Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Овруцька міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04053370 |
Місцезнаходження: | 11101, Україна , Житомирська обл., Овруч, Т.Шевченка, 43 |
Контактна особа: |
Макаревич Сергій Васильович 380414842093 gstender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2021 15:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2021 11:49 |
Очікувана вартість: | 5 296 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 480,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
[за ДК 021: 2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи]
[за ДК 021: 2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи]
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Порядок розрахунків - Розрахунки за виконані роботи здійснюються відповідно до річних кошторисних призначень – проміжними платежами, на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в. - Акт за формою № КБ-2в та Довідка за формою № КБ – 3 оформлюються належним чином Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше 25 числа звітного місяця, який повинен розглянути та підписати Акт та Довідку протягом 5 (п’яти) календарних днів, але у будь-якому випадку не пізніше останнього числа звітного місяця при виконанні вимог ст.48 Бюджетного кодексу України або надати письмову мотивовану відмову від прийняття робіт. - Замовник сплачує вартість прийнятих від Підрядника робіт на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в, не пізніше 30 (тридцяти) календарних днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін при наявності коштів на реєстраційному рахунку. -У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за виконані роботи здійснюються відповідно до вимог ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України. - Зобов’язання за Договором виникають в межах затверджених бюджетних асигнувань на відповідний бюджетний період. Оплата виконаних робіт здійснюється в межах фактичного фінансування. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2021 16:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2021 15:50 |
ДОДАТОК 3_проект договору_до ТД_РеконстрКиївська,127а.docx | |
20 січня 2021 15:50 |
ДОДАТОК 5_Лист -Згода на обробку персональних даних_До ТД_Реконструкція вул. Київська,127а.docx | |
20 січня 2021 15:50 |
ДОДАТОК 4_Цінова пропозиція_до ТД_Реконструкція амбулаторії.docx | |
20 січня 2021 15:50 |
Додаток №1 Реконструкція приміщення амбулаторії по вул. Київська,127а.docx | |
20 січня 2021 15:49 |
Додаток 2 Технічне_завдання_Київська_127_а.docx | |
20 січня 2021 15:49 |
ТД_Реконструкція приміщення амбулаторії по вул. Київська,127а.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
При цьому розглянувши пропозицію учасника закупівлі ТОВ «БУДРЕСУРС-ЕКОНОМІЯ», встановлено, що тендерна пропозиція даного учасника має бути відхилена, адже не відповідає документації закупівлі, та має наступні порушення:
1. Учасником не надано гарантійний лист із зазначенням кінцевої дати дійсності його тендерної пропозиції, чим порушено р.4 тендерної документації.
2. Розрахунок заробітної плати учасником розрахований як для інвесторської документації чим порушено п.9 Додатку 2 згідно якого «пропозиції учасника мають входити розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»».
3. Розрахунки загальновиробничих витрат прийнято за усередненими показниками, чим порушено п.9 Додатку 2 згідно якого «пропозиції учасника мають входити розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»», крім того дане порушення описано в рішенні Антимонопольного комітету № 1795 від 08.10.2105.
4. В порушення п.2 Додатку 1 Учасником не надано «Оригінали або копії посвідчень робітників або інший документ (зазначених у довідці 2.1.) на виконання робіт з підвищеної небезпеки, які будуть безпосередньо виконувати роботи відповідно до Переліку робіт з підвищеною небезпекою затвердженого Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 (зі змінами), з відміткою про періодичну перевірку знань відповідно до ст. 18 Закону України «Про охорону праці». Натомість надано посвідчення на інженерно-технічних працівників, а на працівників робітничих професій надано посвідчення з навчально-виробничого центру (про перевірку знань та вмінь з професій), які не вимагалися документацією закупівлі.
5. Учасником у своїй пропозиції враховано кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, при цьому в порушення п.9 Додатку 2 (згідно якого «пропозиції учасника мають входити розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»»), учасником не надано обгрунтовувальний розрахунок даної статті витрат виходячи з строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції, та на підставі прогнозних рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.
6. Учасником у своїй пропозиції враховано кошти на відрядження працівників. При цьому, в порушення п.9 Додатку 2 (згідно якого «пропозиції учасника мають входити розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»»), учасником не надано обгрунтовувальний розрахунок даної статті витрат.
7. В супереч того, що в проєкті договору зазначено, що договірна ціна – динамічна, в договрній ціні учасником заначено що договірна ціна тверда, чим порушено ч.4 Тендерної документації згідно якої умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону.
Слід зазначити, що відповідно до ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вищезазначене, ТОВ «ЗАБУДОВНИК» вимагає відхилити пропозицію учасника закупівлі – ТОВ «БУДРЕСУРС-ЕКОНОМІЯ», як таку, що не відповідає умовам документації.
ТОВ «ЗАБУДОВНИК»
щодо зауважень невідповідностей пропозиції Учасника ТОВ «Будресурс-Економія
переможця відкритіх торгів за об’єктом: «Реконструкція II-III поверхів приміщення амбулаторії загальної практики сімейної медицини під житло за адресою: Житомирська область, м. Овруч, вул.. Київська, будинок 127-а, номер
оголошення UA-2021-01-20-003685-c.
Зауваження 1.
Відповідно до пп.10 Опис та приклади формальних несуттєвих помилок п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації: До формальних (несуттєвих) помилок відносяться: - відсутність інформації в одних документах, однак наявність цієї інформації в інших документах у складі тендерної пропозиції.
ТОВ «Будресурс-економія» в своїй ціновій пропозиції, файл «Цінова пропозиція.pdf», надало згоду про термін дії своєї пропозиції в п.10, а саме: 10. Ми погоджуємося дотримуватись умов цієї пропозиції протягом 120 календарних днів з дати розкриття тендерної пропозиції, встановленого Вами.
Тобто умови тендерної документації не були порушені.
Зауваження 2.
ТОВ «Будресурс-економія» в складі своєї тендерної пропозиції, файл «Кошторисна частина.pdf», надало всі необхідні документи, які були Замовником чітко визначені відповідно до п.9 Додатку 2 ТД, а саме: договірна ціна; пояснювальна записка до договірної ціни; локальні кошториси; підсумкова відомість ресурсів, відповідно до ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Наголошуємо, що відповідно до п.10 Додатку 2 ТД Замовником було чітко визначено: Рівень заробітної плати при визначенні вартості будівництва не повинен перевищувати 9 954,78 грн. для розряду 3,8.
В свою чергу Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав свій розрахунок заробітної плати, файл «Довідка про звв_адм_з-пл.pdf», відповідно до наказів Мінрегіону №196 від 27.07.2018 р. та №281 від 20.10.2016 р., в яких чітко зазначено, що розмір кошторисної заробітної плати при складанні кошторисної документації повинен бути не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики (див. сайт Державної служби статистики http://www.ukrstat.gov.ua/ - за 2019 рік - 9356 грн.) збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний pік (у середньому до попереднього року), що згідно з постановою КМУ № 883 від 23.10.2019 на 2020 рік складає 106,4% (1-й сценарій оптимістичний): 9356 грн. х 106,4% = 9954,78 грн.
Відповідно ТОВ «Будресурс-економія» не порушило умов Тендерної документації та ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», рівень заробітної плати відповідає вимогам Замовника (не вище 9 954,78 грн.) і вимогам Мінрегіону (не нижче 9 954,78 грн.).
Зауваження 3.
ТОВ «Будресурс-економія» в складі своєї Тендерної пропозиції надало лист довідку, файл «Довідка про звв_адм_з-пл.pdf», в якій вказані розрахунки показників загальновиробничих витрат, обчислених на підставі аналізу цих витрат по організації за попередній звітний період (розділ 4.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013) та розрахунковий показник адміністративних витрат, обчислений на підставі аналізу цих витрат по підрядній організації за попередній звітний період (розділ 5.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013). Водночас, в зазначеній довідці, чітко вказано, що застосування цих показників перевищує усереднені показники витрат, що приведе до збільшення вартості будівництва.
В свою чергу, це не порушує ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва», в якій вказано, що показники загальновиробничих і адміністративних витрат погоджуються з Замовником у договірній ціні.
Цим листом Учасник надав Замовнику на погодження зазначені показники.
Зауваження 4.
ТОВ «Будресурс-економія» в складі своєї Тендерної пропозиції відповідно до п.2 Додатку 1 ТД надав всі необхідні документи, файл «Довідки про працівників.pdf», що підтверджують необхідні знання та досвід виконання робіт, а саме копії посвідчень робітників на виконання робіт з підвищеної небезпеки, які будуть безпосередньо виконувати роботи відповідно до Переліку робіт з підвищеною небезпекою затвердженого Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 (зі змінами), з відміткою про періодичну перевірку знань відповідно до ст. 18 Закону України «Про охорону праці» та чинні на момент подання тендерних пропозицій.
В свою чергу, в довідці про працівників є ПРИМІТКА: При необхідності для виконання будівельно-монтажних робіт ТОВ «Будресурс-економія» залучає додаткових фахівців по договорам цивільно-правового характеру та/або трудовими договорами після підписання договору.
Тобто, у разі необхідності залучення додаткових робітників для виконання робіт з підвищеної небезпеки, їх буде залучено та буде надано Замовнику необхідні посвідчення на виконання робіт з підвищеної небезпеки.
Водночас ТОВ «Будресурс-економія» в складі своєї Тендерної пропозиції надало чинний Дозвіл Держпраці на виконання робіт з підвищеної небезпеки № 3198.16.32 від 22 листопада 2016 року, файл «Документи ТОВ. pdf», який підтверджує здатність ТОВ «Будресурс-економія» виконувати роботи підвищеної небезпеки.
Зауваження 5.
Відповідно до п.9 Додатку 2 ТД Замовник чітко вказав вичерпний перелік необхідних документів: До ціни пропозиції учасника мають входити розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» з відповідними підтверджуючими документами, а саме:
• договірна ціна;
• пояснювальна записка до договірної ціни;
• локальні кошториси;
• підсумкова відомість ресурсів.
Розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) додатково подається у вигляді інформаційної моделі складеної у програмному комплексі АВК-5 або у іншому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін.
ТОВ «Будресурс-економія» в складі своєї Тендерної пропозиції надало кошторисний розрахунок у вигляді кошторису, файл «Кошторисна частина.pdf», та інформаційної моделі, файл «Інформаційна модель договірної ціни.rar», до якого включив всі необхідні розрахунки, що повністю відповідає вимогам ТД та ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Надана модель дає змогу перевірити всі розрахунки.
Зауваження 6.
Відповідно до п.9 Додатку 2 ТД Замовник чітко вказав вичерпний перелік необхідних документів: До ціни пропозиції учасника мають входити розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» з відповідними підтверджуючими документами, а саме:
• договірна ціна;
• пояснювальна записка до договірної ціни;
• локальні кошториси;
• підсумкова відомість ресурсів.
Розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) додатково подається у вигляді інформаційної моделі складеної у програмному комплексі АВК-5 або у іншому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін.
ТОВ «Будресурс-економія» в складі своєї Тендерної пропозиції надало кошторисний розрахунок у вигляді кошторису, файл «Кошторисна частина.pdf», та інформаційної моделі, файл «Інформаційна модель договірної ціни.rar», до якого включив всі необхідні розрахунки, що повністю відповідає вимогам ТД та ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Надана модель дає змогу перевірити всі розрахунки.
Зауваження 7.
Відповідно до пп.10 Опис та приклади формальних несуттєвих помилок п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації: До формальних (несуттєвих) помилок відносяться: - орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції.
Так як ТОВ «Будресурс-економія» в складі своєї Тендерної пропозиції надало лист-згоду з умовами договору та завірений проект договору, файл «Лист-згода з проектом договору. pdf», в якому чітко зазначено п.3.2. розділу 3 Договірна ціна за цим Договором визначається Сторонами як динамічна.
Також в складі Тендерної пропозиції ТОВ «Будресурс Економія» надало довідку, файл «Лист – згода на виправлення помилок», в складі файлу «Довідки до ЦП. рdf» .
В документі «Договірна ціна» (файл «Кошторисна частина.pdf»)., визначення «тверда» не впливає на суть, зміст і вартість пропозиції та відповідно до пп.10 Опис та приклади формальних несуттєвих помилок Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасник має формальну (несуттєву) помилку, яку можна вважати опискою.
Виходячи з вищенаведеного Пропозиція Учасника, ТОВ «Будресурс-економія», не має підстав для відхилення.
Голова Тендерного комітету С.В.Макаревич
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-05-000011 ● ef9a87bf16014e058955a616dc6264a8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 березня 2021 13:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
05.03.2021
№ 187
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 05.03.2021 № 187.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2021-01-20-003685-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Направлено лист ТОВ «Будресурс-економія» про розірвання договору про закупівлю від 05.03.2021 р. №60 між Овруцькою міською радою та ТОВ «Будресурс-економія». Рішенням тендерного комітету №13 від 05.04.2021 р. вирішено відмінити тендер (відкриті торги) по об’єкту «Реконструкція II-III поверхів приміщення амбулаторії загальної практики сімейної медицини під житло за адресою: Житомирська область, м. Овруч, вул. Київська, будинок 127-а. [за ДК 021: 2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи]» по причині неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель (п.2 ч.1. ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі»).
2021-04-05 18:33:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору
2021-04-14 09:57:41
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2021 12:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФПК-Портал-Буд" |
4 414 492,57
UAH з ПДВ
|
3 999 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕКСТЕРІОР ГРУП" |
4 737 999,00
UAH з ПДВ
|
4 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Будресурс-Економія |
4 602 320,12
UAH з ПДВ
|
4 399 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АртХаус |
4 900 025,11
UAH з ПДВ
|
4 574 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" |
4 977 553,22
UAH з ПДВ
|
4 977 553,22
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Елітбуд-1 |
4 980 016,00
UAH з ПДВ
|
4 980 016,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД" |
5 244 172,00
UAH з ПДВ
|
5 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ" |
5 225 756,77
UAH з ПДВ
|
5 195 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗАБУДОВНИК" |
5 210 372,40
UAH з ПДВ
|
5 210 372,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФПК-Портал-Буд" #32771651 |
Відхилено |
3 999 990,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2021 09:27
|
ТОВ "ЕКСТЕРІОР ГРУП" #39899130 |
Відхилено |
4 000 000,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2021 09:36
|
ТОВ Будресурс-Економія #31457940 |
Переможець |
4 399 999,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2021 09:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2021 18:23
|
Додаток до протоколу №13.docx | укладений |
05 квітня 2021 18:22
|
Протокол_№13_від_05.04.2021+лист_про_розірвання_договору.PDF | укладений |
05 квітня 2021 18:22
|
Лист_про_розірвання_договору_від_05.04.2021_№02-09.1057.PDF | укладений |
05 квітня 2021 18:20
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2021 11:03
|
Договір_№60_від_05.03.2021.PDF | укладений |
05 березня 2021 11:02
|
Додаток_№3-4_до_дог._№60_від_05.03.2021.PDF | укладений |
05 березня 2021 11:02
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 05 березня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
4 399 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 733 333,17 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель (п.2 ч.1. ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі»). |