Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK 021: 2015 code 55520000-1 "Catering services" (services for the organization of school meals in general secondary education)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37448113 |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
Контактна особа: |
Тройко Любов Миколаївна tender-uo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Education Darnyts'koi district in Kyiv state administration |
National ID: | 37448113 |
Contact point: |
Troyko Lubov tender-uo@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2021 14:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 24 березня 2021 13:53 |
Очікувана вартість: | 51 825 120,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 259 125,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1554753.6 UAH |
Publication date: | 30 січня 2021 14:39 |
Enquiries until: | 27 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 05 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 березня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 51 825 120 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 259 126 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2021 14:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2021 14:49 |
Додаток №3 (нова редакція).doc | |
01 березня 2021 14:49 |
Додаток №1(нова редакція).doc | |
01 березня 2021 14:48 |
Протокол внесення змін №331.pdf | |
15 лютого 2021 14:31 |
Протокол внесення змін №192.pdf | |
15 лютого 2021 14:31 |
Додаток №5 (нова редакція).doc | |
30 січня 2021 14:45 |
1_ТД_кейтерингові послуги.doc | |
30 січня 2021 14:44 |
Додаток №6.doc | |
30 січня 2021 14:44 |
Додаток №7.doc | |
30 січня 2021 14:44 |
Додаток №4.doc | |
30 січня 2021 14:44 |
Додаток №2.doc |
01 березня 2021 14:51 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 березня 2021 14:49 |
Додаток №3 (нова редакція).doc
|
||||||
01 березня 2021 14:49 |
Додаток №1(нова редакція).doc
|
||||||
01 березня 2021 14:48 |
Протокол внесення змін №331.pdf
|
||||||
15 лютого 2021 14:31 |
Протокол внесення змін №192.pdf
|
||||||
15 лютого 2021 14:31 |
Додаток №5 (нова редакція).doc
|
||||||
30 січня 2021 14:45 |
1_ТД_кейтерингові послуги.doc
|
||||||
30 січня 2021 14:44 |
Додаток №6.doc
|
||||||
30 січня 2021 14:44 |
Додаток №7.doc
|
||||||
30 січня 2021 14:44 |
Додаток №4.doc
|
||||||
30 січня 2021 14:44 |
Додаток №2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Замовником закупівлі виступає Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (надалі – «Замовник»).
30 січня 2021р. на офіційному сайті https://prozorro.gov.ua було опубліковано тендерну документацію. А 01 березня 2021р. були опубліковані зміни до тендерної документації.
Кінцевим терміном подання тендерних пропозицій було 08.03.2021р. о 23:59 год. Наше підприємство подало тендерну пропозицію на участь у вказаній закупівлі.
09.03.2021р. тендерна пропозиція ТОВ «Контракт Продрезерв 5» перейшла в стадію прекваліфікації.
Крім нашої тендерної пропозиції, в статус прекваліфікації перейшли пропозиції наступних учасників:
1. Комунальне підприємство "Шкільне харчування";
2. ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДРИЄМЕЦЬ БАЛАСТРИК ОЛЬГА СЕРГІЇВНА;
3. ТОВ "ПОНТЕМ.УА".
Так, 16 березня 2021 року Замовником на офіційному сайті https://prozorro.gov.ua була опублікована вимога про усунення порушень, а саме, Учасником надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в якій зазначено співробітника, а саме: кухонний робітник Гасенко Катерина Миколаївна. Згідно наданої трудової книжки, Гасенко Катерина Миколаївна звільнена 21.12.2018р. згідно наказу №7318 та не перебуває в трудових відносинах з учасником. 2. Медична книжка співробітника Глебенюк (Железняк) Надія Михайлівна – оформлена у невідповідності до наказу від 23.07.2002 №280 та не містить її особисту фотокартку, крім того в медичній книжці не зазначено, що даний працівник працює у учасника, що не відповідає вимогам п.2.2 Додатку №1 тендерної документації.
17 березня 2021р., ТОВ «Контракт Продрезерв 5» було виправлено невідповідність у поданих документах, а 18 березня 2021р. Замовником було опубліковане рішення, згідно з яким, тендерна пропозиція ТОВ «Контракт Продрезерв 5» була дискваліфікована з наступних підстав:
Відповідно до ч. 4 п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації встановлений кваліфікаційні критерії для учасників, а саме-наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Відповідно до п. 4.1 ч. 4 Додатку 1 до Тендерної документації, фінансова спроможність підтверджується фінансовою звітністю у розмірі обсягу річного доходу (виручки) не менше 40% очікуваної вартості закупівлі. Учасник повинен надати копію балансу, копію звіту про фінансові результати та копію звіту про рух грошових коштів за 2020 рік. Фінансова звітність надається з відмітками про прийняття органом Держкомстату або з копіями документів, що підтверджують передачу та прийняття електронної звітності. ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» надано наступні документи: баланс, копію звіту про фінансові результати та копію звіту про рух грошових коштів за 2020 рік, а також баланс, копію звіту про фінансові результати та копію звіту про рух грошових коштів за 2019 рік (дата прийняття Держстатом згідно з квитанцією 28.02.2020 р.). При аналізі наданих документів було виявлено невідповідність деяких показників (зокрема код рядка 2050 фінансових результатів). У Замовника виникла потреба перевірити надані документи учасника ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», в результаті чого було виявлено наступне. ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» приймав участь в закупівлях за ідентифікаторами: UA-2020-11-16-014442-c та UA-2020-11-16-014480-c. При цьому ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» надавало в складі тендерної пропозиції баланс та звіт про фінансові результати за 2019 рік, дата надання на яких згідно з квитанцією 27.11.2020 р. При аналізі фінансового звіту, який вимагався Замовником за 2020 рік та фінансового звіту, який надавався учасником ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» після корегування від 27.11.2020 р. згідно з наданими документами ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» в закупівлях UA-2020-11-16-014442-c та UA-2020-11-16-014480-c, Замовником виявлено невідповідність коду рядка 2000, та 2020 фінансових результатів, а саме: В фінансових результатах в коді рядку 2000 в графі «З аналогічний період попереднього року» зазначено показник 455 827, а в фінансових результатах, наданих ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» від 27.11.2020 р. – 520 827. В фінансових результатах в коді рядку 2050 в графі «З аналогічний період попереднього року» зазначено показник 280 406, а в фінансових результатах, наданих ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» від 27.11.2020 р. – 345 406. У відповідності до ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» «15. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.»
Згідно з абз. 4 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» «Стаття 31. Відхилення тендерних пропозицій 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: учасник процедури закупівлі: (абз. 4) зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону».
Інформуємо, що рішення Замовника необгрунтоване, носить суто формальний та безпідставний характер. Скаржник не погоджується із таким рішенням на підставі наступного.
Згідно ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
• не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
• не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
• зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
• не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
• не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
• не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
• визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
• не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
• викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
• є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
• відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
• не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
• не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
• не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Частиною 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Згідно ч. 9 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Звертаю Вашу увагу на те, що Вами визначено для дискваліфікації підставу стосовно кваліфікаційних критеріїв і не було надано 24 години на виправлення зазначених помилок, як того вимагає ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон).
Відповідно до ч. 4 п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації встановлений кваліфікаційний критерій для учасників, а саме-наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Відповідно до п. 4.1 ч. 4 Додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» до Тендерної документації, фінансова спроможність підтверджується фінансовою звітністю у розмірі обсягу річного доходу (виручки) не менше 40% очікуваної вартості закупівлі. Учасник повинен надати копію балансу, копію звіту про фінансові результати та копію звіту про рух грошових коштів за 2020 рік. Фінансова звітність надається з відмітками про прийняття органом Держкомстату або з копіями документів, що підтверджують передачу та прийняття електронної звітності.
Так, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Контракт Продрезерв 5» міститься фінансова звітність за 2020 рік, яка повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Навіть якщо уявити, що Скаржником допущено помилку або невідповідність в поданих документах, то відхилення з даної підстави є неправомірним.
Зважаючи на те, що дана вимога підтверджує наявність фінансової спроможності, відповідно до вимоги ст. 16 Закону та розміщена Замовником в Додатку 1 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ», у разі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник повинен надати такому учаснику 24 години на виправлення невідповідностей, як того вимагає ч. 16 ст. 29 Закону.
Замовником не надано 24 години на виправлення зазначеної невідповідності, чим грубо порушено наше право як учасника закупівлі. Вищезазначене свідчить про грубе порушення Замовником закупівлі вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючи описане, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» вважає, що виконало вимоги тендерної документації у повному обсязі, а підстави Замовника про відхилення нашої тендерної пропозиції, які викладені у протоколі від 18.03.2021р., є необґрунтованими та упередженими, а процедура закупівлі проводиться з метою укласти договір з конкретним учасником, а не засадах конкурентоздатності та неупередженості.
Звертаємо увагу, що розгляд тендерних пропозицій повинен відбуватися на підставі принципів здійснення закупівель, що передбачені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «недискримінація учасників та рівне ставлення до них».
За власною ініціативою тендерний комітет не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок не може ставити під сумнів, тим більш безпідставно відхиляти тендерну пропозицію будь-якого учасника без достатнього на те аргументованого дослідження інформації та чіткого посилання на порушення вимоги за тендерною документацією або оголошенням. Тендерний комітет здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації або оголошення виключно та в межах поданих документів учасниками торгів.
Відповідно до статті 6, частини 1 статті 627 Цивільного кодексу України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента, визначенні умов договору та порядку його виконання. Тендерний комітет не має права втручатись та ставити під сумнів порядок виконання таких договорів, якщо одна сторона – Замовник повідомляє про його неухильне якісне виконання згідно відповідного Відгуку до Договору.
Отже, Замовник розширивши свої повноваження та не до кінця проаналізувавши надані документи, незаконно прийняв рішення про відхилення нашої пропозиції.
Звертаємо увагу, що позиція Замовника щодо відхилення нашої пропозиції базується лише на формальних обставинах, з метою знівелювати результат торгів на користь іншого учасника закупівлі, зачепившись за не аргументовані позиції…
Нагадуємо, що тендерний комітет та уповноважені особи відповідно до статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Разом з тим, ми як учасник закупівлі, розуміємо, що усі ці порушення добросовісний Замовник має можливість виправити шляхом прийняття об’єктивних відповідних рішень.
Однак, наразі ми заявляємо про порушення нашого права на об’єктивний та неупереджений розгляд нашої тендерної пропозиції та незаконність відхилення нашої тендерної пропозиції.
Із вищенаведеної інформа
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-08-000078 ● 76e90097ffea42f2b45aeba84cb519dc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2021 11:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.04.2021 № 97
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2021-01-30-000467-a 30.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-13 15:11:10
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі кейтерингових послуг (послуг з організації шкільного харчування у закладах загальної середньої освіти) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-30-000467-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Яким чином вами здійснено оцінку тендерної пропозиції
комунального підприємства «Шкільне харчування» вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, зокрема, щодо подання учасниками тендерних пропозицій з обов’язковим накладанням кваліфікованого електронного підпису, зважаючи на те, що комунальне підприємство «Шкільне харчування» при поданні своєї тендерної пропозиції використало удосконалений електронний підпис?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-16 14:49:13
Пояснення на запит
Заступнику Голови Державної аудиторської служби України
О. ШКУРОПАТУ
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит «Про надання пояснень» щодо моніторингу UA-M-2021-04-08-000078 від 08.04.2021 на закупівлю ДК 021:2015 код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (п UA-M-2021-04-08-000078ослуги з організації шкільного харчування у закладах загальної середньої освіти), у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:
1. Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі.
Згідно Річного плану закупівель на 2021 р. по КЕКВ 2230, на закупівлю послуг з організації харчування в закладах освіти заплановано 51 825 120,00 грн.(п’ятдесят один мільйон вісімсот двадцять п’ять тисяч сто двадцять грн. 00 коп.). Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник керувався даними Головного управління статистики у місті Києві Державної служби статистики України та рекомендаціями Київської міської державної адміністрації (КМДА) щодо ціни сніданку для учнів 1-4 класів - 32 грн.; для учнів пільгових категорій - 38 грн. Розрахунок обсягу закупівлі проведено відповідно кількості учнів, які навчаються в закладах освіти та натуральних норм харчування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2004р № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах». З метою забезпечення виконання натуральних норм харчування учнів у закладах освіти у замовником проводилась закупівля послуг з організації харчування для всіх учнів 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів;
учнів 5-11 класів: із числа дітей сиріт, дітей інвалідів, дітей позбавлених батьківського піклування у закладах загальної середньої освіти; для дітей із сімей учасників антитерористичної операції та дітей із сімей загиблих (померлих) учасників антитерористичної операції; для дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних і інклюзивних класах загальноосвітніх навчальних закладів; для дітей із числа внутрішньо переміщених осіб; дітей із малозабезпечених сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»
Організація одноразового харчування К-сть дітей: ( Учнів 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів-18 970; Учнів 5-11 класів: із числа дітей сиріт, дітей інвалідів, дітей позбавлених батьківського піклування у закладах загальної середньої освіти-211; Учнів 5-11 класів: для дітей із сімей учасників антитерористичної операції та дітей із сімей загиблих (померлих) учасників антитерористичної операції -500; Учнів 5-11 класів: для дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних і інклюзивних класах загальноосвітніх навчальних закладів -51; Учнів 5-11 класів: для дітей із числа внутрішньо переміщених осіб - 229; Учнів 5-11 класів: дітей із малозабезпечених сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям» - 82.)
Процес організації харчування має складатися з відпрацьованого режиму і графіку харчування дітей закладів та дотриманням своєчасного завезення Виконавцями продуктів харчування і продовольчої сировини. Якість послуг повинна відповідати документації, якою встановлені вимоги щодо якості на даних послуг (ГОСТ, ДСТУ), умовам Договору та підтверджуватися декларацією виробника, сертифікатом на систему управління якістю, а також посвідченням про якість (сертифікатом якості) виробника, що засвідчують якість послуги.
Виконавець повинен надати Замовнику послуги, якість яких відповідає державним стандартам та технічним умовам, вимогам Замовника, вимогам, що встановленні для такого виду послуги, умовам цього Договору та положенням постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», вимогам встановлених до таких послуг наказом Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 р. № 242/329.
Виконавець надає послуги, забезпечуючи їх якість та безпечність, добрі смакові якості, відповідність санітарно гігієнічним вимогам та дотримання законодавства щодо якості та безпечності харчових продуктів і продовольчої сировини. Продукти харчування та продовольча сировина повинні мати супровідні документи, які свідчать про їх походження та якість (накладні, сертифікати відповідності, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи тощо). Відповідно до Постанови КМУ від 2 лютого 2011 р. № 116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість» та Постанови КМУ від 19 червня 2002 р. № 856 «Про організацію харчування окремих категорій учнів у загальноосвітніх навчальних закладах».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться за посиланням http://druo.inet.ua/index.php/3744-obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoji-vartosti-predmeta-zakupivli
2. Відповідно до умов Документації зазначено, що зокрема, подання учасниками тендерних пропозицій з обов’язковим накладанням кваліфікованого електронного підпису. При перевірці даного файлу електронного підпису (учасника – Комунальне підприємство «Шкільне харчування») на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://www.czo.gov.ua встановлено наступне – «Тип підпису: Удосконалений. Сертифікат: Кваліфікований».
07.11.2018 набув чинності оновлений Закон України "Про електронні довірчі послуги". Він ввів поняття нового, більш захищеного електронного підпису — КЕП (кваліфікований електронний підпис) та скасував поняття ЕЦП з поступовим переходом на КЕП протягом двох років з моменту набуття чинності нових норм.
Згідно з законодавством приватні суб'єкти господарювання (зокрема учасник – Комунальне підприємство «Шкільне харчування») не зобов'язані використовувати особисті ключи на захищених носіях.
Згідно з пп. 1 п. 3 Постанови Кабінету Міністрів України "Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів" від 03.03.2020 № 193, удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.
Відповідно до абз. 2 п. 1 цієї Постанови, приватний бізнес має право використовувати удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 5 березня 2022 року.
Крім того, згідно тендерної документації до формальних (не суттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що зазначено вище, при цьому, замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 5 Закону. Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) приймається колегіально на засіданні тендерного комітету.
Замовником також було виконано вимоги і дотримано принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, що зазначені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема:
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заступнику Голови Державної аудиторської служби України О. ШКУРОПАТУ Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш результат моніторингу UA-M-2021-04-08-000078 від 08.04.2021 р. щодо закупівлі ДК 021:2015 код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (послуги з організації шкільного харчування у закладах загальної середньої освіти), надаємо пояснення: За результатами моніторингу встановлено, що учасник ТОВ «Контракт продрезерв 5», тендерна пропозиція якого відхилена, 22.03.2021 звернувся до Замовника з вимогою про надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації. Проте, Замовником відповідь у п’ятиденний термін не надана, чим порушено вимоги частини третьої статті 31 Закону. Заперечення щодо порушення вимоги частини третьої статті 31 Закону. - Частиною третьою статті 31 Закону зазначено що, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Учасник ТОВ «Контракт продрезерв 5», тендерна пропозиція якого відхилена, 22.03.2021 звернувся до Замовника з вимогою про надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації. Засіданням тендерного комітету Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації було розглянуто вимогу ТОВ «Контракт продрезерв 5», що надійшла 22.03.2021р на закупівлю ДК 021:2015 код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (послуги з організації шкільного харчування у закладах загальної середньої освіти), сформовано відповідь з інформацією про причини невідповідності учасника умовам тендерної документації, затверджено та зареєстровано протокол від 24.03.2021 року № 488 щодо розгляду даної вимоги. Проте, виникла технічна неможливість надати управлінням освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (оприлюднити рішення тендерного комітету) Учаснику відповідь на вимогу з інформацією про причини невідповідності його пропозиції не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення(вимоги) через електронну систему закупівель. З метою виконання вимог частини третьої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник звернувся з офіційним запитом від 25.03.2021 року № 282 до авторизованого електронного майданчика e-tender з проханням оприлюднити рішення «Протокол засідання тендерного комітету управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 24.03.2021р № 488» в електронній системі закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу www.prozorro.gov.ua на сторінці закупівлі ДК 021:2015 код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (послуги з організації шкільного харчування у закладах загальної середньої освіти), згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-01-30-000467-a або надати офіційне роз’яснення щодо причин технічної неможливості реалізації законного права оприлюднення протягом п’яти днів з дня надходження звернення(вимоги) через електронну систему закупівель такого рішення (інформації). У відповідь на звернення листом № 214 від 25.03.2021 від ТОВ «Е-ТЕНДЕР» повідомляється що, Замовник має технічну можливість надати відповідь вищезазначену вимогу протягом 5 календарних днів, але до закінчення періоду «Прекваліфікація (період оскаржень)» 24.03.2021 року о 00:00 закінчився період оскарження (менше ніж 2 дні з дня надходження вимоги) по прекваліфікації перед аукціоном та закупівля перейшла у статус «Період аукціону», у якому можливість надати відповідь на вимогу замовника відсутня. Крім того, листом від 26.03.2021 року № 286 управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації додатково звернулось до ДП «ПРОЗОРРО» із проханням оприлюднити рішення «Протокол засідання тендерного комітету управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 24.03.2021р № 488» (Додаток 1 до запиту) в електронній системі закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу www.prozorro.gov.ua на сторінці закупівлі ДК 021:2015 код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (послуги з організації шкільного харчування у закладах загальної середньої освіти), згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-01-30-000467-a або надати офіційне роз’яснення щодо причин технічної неможливості реалізації законного права оприлюднення протягом п’яти днів з дня надходження звернення(вимоги) через електронну систему закупівель такого рішення (інформації). При цьому у відповідь на запит УО ДРДА ДП «ПРОЗОРРО» зазначає, що технічна можливість надати відповідь в електронній системі закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу www.prozorro.gov.ua на вимогу зникає, коли процедура закупівлі переходить на наступний етап. Слід зазначити, що вищевказані обмеження унеможливлюють реалізацію надання інформації (відповіді на вимогу) протягом повноцінних 5 днів та суперечать ч.3 ст.31 закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, Замовник не порушив вимоги частини третьої Статті 31 Закону. Заперечення щодо порушення абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31, щодо неправомірності відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Контракт Продрезерв 5» Причина відхилення пропозиції ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» була зазначена в протоколі розгляду тендерних пропозицій UA-2021-01-30-000467-a що доступний на веб-порталі уповноваженого органу, а саме через зазначення у тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі. Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п'ятнадцятою статті 29 цього Закону. Учасником не надано достовірну інформацію на виконання вимог п.п 4.1 п. 4 Додатку 1 до Тендерної документації «фінансова спроможність підтверджується фінансовою звітністю у розмірі обсягу річного доходу (виручки) не менше 40% очікуваної вартості закупівлі» В свою чергу учасник ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» свідомо надав копію балансу, копію звіту про фінансові результати та копію звіту про рух грошових коштів за 2020 рік, а також баланс, копію звіту про фінансові результати та копію звіту про рух грошових коштів за 2019 рік (дата прийняття Держстатом згідно з квитанцією 28.02.2020 р.) які містять недостовірні дані. При аналізі наданих документів було виявлено невідповідність деяких показників (зокрема код рядка 2050 фінансових результатів). У Замовника виникла потреба перевірити надані документи учасника ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», в результаті чого було виявлено наступне. ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» приймав участь в закупівлях за ідентифікаторами: UA-2020-11-16-014442-c та UA-2020-11-16-014480-c. При цьому ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» надавало в складі тендерної пропозиції баланс та звіт про фінансові результати за 2019 рік, дата надання на яких згідно з квитанцією 27.11.2020 р. При аналізі фінансового звіту, який вимагався Замовником за 2020 рік та фінансового звіту, який надавався учасником ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» після корегування від 27.11.2020 р. згідно з наданими документами ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» в закупівлях UA-2020-11-16-014442-c та UA-2020-11-16-014480-c, Замовником виявлено невідповідність коду рядка 2000, та 2020 фінансових результатів, а саме: В фінансових результатах в коді рядку 2000 в графі «З аналогічний період попереднього року» зазначено показник 455 827, а в фінансових результатах, наданих ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» від 27.11.2020 р. – 520 827. В фінансових результатах в коді рядку 2050 в графі «З аналогічний період попереднього року» зазначено показник 280 406, а в фінансових результатах, наданих ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» від 27.11.2020 р. – 345 406. Враховуючи вищезазначене, Управлінням освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації отримано достовірну інформацію про факт зазначення у тендерній пропозиції Учасника недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, та сумнівності на відповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, замовник відхилив тендерну пропозицію такого учасника. Саме тому тендерна пропозиція ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» була відхилена, аукціон відбувся, переможця було визначено і опубліковано повідомлення про намір укласти договір, оскарження у відповідності до ст. 18 Закону не було, процедура закупівлі була завершена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищезазначене, Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації , повідомляє що, процедуру відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (послуги з організації шкільного харчування у закладах загальної середньої освіти), було проведено відповідно до Вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Підстави для усунення порушень відсутні. Додатки, що додаються: 1 «Протокол засідання тендерного комітету управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 24.03.2021р № 488» 2. Запит щодо оприлюднення відповіді на вимогу ТОВ «Е-ТЕНДЕР» 3.Лист-роз’яснення № 214 від 25.03.2021 від ТОВ «Е-ТЕНДЕР» 4. Запит щодо оприлюднення відповіді на вимогу ДП «ПРОЗОРРО»
2021-04-28 17:19:49
- Запит (щодо оприлюднення відповіді на вимогу).pdf.p7s (3).zip
- 2. Запит щодо оприлюднення відповіді на вимогу ТОВ Е-ТЕНДЕР.pdf
- 3. Лист-роз'яснення № 214 від 25.03.2021 від ТОВ Е-ТЕНДЕР.PDF
- 1. Протокол засідання тендерного комітету від 24.03.2021 № 488.pdf
- Запит (щодо оприлюднення відповіді на вимогу).pdf.p7s (3).zip
- Відповідь на моніторинг (кейтерингові).pdf
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо надання відповіді на вимогу учасника щодо усунення порушення встановлено порушення вимог частини третьої статті 31 Закону.)
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37448113 |
Місцезнаходження: | 02091, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 березня 2021 18:06
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДРИЄМЕЦЬ БАЛАСТРИК ОЛЬГА СЕРГІЇВНА | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Комунальне підприємство "Шкільне харчування" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 березня 2021 18:14
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 березня 2021 14:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" |
51 664 776,00
UAH
|
51 664 776,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Комунальне підприємство "Шкільне харчування" |
51 789 552,00
UAH
|
51 789 552,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" #40665499 |
Переможець |
51 664 776,00
UAH
|
24 березня 2021 15:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2022 13:18
|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2022 13:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 липня 2022 14:57
|
ДУ №6 до договору №298.pdf | зміни до договору |
28 липня 2022 14:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 січня 2022 09:10
|
ДУ № 5 до дог.№ 298.pdf | зміни до договору |
14 січня 2022 09:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 17:39
|
ДУ № 4 до договору № 298.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 17:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2021 13:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2021 13:54
|
ДУ № 3 до дог.№ 298,.pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2021 13:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 травня 2021 15:01
|
ДУ № 2 до дог.№ 298.pdf | зміни до договору |
17 травня 2021 15:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 травня 2021 14:30
|
ДУ №1 до договору №298.pdf | зміни до договору |
14 травня 2021 14:30
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2021 10:26
|
Договір №298.pdf | укладений |
05 квітня 2021 10:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою виправлення допущених описок Сторони домовилися про внесення змін до Додатку №2 Договору №298 від 05.04.5021 року з метою приведення у відповідність найменування закладів освіти та її дислокація. Додаток №2 до договору №298 від 05.04.2021 року викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 298 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Виклавши п.3.1. Договору у такій редакції:"3.1.Сума цього Договору становить : 51 664 776,00грн.(п"ятдесят один мільйон шістсот шістдесят чотири тисячі сімсот сімдесят шість грн.00 коп.) без ПДВ .(Загальний фонд: КПКВ 4111021-19 01 6 277,00 грн., Спеціальний фонд: КПКВ 4111021-32 648 499,00 грн.) |
Номер договору про закупівлю: | 298 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони на підставі п.11.4 договору дійшли згоди: 1.Виклавши п.3.1 Договору у такій редакції: "3.1. Сума цього Договору становить : 51 664 776,00 грн.(п"ятдесят один мільйон шістсот шістдесят чотири тисячі сімсот сімдесят шість грн.00 коп.) без ПДВ.(Загальний фонд: КПКВ 4111021- 46 919 777,00 грн., Спеціальний фонд : КПКВ 4111021- 4 744 999,00 грн.) |
Номер договору про закупівлю: | 298 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Термін дії договору про закупівлю продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення Замовником процедури закупівлі на початок 2022 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, укладеному в попередньому році, після затвердження видатків на досягнення цієї цілі в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 298 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Сума додаткової угоди становить 10 332 955,20 грн.(десять мільйонів триста тридцять дві тисячі дев"ятсот п"ятдесят п"ять грн.20 коп.)без ПДВ.(Загальний фонд: КПКВ 4111021-10 332 955,20 грн.), що не перевищує 20 відсотків суми визначеної у договорі про закупівлю укладеному у попередньому році з урахуванням всіх додаткових угод. 2.Ця додаткова угода набирає чинності з дня її підписання та діє до проведення процедури закупівлі на початку року відповідно до затвердженого річного плану закупівлі на поточний рік. 3.Сторони вирішили , що дія цієї додаткової угоди застосовується до відносин між ними, які виникли з 10.01.2022. |
Номер договору про закупівлю: | 298 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Припинити дію додаткової угоди №5 від 14.01.2022 до договору №298 від 05.04.2021 та зменшити відповідні зобов'язання на 1018,20 грн. без ПДВ. (Загальний фонд: КПКВ 4111021 - 1018,20 грн.). |
Номер договору про закупівлю: | 298 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |