Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи «Монтаж автоматичної системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу, системи передавання тривожних оповіщень в будівлі комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «Спеціалізований загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів № 26 – дошкільний навчальний заклад-дитячий юнацький центр «Зорецвіт» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області», який розташований за адресою: Кіровоградська область, м. Кропивницький, Студентський бульвар, 21»
Очікувана вартість
1 352 586,00 UAH
UA-2021-05-21-005822-b ● 86eb94b816de4ac9b657652f5c129298
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 05403286 |
Місцезнаходження: | 25022, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41 |
Контактна особа: |
Ірина Сидоренко +380522244380 uokmr@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 травня 2021 11:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 червня 2021 11:44 |
Початок аукціону: | 08 червня 2021 11:39 |
Очікувана вартість: | 1 352 586,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 525,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Монтаж автоматичної системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу, системи передавання тривожних оповіщень в будівлі комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «Спеціалізований загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів № 26 – дошкільний навчальний заклад-дитячий юнацький центр «Зорецвіт» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області», який розташований за адресою: Кіровоградська область, м. Кропивницький, Студентський бульвар, 21
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25022, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. В.Перспективна, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за послуги здійснюється за фактично отримані послуги, відповідно рахунків, актів прийому-передачі протягом 30 календарних днів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 травня 2021 15:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 травня 2021 11:49 |
додаток 1.docx | |
21 травня 2021 11:49 |
додаток 2.docx | |
21 травня 2021 11:49 |
додаток 3.docx | |
21 травня 2021 11:49 |
додаток 4.docx | |
21 травня 2021 11:49 |
проєкт договору.docx | |
21 травня 2021 11:48 |
специфікація.docx | |
21 травня 2021 11:48 |
Тендерна документація.doc |
21 травня 2021 15:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 травня 2021 11:49 |
додаток 1.docx
|
|||
21 травня 2021 11:49 |
додаток 2.docx
|
|||
21 травня 2021 11:49 |
додаток 3.docx
|
|||
21 травня 2021 11:49 |
додаток 4.docx
|
|||
21 травня 2021 11:49 |
проєкт договору.docx
|
|||
21 травня 2021 11:48 |
специфікація.docx
|
|||
21 травня 2021 11:48 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 25 травня 2021 15:56
Дата відповіді: 26 травня 2021 13:30
Доброго дня, шановний Замовнику! В Додатку 2 п.10. вимагається надать "10. Акт огляду об’єкту (учасник обов’язково оглядає об’єкт)"
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції.
Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною.
Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання.
Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору?
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
1. Рішення від 13.12.2019 №18550
2. Рішення від 13.05.2020 № 9264
3. Рішення від 29.05.2020 № 10669
4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз
Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання! Шановний учаснику! Детально вивчивши ваше питання, Замовник не вважає за необхідне видалення із тендерної документації вимоги щодо обов’язковості огляду об’єкта. Тендерна документація може містити й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. (Підстава: ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі"). Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час закладу освіти. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників та не є дискримінаційною.
Досвід не менше 3-х років
Дата подання: 27 травня 2021 09:46
Дата відповіді: 27 травня 2021 14:32
У тендерній документації міститься вимога: "Документальне підтвердження досвіду роботи підприємства учасника на ринку послуг протипожежного захисту не менше 3-х років."
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки встановивши вимогу про досвід в Учасника не менше ніж 3 роки, Замовник СВІДОМО обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають досвіду саме 3 роки не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть вашому технічному завданню. Повторюємося, встановивши дані вимоги Замовник обмежує коло учасників, оскільки любіює інтереси конкретного учасника, який має такий досвід. Закон України «Про публічні закупівлі» не встановлює мінімальну межу для досвіду надання послуг, тому такі послуги може надавати кожен, в кого є Ліцензія. Наявність ліцензії на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не має обмежень не за терміном не за територією надання послуг.
Просимо внести зміни до тендерної документації, та виключити вимогу стосовно наявності досвіду роботи з монтажу пожежної сигналізації не менше ніж 3 роки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання! Вимоги Замовника щодо досвіду роботи підприємства учасника на ринку послуг протипожежного захисту не менше 3-х років не обмежують коло Учасників, адже вказані можливості на ринку послуг протипожежного захисту України мають безліч організацій, які відповідають вказаними у тендерній документації вимогам. З метою забезпечення надійного протипожежного захисту об'єктів замовника, а об'єктами замовника є заклади освіти, де навчаються діти, та з метою укладення договору з надійним учасником ринку, Замовник не вноситиме зміни в тендерну документацію. Дякуємо за взаєморозуміння.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-21-005822-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", Код ЄДРПОУ:43694796
Дата подання: 21 травня 2021 12:54
дискримінаційні умови
Шановний Замовнику, відповідно до Додатку 2 Вашої документації передбачено: Документальне підтвердження досвіду роботи підприємства учасника на ринку послуг протипожежного захисту не менше 3-х років. - ЦЕ ДИСКРИМІНАЦІЯ. Ми маємо досвід виконання аналогічних договорів, маємо досвід співпраці з великою кількістю Замовників, в тому числі, з державними Замовниками, ми маємо велику кількість позитивних відгуків про результати своєї роботи, але Досвід нашої компанії менше , ніж 3 роки. Просимо внести зміни до тендерної документації, в іншому випадку , ми змушені будемо звернутися до АМКУ за захистом своїх прав.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 травня 2021 11:12
Добрий день! Вимоги Замовника щодо досвіду роботи підприємства учасника на ринку послуг протипожежного захисту не менше 3-х років не обмежують коло Учасників, адже вказані можливості на ринку послуг протипожежного захисту України мають безліч організацій, які відповідають вказаними у тендерній документації вимогам. З метою забезпечення надійного протипожежного захисту об'єктів замовника, а об'єктами замовника є заклади освіти, де навчаються діти, та з метою укладення договору з надійним учасником ринку, Замовник не вноситиме зміни в тендерну документацію. Дякуємо за взаєморозуміння.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 червня 2021 12:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Укртехнобез |
719 035,37
UAH з ПДВ
|
705 509,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АПС-КИЇВ" |
791 000,00
UAH з ПДВ
|
739 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Пожежно-техногенна безпека" |
809 968,37
UAH з ПДВ
|
740 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ БІЗНЕСУ" |
890 264,60
UAH з ПДВ
|
789 264,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Укртехнобез #39299695 |
Переможець |
705 509,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2021 09:00
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2023 15:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 09:03
|
ДУ 3 від 31.12.2021 року Укртехнобез.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 09:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2021 10:35
|
ДУ 1 договір 971 від 25.06.2021 року.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2021 10:20
|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2021 11:56
|
договір 971.pdf | укладений |
25 червня 2021 11:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 971 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 971 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |