Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 - 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Бензин автомобільний А-95-Євро (бланками-дозволами); паливо дизельне – Євро (бланками-дозволами))
Code CPV 021:2015 – 09130000-9 – Petroleum and distillates (Motor gasoline A-95- Euro (coupons); diesel fuel- Euro (coupons))
Code CPV 021:2015 – 09130000-9 – Petroleum and distillates (Motor gasoline A-95- Euro (coupons); diesel fuel- Euro (coupons))
Очікувана вартість
4 120 000,00 UAH
UA-2020-08-06-007920-a ● 86b42070f5e841e3b83a624968e16838
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Автобаза Управління справами Апарату Верховної Ради України |
Код ЄДРПОУ: | 05907124 |
Місцезнаходження: | 01133, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Євгена Коновальця, 24 |
Контактна особа: |
Сергій Володимирович Пятов +380445299479 pyatov_sv@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Krympovskyi Igor +3800445299479 tender_avtobaza@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Depot of Administration of Apparatus of Verkhovna Rada of Ukraine |
National ID: | 05907124 |
Contact point: |
Pyatov Sergiy +380445299479 pyatov_sv@ukr.net |
Additional contacts: |
Krympovskyi Igor +3800445299479 tender_avtobaza@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2020 17:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 серпня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 вересня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 05 жовтня 2020 11:48 |
Очікувана вартість: | 4 120 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 123600 UAH |
Publication date: | 06 серпня 2020 17:02 |
Enquiries until: | 28 серпня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 03 вересня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 вересня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 4 120 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 20 600 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Scope of the procurement
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою.
Тендерна пропозиція, зокрема документи виготовлені учасником, повинні бути складені українською мовою.
Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, подаються українською мовою.
У разі надання в складі пропозиції будь-яких документів викладених іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад документа має бути посвідчений підписом перекладача та печаткою (у випадку використання) та підписом Учасника або ж посвідчений нотаріально (на розсуд Учасника).
Тексти повинні бути автентичними; визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Тендерна пропозиція, зокрема документи виготовлені учасником, повинні бути складені українською мовою.
Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, подаються українською мовою.
У разі надання в складі пропозиції будь-яких документів викладених іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад документа має бути посвідчений підписом перекладача та печаткою (у випадку використання) та підписом Учасника або ж посвідчений нотаріально (на розсуд Учасника).
Тексти повинні бути автентичними; визначальним є текст, викладений українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
160000 літр
Нафта і дистиляти (Бензин автомобільний А-95-Євро (бланками-дозволами); паливо дизельне – Євро (бланками-дозволами))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01133, Україна, Київська область, Київ, вул. Євгена Коновальця, 24
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Petroleum and distillates (Motor gasoline A-95- Euro (coupons); diesel fuel- Euro (coupons))
CPV: 09130000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 1. Форма оплати – безготівковий розрахунок. 2. Розрахунки здійснюються на умовах відстрочення платежу протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлену продукцію здійснюється протягом 30 банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на свій реєстраційний рахунок. 3. Розрахунок за поставлені бланк-дозволи здійснюється Замовником у гривнях, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника. 4. Розрахунки здійснюється за фактично отримані бланк-дозволи на підставі належним чином оформлених видаткових накладних Постачальника. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2020 15:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2020 15:33 |
Протокол_№68.pdf | |
14 серпня 2020 15:33 |
Перелік_змін.pdf | |
14 серпня 2020 15:33 |
Тендерна_документація_Нафта і дистиляти_із_змінами_від_14.08.2020.doc | |
06 серпня 2020 17:02 |
ADVERTISEMENT.docx |
14 серпня 2020 15:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 серпня 2020 15:33 |
Протокол_№68.pdf
|
|||
14 серпня 2020 15:33 |
Перелік_змін.pdf
|
|||
14 серпня 2020 15:33 |
Тендерна_документація_Нафта і дистиляти_із_змінами_від_14.08.2020.doc
|
|||
06 серпня 2020 17:02 |
ADVERTISEMENT.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Усунення формальних вимог до учасників, які спрямовані виключно на звуження конкуренції
Дата подання: 14 серпня 2020 20:11
Дата відповіді: 18 серпня 2020 11:31
Ви вимагаєте накладення на файли з документами електронного підпису/ кваліфікованого електронного підпису суб’єктів господарювання (які безпосередьно здійснюють відпуск палива через мережу АЗС на підставі іншого права користування) на підтвердження відпуску пального в їх мережі АЗС по універсальним бланкам-дозволам Учасника). Данні суб’єкти не є учасниками закупівлі та не мають надавати вам інформацію, що стосується їх діяльності. Зрозуміло, що таку вимогу Ви становили виключно для відхилення "непотрібних "учасників і вона не містить під собою жодного законодавчого підгрунття. Крім того відповідним блоком для підпису та обміну документами з ЕЦП володіє мала кількість компаній. Для технічної можливості підпису документів ЕЦП потрібно докуповувати дорого вартісний програмний блок , який можуть придбати в нашій країні лише банківські установи. Просимо виключити зазначену вимогу щодо підпису Гарантійних листів ЕЦП суб’єктами господарювання , які є сторонніми щодо даної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.п. 7.3. п. 7 Додатку 1 Тендерна документація Замовника містить наступну умову: якщо Учасник в наданому переліку АЗС вказує не власні АЗС, то він у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійні листи, від власників вказаних АЗС (або від суб`єктів господарювання, які використовують АЗС та безпосередьно здійснюють відпуск палива через мережу АЗС на підставі іншого права користування) на підтвердження відпуску пального в їх мережі АЗС по універсальним бланкам-дозволам Учасника, що видані не раніше одного місяця до кінцевої дати подання пропозицій, котрі повинні бути оформленими у відповідності до правил документообігу та вимог чинного цивільного законодавства в частині оформлення гарантійних листів та видані на ім’я голови тендерного комітету Замовника. На гарантійний лист накладається електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити ЕЦП/КЕП.
Разом з тим, Тендерною документацією Замовника (Додаток № 5 до Тендерної документації) встановлено строк дії бланків-дозволів – 1 рік з моменту підписання Сторонами видаткових документів (видаткових накладних, актів прийому-передачі та ін.).
Згідно з положеннями ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», – тендерна документація може містити іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, у випадку, якщо Учасник, в складі власної тендерної пропозиції, надає відповідні документи, котрі підтверджують факт здійснення відпуску пального на сторонніх АЗС (не АЗС Учасника) за бланками-дозволами Учасника, то Замовник зацікавлений отримати документальне підтвердження того факту, що власники вказаних АЗС або суб`єкти господарювання, які використовують АЗС та безпосередньо здійснюють відпуск палива через мережу АЗС на підставі іншого права користування, гарантують здійснення відпуску предмету закупівлі за бланками-дозволами Учасника впродовж усього строку їх дії.
При цьому, дана умова Тендерної документації встановлена саме стосовно Учасника процедури закупівлі та має на меті підтвердження господарських правовідносин між Учасником та суб’єктом господарювання, який безпосередьно здійснює відпуск палива через мережу АЗС по універсальним бланкам-дозволам Учасника. Тендерна документація не містить жодних умов стосовно надання суб`єктом господарювання, який використовує АЗС та безпосередьно здійснює відпуск палива через мережу АЗС, іншої інформації, що стосується його господарської чи іншої діяльності.
Разом з тим, умова Тендерної документації в частині накладення електронного цифрового підпису/кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи, котра підписала гарантійний лист у форматі, що дає можливість перевірити ЕЦП/КЕП, - встановлена Замовником з метою убезпечення інтересів Замовника в частині безперебійного відпуску пального впродовж року, в першу чергу, убезпечення від можливої підробки документів (гарантійного листа), які (-ий) видаються сторонніми організаціями для подання їх Учасниками у складі власної тендерної пропозиції.
Тобто, мова йде про надання в складі тендерної пропозиції Учасника електронного примірника гарантійного листа, що, в свою чергу, в повній мірі базується на положенні частини третьої статті 12 Закону, а саме: під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Отже, Учасник отримує від власника АЗС або суб`єкта господарювання, який використовує АЗС та безпосередньо здійснює відпуск палива через мережу АЗС гарантійний лист у формі електронного документу, який (документ) в подальшому подається Учасником в складі документів Тендерної пропозиції.
Таким чином, дана умова Тендерної документації не містить дискримінаційних вимог та жодним чином не звужує коло потенційних учасників. Тієї ж думки дійшла Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в рішенні № 5199-р/пк-пз від 31.05.2018р.
Також, доводимо до Вашого відома, що для забезпечення технічної можливості підпису документів ЕЦП/КЕП відсутня потреба в придбанні певного програмного продукту суттєвої вартості, оскільки на будь-який документ можливо накласти ЕЦП/КЕП з використанням програми Medoc або з використанням безкоштовного онлайн сервісу створення кваліфікованого електронного підпису czo.gov.ua
З огляду на викладене вище, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації за підстав викладених в даному запитанні потенційного Учасника.
Разом з тим, Тендерною документацією Замовника (Додаток № 5 до Тендерної документації) встановлено строк дії бланків-дозволів – 1 рік з моменту підписання Сторонами видаткових документів (видаткових накладних, актів прийому-передачі та ін.).
Згідно з положеннями ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», – тендерна документація може містити іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, у випадку, якщо Учасник, в складі власної тендерної пропозиції, надає відповідні документи, котрі підтверджують факт здійснення відпуску пального на сторонніх АЗС (не АЗС Учасника) за бланками-дозволами Учасника, то Замовник зацікавлений отримати документальне підтвердження того факту, що власники вказаних АЗС або суб`єкти господарювання, які використовують АЗС та безпосередньо здійснюють відпуск палива через мережу АЗС на підставі іншого права користування, гарантують здійснення відпуску предмету закупівлі за бланками-дозволами Учасника впродовж усього строку їх дії.
При цьому, дана умова Тендерної документації встановлена саме стосовно Учасника процедури закупівлі та має на меті підтвердження господарських правовідносин між Учасником та суб’єктом господарювання, який безпосередьно здійснює відпуск палива через мережу АЗС по універсальним бланкам-дозволам Учасника. Тендерна документація не містить жодних умов стосовно надання суб`єктом господарювання, який використовує АЗС та безпосередьно здійснює відпуск палива через мережу АЗС, іншої інформації, що стосується його господарської чи іншої діяльності.
Разом з тим, умова Тендерної документації в частині накладення електронного цифрового підпису/кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи, котра підписала гарантійний лист у форматі, що дає можливість перевірити ЕЦП/КЕП, - встановлена Замовником з метою убезпечення інтересів Замовника в частині безперебійного відпуску пального впродовж року, в першу чергу, убезпечення від можливої підробки документів (гарантійного листа), які (-ий) видаються сторонніми організаціями для подання їх Учасниками у складі власної тендерної пропозиції.
Тобто, мова йде про надання в складі тендерної пропозиції Учасника електронного примірника гарантійного листа, що, в свою чергу, в повній мірі базується на положенні частини третьої статті 12 Закону, а саме: під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Отже, Учасник отримує від власника АЗС або суб`єкта господарювання, який використовує АЗС та безпосередньо здійснює відпуск палива через мережу АЗС гарантійний лист у формі електронного документу, який (документ) в подальшому подається Учасником в складі документів Тендерної пропозиції.
Таким чином, дана умова Тендерної документації не містить дискримінаційних вимог та жодним чином не звужує коло потенційних учасників. Тієї ж думки дійшла Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в рішенні № 5199-р/пк-пз від 31.05.2018р.
Також, доводимо до Вашого відома, що для забезпечення технічної можливості підпису документів ЕЦП/КЕП відсутня потреба в придбанні певного програмного продукту суттєвої вартості, оскільки на будь-який документ можливо накласти ЕЦП/КЕП з використанням програми Medoc або з використанням безкоштовного онлайн сервісу створення кваліфікованого електронного підпису czo.gov.ua
З огляду на викладене вище, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації за підстав викладених в даному запитанні потенційного Учасника.
технічні вимоги
Дата подання: 28 серпня 2020 09:56
Дата відповіді: 01 вересня 2020 13:53
Відповідно до п.п. 7.3 п,7 додатку 1 до Тендерної документації Замовником встановлено перелік та розташування АЗС у кількості не менше як 200 по м. Києву та території України... Просимо надати розяснення стосовно вимоги щодо кількості АЗС у м. Києві та по Україні (кількість 200 АЗС це по Києву чи вцілому по Україні?)
Відповідь: Відповідно до п.п. 7.3. п. 7 Додатку 1, – Тендерна документація Замовника містить наступну умову: «Перелік та розташування АЗС у кількості не менш як 200 по м. Києву та по території України, у т.ч. в кожному обласному центрі України (крім тимчасово окупованих територій), на яких буде забезпечено відпуск товарів, що вимагаються Замовником……..».
Тобто, в першу чергу, йде мова про загальну кількість АЗС не менш як 200. Далі йдеться про обов’язкове розташування ряду АЗС в м. Києві, по території України, у тому числі в кожному обласному центрі України (крім тимчасово окупованих територій).
Таким чином, мається на увазі загальна кількість АЗС не менш як 200, котрі повинні бути розташовані на території України, в тому числі певна не конкретизована кількість АЗС в місті Києві та в кожному обласному центрі України (крім тимчасово окупованих територій).
Тобто, в першу чергу, йде мова про загальну кількість АЗС не менш як 200. Далі йдеться про обов’язкове розташування ряду АЗС в м. Києві, по території України, у тому числі в кожному обласному центрі України (крім тимчасово окупованих територій).
Таким чином, мається на увазі загальна кількість АЗС не менш як 200, котрі повинні бути розташовані на території України, в тому числі певна не конкретизована кількість АЗС в місті Києві та в кожному обласному центрі України (крім тимчасово окупованих територій).
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 28 вересня 2020
Найменування: | Автобаза Управління справами Апарату Верховної Ради України |
Код ЄДРПОУ: | 05907124 |
Місцезнаходження: | 01133, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Євгена Коновальця, 24 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 12:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
4 104 000,00
UAH з ПДВ
|
4 080 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
4 116 000,00
UAH з ПДВ
|
4 094 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК |
4 116 000,00
UAH з ПДВ
|
4 116 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" #42264086 |
Переможець |
4 080 000,00
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2020 14:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 10:17
|
Електронний підпис | укладений |
22 жовтня 2020 11:28
|
Договір_№86.pdf | укладений |
22 жовтня 2020 11:26
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
30 жовтня 2020 11:44
|
4 080 000,00 UAH | UA718201720343120002000003994 Автобаза УС А ВР України |
UA193802810000002600614357402 ТОВ "ВОГ КАРД" |
Оплачений |