Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Контактна особа: |
Оксана Іванова +380442546601 tender3@kpt.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 квітня 2021 19:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 травня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 21 травня 2021 14:33 |
Очікувана вартість: | 21 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 210 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП/УЕП (кваліфікованим/удосконаленим електронним підписом) банка-гаранта. Файл з КЕП/УЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП/УЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП/УЕП. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Зміст банківської гарантії повинен відповідати вимогам «Положення про порядок здійснення банками операції за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. У випадку, якщо зміст банківської гарантії містить посилання на договір про отримання гарантії (надання гарантії тощо) учасник повинен надати (завантажити в Систему) такий договір. (більш детальна інформація зазначена в тендерній документації) |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 105000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата Робіт здійснюється за рахунок коштів міського бюджету м. Києва. Розрахунки за виконані Роботи здійснюються після надходження бюджетних коштів від Головного розпорядника бюджетних коштів в межах відповідних бюджетних призначень Попередня оплата (аванс) у розмірі до 50 % від Договірної ціни здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки, відкриті в органах Державної казначейської служби України, м. Київ протягом 5 банківських днів, з подальшим використанням зазначених коштів Підряднику робіт виключно з таких рахунків на придбання товарів (матеріалів, виробів, конструкцій), робіт та послуг. | Аванс | 5 | Банківські | 50 |
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату прийнятих робіт за умови наявності відповідних коштів на своєму рахунку в ГУ ДКСУ в місті Києві протягом 7 (семи) календарних днів на підставі підписаних уповноваженими представниками сторін Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3), за фактично виконані роботи. У разі затримки бюджетного фінансування оплата за виконані роботи здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів відповідного призначення на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 травня 2021 19:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 травня 2021 19:16 |
ЗТД 4 Кап ремонт гуртожитку АП 5 вул Туполєва 15 Г (нова редакція).docx | |
12 травня 2021 19:16 |
Перелік змін 4.docx | |
07 травня 2021 11:56 |
Перелік змін 3.docx | |
29 квітня 2021 10:57 |
Перелік змін 2.docx | |
26 квітня 2021 14:14 |
Перелік змін 1.docx | |
09 квітня 2021 19:59 |
ТД Кап ремонт гуртожитку АП 5 вул Туполєва 15 Г.docx | |
09 квітня 2021 19:59 |
r_26_ДФ.xls |
12 травня 2021 19:18 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
12 травня 2021 19:16 |
ЗТД 4 Кап ремонт гуртожитку АП 5 вул Туполєва 15 Г (нова редакція).docx
|
||||||||||||
12 травня 2021 19:16 |
Перелік змін 4.docx
|
||||||||||||
07 травня 2021 11:56 |
Перелік змін 3.docx
|
||||||||||||
29 квітня 2021 10:57 |
Перелік змін 2.docx
|
||||||||||||
26 квітня 2021 14:14 |
Перелік змін 1.docx
|
||||||||||||
09 квітня 2021 19:59 |
ТД Кап ремонт гуртожитку АП 5 вул Туполєва 15 Г.docx
|
||||||||||||
09 квітня 2021 19:59 |
r_26_ДФ.xls
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» визначено, що «Розмір та строк попередньої оплати в межах строків, визначених у абзацах другому - четвертому цього пункту, кількість платежів з попередньої оплати в межах строку, а також положення щодо здійснення в поточному бюджетному періоді попередньої оплати тих товарів, робіт і послуг, що згідно з договорами про закупівлю передбачається поставити, виконати і надати протягом поточного чи наступного бюджетного періоду, визначаються головним розпорядником бюджетних коштів виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом поставки товару, виконання робіт, надання послуг, помісячним розподілом бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, циклом виробництва».
Головним розпорядником бюджетних коштів після заключення договору підряду приймається остаточне рішення щодо необхідності надання авансу, розміру відсотку та строку попередньої оплати на підставі обґрунтування, яке надає підрядник.
Вимоги про усунення порушення
На разі проект договору 5.11, 6.3.3, 6.3.4, 6.3.5, 6.3.6. містить зобовязання підрядника щодо розробки проекної документації та проходження експертизи. Ці види робіт не можуть бути предметом договору так як відсутні в технічному завданні.
Крім того проектом договору покладено на підрядника зобовязання які є виключно зобовязазанням Замовника, п.6.3.9.Договору.
Незрозумілими є і зобовязання які акти виконаних робіт , коли і навідщо подрібно здавати на експертизу п.6.3.26 Договору.
Також просимо нати розяснення щодо вартості договуру , п. 3.1 встановлює вартість договору відповідно до наданої цани учасником на аукціоні, а п.3.2. говорить що вартість буде визначена на підставі експертизи кошторисної документації. Тож ціна зменшиться без згоди підрядника??
Листом заступника начальника ДБУОТДІ від 09.06.21 № 25/560 повідомлено, що відповідно до ч.3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі, якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено право учасника, пропозиція якого відхилена, звертатися виключно з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, а не звертатися з вимогою відмінити рішення тендерного комітету про дискваліфікацію учасника та визначення переможця торгів.
Таким чином, членам тендерного комітету запропоновано відмовити у задоволенні вимоги звернення та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
( Споживче товариство «КООПЕРАТОР» ЄДРПОУ 25845497)
Листом заступника начальника ДБУОТДІ від 09.06.21 № 25/561 повідомлено, що відповідно до ч.3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі, якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено право Учасника, пропозиція якого не була відхилена, звертатися з будь-якими вимогами до Замовника.
Таким чином, членам тендерного комітету запропоновано відмовити у задоволенні вимоги звернення та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-25-000044 ● 010d760dbfbc4fe294e7f3e013734b95
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 червня 2021 15:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.06.2021 № 203
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2021-04-09-005647-c 09.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-30 13:14:20
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту гуртожитку КП «Київпастранс» (Автобусного парку № 5 за адресою: вул. Туполєва, 15-Г Святошинського району м. Києва) відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013, код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт», очікуваною вартістю 21 000 000 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-04-09-005647-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації документів). У зв’язку з чим просимо надати документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість, та документи, якими затверджено розмір бюджетного призначення предмета закупівлі.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-05 12:05:18
Щодо запиту Державної Аудиторської Служби України по закупівлі: «Капітальний ремонт гуртожитку КП «Київпастранс» (Автобусного парку № 5 за адресою: вул. Туполєва, 15-Г Святошинського району м. Києва)» відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013, код 45000000-7 за ДК 021:2015«Будівельні роботи та поточний ремонт» UA-2021-04-09-005647-c
Стосовно надання документів, повідомляємо, що:
- обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (https://www.minregion.gov.ua/wp-content/uploads/2015/12/DSTU1.1-1_z_-Zm_noyu-1.pdf )
- очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі експертного звіту (позитивний) № 31/299-03/21/А від 31 березня 2021 р. (додається окремим файлом)
- розмір бюджетного призначення предмета закупівлі затверджено Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13 квітня 2021 року № 863 (https://kyivcity.gov.ua/npa/pro_kapitalniy_remont_obyektiv_scho_finansuyetsya_u_2021_rotsi_za_rakhunok_byudzhetnikh_koshtiv_po_departamentu_transportno_infrastrukturi_vikonavchogo_organu_kivsko_misko_radi_kivsko_misko_derzhavno_administratsi/ofgs6gggz9_kmda__863/ )
Стосовно не виконання припису Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 повідомляємо наступне: відповідно до зазначеної постанови державні замовники повинні на власному сайті публікувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі, розповсюджуються на визначене коло суб’єктів, таких як головні розпорядники бюджетних коштів, розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня, і суб’єкти господарювання державного сектору економіки.
Комунальне підприємство «Київпастранс» не має статусу бюджетної установи і є одержувачем бюджетних коштів, а не розпорядником. Зазначаємо, що дана постанова має виключно рекомендаційний характер для підприємства.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-09 13:24:51
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту гуртожитку КП «Київпастранс» (Автобусного парку № 5 за адресою: вул. Туполєва, 15-Г Святошинського району м. Києва) відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013, код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт», очікуваною вартістю 21 000 000 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-04-09-005647-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації документів). У зв’язку з чим просимо надати документи, на підставі яких вами визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-13 13:59:57
Щодо запиту Державної Аудиторської Служби України по закупівлі: «Капітальний ремонт гуртожитку КП «Київпастранс» (Автобусного парку № 5 за адресою: вул. Туполєва, 15-Г Святошинського району м. Києва)» відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013, код 45000000-7 за ДК 021:2015«Будівельні роботи та поточний ремонт» UA-2021-04-09-005647-c.
Повідомляємо, що очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі експертного звіту (позитивний) № 31/299-03/21/А від 31 березня 2021 р. (додається окремим файлом).
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-07-28 17:38:46
Аргументовані заперечення до висновку
Тендерний комітет розглянув Висновок про результати моніторингу закупівлі до Замовника щодо встановлення порушення законодавства не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону та ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом по закупівлі: «Капітальний ремонт гуртожитку КП «Київпастранс» (Автобусного парку № 5 за адресою: вул. Туполєва, 15-Г Святошинського району м. Києва)» відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013, код 45000000-7 за ДК 021:2015«Будівельні роботи та поточний ремонт» та надає аргументовані заперечення до висновку.
Відповідно до п. 3 р. ІІІ Порядку заповнення форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, затвердженого наказом Державної аудиторської служби від 08.09.2020 №552, у разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель пункт 3 має містити посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якого орган державного фінансового контролю зобов'язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов'язання щодо їх усунення.
Необхідно зазначити, що у висновку Державної аудиторської служби від 21.07.2021 зазначено, що з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення держаного фінансового контролю в Україні» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Стаття 2 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» встановлює головні завдання Держаудислужби, а стаття 5 даного закону передбачає шляхи здійснення контролю за дотриманням законодавства у сфері закупівель.
Звертаємо увагу, що жодним нормативно – правовим актом не визначено право Держаудитслужби визначати перевіряючій особі шляхи усунення виявлених порушень у вигляді розірвання договору, про що зазначено у рішеннях Херсонського окружного суду від 21.01.2021 у справі №540/2606/20, Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 20.06.2020 у справі №160/1884/20.
Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Щодо вимоги про розірвання договору слід зазначити, що відповідно до ст. 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
При цьому, Закон України «Про публічні закупівлі» не містить підстав для розірвання договору.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | Повідомляємо, що Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва від 15.09.2021 було відкрито провадження у справі №640/21995/21 за позовом КП «Київпастранс» про визнання протиправним та скасування висновку Південного офісу Державної аудиторської служби, складеного за результатами моніторингу закупівлі: UA-2021-04-09-005647-c. |
Дата публікації: | 17 вересня 2021 |
Документи:
17 вересня 2021 16:22
|
Електронний підпис |
17 вересня 2021 16:14
|
Повідомлення про відкриття провадження.docx |
Ризики, що спрацювали
RISK-1-7
RISK-1-11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 травня 2021 15:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "КООПЕРАТОР" |
15 870 000,00
UAH з ПДВ
|
14 776 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МОНОЛІТ-ПРОЕКТ" |
16 028 099,00
UAH з ПДВ
|
14 777 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" |
18 500 000,00
UAH з ПДВ
|
17 505 777,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДА-СТРОЙ" |
18 522 807,85
UAH з ПДВ
|
17 506 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Київська будівельна компанія Край Буд" |
19 000 000,00
UAH з ПДВ
|
17 507 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД" |
19 000 000,00
UAH з ПДВ
|
18 449 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" |
20 349 646,48
UAH з ПДВ
|
20 139 646,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД" |
20 407 456,80
UAH з ПДВ
|
20 197 456,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "КООПЕРАТОР" #25845497 |
Відхилено |
14 776 999,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2021 15:59
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МОНОЛІТ-ПРОЕКТ" #41718855 |
Переможець |
14 777 000,00
UAH з ПДВ
|
03 червня 2021 16:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2023 12:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 16:23
|
ДУ 4 до 54.21-8.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 16:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 вересня 2021 15:31
|
54.21-8 ДУ№2.pdf | зміни до договору |
06 вересня 2021 15:15
|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2021 09:59
|
54.21-8.pdf | укладений |
24 червня 2021 09:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 54.21-8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 54.21-8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |