Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування, ремонту персональних комп’ютерів (ПК), ноутбуків, принтерів (БФП), джерел безперебійного живлення (ДБЖ), сканерів (Код 50320000-4 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Очікувана вартість
375 500,00 UAH
UA-2020-08-12-009232-a ● 8611ee222adb4c8da560476200cc07cf
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національне агентство з питань запобігання корупціїї |
Код ЄДРПОУ: | 40381452 |
Вебсайт: | https://nazk.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01103, Україна , Київська обл., місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28 |
Контактна особа: |
Галина Яковлева +380442000642 h.yakovleva@nazk.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2020 19:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 серпня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 серпня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 31 серпня 2020 14:59 |
Очікувана вартість: | 375 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 877,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50320000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою. Більш детально у тендерній документації. Строк надання Послуг становить: протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту отримання заявки Замовника (на адресу електронної пошти Виконавця або адресу місцезнаходження Виконавця, вказану в розділі ХІІІ Договору).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування, ремонту персональних комп’ютерів (ПК), ноутбуків, принтерів (БФП), джерел безперебійного живлення (ДБЖ), сканерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01103, Україна, Київська область, Київ, бульвар Дружби народів, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2020
ДК 021:2015: 50320000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Умови оплати за договором (порядок здійснення розрахунків): розрахунки за фактично надані Послуги здійснюються Замовником у розмірі, вказаному в Специфікації витрат наданих Послуг (Додаток № 2 до Договору) на підставі підписаного Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг. Оплата Послуг здійснюється шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, вказаний у розділі ХІІІ Договору, впродовж 10 (десяти) банківських днів після підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг. Для здійснення оплати Акт приймання-передачі наданих Послуг повинен бути належним чином оформлений (наявність печатки (за наявності), підписів тощо). До Актів приймання-передачі наданих Послуг Виконавець, додає калькуляції вартості фактично наданих Послуг із зазначенням переліку матеріалів та деталей, які використовувались при наданні кожної Послуги. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 серпня 2020 19:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 серпня 2020 19:47 |
Проєкт договору.docx | |
12 серпня 2020 19:47 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-12-009232-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", Код ЄДРПОУ:24095427
Дата подання: 11 вересня 2020 12:02
Неправомірне відхилення
Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» звертається до Національного агентства з питань запобігання корупції у зв’язку з прийняттям рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції, що викладене у вигляді «Протоколу розгляду тендерних пропозицій засідання тендерного комітету Національного агентства з питань запобігання корупції Код ЄДРПОУ 40381452, 01103 місто Київ бульвар Дружби народів буд. 28 (категорія замовника: орган державної влади) № 119 від 10.09.2020 року». Вважаємо аргументацію відхилення недостовірною, та вимагаємо надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції умовам Тендерної документації.
При наданні відповіді просимо врахувати наступне:
Відповідно до вимог Тендерної документації Учасники у складі тендерних пропозицій мали надати: «…інформацію та/або документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником відповідно до додатка 3 до тендерної документації.»
У Додатках №3, №4 та №5 до Тендерної документації зазначено «Орієнтовний перелік матеріалів та деталей, що будуть використані при наданні послуг», при цьому перелік матеріалів та деталей у кожному Додатку має суттєві розбіжності, що не дає можливості зрозуміти, які товари будуть необхідними для надання послуг Замовнику.
До того ж у Додатку №3 до Тендерної документації зазначено: «У зв’язку з тим, що при виконанні Договору конкретний перелік Послуг та деталей, що потребують заміни, має визначатись за результатами діагностики обладнання, яке входить до Переліку, кількість фактично наданих послуг може відрізнятись (тобто буде залежати від вартості фактично наданих Послуг, але не більше ціни Договору).»
Тому Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» на виконання вимог Тендерної документації надає документ «Інформація щодо відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі» №1104-3/01-03 від 27.08.2020 року з ОРІЄНТОВНИМ переліком матеріалів та деталей, що будуть використовуватися при наданні послуг, оскільки остаточний перелік матеріалів та деталей можливо визначити лише після діагностики обладнання, що знаходиться у власності Замовника.
Враховуючи вище викладене, та беручи до уваги, явну помилку Замовника при оформленні Тендерної документації, а саме Додатків №3, №4 та №5, відсутність у документі «Інформація щодо відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі» №1104-3/01-03 від 27.08.2020 року позиції «Процесор ноутбука HP 250G5» не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.».
Тому, вимагаємо скасувати рішення, що оформлене у вигляді «Протоколу розгляду тендерних пропозицій засідання тендерного комітету Національного агентства з питань запобігання корупції Код ЄДРПОУ 40381452, 01103 місто Київ бульвар Дружби народів буд. 28 (категорія замовника: орган державної влади) № 119 від 10.09.2020 року», та повернути тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.» на кваліфікацію.
Розгорнути
Згорнути
При наданні відповіді просимо врахувати наступне:
Відповідно до вимог Тендерної документації Учасники у складі тендерних пропозицій мали надати: «…інформацію та/або документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником відповідно до додатка 3 до тендерної документації.»
У Додатках №3, №4 та №5 до Тендерної документації зазначено «Орієнтовний перелік матеріалів та деталей, що будуть використані при наданні послуг», при цьому перелік матеріалів та деталей у кожному Додатку має суттєві розбіжності, що не дає можливості зрозуміти, які товари будуть необхідними для надання послуг Замовнику.
До того ж у Додатку №3 до Тендерної документації зазначено: «У зв’язку з тим, що при виконанні Договору конкретний перелік Послуг та деталей, що потребують заміни, має визначатись за результатами діагностики обладнання, яке входить до Переліку, кількість фактично наданих послуг може відрізнятись (тобто буде залежати від вартості фактично наданих Послуг, але не більше ціни Договору).»
Тому Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» на виконання вимог Тендерної документації надає документ «Інформація щодо відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі» №1104-3/01-03 від 27.08.2020 року з ОРІЄНТОВНИМ переліком матеріалів та деталей, що будуть використовуватися при наданні послуг, оскільки остаточний перелік матеріалів та деталей можливо визначити лише після діагностики обладнання, що знаходиться у власності Замовника.
Враховуючи вище викладене, та беручи до уваги, явну помилку Замовника при оформленні Тендерної документації, а саме Додатків №3, №4 та №5, відсутність у документі «Інформація щодо відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі» №1104-3/01-03 від 27.08.2020 року позиції «Процесор ноутбука HP 250G5» не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.».
Тому, вимагаємо скасувати рішення, що оформлене у вигляді «Протоколу розгляду тендерних пропозицій засідання тендерного комітету Національного агентства з питань запобігання корупції Код ЄДРПОУ 40381452, 01103 місто Київ бульвар Дружби народів буд. 28 (категорія замовника: орган державної влади) № 119 від 10.09.2020 року», та повернути тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.» на кваліфікацію.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 вересня 2020 17:39
Добрий день!
Відповідно до частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Слід зауважити, що ст 31 Закону України «Про публічні закупівлі» не містить положень щодо можливості учасника, тендерна пропозиція якого відхилена, звертатися до замовника з вимогою щодо скасування рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції учасника.
Під час розгляду замовником 10.09.2020 тендерної пропозиції ТОВ «В.М.» встановлено.
Абзацом 4 пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено вимогу щодо завантаження необхідних документів та/або інформації, в тому числі: «інформації та/або документів про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (у тому числі відповідної технічної специфікації) згідно із додатком 3 до тендерної документації».
На підтвердження відповідності зазначеній вимозі учасником ТОВ «В.М.» завантажено в електронній системі, зокрема, «Інформацію щодо відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі» від 27.08.2020 № 1104-03/01-03 (далі – Інформація).
Під час розгляду Інформації було виявлено.
Учасником ТОВ «В.М.» в орієнтовному переліку матеріалів та деталей необхідних для ремонту, що будуть використовуватися при наданні послуг, зазначено материнські плати та процесори з типом роз’єму 1151-2. Запропоновані матеріали не сумісні з обладнанням, що потребує ремонту та обслуговування, яке наведено в таблиці 1 додатку 3 до тендерної документації. У таблиці 2 «Орієнтовний перелік матеріалів та деталей необхідних для ремонту» відсутня інформація про процесор ноутбука НР 250G5, який вимагається додатком 3 до тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «В.М.» не відповідає умовам технічної специфікації, які встановлено у додатку 3 до тендерної документації.
Відповідно до абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Слід зауважити, що ст 31 Закону України «Про публічні закупівлі» не містить положень щодо можливості учасника, тендерна пропозиція якого відхилена, звертатися до замовника з вимогою щодо скасування рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції учасника.
Під час розгляду замовником 10.09.2020 тендерної пропозиції ТОВ «В.М.» встановлено.
Абзацом 4 пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено вимогу щодо завантаження необхідних документів та/або інформації, в тому числі: «інформації та/або документів про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (у тому числі відповідної технічної специфікації) згідно із додатком 3 до тендерної документації».
На підтвердження відповідності зазначеній вимозі учасником ТОВ «В.М.» завантажено в електронній системі, зокрема, «Інформацію щодо відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі» від 27.08.2020 № 1104-03/01-03 (далі – Інформація).
Під час розгляду Інформації було виявлено.
Учасником ТОВ «В.М.» в орієнтовному переліку матеріалів та деталей необхідних для ремонту, що будуть використовуватися при наданні послуг, зазначено материнські плати та процесори з типом роз’єму 1151-2. Запропоновані матеріали не сумісні з обладнанням, що потребує ремонту та обслуговування, яке наведено в таблиці 1 додатку 3 до тендерної документації. У таблиці 2 «Орієнтовний перелік матеріалів та деталей необхідних для ремонту» відсутня інформація про процесор ноутбука НР 250G5, який вимагається додатком 3 до тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «В.М.» не відповідає умовам технічної специфікації, які встановлено у додатку 3 до тендерної документації.
Відповідно до абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Гарант прінт сервіс #30928420 |
Відхилено |
209 880,00
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2020 18:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 вересня 2020 18:07
Обґрунтування аномально низької ціни
до 02 вересня 2020 00:00
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." #24095427 |
Відхилено |
304 056,18
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2020 17:52
|
Інформація про відміну
Дата відміни
10 вересня 2020 17:52
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі