Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Марта Чайкун +380442067433 drrgkh_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 жовтня 2021 14:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 01 листопада 2021 13:08 |
Очікувана вартість: | 7 374 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 870,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 року № 2628. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 статті 25 Закону. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, що дорівнює сумі банківської гарантії. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії пропозиції, а саме не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити бенефіціара: назва: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 21467647; місцезнаходження: 04119, вул. Юрія Іллєнка, 40, м. Київ; банківські реквізити: UA 588201720355189006002015180. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Учасник надає документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття. Учасник надає довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 36000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі протягом 7 робочих днів на підставі підписаних Сторонами актів здачі-приймання виконаних робіт. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 жовтня 2021 15:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2021 14:48 |
ТД ліцей.PDF | |
13 жовтня 2021 14:48 |
Додатки 1 -3.PDF |
13 жовтня 2021 15:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 жовтня 2021 14:48 |
ТД ліцей.PDF
|
|||
13 жовтня 2021 14:48 |
Додатки 1 -3.PDF
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-08-000008 ● fa9ff493972248f99eacc618151dbc1c
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2022 09:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.02.2022 № 19
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2021-10-13-008920-b 13.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-11 14:31:09
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з розроблення проєктної документації по об’єкту: «Реконструкція обласного ліцею інтернату КЗ Київської обласної ради "Київський обласний ліцей інтернат за адресою: м. Біла Церква, вул. Леваневского, 52/4, Київської області» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт), очікуваною вартістю 7 374 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-13-008920-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які приймали рішення щодо визначення переможця ТОВ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА «МРІЯБУД» та які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-16 14:14:23
відповідь на запит
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до чинного законодавства України, відповідних будівельних норм та стандартів. Технічне завдання передбачене Додатком 1 до тендерної документації.
Очікувана вартість визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 (зі змінами), ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2013 №374 (зі змінами).
Розмір бюджетного призначення передбачено в рамках затвердженої «Програми будівництва, реконструкції та ремонту об’єктів інфраструктури Київської області на 2021 – 2023 роки, затвердженої рішенням Київської обласної ради від 24.12.2020 № 038-01-VIII» (зі змінами від 09 вересня 2021 року затвердженими Рішенням Київської обласної ради № 118-05-VIII).
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: http://old.koda.gov.ua/wp-content/uploads/2021/10/Obgruntuvannya-Rozroblennya-proiektnoi-dokumentacii-po-ob%E2%80%99iektu-Rekonstrukciya-oblasnogo-liceyu-internatu-KZ-Kiivskoi-oblasnoi-radi-Kiivskiy-oblasniy-licey-internat-za-adresoyu-m.-Bila-Cerk.pdf
Тендерний комітет Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації не приймав рішення щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА «МРІЯБУД».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-11 14:34:46
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з розроблення проєктної документації по об’єкту: «Реконструкція обласного ліцею інтернату КЗ Київської обласної ради "Київський обласний ліцей інтернат за адресою: м. Біла Церква, вул. Леваневского, 52/4, Київської області» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт), очікуваною вартістю 7 374 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-13-008920-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які приймали рішення щодо визначення переможця ТОВ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА» та які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-16 14:38:35
відповідь на запит
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до чинного законодавства України, відповідних будівельних норм та стандартів. Технічне завдання передбачене Додатком 1 до тендерної документації.
Очікувана вартість визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 (зі змінами), ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2013 №374 (зі змінами).
Розмір бюджетного призначення передбачено в рамках затвердженої «Програми будівництва, реконструкції та ремонту об’єктів інфраструктури Київської області на 2021 – 2023 роки, затвердженої рішенням Київської обласної ради від 24.12.2020 № 038-01-VIII» (зі змінами від 09 вересня 2021 року затвердженими Рішенням Київської обласної ради № 118-05-VIII).
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: http://old.koda.gov.ua/wp-content/uploads/2021/10/Obgruntuvannya-Rozroblennya-proiektnoi-dokumentacii-po-ob%E2%80%99iektu-Rekonstrukciya-oblasnogo-liceyu-internatu-KZ-Kiivskoi-oblasnoi-radi-Kiivskiy-oblasniy-licey-internat-za-adresoyu-m.-Bila-Cerk.pdf
На Ваш запит повідомляємо, що протокол засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації від 01.11.2021 року № 437 розміщено в електронній системі закупівель.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 березня 2022 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2022-05-26-000020 ● ba3aa88c72b94f849e912c66971c3be5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2022 16:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.05.2022 № 83
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2021-10-13-008920-b 13.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку за результатами моніторингу UA-M-2022-05-26-000020
2022-06-24 23:11:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 листопада 2021 13:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА" |
6 785 000,00
UAH з ПДВ
|
6 748 130,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМВІНПРОДЖЕКТ" |
7 152 780,00
UAH з ПДВ
|
6 780 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА" #40256686 |
Переможець |
6 748 130,00
UAH з ПДВ
|
02 листопада 2021 08:57
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 02 листопада 2021 08:57
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА" #40256686 |
6 748 130,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 15:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2023 12:34
|
Дод. угода №1.PDF | зміни до договору |
04 січня 2023 12:33
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2021 13:08
|
Договір № 20-21_П від 19.11.2021.PDF | укладений |
19 листопада 2021 13:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 20-21/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |