Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дизельне паливо (відповідає код - 09134200-9 Дизельне паливо), за кодом ЄЗС ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
669 900,00 UAH
UA-2020-08-04-007119-a 85b144656ae2403a905e299bd1e446b6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олеся Мірошник

+380617642445
+380612244350
krsp.zs.yur@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНБУД"
Код ЄДРПОУ: 05398390
Місцезнаходження: 69063, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Базарна, буд. 7
Контактна особа: Олеся Мірошник
+380617642445,+380612244350
krsp.zs.yur@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 16:50
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 23:59
Початок аукціону: 25 серпня 2020 13:20
Очікувана вартість: 669 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 349,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13398 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Джерело фінансування закупівлі. Власні кошти підприємства, кошти місцевого бюджету
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30000 літр
Дизельне паливо (відповідає код - 09134200-9 Дизельне паливо), за кодом ЄЗС ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару В частині проведення розрахунків за кошти місцевого бюджету, розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, зазначений у Договорі, на підставі оформлених належним чином рахунку-фактури, видаткової накладної та акту приймання-передавання, підписаного уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України протягом 90 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 90 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету даного Договору на свій реєстраційний рахунок. За наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов’язання за Договором. В частині проведення розрахунків за власні кошти Покупця, розрахунки за отриманий Товар проводяться на підставі оформлених належним чином рахунку-фактури, видаткової накладної та акту приймання-передавання, підписаного уповноваженими представниками обох сторін, протягом 90 банківських днів з дати поставки Товару, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, зазначений в Договорі, на підставі оформлених належним чином рахунку -фактури та акту приймання-передавання, підписаного уповноваженими представниками обох сторін. Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 16:50
ТД-Дизельне паливо_26.doc
04 серпня 2020 16:50
Проект договору_дизельне паливо_26.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

зміни до проекту договору
Дата подання: 08 серпня 2020 21:33
Дата відповіді: 11 серпня 2020 15:57
Пропонуємо внести зміни до проекту договору: 4.2. В частині проведення розрахунків за кошти місцевого бюджету, розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, зазначений у Договорі, на підставі оформлених належним чином рахунку-фактури, видаткової накладної та акту приймання-передавання, підписаного уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Покупцем бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України протягом 90 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. У разі затримки бюджетного фінансування, сплата за поставлений Товар здійснюється з урахуванням встановлених строків розрахунків за Товар, першочергово здійснюється оплата за Товар строк оплати за який фактично сплив. 6.2.6. Відмовитися від здійснення оплати, в разі поставки неякісних ПММ та повернути Товар Постачальнику. 6.3.6. При відправленні письмового звернення від Покупця, Постачальник, протягом 3-х годин, від часу направлення на його електронну пошту (зазначену в інформаційній довідці про підприємство к тендерній пропозиції) відповідного листа та обов’язковим направлення телефонограми на телефонні номери зазначені в інформаційній довідці про підприємство до тендерної пропозиції, повинен прибути на вказану адресу та забезпечити відбір проб з АЗС або транспортного засобу. В разі неприбуття представника постачальника представниками Покупця складається акт, в якому зазначається факт неприбуття представника Постачальника, який підписується комісією в складі трьох осіб представників Покупця з обов’язковим зазначенням даних відправлення повідомлення про відбір проб на електронну пошту Постачальника та даних особи від Постачальника, що прийняла телефонограму. Відбір проб в цьому випадку здійснюється без присутності представника Постачальника, про що зазначається у складеному акті комісії. В разі відмови представника Постачальника від підпису про це зазначається у складеному акті комісії. В разі неможливості здійснити відбір проб у зв’язку з відповідними діями представників Постачальника (оператора АЗС, водіїв та інших), а саме не допуск до роздавальної апаратури, ємкостей, цистерн, блокування, або інші дії, які унеможливлюють відбір проб про це також зазначається у зазначеному акті комісії. 6.3.7. У разі поставки товару неналежної якості (товару, який не відповідає сертифікату відповідності та/або паспорту якості заводу виробника, які було надано в складі тендерної пропозиції), Постачальник зобов’язується: - протягом 2-х робочих днів провести поставку товару, який відповідає умовам договору в тому обсязі, в якому було поставлено неякісний товар; - відшкодувати Покупцю видатки на проведення експертизи; - за вмотивованою вимогою Покупця відшкодувати йому вартість відновлюваного ремонту автомобільної техніки, яка вийшла з ладу внаслідок заправки пальним неналежної якості, при умові документального підтвердження пошкодження транспорту в результаті використання нафтопродуктів поставлених Постачальником. 6.3.8. Виключити. 6.4. Постачальник має право: 6.4.1. Своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за поставлений Товар відповідно до умов даного договору. 6.4.2. На дострокову поставку Товару за письмовим погодженням Замовника. 6.4.3. Залучати необхідну кількість третіх осіб - підприємств, які мають право на виконання договірних відносин з Постачальником, з метою належного виконання своїх зобов’язань щодо фактичної передачі (видачі) Товару Покупцю зі зберігання. 6.4.4. У разі отримання від Покупця повідомлення про зміну ціни на товар в бік зменшення та підтвердження такої зміни ціни компетентним органом, укласти із Покупцем відповідну додаткову угоду протягом 7 днів з моменту отримання відповідного повідомлення. 7.2. У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов'язань при закупівлі Товару за бюджетні кошти (невмотивована відмова у заправці пальним на АЗС тощо), Постачальник сплачує Покупцю штрафні санкції (пеню) у розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен день такого невиконання або несвоєчасного виконання зобов'язань. 7.6. У разі поставки товару неналежної якості Постачальник сплачує на користь Покупця штраф у розмірі 20% вартості партії товару, що визнана атестованою лабораторією неналежної якості. Сплата штрафу не звільняє Постачальника від обов’язку поставити товар належної якості в повному обсязі. 7.7. Виключити. 7.8. У разі відмови АЗС у відпуску пального за наданими талонами та/або скетч-картками Постачальник сплачує на користь Покупця штраф у розмірі 5% вартості тієї кількості Товару, що зазначена в талонах та/або скретч-картках, яку Покупець мав намір отримати на АЗС. (Відмова АЗС у відпуску пального підтверджується актом Покупця за підписом не менше трьох осіб представників Покупця). До відмови АЗС у відпуску пального не відносяться ситуації непередбачуваного характеру, такі як технічні збої програмного забезпечення, відсутність електроенергії, тимчасова відсутність виду товару, що зазначений в талоні та/або скретч картці, чи інших обставин, що об’єктивно унеможливлюють видачу товару на даній АЗС.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо Вам за небайдужість до закупівель КРБП "Зеленбуд". Тендерним комітетом уважно розглянуті запропоновані зміни до проекту договору та нажаль вимушені відмовити з наступних підстав: тендерним комітетом Замовника прийнята тендерна документація в даній закупівлі, у складі якої є проект договору, проект договору розроблено у відповідності Закону України "Про публічні закупівлі" та вимог цивільного й господарського законодавства. Проект договору повністю відповідає умовам закупівлі та спрямований на досягнення кінцевого результату- поставки якісного пального, передбачає ефективний захист Замовника від сумнівних постачальників, тому запропоновані зміни на жаль не будуть внесені.
дискримінація учасників
Дата подання: 11 серпня 2020 22:53
Дата відповіді: 14 серпня 2020 13:04
Обращаем внимание Заказчика, что тендерная документация содержит дискриминационные условия, ограничивающие количество потенциальных участников. Таким условием является требование о месторасположении АЗС на расстоянии не больше 2 км от каждого участка Заказчика -Приложение 1( аналогичного мнения придерживается и коллегия АМКУ, что отражено не только в обязательных рекомендациях данных Министерству развития экономики, торговли и сельского хозяйства Украины, но и в принятых решениях, например -UA-2020-04-15-005300-b.b1 ). Учитывая вышеизложенное, с целью соблюдения норм действующего законодательства, требуем внести соответствующие изменения и исключить требования о месторасположении АЗС на расстоянии не больше 2 км от каждого участка Заказчика. Напоминаем, что тип закупки - открытые торги, и подобное злоупотребление нормами противоречит действующему законодательству. Приведите пожалуйста документацию в надлежащий вид и не ограничивайте законное право всех участников на участие в открытых публичных закупках.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо Вам за небайдужість до закупівель КРБП "Зеленбуд". Замовником уважно розглянуті запропоновані зміни та вимушені відмовити з наступних підстав: комунальне ремонтно-будівельне підприємство «Зеленбуд» за бюджетні кошти надає послуги з благоустрою (озеленення) міста Запоріжжя на підставі договорів, укладених з районними адміністраціями міста Запоріжжя та Департаментом інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради. Метою підприємства є забезпечення благоустрою (озеленення) міста з мінімальними грошовими витратами для підприємства, зокрема щодо придбання ПММ. У свою чергу відстань від автозаправних станцій до виробничих дільниць підприємства повинна бути, як умога меншою, такою, що забезпечуватиме можливість щоденної заправки автотранспорту з мінімальними затратами кількості використаного палива, та як наслідок економії бюджетних коштів, а також з мінімальними затратами часу. На нашу думку всі вимоги, викладені в тендерній документації не суперечать діючому чинному Законодавству України та є необхідними для успішного проведення Закупівлі, наприклад, рішення АМК (UA-2020-02-17-000140-c.b1) є підтвердженням, що умова, встановлена у тендерній документації, не суперечить чинному законодавству. Враховуючи викладене, запропоновані зміні на жаль не можуть бути внесені

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" 639 000,00
UAH з ПДВ
639 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ" 669 600,00
UAH з ПДВ
669 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОТЕХЗБУТ ЛТД" 669 900,00
UAH з ПДВ
669 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2020 18:06
Електронний підпис
11 вересня 2020 18:04
Договор № 06-20.PDF
11 вересня 2020 18:04
Лист пояснення.pdf
11 вересня 2020 18:04
Зразки талонів Bill Oil.pdf
11 вересня 2020 18:04
додаток1.1.pdf
11 вересня 2020 18:03
додаток1. досвід.pdf
11 вересня 2020 18:03
Bill-OIL №010820 від 01.07.2020.PDF
21 серпня 2020 18:16
Електронний підпис
21 серпня 2020 18:13
статутні документи.rar
21 серпня 2020 18:13
Ст.17.rar
21 серпня 2020 18:13
сертифікати паспорти.rar
21 серпня 2020 18:13
Протокол НР.7Z
21 серпня 2020 18:13
Наказ Фролова Ю.М.7Z
21 серпня 2020 18:13
мат тех база 2.rar
21 серпня 2020 18:13
мат тех база 1.rar
21 серпня 2020 18:13
Лист для клієнті1.7z
21 серпня 2020 18:13
Гарантія 7481-20.7z
21 серпня 2020 18:13
Витяг із Статуту.7z
21 серпня 2020 18:13
Банківська ліцензі1.7z
21 серпня 2020 18:13
аналогічні договори.rar

Публічні документи

28 вересня 2020 09:29
Електронний підпис
28 вересня 2020 09:29
Dovidka_20259333560590646763.pdf (1).p7s
28 вересня 2020 09:29
Dovidka_20259333560590646763 (1).pdf
28 вересня 2020 09:29
Рішення учасника 30921.pdf.p7s
28 вересня 2020 09:29
Рішення учасника 30921.pdf
28 вересня 2020 09:28
Довідка з ДФС.pdf.p7s
28 вересня 2020 09:28
Довідка з ДФС.pdf
28 вересня 2020 09:28
Відповідність ст.17.pdf.p7s
28 вересня 2020 09:28
Відповідність ст.17.pdf
28 вересня 2020 09:28
Баланс.pdf.p7s
28 вересня 2020 09:28
Баланс.pdf
21 серпня 2020 15:08
Електронний підпис
19 серпня 2020 17:21
Електронний підпис
19 серпня 2020 17:20
oledata (1).mso
19 серпня 2020 17:20
image001 (1).emz
19 серпня 2020 17:20
Протокол НР.7Z
19 серпня 2020 17:20
Наказ Фролова Ю.М.7Z
19 серпня 2020 17:20
Лист для клієнті1.7z
19 серпня 2020 17:20
Гарантія 7284-20.7z
19 серпня 2020 17:20
Витяг із Статуту.7z
19 серпня 2020 17:20
Банківська ліцензі1.7z
19 серпня 2020 17:20
Додаток 1 ч.6 Відгуки.pdf.p7s
19 серпня 2020 17:20
Додаток 1 ч.6 Відгуки.pdf
19 серпня 2020 17:20
2. Баланс.pdf.p7s
19 серпня 2020 17:20
2. Баланс.pdf

Публічні документи

18 серпня 2020 12:07
серт.+паспорт ДТ_Л.pdf
18 серпня 2020 12:07
Рішення ЗУ про ТОВ (4).pdf
18 серпня 2020 12:07
Протокол №1.pdf
18 серпня 2020 12:07
Протокол (5).pdf
18 серпня 2020 12:07
Пропозиція .pdf
18 серпня 2020 12:07
Проектт договору.pdf
18 серпня 2020 12:07
Про ІНН директора.pdf
18 серпня 2020 12:07
Паспорт Кононенко.pdf
18 серпня 2020 12:07
Паспорт А-92-Євро5-Е5.pdf
18 серпня 2020 12:07
Наказ (3).pdf
18 серпня 2020 12:07
ліцензія этс (2).pdf
18 серпня 2020 12:07
Ліц на перевозку ДТК.pdf
18 серпня 2020 12:07
Лист-відгук ПОХ.pdf
18 серпня 2020 12:07
лист відгук ЧЕРНІВЦІ.pdf
18 серпня 2020 12:07
Договір Юстиція 224-Т.pdf
18 серпня 2020 12:07
Дог ДТК-трейдинг.pdf
18 серпня 2020 12:07
Відомості з ЄДР (6).pdf
18 серпня 2020 12:07
Витяг ПДВ (2).pdf
18 серпня 2020 12:07
ВИТЯГ ЕТС 18.11.19.pdf
18 серпня 2020 12:07
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
18 серпня 2020 12:07
банкрутство 4.11.19.pdf
18 серпня 2020 12:07
Альфа-Банк 19.11.19 .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ"

ТОВ "ЕНЕРГОТЕХЗБУТ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ"
#41224168
Відхилено 639 000,00
UAH з ПДВ
15 вересня 2020 13:16
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 вересня 2020 15:24
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ"
#42722773
Переможець 669 600,00
UAH з ПДВ
21 вересня 2020 16:40

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Перелік виявлених невідповідностей, посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) учасником ТОВ "ЗОГ-РІТЕЙЛ" надана довідка про наявність АЗС (матеріально-технічної бази), у якій подані партнерські АЗС із відстанню 3,1 км. (виробнича дільниця Замовника Поштова,2а); 2,6 км. (виробнича дільниця Замовника вул. Автозаводська,20); 3,8 км. (виробнича дільниця Замовника пр.Моторобудівників,54); 3,8 км. (виробнича дільниця Замовника вул.Сталеварів,23-б); 5,8 км. (виробнича дільниця Замовника Першотравнева,3а) до виробничих дільниць Замовника, тобто є невідповідність у поданій довідці, посилання на вимогу тендерної документації: Додаток 1 тендерної документації. 2) учасником ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» у складі пропозиції наданий аналогічний договір №103/10-е від 10.09.2019 з Комунальна установа "Веселівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради, але інформація про виконання даного договору не підтверджена на веб-порталі Уповноваженого органу ‘https://prozorro.gov.ua, посилання на вимогу тендерної документації: Додаток 1 тендерної документації; 3) учасником ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» поданий аналогічний договір №103/10-е від 10.09.2019р., але у складі пропозиції по даному договору відсутній акт прийому-передачі товару, хоча умовами зазначеного договору пунктом 5.3. передбачено, що «5.3. Фактична поставка товару здійснюється разом з отриманням Акта прийому -передачі на Товар», або згідно Додатку 3 тендерної документації лист-роз’яснення щодо не складання за даним договором Акта прийому -передачі на Товар, посилання на вимогу тендерної документації: Додаток 1 тендерної документації. 4) учасником ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» подана довідка, в якій відсутня інформація «щодо факту припинення договірних відносин у зв’язку з неможливістю надання товару ПММ наливом, посилання на вимогу тендерної документації: Додаток 1 тендерної документації; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати оновлену довідку про наявність АЗС (матеріально-технічної бази) із зазначенням: «Адреса дільниці та відстань від дільниці Замовника до АЗС Учасника, щоб відстань від кожної виробничої дільниці Замовника була не більш 2 км від АЗС, з усіма підтверджуючими документами згідно Додатку 1 тендерної документації. 2. Усунути невідповідність або надати оновлену довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), які укладені та виконані за останні 3 роки (2018-2020 р.р.)* згідно Додатку 1 тендерної документації разом з документами відповідно Додатку 1 тендерної документації. 3. Надати акт прийому-передачі товару до договору №103/10-е від 10.09.2019 або згідно Додатку 3 тендерної документації лист-роз’яснення щодо не складання за даним договором Акта прийому -передачі на Товар. 4. Надати оновлену довідку згідно Додатку 1 тендерної документації «Примітки: п. 3.6.».

Документи

15 вересня 2020 13:16
Електронний підпис
15 вересня 2020 13:14
Протокол № 26-6.pdf
31 серпня 2020 10:39
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 вересня 2020 16:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ"
#42722773
669 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 13:46
Звіт про виконання договору_26-ВТ.pdf укладений
11 січня 2021 13:46
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2020 09:46
Договір №26_ВТ _06.10.20.pdf укладений
07 жовтня 2020 09:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 669 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 111 600,00 UAH)