Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Conventional Gas
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ |
Код ЄДРПОУ: | 14309787 |
Місцезнаходження: | 52210, Україна , Дніпропетровська область обл., Жовті Води, вул. Горького,2 |
Контактна особа: |
Іволга Надія Василівна +380565293981 tender@vostgok.dp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | SOE "Eastern Ore Dressing Complex" |
National ID: | 14309787 |
Contact point: |
Ivolga Nadezda +380565293981 tender@vostgok.dp.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2021 09:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2021 09:28 |
Початок аукціону: | 29 березня 2021 12:09 |
Очікувана вартість: | 36 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 184 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1030400 UAH |
Publication date: | 09 лютого 2021 09:23 |
Enquiries until: | 02 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 08 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 березня 2021 09:28 |
Information
Estimated total value: | 36 800 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 184 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2021 08:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2021 08:30 |
Зміни_2п.docx | |
03 березня 2021 08:30 |
ТД_прир газ_зі змінами_2 .docx | |
25 лютого 2021 09:57 |
Зміни_п.docx |
03 березня 2021 08:33 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 березня 2021 08:30 |
Зміни_2п.docx
|
||||||
03 березня 2021 08:30 |
ТД_прир газ_зі змінами_2 .docx
|
||||||
25 лютого 2021 09:57 |
Зміни_п.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
за порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг);
за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.
Відповідно до частини 2 статті 625 Цивільного кодексу України Боржник, який прострочив виконання грошового зобов'язання, на вимогу кредитора зобов'язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом.
В проекті договору Ви встановили інший розмір процентів, а саме 0 (нуль) процентів річних від простроченої суми, що суперечить закону, а саме законом чітко становлено сплату у розмірі три проценти річних від простроченої суми. Таким чином, пункт 6,4 проекту договору є таким, що суперечить чинному законодавствув частині розміру виплати боргу.
Просимо внести зіни до пункту 6.4. проекту договору та виклати даний пункт в наступній редакції: За порушення строків оплати за поставлений газ, передбачених Договором, Споживач сплачує Постачальнику штрафні санкції у розмірі, передбаченому ст. 231 ГК України. Відповідно до вимог ч. 2 ст. 625 Цивільного кодексу України Сторони в цьому Договорі встановили, що у разі прострочнення виконання грошового зобов'язання Споживач зобов'язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми. Дякуємо
Разом з тим, відповідно до ч. 2 ст. 625 Цивільного кодексу України, боржник, який прострочив виконання грошового зобов’язання, на вимогу кредитора зобов'язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом.
Окрім того, зазначаємо, що згідно з вимогами п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Тобто, саме на ДП «СхідГЗК», як замовника, покладено обов’язок щодо розробки та затвердження тендерної документації та, відповідно, розробки проекту договору.
Таким чином, інший розмір процентів, а саме нуль процентів, сторони мають право встановити в самому договорі, а тому висновок стосовно того, що п. 6.4. проекту договору суперечить чинному законодавству не відповідає дійсності.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-01-000008 ● 560dd09c45e5427cbc933b7da89662ed
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2021 11:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.06.2021 №285
Харків
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління Північно-східного
офісу Держаудитслужби в Сумській області Людмила ДУБИНКА
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 30.06.2021 №285
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-02-09-000928-a 09.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 №003100-18/7042-2021.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-01 12:58:18
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі природного газу (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-09-000928-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-08 15:59:07
Пояснення
Враховано ціни торгової біржи «УКРАЇНСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БІРЖА» та статистичні дані споживання та вартості у попередньому році.
Обсяги закупівлі було заявлено відповідно до виробничої програми підприємства.
Закупівля здійснювалася за власні кошти підприємства.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-02 09:59:45
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі природного газу (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-09-000928-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких внесені зміни до договору про закупівлю природного газу від 21.04.2021 № 283/03/84В щодо зміни ціни за 1 тис куб. м.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-08 16:01:46
Пояснення
Зміни до договору внесено у зв’язку із зміною біржових котирувань.
Сканкопії довідок ДП «Державний інформаційно-аналітичний центр моніторингу зовнішніх товарних ринків» додаються у форматі pdf.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до Висновку від 20.07.2021 за результатами моніторингу питань дотримання Законодавства у сфері публічних закупівель (ID моніторингу UA-M-2021-07-01-000008 ● 560dd09c45e5427cbc933b7da89662ed За результатами моніторингу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області складено Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-09-000928-а від 20.07.2021 (далі – Висновок), про наявність порушень з боку ДП «СхідГЗК». Із вказаним Висновком підприємство не погоджується з огляду на наступне. 1. Щодо порушень вимог відповідно пункту 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі»: опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Згідно зазначеного Висновку зобов’язано ДП «СхідГЗК» вжити заходів щодо усунення виявленого порушення. ДП «СхідГЗК» не погоджується з Висновком Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області з огляду на наступне. ДП «СхідГЗК» керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) 09.02.2021року оприлюднило в системі електронних закупівель оголошення (UA-2021-02-09-000928-а) про проведення відкритих торгів, предмет закупівлі «Газове паливо, код ДК 021:2015 - 0912 (Природний газ)». Відповідно до вимог пункту 3 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 року №1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником /ЦЗО/ учасником /постачальником /органом оскарження/органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника /ЦЗО/ учасника /постачальника /органу оскарження /органів державного фінансового контролю. З 8 квітня 2021року інформацію про вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій Замовники повинні зазначати в системі Прозорро, але фактично така опція в електронній системі закупівель з’явилася тільки з 16.04.2021р. о 14-00. Враховуючи зазначене вище та у зв’язку з тим, що оголошення було оприлюднено 09.02.2021, тобто, до фактичного введення в дію цієї опції, у ДП «СхідГЗК» не було технічної можливості вказати в електронній формі оголошення про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Варто зазначити, що вказана інформація вказана в пункті 2 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на процедуру закупівлі, а саме передбачено вимогу щодо умови надання забезпечення тендерних пропозицій (ст. 22 «Тендерна документація» Закону). З урахуванням вищевикладеного, вважаємо, що ДП «СхідГЗК» оприлюднено оголошення у відповідності до форми електронного оголошення згідно з технічним завданням ДП «Прозорро», у зв’язку з чим, ДП «СхідГЗК» при закупівлі «Газове паливо, код ДК 021:2015 - 0912 (Природний газ)» у повному обсязі забезпечено принципи здійснення закупівель та дотримано вимоги ст. 21 Закону. 2. Щодо питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. Разом з тим, відповідь було підготовлено своєчасно. Але, у зв’язку із некоректною роботою електронної системи, пройшов технічний збій у передачі інформації (відповіді на запитання). 3. Щодо надання пояснень стосовно обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, щодо розміщення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі Відповідно до частини першої ст. 10 Закону, через авторизований електронний майданчик було оприлюднено відповідні документи в електронній системі закупівель. Відповідно до ч. 4 ст. 10 Закону, інформація, зазначена у ч.1 ст.10 Закону може додатково оприлюднюватися Замовником в інших засобах масової інформації, веб-сайті Замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування). Тобто, ст. 10 Закону не містить вимоги саме обов’язкової публікації інформації. Крім того, в пояснені було зазначено, що закупівля здійснена за власні кошти підприємства, а не за бюджетні. Також було зазначено, що при визначені очікуваної вартості враховано ціни торгової біржі «УКРАЇНСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БІРЖА» та статистичні дані споживання та вартості у попередньому році. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі сформовано за такими характеристиками: Фізико-хімічні показники природного газу відповідають вимогам, визначеним розділом III Кодексу газотранспортної системи, затвердженим постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2493 та Кодексом газорозподільних систем, затвердженим постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2494. На підставі Постанови КМУ від 11.10.2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), на законодавчому рівні не внесено зміни до діючого Закону України «Про публічні закупівлі» в частині обов’язковості розміщення на розміщення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Також зауважуємо, що Закон України має вищу юридичну силу, ніж Постанова КМУ. Отже, порушення з боку Замовника відсутні. 4. Щодо наданням учасником торгів, ТОВ «Ю.КОМОДІТІЗ», у складі тендерної пропозиції не чинних на момент подання тендерної пропозиції довіреностей на осіб, (учасника) надану Оператору ГТС. Замовник скористався правом (відповідно до ч. 15 ст.29 Закону) звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції). ДП «СхідГЗК» направило лист (сканкопія листа додається у форматі pdf) на ім’я директора комерційного ТОВ «Оператор газотранспортної системи України» з проханням надати підтвердження, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Ю.Комодітіз» та Товариство з обмеженою відповідальністю «Газенерго-Трейд» мають уповноважених осіб, які мають право доступу до інформаційної платформи Оператора ГТС України від імені користувача платформи (учасника) надану Оператору ГТС та право підпису документів, що подаються через інформаційну платформу Оператора ГТС України від імені користувача платформи (учасника) надану Оператору ГТС. Було отримано відповідь (сканкопія додається у форматі pdf) де зазначено, що між Товариством з обмеженою відповідальністю «Ю.Комодітіз» та ТОВ «Оператор ГТС України» та Товариством з обмеженою відповідальністю «Газенерго-Трейд» та ТОВ «Оператор ГТС України» укладені договори транспортування природного газу в Типовій формі, затвердженій постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2497. Згідно умов договору транспортування природного газу, ТОВ «Ю.Комодітіз» та ТОВ «Газенерго-Трейд» є замовниками послуг транспортування газу. Отже, ці підприємства мають довіреності (що є підставою для укладання договору) на осіб, що мають право підпису документів, які подаються через інформаційну платформу Оператора ГТС України від імені користувача платформи. Варто зазначити, що вимога тендерної документації про надання довіреностей на уповноважених осіб учасника не містила умов щодо чинності довіреностей, з огляду на те, що була спрямована на встановлення факту наявності в учасника таких осіб. Враховуючи те, що довіритель не обмежений строком дії довіреності та може припинити її в будь-який момент до завершення строку її дії, ДП «СхідГЗК» не встановлювало в тендерній документації вимогу про чинність довіреності на момент подачі тендерної пропозиції, оскільки дійсність довіреності на момент подачі тендерної пропозиції не гарантувало б дійсність повноважень повіреного під час виконання договору поставки. Окрім того, взаємовідносини постачальника природного газу як замовника послуг транспортування із Оператором газотранспортної системи будуються на підставі Типового договору транспортування природного газу (далі – Договір транспортування), затвердженого постановою НКРЕКП від 30.09.20215 р. № 2497. Відповідно до умов Договору транспортування, Замовник набуває права доступу до інформаційної платформи Оператора ГТС з моменту підписання Договору транспортування, а його уповноважені особи – з моменту авторизації, що оформлюється наданим Замовником повідомленням на створення облікового запису уповноважених осіб користувача платформи за формою, визначеною Кодексом ГТС. 5. Щодо невідповідності умов договору (№ 283/03/84В від 21.04.2021) умовам, визначеним у проекті договору (додаток 5 до тендерної документації). Враховуючи п 6.2 тендерної документації «Особливості перерахунку ціни при поставці імпортної продукції» (У разі, якщо Учасник-Резидент постачає імпортну продукцію, то при укладанні договору зазначається порядок зміни ціни продукції в залежності від зміни курсу валюти) та відповідно до вимог статі 41 частини 5 пункту 7 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник встановлює у договорі про закупівлю порядок зміни ціни на товар в разі зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів. Відповідно до примітки проекту договору (Покупець залишає за собою право вносити уточнення та доповнення до цього проекту Договору з урахуванням специфіки предмету закупівлі), який є додатком №5 до тендерної документації та невід’ємною її частиною було внесено уточнення до договору, оскільки на момент укладання договору з переможцем торгів не було визначено походження постачаємої продукції, а саме: природного газу, Замовник встановив порядок зміни ціни на природний газ до договору відповідно до статі 41 частини 5 пункту 7 Закону України «Про публічні закупівлі», що саме відповідає умовам п. 6.2 тендерної документації «Особливості перерахунку ціни при поставці імпортної продукції» та умовам частини 6 статі 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі) Частиною четвертою статті 41 Закону установлено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов'язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції / пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Частиною шостою статті 33 Закону установлено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Умовами Тендерної документації відкритих торгів на закупівлю газового палива ДП «СхідГЗК» було визначено Інструкцію з підготовки тендерної пропозиції (Розділ ІІІ ТД). Учасники мали подавати тендерні пропозиції шляхом заповнення електронних форм з окремими полями із зазначенням інформація про ціну та відповідність учасника вимогам, зазначеним у статті 17 Закону про закупівлі. Додатком 4 Тендерної документації наведено перелік документів, які мають бути додатково подані Учасником у складі Тендерної пропозиції, зокрема, письмовий документ в довільній формі з інформацією про те, що Учасник погоджується з усіма істотними умовами, викладеними в проекті договору (Додаток 5). Відповідно до частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Статтею 638 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) встановлено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Пунктами 2 і 3 статті 180 Господарського кодексу України (далі - ГК України) визначено, що господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Додатком 5 до Тендерної документації було передбачено проект Договору про закупівлю. Окрім того, пунктом 6.2 Розділу І Загальні положення Тендерної документації було передбачено, що у разі, якщо Учасник-Резидент постачає імпортну продукцію, то при укладанні договору зазначається порядок зміни ціни продукції в залежності від зміни курсу валюти. Отже, виходячи із зазначеного вище, Замовник вважає, що процедуру торгів було здійснено з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та без порушень, на які посилається Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області.
2021-07-23 15:22:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДП СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ |
Код ЄДРПОУ: | 14309787 |
Місцезнаходження: | 52210, Україна, Дніпропетровська область обл., Жовті Води, вул. Горького,2 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Ю.КОМОДІТІЗ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2021 12:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" |
36 432 000,00
UAH з ПДВ
|
36 432 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Ю.КОМОДІТІЗ" |
36 708 000,00
UAH з ПДВ
|
36 708 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" #42827548 |
Рішення скасоване |
36 432 000,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2021 16:11
|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" #42827548 |
Відхилено |
36 432 000,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2021 16:27
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Ю.КОМОДІТІЗ" #42601505 |
Переможець |
36 708 000,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2021 16:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2021 13:48
|
Додаткова угода 11 від 25.10.21.pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2021 13:45
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2021 16:41
|
Додаткова угода 10 від 13.10.21.pdf | зміни до договору |
18 жовтня 2021 16:39
|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2021 15:47
|
Додаткова угода 9 від 28.09.21.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2021 15:38
|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2021 15:56
|
Додаткова угода 8 від 20.09.21.pdf | зміни до договору |
22 вересня 2021 15:51
|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2021 15:47
|
Додаткова угода 8 від 20.09.21.pdf | зміни до договору |
22 вересня 2021 15:32
|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2021 14:29
|
Додаткова угода 7 від 03.09.21.pdf | зміни до договору |
06 вересня 2021 14:24
|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2021 10:40
|
Додаткова угода 6 від 09.08.21.pdf | зміни до договору |
12 серпня 2021 10:39
|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2021 15:24
|
Додаткова угода 5 від 14.07.21.pdf | зміни до договору |
14 липня 2021 15:22
|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2021 12:09
|
Додаткова угода 4 від 22.06.21.pdf | зміни до договору |
24 червня 2021 12:08
|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2021 16:28
|
Додаткова угода 3 від 20.05.21.pdf | зміни до договору |
21 травня 2021 16:26
|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2021 14:50
|
Додаткова угода 2 від 07.05.21.pdf | зміни до договору |
12 травня 2021 14:48
|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2021 16:05
|
Додаткова угода 1 від 26.04.21.pdf | зміни до договору |
28 квітня 2021 16:04
|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2021 11:09
|
Договір 283-03-84В від 21.04.21.pdf | укладений |
21 квітня 2021 11:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна біржових котирувань |
Номер договору про закупівлю: | 283/03/84В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку зі зміною біржових котирувань |
Номер договору про закупівлю: | 283/03/84В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна біржових котирувань |
Номер договору про закупівлю: | 283/03/84В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни до 10% |
Номер договору про закупівлю: | 283/03/84В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни у звязку зі зміною біржових котирувань |
Номер договору про закупівлю: | 283/03/84В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни у звязку зі зміною біржових котирувань |
Номер договору про закупівлю: | 283/03/84В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна біржових котирувань |
Номер договору про закупівлю: | 283/03/84В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни у звязку зі зміною біржових котирувань |
Номер договору про закупівлю: | 283/03/84В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна біржових котирувань |
Номер договору про закупівлю: | 283/03/84В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовження терміну дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 283/03/84В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Злиття двох ринкових зон |
Номер договору про закупівлю: | 283/03/84В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...) |
Номер договору про закупівлю: | 283/03/84В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |