Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 36565276 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, майдан Просвіти, 1 |
Контактна особа: |
Жилка Олександр Володимирович +380362266863 zhylka.sasha2021@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2023 16:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 29 березня 2023 09:01 |
Очікувана вартість: | 9 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 90 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник оплачує товар за фактом поставки в безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Учасника, на підставі рахунку та видаткових накладних протягом 10 робочих днів з дати підписання видаткових накладних | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2023 16:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2023 16:05 |
Додаток 4 до ТД 2 етап.docx | |
21 березня 2023 16:05 |
Проект договору поставки Товару Сітка Єгоза 2 етап.doc | |
21 березня 2023 16:05 |
Додаток 2 до ТД 2 етап.docx | |
21 березня 2023 16:05 |
Додаток 1 до ТД 2 етап.docx | |
21 березня 2023 16:05 |
Тендерна документація Сітка Єгоза 2 етап.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-11-000013 ● a03aad4634194d6b97d2d9e029de22f3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 квітня 2023 12:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.04.2023 № 26
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 11.04.2023 № 26
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10. UA-2023-03-21-010839-a 21.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор Григорук
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-11 17:02:12
Запит Замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Виріб з дроту (Сітка колюче-ріжуча армована «Єгоза»)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-21-010839-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог пп. 3 та пп.4 пункту 4 Додатку №1 до Тендерної документації, учасник у складі пропозиції повинен надати: оригінали або завірені копії документів про якість сировини та комплектуючих (сертифікат якості та/або відповідності та/або технічний паспорт тощо); оригінали або завірені копії документів про виріб та якість виробу (сертифікат якості та/або відповідності та/або технічний паспорт та/або технічні умови тощо). У випадках, якщо товар не підлягає сертифікації, постачальник надає в письмовій формі лист, що товар не підлягає сертифікації, посилаючись на відповідні нормативні акти.
Однак, Учасником Державне підприємство «Підприємство Державної кримінально-виконавчої служби України (№21)» в складі тендерної пропозиції не надано оригінали або завірені копії документів про якість сировини та комплектуючих (сертифікат якості та/або відповідності та/або технічний паспорт тощо).
Поряд з цим, Замовником до Учасника торгів, якого визнано переможцем, Державне підприємство «Підприємство Державної кримінально-виконавчої служби України (№21)» встановлена Вимога про усунення невідповідностей в пропозиції, зокрема, щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. А саме, Учасника зобов’язано надати в складі пропозиції такі документи, як копії документів про якість сировини та комплектуючих (сертифікат якості та/або відповідності та/або технічний паспорт тощо) та оригінали або завірені копії документів про виріб та якість виробу (сертифікат якості та/або відповідності та/або технічний паспорт та/або технічні умови тощо.
Однак, Замовником вказане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, поданих учасником Державне підприємство «Підприємство Державної кримінально-виконавчої служби України (№21)» у тендерній пропозиції, розміщене з підстав не передбачених пунктом 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Крім того, встановлено що в дозавантажених Учасником копіях сертифікатів якості на дріт сталевий оцинкований наявна не відповідність технічним вимогам до предмета закупівлі Замовника, які зазначені у Додатку 2 до Тендерної документації, по наступних позиціях: «Вимоги до дроту: EN 50189; Зусилля тимчасового опору розриву не менш – 1600Н/мм2; Цинк на дроті – не менше 80 г/м2; Діаметр дроту серцевини 2,5 ±0,2 мм». У сертифікаті якості на дріт сталевий оцинкований, який надано Учасником, мінімальна маса цинкового покриття: для Дроту В-1-ОС-2,50 ГОСТ 9850-72 (марка сталі 70) – 30г/м; для Дроту В-1-ОС-2,50 ГОСТ 9850-72 (марка сталі С72D) – 30г/м; для Дроту В-1-ОС-2,80 ГОСТ 9850-72(марка сталі С72D2) – 50г/м.
З огляду на зазначене, відповідно до пп.2 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей.
Зважаючи на вищенаведене, надайте пояснення щодо правомірності визначення переможцем торгів Учасника Державне підприємство «Підприємство Державної кримінально-виконавчої служби України (№21)»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-14 13:52:38
Інформація на запит
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі товару «Виріб з дроту (Сітка колюче-ріжуча армована «Єгоза»)» (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-21-010839-a) пояснюємо слідуюче.
Щодо твердження, що Учасником Державне підприємство «Підприємство Державної кримінально-виконавчої служби України (№21)» в складі тендерної пропозиції не надано оригінали або завірені копії документів про якість сировини та комплектуючих (сертифікат якості та/або відповідності та/або технічний паспорт тощо) повідомляємо. Учасником Державне підприємство «Підприємство Державної кримінально-виконавчої служби України (№21)» в складі тендерної пропозиції надано документи про якість сировини та комплектуючих, які містили невідповідність наданої інформації, а тому Замовником встановлена Вимога про усунення невідповідностей в пропозиції, зокрема, щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Вами в межах проведення моніторингу по даній закупівлі зазначено, що в дозавантажених Учасником копіях сертифікатів якості на дріт сталевий оцинкований наявна не відповідність технічним вимогам до предмета закупівлі Замовника, які зазначені у Додатку 2 до Тендерної документації, по наступних позиціях: «Вимоги до дроту: EN 50189; Зусилля тимчасового опору розриву не менш – 1600Н/мм2; Цинк на дроті – не менше 80 г/м2; Діаметр дроту серцевини 2,5 ±0,2 мм». У сертифікаті якості на дріт сталевий оцинкований, який надано Учасником, мінімальна маса цинкового покриття: для Дроту В-1-ОС-2,50 ГОСТ 9850-72 (марка сталі 70) – 30г/м; для Дроту В-1-ОС-2,50 ГОСТ 9850-72 (марка сталі С72D) – 30г/м; для Дроту В-1-ОС-2,80 ГОСТ 9850-72(марка сталі С72D2) – 50г/м. Однак, існує два основні методи оцинкування металевих виробів: гаряче цинкування та холодне цинкування, для захисту від корозії металевих виробів. Кількість цинку на металевому виробі або металевій конструкції після оцинкування методом гарячого цинкування вимірюється в г/м2 (питома щільність цинку на поверхні виробу). При гарячому цинкуванні металовироби занурюють у розплав цинку. І це дає можливість збільшити товщину цинкового покриття шляхом подвійного або потрійного занурення. Учасником надано сертифікат якості де зазначено на кожну позицію кількість занурювань 2, а тому в табличці зазначена мінімальна маса цинкового покриття за одне занурювання. Також зазначаємо що в даному сертифікаті зазначено, що продукція відповідає вимогам ГОСТ 9850-72 де визначено, що (див. скріншот)
Учасник повинен здійснити поставку товару із матеріалів, що передбачені в технічному завданні, матеріали повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ, ГОСТ та чинному законодавству.
Саме, дотриманням означених принципів і керувався Замовник при об’єктивному та неупередженому допуску учасників процедури закупівлі адже відмова в участі Учаснику при наявності достатніх доказів спроможності поставки даного об’єму товару й буде кваліфікуватись порушенням принципів проведення публічних закупівель.
Водночас, звертаємо увагу, що розгляд пропозиції Учасника та визначення його переможцем під час проведення процедури закупівлі UA-2023-03-21-010839-a не призвело до неефективного, незаконного чи нецільового використання бюджетних коштів та не спричинило негативного впливу для бюджету (зайвого витрачання бюджетних коштів).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Ознайомившись з висновком про наявність або відсутність порушень законодавства за результатами моніторингу, повідомляємо, що висновок буде оскаржено до суду. Додатково докази звернення до суду будуть надані у строк визначений Законом України "Про публічні закупівлі".
2023-05-08 13:20:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником встановлено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з підстав не передбачених пунктом 40 Особливостей.)
Оскарження в суді
Опис: | Докази звернення до суду |
Дата публікації: | 09 травня 2023 |
Документи:
09 травня 2023 12:46
|
Електронний підпис |
09 травня 2023 12:36
|
інформація позов |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Державне підприємство "Підприємство Державної кримінально-виконавчої служби України (№21)" |
8 250 000,00
UAH з ПДВ
|
8 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВГ "Кайман" |
9 000 000,00
UAH з ПДВ
|
9 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Державне підприємство "Підприємство Державної кримінально-виконавчої служби України (№21)" #08679698 |
Переможець |
8 250 000,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2023 14:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 березня 2023 11:07
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 31 березня 2023 14:35
Учасник | Пропозиція | Документи |
Державне підприємство "Підприємство Державної кримінально-виконавчої служби України (№21)" #08679698 |
8 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 липня 2023 12:21
|
протокол | укладений |
03 липня 2023 11:38
|
Електронний підпис | укладений |
26 травня 2023 09:29
|
прок.pdf | зміни до договору |
26 травня 2023 09:28
|
ДУ 1 до договору Єгоза.pdf | зміни до договору |
26 травня 2023 09:28
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2023 09:39
|
договір | укладений |
10 квітня 2023 09:33
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Сітка колюче-ріжуча армована «Єгоза» | 50000 | погонний метр |
165,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи лист Постачальника № 21/4-54 вiд 22.05.2023 щодо збiльшення кiлькостi повiтряних тривог, систематичнi обстрiли Днiпропетровськоi областi за допомогою БПлА та балiстичних ракет |
Номер договору про закупівлю: | Г-19/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Сітка колюче-ріжуча армована «Єгоза» | 50000 | погонний метр |
165,00
UAH з ПДВ
|