Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Морожена риба
Очікувана вартість
560 000,00 UAH
UA-2020-01-23-003126-a 86daea8d0e1047e3a66f4508468d29fd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вдовиченко Олександр

+380433321520 kalynivka_miskvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Калинівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40385478
Місцезнаходження: 22400, Украина , Вінницька обл., Калинівка, вул. В. Нестирчука, 47
Контактна особа: Вдовиченко Олександр
+380433321520
kalynivka_miskvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2020 14:54
Звернення за роз’ясненнями: до 30 січня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 10 лютого 2020 14:34
Очікувана вартість: 560 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 кілограми
Морожена риба (хек тушка без голови)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22400, Україна, Вінницька область, м. Калинівка, вул. В. Нестерчука, б. 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за кожну поставлену партію Продукції здійснюється Покупцем у безготівковому порядку в українській національній валюті - гривнях - шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 7 банківських днів з дати поставки тору та підписання документів про отримання товару.За умовами Договору оплата за поставлену Продукцію допускається із розстрочкою до 30 днів. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 січня 2020 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2020 14:54
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
23 січня 2020 14:54
ТД РИБА.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Ставнічук Оксана Вікторівна 448 000,00
UAH з ПДВ
448 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ларкіна І.М. 504 000,00
UAH з ПДВ
504 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 лютого 2020 18:23
документи по ст. 17
08 лютого 2020 16:12
Електронний підпис
08 лютого 2020 16:07
Установчі документи.PDF
08 лютого 2020 16:07
Технічна специфікація.PDF
08 лютого 2020 16:07
Тендерна пропозиція.PDF
08 лютого 2020 16:07
Проект договору.PDF
08 лютого 2020 16:07
Паспорт.PDF
08 лютого 2020 16:07
МТБ.pdf
08 лютого 2020 16:07
експертний висновок.PDF
08 лютого 2020 16:07
Досвід_ відгук.PDF
08 лютого 2020 16:07
Довідки_ листи.pdf
08 лютого 2020 16:07
Декларація виробника.PDF
08 лютого 2020 16:07
Видаткові накладні.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Ставнічук Оксана Вікторівна

ФОП Ларкіна І.М.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Ставнічук Оксана Вікторівна
#2918706925
Переможець 448 000,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2020 16:14
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Ставнічук Оксана Вікторівна #2918706925

№ рішення у справі

72/54-р/к

Дата рішення у справі

27.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2020 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Ставнічук Оксана Вікторівна
#2918706925
448 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2023 16:36
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 17:13
додаткова угода №4.pdf зміни до договору
05 січня 2021 17:12
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:02
додаткова угода № 3.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 11:01
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2020 15:17
додаткова угода № 2.PDF зміни до договору
25 листопада 2020 15:16
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2020 16:47
Д.У.№ 1 риба морожена.PDF зміни до договору
30 березня 2020 16:47
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 13:07
Договір 82.pdf укладений
25 лютого 2020 13:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 82
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 82
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 82
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 82
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 448 000,00
UAH