Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Лозівська в місті Дергачі Харківського району, Харківської області
Очікувана вартість
11 754 261,60 UAH
UA-2023-11-23-001295-a 856055a640ba4cd0b2f23e30018b99cf
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Свистун

+380636027769 svistun05121988@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дергачівська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04059496
Місцезнаходження: 62303, Україна , Харківська обл., м. Дергачі, площа Перемоги, будинок 5
Контактна особа: Андрій Свистун
+380636027769
svistun05121988@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2023 09:24
Звернення за роз’ясненнями: до 28 листопада 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2023 00:00
Очікувана вартість: 11 754 261,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 117 542,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: 2.1. Учасник у складі пропозиції повинен надати забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії з накладенням електронного підпису (або кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранту. 2.2. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені пунктом 26 розділу 3 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та передбачені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 " Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції", а також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення учаснику забезпечення тендерної пропозиції згідно ч. 3 ст. 25 Закону. Умови надання забезпечення пропозиції згідно умов цього розділу повинні передбачати неможливість внесення змін до умов гарантії або дострокового припинення дії гарантії без згоди бенефіціара після завершення часу на прийом пропозицій електронною системою закупівель. 2.3 Розмір забезпечення пропозиції – 58 771,31 грн. (п’ятдесят вісім тисяч сімсот сімдесят одна гривня 31 копійка). Сума гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не менший ніж 90 днів з дати завершення строку подання пропозицій. 2.4. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цим оголошенням або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): 2.4.1. довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту (або її електронним/кваліфікованим електронним підписом), яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено пунктом 2.3. цього розділу із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії, а так само додатково копію документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку в тому числі щодо підпису документів від імені банку, а так само підписом якої засвідчено вказану довідку. 2.4.2. випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, має бути надана у складі тендерної пропозиції. 2.5. Електронна банківська гарантія надається у складі пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний підпис уповноваженої посадової особи банку-гаранта у порядку, передбаченому цією тендерною документацією, а так само переглянути зміст документу такої гарантії. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». 2.6. Пропозиції, що не містять забезпечення тендерної пропозиції, та/або забезпечення пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у оголошенні до такого забезпечення пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону та пункту 44 Особливостей. Зміст наданої учасником електронної банківської гарантії повинен передбачати умову щодо безумовного зобов'язання Банку-гаранта сплатити Замовнику (Бенефіціару) гарантійну суму єдиним платежем протягом п'яти робочих днів з дня отримання письмової вимоги замовника (Бенефіціара) та у випадку настання будь-якої з підстав, за якої згідно ст. 25 Закону забезпечення пропозиції не повертається учаснику (Принципалу) без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. 2.7. Зміст гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності Банку-гаранта в будь якому випадку (окрім випадку письмового погодженням із замовником, умов про ускладнення процедури отримання замовником суми забезпечення пропозиції та у випадку, коли забезпечення пропозиції не повертається учаснику (додаткового підтвердження повноважень особи, яка підписала вимоги від імені замовника, отримання будь-яких додаткових документів, що підтверджують набуття замовником права на отримання замовником суми гарантії, окрім письмової вимоги замовника, тощо). У випадку, якщо зміст наданої учасником гарантії містить посилання на укладений між учасником та Банком-гарантом договір, згідно якого учаснику надається відповідна гарантія, копія такого договору має бути надана у складі тендерної пропозиції
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 58771.31 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Безлотова закупівля

закупівля відбувається відповідно до потреби та на підставі Постанови КМУ "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" №1178 від 12 жовтня 2022 року (зі змінами)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Лозівська в місті Дергачі Харківського району, Харківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62303, Україна, Харківська область, Харківський район, місто Дергачі, вулиця Лозівська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних ремонтних робіт. Пiсля пiдписання документiв Замовник зобов’язаний оплатити виконані ремонтні роботи не пізніше ніж протягом 7 робочих днів з дати складення Сторонами вказаних документів. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2023 09:24
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2023 09:24
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2023 09:24
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2023 09:24
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2023 09:24
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2023 09:24
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2023 09:24
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2023 09:24
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2023 09:24
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2023 09:24
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2023 09:24
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2023 09:24
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2023 09:24
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2023 09:24
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2023 09:24
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2023 09:24
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2023 09:24
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2023 09:24
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2023 09:24
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2023 09:24
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2023 09:24
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 23 листопада 2023 09:24
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2023 09:24
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 23 листопада 2023 09:24
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2023 09:24
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 23 листопада 2023 09:24

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

2.1. Учасник у складі пропозиції повинен надати забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії з накладенням електронного підпису (або кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранту. 2.2. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені пунктом 26 розділу 3 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та передбачені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 " Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції", а також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення учаснику забезпечення тендерної пропозиції згідно ч. 3 ст. 25 Закону. Умови надання забезпечення пропозиції згідно умов цього розділу повинні передбачати неможливість внесення змін до умов гарантії або дострокового припинення дії гарантії без згоди бенефіціара після завершення часу на прийом пропозицій електронною системою закупівель. 2.3 Розмір забезпечення пропозиції – 58 771,31 грн. (п’ятдесят вісім тисяч сімсот сімдесят одна гривня 31 копійка). Сума гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не менший ніж 90 днів з дати завершення строку подання пропозицій. 2.4. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цим оголошенням або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): 2.4.1. довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту (або її електронним/кваліфікованим електронним підписом), яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено пунктом 2.3. цього розділу із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії, а так само додатково копію документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку в тому числі щодо підпису документів від імені банку, а так само підписом якої засвідчено вказану довідку. 2.4.2. випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, має бути надана у складі тендерної пропозиції. 2.5. Електронна банківська гарантія надається у складі пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний підпис уповноваженої посадової особи банку-гаранта у порядку, передбаченому цією тендерною документацією, а так само переглянути зміст документу такої гарантії. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». 2.6. Пропозиції, що не містять забезпечення тендерної пропозиції, та/або забезпечення пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у оголошенні до такого забезпечення пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону та пункту 44 Особливостей. Зміст наданої учасником електронної банківської гарантії повинен передбачати умову щодо безумовного зобов'язання Банку-гаранта сплатити Замовнику (Бенефіціару) гарантійну суму єдиним платежем протягом п'яти робочих днів з дня отримання письмової вимоги замовника (Бенефіціара) та у випадку настання будь-якої з підстав, за якої згідно ст. 25 Закону забезпечення пропозиції не повертається учаснику (Принципалу) без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. 2.7. Зміст гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності Банку-гаранта в будь якому випадку (окрім випадку письмового погодженням із замовником, умов про ускладнення процедури отримання замовником суми забезпечення пропозиції та у випадку, коли забезпечення пропозиції не повертається учаснику (додаткового підтвердження повноважень особи, яка підписала вимоги від імені замовника, отримання будь-яких додаткових документів, що підтверджують набуття замовником права на отримання замовником суми гарантії, окрім письмової вимоги замовника, тощо). У випадку, якщо зміст наданої учасником гарантії містить посилання на укладений між учасником та Банком-гарантом договір, згідно якого учаснику надається відповідна гарантія, копія такого договору має бути надана у складі тендерної пропозиції

Сума забезпечення: 58771.31 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронна банківська гарантія
Вимоги до документу: Відповідно до умов Додатку №7 до тендерної документації, що додається
23 листопада 2023 09:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2023 09:24
ТД_вул. Лозівська.docx
23 листопада 2023 09:24
Додаток 7 до ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо плану фінансування
Дата подання: 24 листопада 2023 13:19
Дата відповіді: 24 листопада 2023 13:51
Доброго дня, шановний Замовнику. Додатками до проекту договору є договірна ціна, календарний графік виконання робіт та план фінансування. Просимо дати уточнення по фінансуванню на 2023 р. та 2024 р. та надати план фінансування по закупівлі.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Ваше запитання. Стосовно Вашого питання, замовник може повідомити, що на 2023 рік бюджетом передбачено кошти у розмірі 10 000,00 гривень, залишок суми буде виділено у 2024 році, якщо буде відповідне фінансування. Окрім цього план фінансування буде розроблений під час укладання договору і в залежності від фінансування.
Щодо відвідування об'єкта
Дата подання: 24 листопада 2023 13:55
Дата відповіді: 24 листопада 2023 14:01
Доброго дня. Вимогою тендерної документації є надання акту обстеження об'єкту - під час строку, визначеного для подання тендерних пропозицій, учасник повинен обов’язково відвідати об’єкт та скласти акт обстеження довільної форми, що має бути підтверджено підписом посадової особи замовника на такому акті. Але не вказано контактну особу та її контакти для зв’язку по даному питанню, що порушує добросовісну конкуренцію серед учасників. Деяким учасникам потрібен час для відвідування об’єкту. Просимо терміново надати контакти посадової особи Замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Ваше запитання. Стосовно Вашого питання, замовник може повідомити, що контактною особою для підписання акту обстеження є заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради – Туренко Олександр Ігоревич, тел. +380576331035.
На відповідь Замовника
Дата подання: 24 листопада 2023 14:19
Дата відповіді: 27 листопада 2023 06:01
Шановний Замовнику. На Вашу відповідь щодо контактів посадової особи повідомляємо, що за цим номером знаходиться канцелярія, і контакти заступника Дергачівського міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Туренка Олександра Ігоровича не дають. Зв’язатися з ним не можливо. Так як строки є обмеженими, враховуючи вихідні дні, не кожен учасник встигне здійснити огляд об’єкту. Це веде до дискримінації учасників. Просимо надати прямий контакт Туренка О.І., або внести зміни в ТД і прибрати дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Ваше запитання. Стосовно Вашого питання, замовник вкотре може повідомити, що контактною особою для підписання акту обстеження є заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради – Туренко Олександр Ігоревич, тел. +380576331035. Надавати персональні дані та порушувати Закон України «Про захист персональних даних» ніхто не буде.
На відповідь Замовника
Дата подання: 24 листопада 2023 14:20
Дата відповіді: 27 листопада 2023 05:57
Шановний Замовнику. На Вашу відповідь щодо контактів посадової особи повідомляємо, що за цим номером знаходиться канцелярія, і контакти заступника Дергачівського міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Туренка Олександра Ігоровича не дають. Зв’язатися з ним не можливо. Так як строки є обмеженими, враховуючи вихідні дні, не кожен учасник встигне здійснити огляд об’єкту. Це веде до дискримінації учасників. Просимо надати прямий контакт Туренка О.І., або внести зміни в ТД і прибрати дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Ваше запитання. Стосовно Вашого питання, замовник вкотре може повідомити, що контактною особою для підписання акту обстеження є заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради – Туренко Олександр Ігоревич, тел. +380576331035. Надавати персональні дані та порушувати Закон України «Про захист персональних даних» ніхто не буде.
Щодо ДЦ
Дата подання: 24 листопада 2023 14:42
Дата відповіді: 27 листопада 2023 05:57
Просимо надати наступні роз'яснення: 1. Уточнити вид договірної ціни (тверда чи динамічна) 2. Уточнити товщину влаштування покриття із асфальтобетонної суміші, а саме в п. 4 та п. 11 застосовано коефіцієнт зміни товщини К=3, тобто товщина шару покриття становить 5,5 см, що підтверджує витрата бітумної емульсії в відомості ресурсів (0,23868т) .Згідно технічного завдання та витрати асфальтобетонної суміші дрібнозернистої типу Б марки 1 (1130 ,688 т ) товщина шару покриття складає 6 см.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Ваше запитання. Стосовно Вашого питання, замовник може повідомити, по першому питанню – договірна ціна є твердою, і це прописано в пункті 4.1. проєкту Договору, якщо Ви уважно читали ТД. По другому питанню – замовник може повідомити, що технічне завдання виконано на підставі розробленої та затвердженної проєктно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2023-11-25-000007 • dcbdb51f1c254f5ba6166698738dbc20
Автор звернення: Наливайська
Дата створення звернення: 2023-11-25 22:18
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Ремонт доріг не на часі. віддайте гроші на потреби передової
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Номер звернення: UA-R-2023-11-23-000017 • 15cb33edafb4408c826c91279163a867
Автор звернення: Бритавська Катерина Сергіївна
Дата створення звернення: 2023-11-23 19:58
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Капітальний ремонт доріг у країні, яка воює - не першочергова проблема. Гроші на ЗСУ!!! Асфальт не вбиває ворога!!!
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-02-08-000081 ● 4dc694efdbec45a299c8295b4f07de73
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 лютого 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 лютого 2024 17:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
08.02.2024 № 15-З
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
08.02.2024 № 15-З

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
16. UA-2023-11-23-001295-a, 23.11.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-09 12:14:02

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 11 754 261,60 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-23-001295-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (п.4-1)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-09 12:43:51

Відповідь замовника на запит на пояснення

Начальнику Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області
Ірині САЛОГУБ

Пояснення на запит

Щодо питання Вашого запиту стосовно того, яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (п.4-1), замовник пояснює наступне, що,
згідно п.п.1 пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечують оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена Замовником у Додатку 4 до тендерної документації, що оприлюднений на авторизованому електронному майданчику у відповідності до вимог Закону. Постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 визначено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти ДЕРЖАВНОГО бюджету. У пункті 4 та підпункті 1 постанови № 710 наведено перелік замовників, яким РЕКОМЕНДОВАНО здійснювати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини 4 статті 10 Закону, інформацію про закупівлю, зазначену у частині 1 статті 10 Закону, Замовник МОЖЕ додатково оприлюднювати в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Отже, рекомендації, наведені у Постанові Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 не розповсюджуються в даному випадку на замовника (Дергачівська міська рада) з причини, здійснення закупівлі за рахунок коштів МІСЦЕВОГО бюджету (не державного), а також відповідно до приписів Закону, зазначених в попередньому абзаці, оприлюднення в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування – НЕ Є ОБОВ’ЯЗКОВИМ.
Враховуючи вищенаведене, відсутні законодавчі підстави для обов’язкового розміщення та можливості надання Дергачівською міською радою посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Однак Замовник дотримується всіх нормативно-правових актів щодо публічних закупівель, тому надає посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (https://dermiskrada.dosvit.org.ua/documents/clpayxjvzwrxm0824q384ql8x).


Начальник відділу публічних
закупівель та договірної роботи
Дергачівської міської ради Андрій СВИСТУН

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-23 12:21:30

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 11 754 261,60 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-23-001295-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- відповідно до додатку 2 тендерної документації тендерна пропозиція Учасника має також містити, зокрема, копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт на весь строк за предметом закупівлі. На виконання цієї вимоги учасником завантажено файл «Договора на техніку та свідоцтва про реєстрацію.pdf», в якому містяться договір оренди спеціальної техніки від 01.06.2023 № 1-06/23-2, договір оренди спеціальної техніки від 01.06.2023 № 1-06/23 та договір оренди спеціальної техніки від 01.06.2023 № 3-07/23. Проте надані договори не містять інформації про право орендодавця надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт на весь строк за предметом закупівлі. Поясність вищевказане.
- відповідно до додатку 2 тендерної документації тендерна пропозиція Учасника має також містити, зокрема, посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку. Відомості веб-порталу уповноваженого органу з питань публічних закупівель свідчать, що учасником ТОВ «СХІДПРО­МРЕМБУД» не надано посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на гідравлічний вібратор AMMANN AV 95-2/2009 р.в. та на гідравлічний вібратор AMMANN AV 85-2/2008 р.в. Надайте пояснення чому учаснику ТОВ «СХІДПРО­МРЕМБУД» не було надано вимогу про усунення невідповідностей відповідно до пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-23 13:26:25

Відповідь на запит на пояснення з доказами

Начальнику Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області
Ірині САЛОГУБ

Пояснення на запит

Щодо першого питання Вашого запиту замовник повідомляє, що учасником надано договір про надання послуг спецтехніки, який укладено з ТОВ «ДЕЛЬТАБУД ПК», відповідно до якого учаснику надаються відповідні послуги. В той же час ТОВ «ДЕЛЬТАБУД ПК» уклав договори оренди спеціальної техніки з ТОВ «ДКБ-Лінарс», ТОВ «ВТС-ТЕХАВТО» та ТОВ «Управління механізації «Аерошляхбуд», де пунктом 6.1. у цих договорах передбачено, далі цитата з договору: «Використовувати орендовану спеціальну техніку виключно за цільовим призначення відповідно до п.2 цього Договору», на що нам пункт 2 цих договорів каже: «Орендована спеціальна техніка буде використовуватися Орендарем для проведення будівельних та ремонтних робіт». Крім того всі ці договори укладені до 31.12.2024 року, тобто на весь строк дії Договору між Замовником та Переможцем. Отже виходячи з викладеного Учасником було виконано умови Додатку 2 до тендерної документації. Договори додаються до пояснення.
Щодо другого питання Вашого запиту замовник повідомляє, що учасник виконав умови тендерної документації та надав посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку, а саме на сторінці 9 та сторінці 12 файлу тендерної пропозиції учасника під назвою «Договора на техніку та свідоцтва про реєстрацію.pdf». Даний файл також додається до пояснення.


