Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт частини дорожнього покриття по вул. Захарченка (від вул. Благовіщенська до вул. Соборності) в м. Миронівка Обухівського району Київської області
Очікувана вартість
8 119 446,00 UAH
UA-2023-11-21-016551-a ● 8579979541674c84ac744969c500a945
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МИРОНІВСЬКА МІСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04054984 |
Місцезнаходження: | 08801, Україна , Київська обл., Миронівка, Обухівський р-н, вул. Соборності, будинок 48 |
Контактна особа: |
Ільченко Олександр Володимирович 380457451271 tender_mmtg@myronivka-mrada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 листопада 2023 16:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 грудня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 18 грудня 2023 12:20 |
Початок аукціону: | 18 грудня 2023 12:20 |
Очікувана вартість: | 8 119 446,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 81 194,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до ч. 2 та ч. 3 розділу 3 тендерної документації Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 40 500,00 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: МИРОНІВСЬКА МІСЬКА РАДА Місцезнаходження Замовника: Україна, 08801, Київська обл., Обухівський р-н, місто Миронівка, вул.Соборності, будинок 48 Код ЄДРПОУ: 04054984 IBAN UA788201720355109035025023809 в Державна казначейська служба України, м. Київ Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1. закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2. укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3. відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4. закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1. відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2. непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3. ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4. ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 40500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт частини дорожнього покриття по вул. Захарченка (від вул. Благовіщенська до вул. Соборності) в м. Миронівка Обухівського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08801, Україна, Київська область, Обухівський район, м. Миронівка, вул. Захарченка (від вул. Благовіщенська до вул. Соборності)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом 90 календарних днів з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок надання авансу здійснюється у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2023 19:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2023 19:38 |
Перелік змін до ТД_13.12.2023.docx | |
13 грудня 2023 19:38 |
ПРОЄКТ Договору про закупівлю робіт.docx | |
13 грудня 2023 19:38 |
ТД нова редакція (Капітальний ремонт, вул. Захарченка).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-21-016551-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД", Код ЄДРПОУ:32414954
Дата подання: 24 листопада 2023 15:46
Вимога щодо дискримінаційних умов ТД
Шановний замовник, відповідно до абзацу 2 пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування - Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Ознайомившись з умовами тендерної документації, повідомляємо про вимоги що породжують дискримінацію. Відповідно до пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації - Будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, мають відповідати вимогам ДБН, ДСТУ, ДСН та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва.
Учасником обов’язково надається: - чинні сертифікати відповідності та протоколи сертифікаційних випробувань до сертифікатів відповідності видані акредитованою випробувальною лабораторією (лабораторія має бути акредитованою/атестованою згідно вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025 в останній редакції [додатково надати документ, що підтверджує атестацію/акредитацію]), які підтверджують властивості асфальтобетонної суміші та емульсії, що будуть використовуватися при виконанні робіт, вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-129:2013 відповідно.
та
- чинні висновки за результатом санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш та емульсію, що будуть використовуватися при виконанні робіт, що виданий (-ні) Держпродспоживслужбою, або акредитованою/атестованою санітарно-промисловою лабораторією (додатково надати атестат, або свідоцтво про атестацію на санітарно-промислову лабораторію та звіт за результатом санітарно-гігієнічної оцінки), які підтверджують відповідність вимогам діючого санітарно-гігієнічного законодавства України та можливість їх (сумішей та емульсій) використання у заявленій сфері застосування;
Відповідно до пункту 7 Додатку 2 до тендерної документації - При виконанні робіт замовник вимагає використання сумішей асфальтобетонних гарячих і теплих [асфальтобетон щільний] (дорожній)(аеродромний), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип Б, марка 1 бітум нафтовий дорожній 70/100 (назва згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011- асфальтобетонна суміш гаряча, дрібнозерниста, щільна, типу Б, непереривчастої гранулометрії, марки І бітум нафтовий дорожній 70/100).
Відповідно до таблиці 2 Відомість ресурсів, замовник передбачив використання бітумну емульсію ЕКШ-50.
Звертаємо увагу, що на території України виробництво асфальтобетонних сумішей асфальтобетонним заводом регулюється ДСТУ Б В.2.7-119:2011 Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови.
Відповідно до п.1 ДСТУ Б В.2.7-119:2011 Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови, цей стандарт поширюється на асфальтобетонні суміші й асфальтобетон для автомобільних доріг загального користування, аеродромів, мостів, вулиць, доріг і площ міських та сільських поселень, доріг і майданчиків промислових та сільськогосподарських підприємств тощо.
Разом з тим, відповідно до абзацу 6 пункту 8 Додатку 2 до тендерної документації, Також, учасником надаються паспорти / сертифікати радіаційної якості на щебенево-піщані суміші (ЩПС), камені бортові, що підтверджують їх відповідність І класу радіаційної безпеки (для всіх видів будівництва без обмежень), виданий (-і) компетентною на момент проведення випробовувань лабораторією (компетентність випробувальної лабораторії має бути підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством [надати копію документу] [компетентність – відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025 у сфері випробування будівельних матеріалів за показником радіаційної безпеки]).
Щодо протоколів сертифікаційних випробувань до сертифікатів відповідності видані акредитованою випробувальною лабораторією.
Між ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУД» та ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЦЕНТР» укладено договір надання послуг з виготовлення та постачання асфальтобетону № 02/05/23 від 02.05.2023 року. Предметом договору є виготовлення та постачання товару (асфальтобетонні, щебенево-мастикові асфальтобетонні суміші та бетонні суміші). Зазначеним виробником надано протокол випробувань продукції № 234с-ВЛ та протокол випробувань суміші асфальтобетонної АСГ.Др.Щ.В.НП.І.БНД 70/100 № 385 від 04.09.2023, відповідно до яких було отримано сертифікат відповідності № UA.OD.CI.0019-23 від 19 квітня, який підтверджує властивості асфальтобетонної суміші та емульсії, що будуть використовуватися при виконанні робіт, вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-129:2013 відповідно.
Зазначена вимога щодо обмеження протоколів випробування тільки до сертифікаційних протоколів випробування дискримінує нас як учасника, оскільки постачальник асфальтобетонних сумішей ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЦЕНТР» має тільки протоколи випробувань на базі яких отримано сертифікати відповідності які підтверджують властивості асфальтобетонної суміші та емульсії, що будуть використовуватися при виконанні робіт, вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-129:2013 відповідно.
Просимо внести зміни в частині вимоги надання протоколів сертифікаційних випробувань до сертифікатів відповідності що видані акредитованою випробувальною лабораторією.
Щодо атестації/акредитації випробувальної лабораторії згідно вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025 в останній редакції.
Звертаємо увагу, що зазначений сертифікат відповідності № UA.OD.CI.0019-23 від 19 квітня виданий на підставі протоколів випробувань, випробувальною лабораторією ТОВ «Будіндустрія ЛТД» що акредитована/атестована згідно вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025. На підтвердження надаємо посилання на реєстр випробувальних лабораторій, акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC - https://naau.org.ua/userfiles/files/17025-VL_24_11_2023.pdf
В вищезазначеному реєстрі міститься інформація що ВЛ ТОВ «Будіндустрія ЛТД» є акредитованою/атестованою згідно вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025, інформація міститься за порядковим номером 20790.
Відповідно до частини 5 статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Отже, так як інформація про атестацію/акредитацію випробувальної лабораторії, є публічною що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. ПРОСИМО, внести зміни в частині вимоги надання документу що підтверджує атестацію/акредитацію.
Щодо надання чинних висновків за результатом санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш та емульсію, що будуть використовуватися при виконанні робіт, що виданий (-ні) Держпродспоживслужбою, або акредитованою/атестованою санітарно-промисловою лабораторією, та надання паспортів / сертифікатів радіаційної якості на щебенево-піщані суміші (ЩПС), камені бортові, що підтверджують їх відповідність І класу радіаційної безпеки (для всіх видів будівництва без обмежень), виданий (-і) компетентною на момент проведення випробовувань лабораторією.
Між ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУД» та ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЦЕНТР» укладено договір надання послуг з виготовлення та постачання асфальтобетону № 02/05/23 від 02.05.2023 року. Предметом договору є виготовлення та постачання товару (асфальтобетонні, щебенево-мастикові асфальтобетонні суміші та бетонні суміші). Зазначеним виробником надано також атестат виробництва № UA.OD.AI.0059-21 від 26 листопада 2021 року, дійсний до 25 листопада 2024 року, виданий на ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЦЕНТР» код ЄДРПОУ 01547309, органом оцінки відповідності ДП «ОДЕСАСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ». У Атестаті виробництва зазначено: «Цей атестат засвідчує, що стан виробництва асфальтобетонних та щебенево-мастикових сумішей згідно технологічного регламенту на приготування асфальтобетоних та щебенево-мастиковий асфальтобетоних сумішей на АБЗ КДМ 206, забезпечує стабільність процесу виробництва на відповідність вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови., ДСТУ Б.В.2.7-127-2015 Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастикові. Технічні умови., ДСТУ 8959:2019 Асфальтобетонні суміші та асфальтобетон дорожні на основі бітумів, модифікованих полімерами. Технічні умови, Закону України «Про охорону навколишнього середовища» від 26.06.1991р. № 1268-Ⅻ»
Однак, виробник ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЦЕНТР» не замовляв та не проходив процедуру санітарно-епідеміогологічної експертизи на асфальтобетонну суміш та емульсію, відповідно не має змоги надати нам чинного висновку (-ків) за результатом санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш та емульсію, що буде використовуватися при виконанні робіт, що виданий (-ні) Держпродспоживслужбою, або акредитованою/ атестованою санітано-промисловою лабораторією.
Повідомляємо, що нормами чинного законодавства України не встановлено необхідності здійснювати/проводити санітарно-епідеміологічну експертизу на асфальтобетонну суміш та емульсію.
Аналогічно і з паспортами / сертифікатами радіаційної якості на щебенево-піщані суміші (ЩПС), камені бортові, що підтверджують їх відповідність І класу радіаційної безпеки, нормами чинного законодавства України не встановлено необхідності здійснювати/проводити експертизу та отримувати сертифікат радіаційної якості на щебенево – піщані суміші (ЩПС) та на камені бортові.
Разом з тим, відповідно до пункту 3 Додатку 2 до Тендерної документації: Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 Автомобільні дороги. Учасником надається транспортна схема доставки асфальтобетонної суміші, що буде використуваватися при виконанні робіт, складена відповідно до до вимог ДБН В.2.3-4-2015.
Згідно з ДБН В.2.3-4:2015 зі Зміною №1, у таблиці 20.2а встановлено максимальну відстань транспортування асфальтобетонних сумішей:
При цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин.
Тобто, замовник звузив вибір виробників асфальтобетонних сумішей та емульсій бітумних, що мають Висновки СЕЕ на асфальтобетонні суміші та емульсій та чинний паспорт (-ти)/сертифікат радіаційної якості на щебенево – піщані суміші (ЩПС) та на камені бортові, що буде використовуватися при виконанні робіт/наданні послуг, який (-і) підтверджують її відповідність І класу радіаційної безпеки (для всіх видів будівництва без обмежень), та знаходяться в межах 150 км.
Ознайомившись із потенційними АБЗ, які розташовані і здійснюють діяльність в приблизній близькості до місця виконання робіт, нами було встановлено, що жоден із таких АБЗ не замовляв та не проходив процедуру санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш та емульсію, відповідно не має змоги надати нашому підприємству (у разі купівлі у такого АБЗ асфальтобетонної суміші) чинного висновку (-ків) за результатом санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш, що буде використовуватися при виконанні робіт, що виданий (-ні) Держпродспоживслужбою, або акредитованою/ атестованою санітано-промисловою лабораторією.
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, в частині надання чинних висновків за результатом санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш та емульсію, що будуть використовуватися при виконанні робіт, що виданий (-ні) Держпродспоживслужбою, або акредитованою/атестованою санітарно-промисловою лабораторією, та надання паспортів / сертифікатів радіаційної якості на щебенево-піщані суміші (ЩПС), камені бортові, що підтверджують їх відповідність І класу радіаційної безпеки (для всіх видів будівництва без обмежень), виданий (-і) компетентною на момент проведення випробовувань лабораторією
Наголошуємо, що у практиці Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель сформувалась достатньо усталена практика щодо вимог Замовників про надання у складі тендерних пропозицій чинного висновку (-ків) за результатом санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш, що буде використовуватися при виконанні робіт, що виданий (-ні) Держпродспоживслужбою, або акредитованою/ атестованою санітано-промисловою лабораторією і така практика підтверджує факт дискримінаційності зазначеної вимоги. Таке твердження підтверджується у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № № 13429-р/пк-пз від 24.08.2023 року (скарга ТОВ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД" в межах процедури закупівлі UA-2023-08-08-011292-a), та у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 15860-р/пк-пз від 04.10.2023 року (скарга ТОВ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД" в межах процедури закупівлі UA-2023-09-18-011840-a)
Розгорнути
Згорнути
Ознайомившись з умовами тендерної документації, повідомляємо про вимоги що породжують дискримінацію. Відповідно до пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації - Будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, мають відповідати вимогам ДБН, ДСТУ, ДСН та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва.
Учасником обов’язково надається: - чинні сертифікати відповідності та протоколи сертифікаційних випробувань до сертифікатів відповідності видані акредитованою випробувальною лабораторією (лабораторія має бути акредитованою/атестованою згідно вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025 в останній редакції [додатково надати документ, що підтверджує атестацію/акредитацію]), які підтверджують властивості асфальтобетонної суміші та емульсії, що будуть використовуватися при виконанні робіт, вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-129:2013 відповідно.
та
- чинні висновки за результатом санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш та емульсію, що будуть використовуватися при виконанні робіт, що виданий (-ні) Держпродспоживслужбою, або акредитованою/атестованою санітарно-промисловою лабораторією (додатково надати атестат, або свідоцтво про атестацію на санітарно-промислову лабораторію та звіт за результатом санітарно-гігієнічної оцінки), які підтверджують відповідність вимогам діючого санітарно-гігієнічного законодавства України та можливість їх (сумішей та емульсій) використання у заявленій сфері застосування;
Відповідно до пункту 7 Додатку 2 до тендерної документації - При виконанні робіт замовник вимагає використання сумішей асфальтобетонних гарячих і теплих [асфальтобетон щільний] (дорожній)(аеродромний), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип Б, марка 1 бітум нафтовий дорожній 70/100 (назва згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011- асфальтобетонна суміш гаряча, дрібнозерниста, щільна, типу Б, непереривчастої гранулометрії, марки І бітум нафтовий дорожній 70/100).
Відповідно до таблиці 2 Відомість ресурсів, замовник передбачив використання бітумну емульсію ЕКШ-50.
Звертаємо увагу, що на території України виробництво асфальтобетонних сумішей асфальтобетонним заводом регулюється ДСТУ Б В.2.7-119:2011 Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови.
Відповідно до п.1 ДСТУ Б В.2.7-119:2011 Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови, цей стандарт поширюється на асфальтобетонні суміші й асфальтобетон для автомобільних доріг загального користування, аеродромів, мостів, вулиць, доріг і площ міських та сільських поселень, доріг і майданчиків промислових та сільськогосподарських підприємств тощо.
Разом з тим, відповідно до абзацу 6 пункту 8 Додатку 2 до тендерної документації, Також, учасником надаються паспорти / сертифікати радіаційної якості на щебенево-піщані суміші (ЩПС), камені бортові, що підтверджують їх відповідність І класу радіаційної безпеки (для всіх видів будівництва без обмежень), виданий (-і) компетентною на момент проведення випробовувань лабораторією (компетентність випробувальної лабораторії має бути підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством [надати копію документу] [компетентність – відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025 у сфері випробування будівельних матеріалів за показником радіаційної безпеки]).
Щодо протоколів сертифікаційних випробувань до сертифікатів відповідності видані акредитованою випробувальною лабораторією.
Між ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУД» та ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЦЕНТР» укладено договір надання послуг з виготовлення та постачання асфальтобетону № 02/05/23 від 02.05.2023 року. Предметом договору є виготовлення та постачання товару (асфальтобетонні, щебенево-мастикові асфальтобетонні суміші та бетонні суміші). Зазначеним виробником надано протокол випробувань продукції № 234с-ВЛ та протокол випробувань суміші асфальтобетонної АСГ.Др.Щ.В.НП.І.БНД 70/100 № 385 від 04.09.2023, відповідно до яких було отримано сертифікат відповідності № UA.OD.CI.0019-23 від 19 квітня, який підтверджує властивості асфальтобетонної суміші та емульсії, що будуть використовуватися при виконанні робіт, вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-129:2013 відповідно.
Зазначена вимога щодо обмеження протоколів випробування тільки до сертифікаційних протоколів випробування дискримінує нас як учасника, оскільки постачальник асфальтобетонних сумішей ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЦЕНТР» має тільки протоколи випробувань на базі яких отримано сертифікати відповідності які підтверджують властивості асфальтобетонної суміші та емульсії, що будуть використовуватися при виконанні робіт, вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-129:2013 відповідно.
Просимо внести зміни в частині вимоги надання протоколів сертифікаційних випробувань до сертифікатів відповідності що видані акредитованою випробувальною лабораторією.
Щодо атестації/акредитації випробувальної лабораторії згідно вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025 в останній редакції.
Звертаємо увагу, що зазначений сертифікат відповідності № UA.OD.CI.0019-23 від 19 квітня виданий на підставі протоколів випробувань, випробувальною лабораторією ТОВ «Будіндустрія ЛТД» що акредитована/атестована згідно вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025. На підтвердження надаємо посилання на реєстр випробувальних лабораторій, акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC - https://naau.org.ua/userfiles/files/17025-VL_24_11_2023.pdf
В вищезазначеному реєстрі міститься інформація що ВЛ ТОВ «Будіндустрія ЛТД» є акредитованою/атестованою згідно вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025, інформація міститься за порядковим номером 20790.
Відповідно до частини 5 статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Отже, так як інформація про атестацію/акредитацію випробувальної лабораторії, є публічною що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. ПРОСИМО, внести зміни в частині вимоги надання документу що підтверджує атестацію/акредитацію.
Щодо надання чинних висновків за результатом санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш та емульсію, що будуть використовуватися при виконанні робіт, що виданий (-ні) Держпродспоживслужбою, або акредитованою/атестованою санітарно-промисловою лабораторією, та надання паспортів / сертифікатів радіаційної якості на щебенево-піщані суміші (ЩПС), камені бортові, що підтверджують їх відповідність І класу радіаційної безпеки (для всіх видів будівництва без обмежень), виданий (-і) компетентною на момент проведення випробовувань лабораторією.
Між ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУД» та ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЦЕНТР» укладено договір надання послуг з виготовлення та постачання асфальтобетону № 02/05/23 від 02.05.2023 року. Предметом договору є виготовлення та постачання товару (асфальтобетонні, щебенево-мастикові асфальтобетонні суміші та бетонні суміші). Зазначеним виробником надано також атестат виробництва № UA.OD.AI.0059-21 від 26 листопада 2021 року, дійсний до 25 листопада 2024 року, виданий на ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЦЕНТР» код ЄДРПОУ 01547309, органом оцінки відповідності ДП «ОДЕСАСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ». У Атестаті виробництва зазначено: «Цей атестат засвідчує, що стан виробництва асфальтобетонних та щебенево-мастикових сумішей згідно технологічного регламенту на приготування асфальтобетоних та щебенево-мастиковий асфальтобетоних сумішей на АБЗ КДМ 206, забезпечує стабільність процесу виробництва на відповідність вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови., ДСТУ Б.В.2.7-127-2015 Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастикові. Технічні умови., ДСТУ 8959:2019 Асфальтобетонні суміші та асфальтобетон дорожні на основі бітумів, модифікованих полімерами. Технічні умови, Закону України «Про охорону навколишнього середовища» від 26.06.1991р. № 1268-Ⅻ»
Однак, виробник ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЦЕНТР» не замовляв та не проходив процедуру санітарно-епідеміогологічної експертизи на асфальтобетонну суміш та емульсію, відповідно не має змоги надати нам чинного висновку (-ків) за результатом санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш та емульсію, що буде використовуватися при виконанні робіт, що виданий (-ні) Держпродспоживслужбою, або акредитованою/ атестованою санітано-промисловою лабораторією.
Повідомляємо, що нормами чинного законодавства України не встановлено необхідності здійснювати/проводити санітарно-епідеміологічну експертизу на асфальтобетонну суміш та емульсію.
Аналогічно і з паспортами / сертифікатами радіаційної якості на щебенево-піщані суміші (ЩПС), камені бортові, що підтверджують їх відповідність І класу радіаційної безпеки, нормами чинного законодавства України не встановлено необхідності здійснювати/проводити експертизу та отримувати сертифікат радіаційної якості на щебенево – піщані суміші (ЩПС) та на камені бортові.
Разом з тим, відповідно до пункту 3 Додатку 2 до Тендерної документації: Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 Автомобільні дороги. Учасником надається транспортна схема доставки асфальтобетонної суміші, що буде використуваватися при виконанні робіт, складена відповідно до до вимог ДБН В.2.3-4-2015.
Згідно з ДБН В.2.3-4:2015 зі Зміною №1, у таблиці 20.2а встановлено максимальну відстань транспортування асфальтобетонних сумішей:
При цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин.
Тобто, замовник звузив вибір виробників асфальтобетонних сумішей та емульсій бітумних, що мають Висновки СЕЕ на асфальтобетонні суміші та емульсій та чинний паспорт (-ти)/сертифікат радіаційної якості на щебенево – піщані суміші (ЩПС) та на камені бортові, що буде використовуватися при виконанні робіт/наданні послуг, який (-і) підтверджують її відповідність І класу радіаційної безпеки (для всіх видів будівництва без обмежень), та знаходяться в межах 150 км.
Ознайомившись із потенційними АБЗ, які розташовані і здійснюють діяльність в приблизній близькості до місця виконання робіт, нами було встановлено, що жоден із таких АБЗ не замовляв та не проходив процедуру санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш та емульсію, відповідно не має змоги надати нашому підприємству (у разі купівлі у такого АБЗ асфальтобетонної суміші) чинного висновку (-ків) за результатом санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш, що буде використовуватися при виконанні робіт, що виданий (-ні) Держпродспоживслужбою, або акредитованою/ атестованою санітано-промисловою лабораторією.
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, в частині надання чинних висновків за результатом санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш та емульсію, що будуть використовуватися при виконанні робіт, що виданий (-ні) Держпродспоживслужбою, або акредитованою/атестованою санітарно-промисловою лабораторією, та надання паспортів / сертифікатів радіаційної якості на щебенево-піщані суміші (ЩПС), камені бортові, що підтверджують їх відповідність І класу радіаційної безпеки (для всіх видів будівництва без обмежень), виданий (-і) компетентною на момент проведення випробовувань лабораторією
Наголошуємо, що у практиці Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель сформувалась достатньо усталена практика щодо вимог Замовників про надання у складі тендерних пропозицій чинного висновку (-ків) за результатом санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш, що буде використовуватися при виконанні робіт, що виданий (-ні) Держпродспоживслужбою, або акредитованою/ атестованою санітано-промисловою лабораторією і така практика підтверджує факт дискримінаційності зазначеної вимоги. Таке твердження підтверджується у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № № 13429-р/пк-пз від 24.08.2023 року (скарга ТОВ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД" в межах процедури закупівлі UA-2023-08-08-011292-a), та у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 15860-р/пк-пз від 04.10.2023 року (скарга ТОВ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД" в межах процедури закупівлі UA-2023-09-18-011840-a)
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 листопада 2023 20:41
Добрий день! Інформуємо Вас, що до тендерної документації будуть внесені зміни в цій частині з урахуванням Вашого звернення.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-11-21-016551-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД", Код ЄДРПОУ:32414954
Дата подання: 25 листопада 2023 18:29
Дата подання: 25 листопада 2023 18:29
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 листопада 2023 17:55
рішеня від 28.11.2023 № 19088.pdf
Дата публікації: 28 листопада 2023 17:55
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.12.2023 № 19665.pdf
Дата публікації: 07 грудня 2023 13:45
рішення від 06.12.2023 № 19665.pdf
Дата публікації: 08 грудня 2023 16:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 19665-р/пк-пз від 06.12.2023, МИРОНІВСЬКОЮ МІСЬКОЮ РАДОЮ внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі: «Капітальний ремонт частини дорожнього покриття по вул. Захарченка (від вул. Благовіщенська до вул. Соборності) в м. Миронівка Обухівського району Київської області. Код та назва за ДК 021:2015 - 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг."», оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2023-11-21-016551-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Номер скарги: UA-2023-11-21-016551-a.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД", Код ЄДРПОУ:32414954
Дата подання: 01 січня 2024 19:31
Дата подання: 01 січня 2024 19:31
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 03 січня 2024 13:38
рішення від 03.01.2024 № 128.pdf
Дата публікації: 03 січня 2024 13:38
інформація про перенесення розгляду скарги від 11.01.2024 № 61.pdf
Дата публікації: 12 січня 2024 09:52
інформація про резолютивну частину рішення від 18.01.2024 № 1156.pdf
Дата публікації: 19 січня 2024 12:46
рішення від 18.01.2024 № 1156.pdf
Дата публікації: 23 січня 2024 15:57
Номер скарги: UA-2023-11-21-016551-a.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД", Код ЄДРПОУ:32414954
Дата подання: 30 січня 2024 16:51
Дата подання: 30 січня 2024 16:51
Скарга на неправомірне рішення про визначення переможця
Скарга на неправомірне рішення про визначення переможця
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 лютого 2024 17:39
рішення від 01.02.2024 №1997.pdf
Дата публікації: 01 лютого 2024 17:39
Інформація про резолютивну частину рішення №2477.pdf
Дата публікації: 09 лютого 2024 15:18
рішення від 08.02.2024 №2477.pdf
Дата публікації: 13 лютого 2024 14:39
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.02.2024 № 2477-р/пк-пз Миронівська міська рада скасовує рішення про визначення приватного підприємства «Ріалбуд» переможцем за процедурою закупівлі — «Капітальний ремонт частини дорожнього покриття по вул. Захарченка (від вул. Благовіщенська до вул. Соборності) в м. Миронівка Обухівського району Київської області», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-11-21- 016551-a
Номер скарги: UA-2023-11-21-016551-a.c5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД", Код ЄДРПОУ:32414954
Дата подання: 03 березня 2024 20:57
Дата подання: 03 березня 2024 20:57
Скарга на неправомірне рішення про визначення Переможця
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 березня 2024 16:03
рішення від 05.03.2024 № 4038.pdf
Дата публікації: 05 березня 2024 16:03
Інформація про резолютивну частину рішення від 14.03.2024 № 4684.pdf
Дата публікації: 15 березня 2024 11:36
рішення від 14.03.2024 № 4684.pdf
Дата публікації: 19 березня 2024 17:19
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.03.2024 №4684 -р/пк-пз Миронівською міською радою скасовано рішення про визначення ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «РІАЛБУД» переможцем процедури закупівлі: «Капітальний ремонт частини дорожнього покриття по вул. Захарченка (від вул. Благовіщенська до вул. Соборності) в м. Миронівка Обухівського району Київської області», оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2023-11-21-016551-a.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 грудня 2023 12:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД" |
7 911 136,58
UAH з ПДВ
|
7 911 136,58
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Ріалбуд" |
8 109 446,00
UAH з ПДВ
|
8 109 446,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД" #32414954 |
Рішення скасоване |
7 911 136,58
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2024 23:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 грудня 2023 23:58
|
ПП "Ріалбуд" #36432040 |
Рішення скасоване |
8 109 446,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2024 23:27
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД" #32414954 |
Рішення скасоване |
7 911 136,58
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2024 21:38
|
|
ПП "Ріалбуд" #36432040 |
Рішення скасоване |
8 109 446,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2024 21:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 лютого 2024 21:22
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД" #32414954 |
Відхилено |
7 911 136,58
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2024 21:33
|
|
ПП "Ріалбуд" #36432040 |
Відхилено |
8 109 446,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2024 23:33
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій