Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 40358617 |
Вебсайт: | http://polvet.gov.ua/en/main-page/ |
Місцезнаходження: | 36020, Україна , Полтавська обл., місто ПОЛТАВА, ВУЛИЦЯ ВОСКРЕСЕНСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7 |
Контактна особа: |
Марія Кір +380532569979 udvm.buh@polvet.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2024 12:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2024 13:00 |
Очікувана вартість: | 1 883 666,67 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 418,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
• Місцезнаходження замовника – Україна, Полтавська область, місто ПОЛТАВА, 36020, ВУЛИЦЯ ВОСКРЕСЕНСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7;
• Категорія замовника – п. 1 частини першої статті 2 Закону (п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону).
• Уточнюючий код ДК 021:2015: 34111100-9 Легкові автомобілі типу «універсал»
• Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Товар повинен бути поставлений Замовнику протягом 10 (десяти) календарних днів з дня отримання заявки від Замовника, але в будь-якому випадку до 31.12.2024 року. | Одноразова поставка | 10 | Календарні | 100 |
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 листопада 2024 12:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 листопада 2024 12:45 |
ТД авто.doc | |
07 листопада 2024 12:45 |
ТД авто.doc | |
07 листопада 2024 12:42 |
Додаток 1. Тендерна пропозиція.docx | |
07 листопада 2024 12:42 |
Додаток 4. Перелік документів учасника.docx | |
07 листопада 2024 12:42 |
Додаток 2 Автомобіль (техн.характ).docx | |
07 листопада 2024 12:42 |
Додаток 5. Перелік документів учасника-переможця.docx | |
07 листопада 2024 12:42 |
Додаток 3. Проект договору.docx |
07 листопада 2024 12:49 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
07 листопада 2024 12:45 |
ТД авто.doc
|
||
07 листопада 2024 12:45 |
ТД авто.doc
|
||
07 листопада 2024 12:42 |
Додаток 1. Тендерна пропозиція.docx
|
||
07 листопада 2024 12:42 |
Додаток 4. Перелік документів учасника.docx
|
||
07 листопада 2024 12:42 |
Додаток 2 Автомобіль (техн.характ).docx
|
||
07 листопада 2024 12:42 |
Додаток 5. Перелік документів учасника-переможця.docx
|
||
07 листопада 2024 12:42 |
Додаток 3. Проект договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-03-000023 ● 0e3dd3878c0f40649d75d2902e9e6279
- Статус: вирішено ● Дата: 14 січня 2025
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2024 15:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.12.2024 № 100-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
03.12.2024 № 100-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-11-07-006959-a, 07.11.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-03 16:27:24
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1 883 666,67 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-11-07-006959-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та/або підтверджуючих документів з наступних питань:
- надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
- поясніть невідповідність основних розмірів (висоти) транспортного засобу, зазначеного в Сертифікаті завершеного колісного транспортного засобу (1657 мм), що поданий в складі тендерної пропозиції ТОВ "АВТОЦЕНТР-ПОЛТАВА", вимогам Замовника визначеним в тендерній документації (Таблиця 1 Додатку 2) відносно висоти транспортного засобу (не менше 1675 мм).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-04 11:29:11
Відповідь на запит
З метою визначення оптимальних вимог до предмету закупівлі та визначення очікуваної вартості, замовником проведено ринкові консультації шляхом направлення учасникам ринку відповідних запитів з описом необхідних/бажаних вимог до предмета закупівлі. Так, Замовником отримано щонайменше 3 комерційні пропозиції, які було використано для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (отримані комерційні пропозиції додаються).
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснений методом порівняння ринкових цін, а саме визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку згідно отриманих цінових пропозицій та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, зокрема таких як максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Таким чином, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником дотримано вимоги Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Щодо невідповідності інформації зазначеній у Сертифікаті завершеного колісного транспортного засобу. При розгляді тендерної пропозиції було перевірено фактичну наявність Сертифікату завершеного колісного транспортного засобу, інформація сертифікату не порівнювалася.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов'язань УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ договір розірвано.
2024-12-05 17:00:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 грудня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 грудня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (-)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (-) • усунуто
На виконання висновку відносно процедури закупівлі, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.
2024-12-10 10:37:19
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2024 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВТОЦЕНТР-ПОЛТАВА" |
1 882 800,00
UAH з ПДВ
|
1 882 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВТОЦЕНТР-ПОЛТАВА" #34874200 |
Переможець |
1 882 800,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2024 10:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2024 17:03
|
ДУ №1 від 05.12.24 до Дог.№204.pdf | укладений |
05 грудня 2024 17:01
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2024 17:44
|
Договір №204 від 25.11.2024.pdf | укладений |
25 листопада 2024 17:43
|