Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ МІСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 34674154 |
Місцезнаходження: | 65022, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул.Косовська будинок 2-Д |
Контактна особа: |
Тетяна Бекреньова +380677325190 tanyalihtina@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2024 20:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2024 15:12 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2024 15:12 |
Очікувана вартість: | 2 913 744,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 568,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції - банківська гарантія у вигляді: електронного документу. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14 грудня 2020 року № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897 (далі - Наказ), з урахуванням вимог цієї тендерної документації та Особливостей. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляється замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 14000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 4% від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Департамент міського господарства Одеської міської ради Місцезнаходження Замовника: 65022, м. Одеса, вул. Косовська, 2-Д Код ЄДРПОУ: 34674154 Банківські реквізити: р/рах. IBAN UA158201720355139034022034422 в ДКСУ м. Київ Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 4% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником Підряднику виконаних робіт, на підставі підписаних Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ – 2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма №КБ –3), без зауважень, у строк до 90 календарних днів, за умови наявності бюджетних коштів на рахунку Замовника. Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги з урахуванням особливостей). Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів з особливостями є ціна (питома вага критерію – 100%). Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічне завдання: визначається у додатку №2. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2024 20:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2024 20:15 |
ТД_Скальковського,8.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-20-000094 ● b6781303d7a742a996aa1a4f82d5c445
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 17:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.05.2024 Одеса № 108
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 20.05.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 20.05.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 20.05.2024 № 108
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
4 UA-2024-02-09-013765-a 09.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-30 17:48:10
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-04 13:44:38
Надання відповіді на моніторинг (ID UA-M-2024-05-20-000094)
Відповідь замовника на пояснення
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідь:
1.Департаменту міського господарства Одеської міської ради у 2024 році передбачені видатки на проведення капітальних ремонтів в рамках затверджених:
- Рішення Одеської міської ради № 1772-VIІI від 17.01.2024 Про внесення змін до Міської цільової програми розвитку житлового господарства м. Одеси на 2022-2026 роки, затвердженої рішенням Одеської міської ради від 08 грудня 2021 року № 804-VІІІ. Інформація розміщена на офіційному веб-сайті Одеської міської ради за посиланням https://omr.gov.ua/;
- Рішення Одеської міської ради № 1773-VIІI від 17.01.2024 «Про внесення змін до рішення Одеської міської ради від 29 листопада 2023 року № 1618 – VIII «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2024 рік». Інформація розміщена на офіційному веб-сайті Одеської міської ради за посиланням https://omr.gov.ua/;
- Паспорту бюджетної програми Інформація розміщена на офіційному веб-сайті Одеської міської ради за посиланням https://omr.gov.ua/.
Згідно ч. 4 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281. Згідно ч. 1 ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» проектна документація на будівництво об’єктів розробляється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил та затверджується замовником.
Для виконання робіт згідно об’єкту капітального ремонту генеральним проектувальником розроблено проектну документацію на будівництво, яка згідно вимог чинного законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил визначає конкретні архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення щодо виконання робіт, в тому числі обсяги робіт.
Проведена експертиза проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини. Отримано позитивний експертний звіт № 1323/23-РБК/Е3 від 08 січня 2024 року (реєстраційний номер EX01:8587-9434-3386-4585). Сканкопія експертного звіту додається.
У складі кошторисної частини проектної документації за робочим проектом міститься локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01, який відповідно визначає перелік та обсяги робіт по об’єкту. Перелік робіт та обсяги робіт зазначені у тендерній документації Додатку № 2 «Про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». При визначенні технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі (найменування та обсяги робіт, витрат, тощо), що передбачені тендерною документацією, для складення технічної специфікації та на виконання КНУ використано дані згідно наявних у складі інвесторської кошторисної документації підсумкової відомості ресурсів та локального кошторису на будівельні роботи щодо обсягів робіт та витрат згідно об’єкту капітального ремонту.
Рішенням Одеської міської ради № 1773-VIІI від 17.01.2024 «Про внесення змін до рішення Одеської міської ради від 29 листопада 2023 року № 1618 – VIII «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2024 рік по об’єкту: «Відновлення спільного майна багатоквартирного житлового будинку за адресою: м. Одеса, пров. Аполона Скальковського, 8, пошкодженого внаслідок збройної агресії Російської Федерації, шляхом капітального ремонту» затверджена загальна сума витрат – 3 225 000,00 грн.
Відповідно до Експертного звіту (позитивного) загальна кошторисна вартість будівництва (ЗКР) складає – 3 224 363,00 грн.
Для визначення очікуваної вартості об’єкту капітального ремонту враховано суму коштів згідно затвердженого Експертного звіту, за виключенням витрат:
- на утримання служби замовника (витрати на технічний нагляд у тому числі в розмірі 1,5%) - 2,5%, що складає 52 168,00 грн без ПДВ / 62 601,60 грн з ПДВ;
- на вартість проектних робіт, що складає - 238 867,00 грн без ПДВ;
- на вартість експертизи, що склала - 7 625,00 грн без ПДВ / 9 150,00 грн з ПДВ.
Таким чином очікувана вартість предмета закупівлі складає – 2 913 744,40 грн. з ПДВ.
З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів та на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 (зі змінами) Замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному веб-сайті Одеської міської ради (скріншот сторінки додається) за посиланням: https://omr.gov.ua/ua/city/departments/listdep/byudjet/publichnie-zakupki/
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 червня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2024 15:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ОЛЕКСАНДР" |
2 565 741,00
UAH з ПДВ
|
2 565 741,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕВРОТРАНССТРОЙ" |
2 849 993,92
UAH з ПДВ
|
2 780 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Пилон Вест" |
2 903 595,86
UAH з ПДВ
|
2 835 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ОЛЕКСАНДР" #22484085 |
Відхилено |
2 565 741,00
UAH з ПДВ
|
07 березня 2024 11:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 березня 2024 16:37
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕВРОТРАНССТРОЙ" #39812437 |
Відхилено |
2 780 000,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2024 11:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 березня 2024 13:34
|
ТОВ "Пилон Вест" #35930350 |
Переможець |
2 835 400,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2024 11:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 березня 2024 22:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2024 10:18
|
ДУ №1 до договору №67 від 09.04.2024.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2024 10:17
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2024 14:01
|
Договір №67 від 09.04.2024.pdf | укладений |
10 квітня 2024 14:00
|
Банківська гарантія.pdf | укладений |
10 квітня 2024 14:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пп 2 п. 19 Особливостей; пп 2 п. 12.7. розділу ХІІ "Інші умови", а саме: "покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної, в договорі про закупівлю", пунктом 10.3, розділу Х "Строк дії договору" та форми № КБ-2в "Акт приймання виконаних будівельних робіт" та форми № КБ-3 "Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати", частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, уклали Додаткову угоду. |
Номер договору про закупівлю: | 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |