, що Тендерна документація складена під заздалегідь обраного конкретного учасника –в якого вже існують складські приміщення в адміністративних межах міста Києва.
Всі ці невідповідності Тендерної документації вимогам чинного законодавства України фактично порушують наші інтереси, щодо можливості вільної участі у процедурі закупівлі, а умова, яка міститься у Тендерній документації і не відповідає вимогам чинного законодавства України є дискримінаційною та незаконною, чим порушує наші права, як потенційного учасника процедури закупівель передбачені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
На підставі положень статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»:
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника торгів - Школу І-ІІІ ступенів № 212 Деснянського району міста Києва внести зміни до п. 1.1 Додатку 2.1 до Тендерної документації, шляхом виключення дискримінаційної умови – «які знаходяться в адміністративних межах міста Києва»).
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2021-02-03-006610-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Код ЄДРПОУ:35601826
Дата подання: 19 лютого 2021 10:45
Дата подання: 19 лютого 2021 10:45
Оскарження дискримінаційних умов
На офіційному сайті www. zakupki.prom.ua 03 лютого 2021р. було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі відкриті торги ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування Послуги з організації шкільного харчування (забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів) номер ідентифікатора закупівлі: UA-2021-02-03-006610-c на очікувану вартість 869 850,00 грн. без ПДВ. Замовником закупівлі виступає Школа І-ІІІ ступенів № 212 Деснянського району міста Києва (надалі – Замовник).
До оголошення про заявлену процедуру закупівлю було додано в електронному вигляді Тендерну документацію на закупівлю послуг ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування Послуги з організації шкільного харчування (забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів) (надалі – Тендерна документація) та Додатки до неї.
18 лютого 2021 року, Замовник опублікував зміни до тендерної документації, які стали на наш погляд дискримінаційними.
ТОВ «Контракт Продрезерв 5» (надалі-Скаржник) бажає прийняти участь у зазначеній процедурі закупівлі, однак після ознайомлення із змістом тендерної документації та додатків до неї, було виявлено, що зазначені вимоги викладені в додатку 2, до тендерної документації не відповідають вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», які є обов’язковими до виконання, містять у собі дискримінаційні умови, а саме:
1. По-перше, пунктом 1.1 Додатку 2.1 до Тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції «документ, складений та підписаний учасником, про наявність у власності або користуванні приміщення (приміщень), необхідного для зберігання продуктів харчування та продовольчої сировини, які знаходяться в адміністративних межах міста Києва, з додаванням документів, які підтверджують право власності або право користування таким приміщенням, а також документів, які підтверджують факт передавання у власність або у користування такого приміщення (приміщень).
В разі, якщо приміщення використовується (використовуються) на підставі договору суборенди, необхідно також надати діючий договір оренди, на підставі якого складено договір суборенди. Учасник при подачі договорів може не показувати відомості щодо розміру орендної (суборендної) плати.
В разі, якщо документом, на підставі якого учасником використовується (використовуються) приміщення, передбачена оплата за таке користування (договір оренди, суборенди тощо), в складі тендерної пропозиції необхідно надати копії платіжних документів (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату за користування приміщенням (приміщеннями) за період з 01 січня 2020 року (або з дати складення документа (договору), якщо він складений після вказаної дати) по останній період оплати, що передував поданню тендерної пропозиції, у відповідності до умов оплати, встановлених таким документом (договором). Учасник при подачі платіжних документів може не показувати відомості щодо суми проведених платежів».
Згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
При цьому, Законом не встановлено, що Замовник має право вимагати від учасників наявність матеріально-технічної бази (складських приміщень) у відповідних регіонах.
Вимога Замовника стосовно того, що учасник повинен надати документи на приміщення, які знаходяться в адміністративних межах міста Києва є дискримінаційною для інших учасників (по зазначеному прецеденту існує декілька Рішень АМКУ, серед яких рішення № 9786-р/пк-пз від 21.09.2018р.; та рішення № 389-р/пк-пз від 31.01.2017р., рішення №9033-р/пк-пз від 21.12.2017р.).
Скаржник вважає, що Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Звертаємо Увагу Шановної Колегії на те, щ у Скаржника маються в наявності складські приміщення для зберігання продуктів харчування, що знаходяться не в адміністративних межах міста Києва, і останній зможе підтвердити цей факт документально (додаються копії договорів оренди).
Таким чином, Замовник порушив ч.4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також, порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені ст. 5 вказаного Закону, а саме – не дискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Враховуючи описане, вважаємо, що Замовник зобов’язаний внести відповідні зміни до Тендерної документації, шляхом виключення вказаної дискримінаційної вимоги.
Враховуючи вищевикладене, встановлення зазначеної вимоги в Тендерній документації є дискримінаційним до потенційних учасників торгів, та може свідчити про те, що Тендерна документація складена під заздалегідь обраного конкретного учасника –в якого вже існують складські приміщення в адміністративних межах міста Києва.
Всі ці невідповідності Тендерної документації вимогам чинного законодавства України фактично порушують наші інтереси, щодо можливості вільної участі у процедурі закупівлі, а умова, яка міститься у Тендерній документації і не відповідає вимогам чинного законодавства України є дискримінаційною та незаконною, чим порушує наші права, як потенційного учасника процедури закупівель передбачені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
На підставі положень статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»:
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника торгів - Школу І-ІІІ ступенів № 212 Деснянського району міста Києва внести зміни до п. 1.1 Додатку 2.1 до Тендерної документації, шляхом виключення дискримінаційної умови – «які знаходяться в адміністративних межах міста Києва»).
ДОДАТОК:.
1) Тендерна документація з додатками.
2) Сканкопія договору оренди складського приміщення м. Дніпро, Дніпросталівська,1.
3) Сканкопія договору оренди складського приміщення м. Дніпро, Юдіна,6.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 лютого 2021 11:54
рішення від 23.02.2021 №3247+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2021 11:52
інформація про перенесення розгляду скарги від 05.03.2021 №2890.pdf
Дата публікації: 09 березня 2021 13:11
Інформація про резолютивну частину рішення від 17 03 2021 №5316.pdf
Дата публікації: 18 березня 2021 13:12
рішення від 17.03.2021 №5316.pdf
Дата публікації: 22 березня 2021 20:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: Порушення усунені
Дата виконання рішення замовником: 01 квітня 2021 13:00
Номер скарги: UA-2021-02-03-006610-c.b3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Код ЄДРПОУ:35601826
Дата подання: 19 лютого 2021 10:51
Дата подання: 19 лютого 2021 10:51
Оскарження дискримінаційних умов тендерної документації
На офіційному сайті www. zakupki.prom.ua 03 лютого 2021р. було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі відкриті торги ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування Послуги з організації шкільного харчування (забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів) номер ідентифікатора закупівлі: UA-2021-02-03-006610-c на очікувану вартість 869 850,00 грн. без ПДВ. Замовником закупівлі виступає Школа І-ІІІ ступенів № 212 Деснянського району міста Києва (надалі – Замовник).
До оголошення про заявлену процедуру закупівлю було додано в електронному вигляді Тендерну документацію на закупівлю послуг ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування Послуги з організації шкільного харчування (забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів) (надалі – Тендерна документація) та Додатки до неї.
18 лютого 2021 року, Замовник опублікував зміни до тендерної документації, які стали на наш погляд дискримінаційними.
ТОВ «Контракт Продрезерв 5» (надалі-Скаржник) бажає прийняти участь у зазначеній процедурі закупівлі, однак після ознайомлення із змістом тендерної документації та додатків до неї, було виявлено, що зазначені вимоги викладені в додатку 2, до тендерної документації не відповідають вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», які є обов’язковими до виконання, містять у собі дискримінаційні умови, а саме:
1. По-перше, пунктом 1.1 Додатку 2.1 до Тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції «документ, складений та підписаний учасником, про наявність у власності або користуванні приміщення (приміщень), необхідного для зберігання продуктів харчування та продовольчої сировини, які знаходяться в адміністративних межах міста Києва, з додаванням документів, які підтверджують право власності або право користування таким приміщенням, а також документів, які підтверджують факт передавання у власність або у користування такого приміщення (приміщень).
В разі, якщо приміщення використовується (використовуються) на підставі договору суборенди, необхідно також надати діючий договір оренди, на підставі якого складено договір суборенди. Учасник при подачі договорів може не показувати відомості щодо розміру орендної (суборендної) плати.
В разі, якщо документом, на підставі якого учасником використовується (використовуються) приміщення, передбачена оплата за таке користування (договір оренди, суборенди тощо), в складі тендерної пропозиції необхідно надати копії платіжних документів (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату за користування приміщенням (приміщеннями) за період з 01 січня 2020 року (або з дати складення документа (договору), якщо він складений після вказаної дати) по останній період оплати, що передував поданню тендерної пропозиції, у відповідності до умов оплати, встановлених таким документом (договором). Учасник при подачі платіжних документів може не показувати відомості щодо суми проведених платежів».
Згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
При цьому, Законом не встановлено, що Замовник має право вимагати від учасників наявність матеріально-технічної бази (складських приміщень) у відповідних регіонах.
Вимога Замовника стосовно того, що учасник повинен надати документи на приміщення, які знаходяться в адміністративних межах міста Києва є дискримінаційною для інших учасників (по зазначеному прецеденту існує декілька Рішень АМКУ, серед яких рішення № 9786-р/пк-пз від 21.09.2018р.; та рішення № 389-р/пк-пз від 31.01.2017р., рішення №9033-р/пк-пз від 21.12.2017р.).
Скаржник вважає, що Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Звертаємо Увагу Шановної Колегії на те, щ у Скаржника маються в наявності складські приміщення для зберігання продуктів харчування, що знаходяться не в адміністративних межах міста Києва, і останній зможе підтвердити цей факт документально (додаються копії договорів оренди).
Таким чином, Замовник порушив ч.4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також, порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені ст. 5 вказаного Закону, а саме – не дискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Враховуючи описане, вважаємо, що Замовник зобов’язаний внести відповідні зміни до Тендерної документації, шляхом виключення вказаної дискримінаційної вимоги.
Враховуючи вищевикладене, встановлення зазначеної вимоги в Тендерній документації є дискримінаційним до потенційних учасників торгів, та може свідчити про те, що Тендерна документація складена під заздалегідь обраного конкретного учасника –в якого вже існують складські приміщення в адміністративних межах міста Києва.
Всі ці невідповідності Тендерної документації вимогам чинного законодавства України фактично порушують наші інтереси, щодо можливості вільної участі у процедурі закупівлі, а умова, яка міститься у Тендерній документації і не відповідає вимогам чинного законодавства України є дискримінаційною та незаконною, чим порушує наші права, як потенційного учасника процедури закупівель передбачені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
На підставі положень статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»:
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника торгів - Школу І-ІІІ ступенів № 212 Деснянського району міста Києва внести зміни до п. 1.1 Додатку 2.1 до Тендерної документації, шляхом виключення дискримінаційної умови – «які знаходяться в адміністративних межах міста Києва»).
ДОДАТОК:.
1) Тендерна документація з додатками.
2) Сканкопія договору оренди складського приміщення м. Дніпро, Дніпросталівська,1.
3) Сканкопія договору оренди складського приміщення м. Дніпро, Юдіна,6.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення
Прийнято до розгляду: 24 лютого 2021 11:57
рішення від 23.02.2021 №3248+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2021 11:56
інформація про перенесення розгляду скарги від 05.03.2021 №2891.pdf
Дата публікації: 09 березня 2021 13:08
Інформація про резолютивну частину рішення від 17 03 2021 №5317.pdf
Дата публікації: 18 березня 2021 13:15
рішення від 17.03.2021 №5317.pdf
Дата публікації: 22 березня 2021 20:27
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2021 15:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва |
671 650,00
UAH
|
671 650,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" |
843 785,25
UAH
|
843 785,25
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Комунальне підприємство громадського харчування "Продсервіс" Бучанської міської ради |
869 850,00
UAH
|
869 850,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва #19027846 |
Переможець |
671 650,00
UAH
|
14 квітня 2021 11:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 лютого 2022 11:59
|
додаткова угода № 06 від 07.02.2022 до дог. № 51 від 26.04.2022.pdf | зміни до договору |
07 лютого 2022 11:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 січня 2022 13:34
|
додаткова угода № 5 від 24.01.2022 до дог. № 51 від 26.04.2021.pdf | зміни до договору |
24 січня 2022 13:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 16:40
|
додаткова угода № 04 від 24.12.2021 до дог. № 51 від 26.04.2021.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 16:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 14:27
|
додаткова угода № 3 від 24.12.2021. до дог. № 51 від 26.04.2021.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 14:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 травня 2021 15:42
|
додаткова угода № 02 від 18.05.2021 до дог. № 51 від 26.04.2021.pdf | зміни до договору |
18 травня 2021 15:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 травня 2021 12:57
|
додаткова угода № 01 від 13.05.2021 до дог. № 51 від 26.04.2021.pdf | зміни до договору |
13 травня 2021 12:56
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2021 13:47
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2021 13:42
|
договір № 51 від 26.04.2021.pdf | укладений |
26 квітня 2021 13:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |