Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Козаровицька сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04359554 |
Місцезнаходження: | 07332, Україна , Київська обл., село Козаровичі, вулиця Бірківська,1 |
Контактна особа: |
Римаренко Лілія Павлівна +380459636234 vilrada11@bigmir.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2020 10:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 березня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 23 березня 2020 15:48 |
Очікувана вартість: | 26 145 876,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2020 10:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2020 10:31 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx | |
06 березня 2020 10:31 |
додаток 5.docx | |
06 березня 2020 10:31 |
Додаток 4.docx | |
06 березня 2020 10:31 |
Додаток 3.xls | |
06 березня 2020 10:31 |
додаток 2.docx | |
06 березня 2020 10:31 |
Додаток 1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-30-000010 ● ca90da7cec3e46309b315d091b451334
- Статус: вирішено ● Дата: 26 жовтня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2020 09:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.06.2020 № 109
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
Від 30.06.2020 № 109
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2020-03-06-000443-c 06.03.2020
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-20 11:11:56
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва дитячого садка на 75 місць в с. Козаровичі Вишгородського району Київської області. (Коригування), очікуваною вартістю 26 145 876,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-06-000443-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII у редакції від 02.04.2020 (далі – Закон № 922-VIII у редакції від 08.02.2020), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питання.
За яких документально підтверджених об’єктивних причин було продовжено договір від 08.04.2020 № 1 до 31.12.2021року. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-20 11:13:27
Запит про надання пояснень
При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-20 11:17:11
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва дитячого садка на 75 місць в с. Козаровичі Вишгородського району Київської області. (Коригування), очікуваною вартістю 26 145 876,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-06-000443-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII у редакції від 02.04.2020 (далі – Закон № 922-VIII у редакції від 08.02.2020), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питання.
За яких документально підтверджених об’єктивних причин було продовжено договір від 08.04.2020 № 1 до 31.12.2021 року. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • не усунуто
-
2020-10-26 16:03:35
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АМК" #38256839 |
Переможець |
19 800 000,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2020 12:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 12:27
|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2020 08:26
|
дод.уг 3.pdf | зміни до договору |
04 вересня 2020 08:25
|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2020 08:20
|
дод.уг.2.pdf | зміни до договору |
04 вересня 2020 08:13
|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2020 11:31
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
16 квітня 2020 11:25
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2020 12:43
|
договір | укладений |
08 квітня 2020 12:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до пункту 3.2 договору та додатків 2,3 договору |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшити обсяг закупівлі, зокрема з урахуванням фактичних обсягів видатків Замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |