Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Угринівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04356426 |
Місцезнаходження: | 77423, Україна , Івано-Франківська обл., село Угринів, ВУЛИЦЯ ПОЛЬОВА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Боярська Ірина 380965491889 kluziv.ua@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
26 вересня 2023 11:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-01-000060 ● 5dfa88cd893047c7ac46d8df889da7df
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2023 18:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.11.2023 № 73-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 01.11.2023 № 73-з
Витяг з перелік
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-09-26-003829-a 26.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-06 16:54:21
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт покриття дороги по вулиці Солов’їна в селі Угринів Угринівської сільської ради Івано-Франківського району Івано-Франківської області» Угринівської сільської ради (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-26-003829-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі оприлюднення такої інформації).
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано саме приватне підприємство «Н - Груп (код ЄДРПОУ 43329018), з яким укладений договір підряду від 26.09.2023 № 2.
5. Чому разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель від 26.09.2023, в електронній системі закупівель не оприлюднено підстави для здійснення Вами закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей, як це передбачено пунктом 13 Особливостей (в редакції від 19.09.2023) ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-09 16:20:03
Відповідь на запит: Про надання пояснення.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт дороги по вулиці Солов`їна в селі Угринів Угринівської сільської ради Івано-Франківського району Івано-Франківської області», надаємо інформацію та надсилаємо скан-копії документів.
Відповідь на питання № 1.
Відповідно до виконання комплексної програми щодо ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування та місцевого значення Угринівської сільської ради на 2023-2026 роки, затвердженої на сесії Угринівської сільської ради восьмого скликання (дев`ята сесія) від 15 грудня 2022 року, вулиця Солов`їна внесена у перелік об`єктів, які потребують капітального ремонту на 2023 рік. Відповідно до програми замовлено проєктно-кошторисну документацію у КП “Капітальне будівництво” Івано-Франківської районної ради, за її результатами була проведена експертиза та надано експертний висновок. Керуючись постановою КМУ від 30 березня 1994 р. №198 « Про затвердження єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони» та згідно статті 15 п.2 ЗУ «Про благоустрій населених пунктів», кошторис на проведення «Капітальний ремонт покриття дороги по вулиці Солов`їна в селі Угринів Угринівської сільської ради Івано-Франківського району Івано-Франківської області» затверджено згідно рішення виконавчого комітету Угринівської сільської ради від 31 липня 2023 р. затверджено.
Відповідь на питання № 2.
Посилаючись на Постанову КМУ №710 від 11 жовтня 2016 р. «Про ефективність використання бюджетних коштів» пункт 4 - “4. Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: 1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель”, висвітлення інформації на веб-сайті носить рекомендаційний характер, тому така інформація не публікувалась.
Відповідь на питання № 3.
Згідно ЗУ « Про публічні закупівлі» статті 1 пункту 27 - “27) роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт” та Постанови № 1178 від 12.10.2022 р. статті 27 пункт 10 - “10. Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями”, виходячи з цього було прийнято відповідні рішення.
Відповідь на питання № 4.
На підставі комерційних пропозицій отриманих від трьох виконавців на закупівлю робіт по об`єкту «Капітальний ремонт дороги по вулиці Солов`їна в селі Угринів Угринівської сільської ради Івано-Франківського району Івано-Франківської області» та враховуючи усі технічні характеристики предмета закупівлі, обрано найнищу цінову пропозицію, запропоновану приватним підприємством «Н-ГРУП».
Відповідь на питання № 5.
Підстави для здійснення закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей не оприлюднено, тому що у даній закупівлі було використано пункт 11 Особливостей - “11. Для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель”.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 листопада 2023 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Н-Груп #43329018 |
Переможець |
1 478 500,00
UAH
|
26 вересня 2023 11:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Локальний кошторис.pdf | укладений |
26 вересня 2023 11:18
|
Договір .pdf | укладений |
26 вересня 2023 11:16
|
2021-06-09-0001.pdf | укладений |
26 вересня 2023 11:07
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт покриття дороги по вулиці Солов'їна в селі Угринів Угринівської сільської ради Івано-Франківського району Івано-Франківської області | 1 | роботи |
1 478 500,00
UAH
|