Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт/заміна вікон (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) у житловому будинку за адресою вул. Ярослава Івашкевича, 4 в Оболонському районі м. Києва (ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
209 533,00 UAH
UA-2024-04-09-004051-a 85e8f4cb74d74e37954809f1e798c6d5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталія Борисенко

+380444267203 vitaliia.borysenko@kyivcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 37445395
Вебсайт: https://obolon.kyivcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 04205, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Лук’яненка Левка, будинок 16
Контактна особа: Віталія Борисенко
+380444267203
vitaliia.borysenko@kyivcity.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2024 11:24
Звернення за роз’ясненнями: до 15 квітня 2024 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 квітня 2024 08:00
Очікувана вартість: 209 533,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 047,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Забезпечення виконання договору про закупівлю - застава у вигляді майнових прав на грошові кошти. Розмір забезпеченням виконання договору про закупівлю складає 4% (далі - забезпечення договору) від вартості договору. Учасник зобов'язується особисто перерахувати грошові кошти, в повному обсязі на рахунок Замовника не пізніше дати укладення Договору про закупівлю. Належним виконанням зобов'язання Учасника щодо передачі в забезпечення грошових коштів, вважається зарахування їх на поточний рахунок Замовника. Учасник втрачає право розпорядження грошовими коштами, які перебувають у забезпеченні, на час їх перебування на рахунку Замовника.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22.217 метр квадратний
Капітальний ремонт/заміна вікон (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) у житловому будинку за адресою вул. Ярослава Івашкевича, 4 в Оболонському районі м. Києва (ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04074, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Ярослава Івашкевича, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить розрахунок за виконані Роботи на підставі Бюджетного Кодексу України по мірі надходження бюджетних коштів (джерелом фінансування є кошти місцевого бюджету) на рахунок Замовника, на підставі виконаних обсягів робіт, згідно з Актом приймання виконаних підрядних робіт (типової форми N КБ-2в) та Довідкою про вартість виконаних робіт та витрати (типової форми № КБ-3). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані Роботи здійснюється протягом 10 банківських днів з дня отримання Замовником бюджетного фінансування на свій рахунок. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом шести місяців після його припинення або скасування, поетапно в залежності від реального фінансування. Кінцева оплата виконаних робіт здійснюється за умови бюджетного фінансування видатків Замовника на зазначені потреби. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю - застава у вигляді майнових прав на грошові кошти. Розмір забезпеченням виконання договору про закупівлю складає 4% (далі - забезпечення договору) від вартості договору. Учасник зобов'язується особисто перерахувати грошові кошти, в повному обсязі на рахунок Замовника не пізніше дати укладення Договору про закупівлю. Належним виконанням зобов'язання Учасника щодо передачі в забезпечення грошових коштів, вважається зарахування їх на поточний рахунок Замовника. Учасник втрачає право розпорядження грошовими коштами, які перебувають у забезпеченні, на час їх перебування на рахунку Замовника.
09 квітня 2024 11:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2024 11:24
додатки.docx
09 квітня 2024 11:24
Оголошення.docx
09 квітня 2024 11:24
додаток № 6.rtf
09 квітня 2024 11:24
додаток №7.rtf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 квітня 2024 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" 191 751,60
UAH з ПДВ
191 751,60
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

02 травня 2024 15:05
Електронний підпис
02 травня 2024 15:04
1 Івашкевича 4.pdf
16 квітня 2024 13:12
Електронний підпис
16 квітня 2024 13:12
Електронний підпис
16 квітня 2024 13:11
4.2.2 Штатний розпис.pdf
16 квітня 2024 13:11
3 Витяг ПДВ 09.02.2024.pdf
16 квітня 2024 13:11
4.2.1 Виконроб Спасюк.rar
16 квітня 2024 13:11
18.2 Договір та акт АВК-5.pdf
16 квітня 2024 13:11
8.1.2 вул. Бережанська, 20.rar
16 квітня 2024 13:11
12 Дозвільні документи.rar
16 квітня 2024 13:11
34 Довідка про валюту.pdf
16 квітня 2024 13:11
13 Ліцензія з додатком.pdf
16 квітня 2024 13:11
Інформаційна модель.zip
16 квітня 2024 13:11
4.3 Інженер з ОП Тищук.rar
16 квітня 2024 13:11
8.1 Аналогічні договори.rar
16 квітня 2024 13:11
15 Договір Івашкевича, 4.pdf
16 квітня 2024 13:11
35 Довідка про мову.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
Переможець 191 751,60
UAH з ПДВ
22 квітня 2024 15:27

Документи

22 квітня 2024 15:27
Електронний підпис
22 квітня 2024 15:26
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2024 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
191 751,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 квітня 2024 15:27
Електронний підпис
22 квітня 2024 15:26
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 травня 2024 14:33
договір №112-кр.pdf укладений
06 травня 2024 14:29