Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Повний демонтаж (заходи з усунення аварій в житловому фонді) аварійно-небезпечного об'єкту - житлового будинку за адресою: м. Миколаїв, вул. Логовенка, 6, пошкодженого внаслідок бойових дій, спричинених військовою агресією російської федерації проти України
Очікувана вартість
4 061 827,21 UAH
UA-2023-09-12-009201-a 86b3b20ead80419886ea1bee1e9c2291
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитрук Сергій Миронович

380512472508 depgkh2023@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365707
Місцезнаходження: 54005, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, буд.7
Контактна особа: Дмитрук Сергій Миронович
380512472508
depgkh2023@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
руйнування та знесення будівель 1 робота
повний демонтаж аварійно-небезпечного об'єкту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Логовенка, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2023
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Тендерна документація

12 вересня 2023 14:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-10-09-000066 ● f79d77c8ef744707b6d42b57e34c6594
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 жовтня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 жовтня 2023 09:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

09.10.2023 № 83-З

Миколаїв

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра ШУЛЬГИ від 09.10.2023.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 09.10.2023 № 83-З

Витяг з переліку закупівель для здійснення моніторингу закупівель

№ 5 UA-2023-09-12-009201-a 12.09.2023

Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-10 12:24:50

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Повний демонтаж (заходи з усунення аварій в житловому фонді) аварійно-небезпечного об'єкту - житлового будинку за адресою: м. Миколаїв, вул. Логовенка, 6, пошкодженого внаслідок бойових дій, спричинених військовою агресією російської федерації проти України (ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасниками ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-13 09:39:16

пояснення на запит

Розглянувши запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 10.10.2023, який надійшов в межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-12-009201-a, повідомляю наступне.
Очікувану вартість предмета закупівлі визначено на підставі отриманих замовником цінових пропозицій ПП «УТС-АЗОВ», ціна якої становить 4 896 000,00 з ПДВ та цінової пропозиції ТОВ «ПРОМГРАДСТРОЙ», ціна якої становить – 4 061 827,21 грн. з ПДВ.
За такого, замовником відібрана найбільш економічно вигідна цінова пропозиція – цінова пропозиція ТОВ «ПРОМГРАДСТРОЙ».
1. Згідно з пп. 1 п. 4 Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» органам місцевого самоврядування рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до п. 13 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» конкурентною процедурою закупівлі є - здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу.
Процедура закупівлі, яка є предметом моніторингу не є конкурентною процедурою закупівлі в розумінні Закону та не вимагає оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-10 12:29:54

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Повний демонтаж (заходи з усунення аварій в житловому фонді) аварійно-небезпечного об'єкту - житлового будинку за адресою: м. Миколаїв, вул. Логовенка, 6, пошкодженого внаслідок бойових дій, спричинених військовою агресією російської федерації проти України (ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступних питань.
1. Відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, договір може бути укладеним без використання електронної системи закупівель у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Згідно з рішенням виконавчого комітету Миколаївської міської ради, прийнятим 24.05.2023 № 350, житловий будинок № 6 по вул. Логовенка у місті Миколаєві потребує невідкладних робіт з демонтажу, ліквідації.
Враховуючи вищевикладене, пропоную надати документальне підтвердження існування об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення цієї закупівлі шляхом застосування процедури відкритих торгів.
Також пропоную надати копії документів про надання бюджетного призначення та бюджетних асигнувань для здійснення закупівлі з повного демонтажу (заходи з усунення аварій в житловому фонді) аварійно-небезпечного об'єкту - житлового будинку за адресою: м. Миколаїв, вул. Логовенка, 6.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх придбання саме ТОВ «ПРОМГРАДСТРОЙ» (код ЄДРПОУ 40940066), з яким укладений договір підряду від 11.09.2023 № 338 без використання електронної системи закупівель
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-13 11:09:10

пояснення на запит

Розглянувши запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 10.10.2023, який надійшов в межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-12-009201-a, повідомляю наступне.
1. Рішенням виконавчого комітету Миколаївської міської ради від 24.05.2023 року № 350 затверджений Перелік аварійно-небезпечних об’єктів пошкоджених будівель житлового фонду м. Миколаєва, які потребують невідкладних робіт щодо демонтажу, ліквідації внаслідок військової агресії російської федерації (далі – Перелік).
Пунктом 3 рішення від 24.05.2023 року №350 визначено, що замовником демонтажу об’єктів, передбачених пунктами 1, 2 цього рішення є департамент житлово-комунального господарства ММР (текст рішення наведений за посиланням https://mkrada.gov.ua/documents/40455.html).
Згідно з п. 4 Переліку, житловий будинок № 6 по вул. Логовенка потребує невідкладних робіт з демонтажу, ліквідації.
В той же час, станом на дату ухвалення вказаного рішення замовник не мав відповідного бюджетного призначення для планування робіт, які є предметом закупівлі.
Згідно з ч. 1 ст. 23 Бюджетного кодексу України будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, якщо інше не передбачено законом про Державний бюджет України.
Рішенням сесії Миколаївської міської ради від 31.07.2023 року № 22/122 (текст рішення наведений за посиланням https://mkrada.gov.ua/documents/41063.html), департаменту житлово-комунального господарства ММР виділені були кошти на вжиття заходів з попередження аварій та запобігання техногенних катастроф у житлово-комунальному господарстві та інших аварійних об’єктах комунальної власності.
Згідно з розпорядженням керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації воєнного характеру у м. Миколаєві, пов’язаної з військовими агресією російської федерації проти України від 07.09.2023 року № 22 (додається), з огляду на можливі подальші пошкодження та обвалення нависаючих елементів, наближення осінніх дощів, що може вплинути на подальше руйнування під впливом зовнішніх факторів, виникла необхідність у прискоренні процесу проведення демонтажу житлових будинків за адресами: вул. Заводська, 35/1, вул. Заводська, 35/3, вул. Заводська, 35/5 та вул. Логовенка, 6, а також зважаючи на те, що процедурі проведення демонтажу передує необхідність розробки відповідної документації з демонтажу (на виконання Постанови КМУ від 21.04.2022 № 474), що відтерміновує процедуру демонтажу у часовому просторі незважаючи на небезпечність такого відтермінування для громадян, департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради доручено вжити термінових невідкладних заходів щодо укладення договору на розробку документації з демонтажу та проведення демонтажу житлових будинків (з урахуванням вимог Постанови КМУ від 21.04.2022 № 474) за наступними адресами: м. Миколаїв, вул. Заводська, 35/1; м. Миколаїв, вул. Заводська, 35/3; м. Миколаїв, вул. Заводська, 35/5; м. Миколаїв, вул. Логовенка, 6.
Таким чином, враховуючи наведені в розпорядження керівника робіт чинники та доручення щодо вжиття термінових невідкладних заходів щодо укладення договору на розробку документації з демонтажу та проведення демонтажу житлових будинків, в замовника виникла нагальна потреба в проведенні закупівлі.
За такого, замовником здійснений приблизний розрахунок строків необхідних для проведення процедури відкритих торгів.
Так, згідно з розпорядженням Миколаївського міського голови від 26.11.2021 року № 395р «Про затвердження Положення про порядок підготовки, узгодження, планування та проведення закупівель товарів, робіт і послуг виконавчим комітетом та виконавчими органами Миколаївської міської ради (текст розпорядження наведений за посиланням https://mkrada.gov.ua/documents/38535.html), департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради, як виконавчий орган Миколаївської міської ради, зобов’язаний узгоджувати планування та проведення закупівель товарів, робіт і послуг з департаментом внутрішнього фінансового контролю, нагляду та протидії корупції Миколаївської міської ради. Відповідно до пп. 2.2.1 п. 2 Розпорядження перевірка проектів річного плану закупівель здійснюється департаментом внутрішнього фінансового контролю, нагляду та протидії корупції ММР протягом семи робочих днів.
Згідно з п. 24. Особливостей, замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Згідно з приписами ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Відповідно до вимог абзацу 3 п. 49 Особливостей договір про закупівлю не може бути укладений раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Таким чином, проведення процедури закупівлі (з моменту погодження закупівлі з департаментом внутрішнього фінансового контролю, нагляду та протидії корупції ММР до момент укладення договору про закупівлю), потребує від 30 до 40 календарних днів.
Крім того, існують ризики відміни відкритих торгів у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (пп. 1 п. 51 Особливостей), що тягне за собою повторне проведення відкритих торгів.
Проведення замовником процедури відкритих торгів унеможливлює вжиття термінових невідкладних заходів щодо укладення договору на розробку документації з демонтажу та проведення демонтажу житлових будинків (з урахуванням вимог Постанови КМУ від 21.04.2022 № 474) за наступними адресами: м. Миколаїв, вул. Заводська, 35/1; м. Миколаїв, вул. Заводська, 35/3; м. Миколаїв, вул. Заводська, 35/5; м. Миколаїв, вул. Логовенка, 6 та може призвести до подальших пошкоджень та обвалення нависаючих елементів, а також до шкоди життю та здоров’ю громадян.
З викладеного вбачається неможливість дотримання замовником строків для проведення закупівлі шляхом застосування процедури відкритих торгів.
Щодо надання копії документів про надання бюджетного призначення та бюджетних асигнувань для здійснення закупівлі - надаємо ПЛАН РОБІТ на 2023 рік із утримання та поточного ремонту об’єктів житлово-комунального господарства (відповідно до рішення Миколаївської міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 22.11.2022 року № 15/11 «Про бюджет Миколаївської міської територіальної громади на 2023 рік» від 31.07.2023 року № 22/122).
2.Оцінку потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі здійснено на підставі отриманих замовником цінових пропозицій ПП «УТС-АЗОВ», ціна якої становить 4 896 000,00 з ПДВ та цінової пропозиції ТОВ «ПРОМГРАДСТРОЙ», ціна якої становить – 4 061 827,21 грн. з ПДВ.
За такого, замовником відібрана найбільш економічно вигідна цінова пропозиція – цінова пропозиція ТОВ «ПРОМГРАДСТРОЙ».

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-16 10:15:45

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Повний демонтаж (заходи з усунення аварій в житловому фонді) аварійно-небезпечного об'єкту - житлового будинку за адресою: м. Миколаїв, вул. Логовенка, 6, пошкодженого внаслідок бойових дій, спричинених військовою агресією російської федерації проти України (ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступних питань.
З урахуванням відповіді, наданої Департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради (далі – Департамент) 13.10.2023 об 11:09:10 через електронну систему закупівель та для підтвердження існування об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання Замовником строків для проведення цієї закупівлі шляхом застосування процедури відкритих торгів, вдруге пропоную надати копії документів про надання бюджетного призначення та бюджетних асигнувань для здійснення закупівлі з повного демонтажу (заходи з усунення аварій в житловому фонді) аварійно-небезпечного об'єкту - житлового будинку за адресою: м. Миколаїв, вул. Логовенка, 6. Зокрема, документів, що вказують на фактичне отримання Департаментом бюджетних асигнувань для здійснення зазначеної закупівлі.
Документи (пояснення, інформацію) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-20 10:04:50

пояснення на запит

Розглянувши запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 10.10.2023, який надійшов в межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-12-009201-a, надаємо копії документів про надання бюджетного призначення та бюджетних асигнувань для здійснення закупівлі – довідку про зміни до кошторису на 2023 рік від 15.08.2023 № 58, розрахунок до змін до кошторису на 2023 рік містить рядок «Поточний ремонт житлового фонду», план на 2023 рік становить 18 700 000,00 грн.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 26 жовтня 2023
Кінцевий строк оскарження: 01 листопада 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОМГРАДСТРОЙ"
#40940066
Переможець 4 061 827,21
UAH з ПДВ
12 вересня 2023 14:50

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 травня 2024 10:56
Електронний підпис зміни до договору
01 травня 2024 13:09
ДУ № 2 від 01.05.2024.pdf зміни до договору
01 травня 2024 13:08
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2023 13:39
ДУ №1 від 25.12.2023.PDF зміни до договору
25 грудня 2023 13:39
Договір № 338 від 11.09.2023.PDF укладений
12 вересня 2023 14:51
Обгрунтування підстав.PDF укладений
12 вересня 2023 14:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 338
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
01 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 338
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2023 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 3 916 867,21
UAH (в тому числі ПДВ 652 811,20 UAH)