Начальник відділу публічних
закупівель та договірної роботи
Дергачівської міської ради Андрій СВИСТУН

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2024-02-28 07:51:51

Пояснення щодо висновку моніторингу

Надайте, будь-ласка аргументовані пояснення та докази до них стосовно того, як саме Замовником було порушено пугкт 19 Постанови 1178, якщо нами було здійснено усі заходи щодо недопущення помилок законодавства та здійснено заходи щодо усунення технічної описки. Крім того, поясніть, будь-ласка, як замовник порушив законодавство, якщо предмет Договору та закупівлі не було змінено у ньому лише було пропущено слово, яке і виправлялося через протокол технічної помилки та Додаткову угоду №1?

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Начальнику Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірині САЛОГУБ Аргументовані заперечення до висновку Дергачівська міська рада заперечує щодо висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі та наголошує, що нами не було здійснено порушення пункту 19 Постанови 1178 щодо безпідставного внесення змін до умов договору та їх оприлюднення. Замовником під час реєстрації договору в Держаному казначействі України було виявлено технічну описку в назві предмета закупівлі, при цьому сам предмет договору не змінювався, а була допущена технічна описка та було відсутнє слово. І так як системою технічно не передбачено після завершення процедури або після її оголошення внести зміни у річний план закупівель, оголошення, повідомлення про намір укласти договір та звіт за результатами проведеної процедури закупівлі, нами було створено протокол технічної описки, яким у констатуючій частині були внесені відповідні зміни в частині конкретної назви закупівлі. Також було укладено Додаткову угоду №1, якою також було усунуто відповідну технічну описку та викладено пункт 1.1. Договору в новій редакції. Таким чином замовник здійснив усі можливі заходи щодо приведення у відповідність всіх документів, усунувши дану технічну описку. Крім того замовник не мав на меті порушувати Закон України «Про публічні закупівлі» та Постанову 1178, а навпаки зробив усе можливе аби не допустити порушення законодавства. Доказами цього є оприлюднений в системі «Прозорро» протокол виправлення технічної описки та Додаткова угода №1. Виходячи з вище викладеного наголошуємо на скасуванні висновку моніторингу, як безпідставно складеного, а порушення наведені у ньому, як такі, що не відповідають дійсності. Начальник відділу публічних закупівель та договірної роботи Дергачівської міської ради Андрій СВИСТУН

2024-02-28 07:53:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 27 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 13 березня 2024

Порушення виявлено

  1. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 грудня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "СХІДПРО­МРЕМБУД" 11 754 261,10
UAH з ПДВ
11 754 261,10
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

05 грудня 2023 09:09
Електронний підпис
05 грудня 2023 09:08
Статут.pdf.p7s
05 грудня 2023 09:08
Наказ на директора.pdf.p7s
05 грудня 2023 09:08
Інф наяв ліц.pdf.p7s
05 грудня 2023 09:08
Дов.аб14.п.47.pdf.p7s
05 грудня 2023 08:49
Статут.pdf
05 грудня 2023 08:49
Наказ на директора.pdf
05 грудня 2023 08:49
Інф наяв ліц.pdf
05 грудня 2023 08:49
Довідка корупція ТОВ.zip
05 грудня 2023 08:49
Дов.аб14.п.47.pdf
30 листопада 2023 21:42
Електронний підпис
30 листопада 2023 21:42
Електронний підпис
30 листопада 2023 13:33
Електронний підпис
30 листопада 2023 13:33
Електронний підпис
30 листопада 2023 13:32
Гарантія 5642-23 з КЕП.zip
30 листопада 2023 13:32
ЦПХ Лозівська.pdf
30 листопада 2023 13:32
Посвідчення (інженер з ОП).pdf
30 листопада 2023 13:32
Гарантійний лист.pdf
30 листопада 2023 13:32
Згода з проректом догов.pdf
30 листопада 2023 13:32
Дозвіл на викиди забр.реч.pdf
30 листопада 2023 13:32
Атестат виробн .pdf
30 листопада 2023 13:32
Дов про учасника.pdf
30 листопада 2023 13:32
Гар. лист дотрим станд.pdf
30 листопада 2023 13:32
Витяг ЄДР 16.10.23.pdf
30 листопада 2023 13:32
Інформ.лабораторія.pdf
30 листопада 2023 13:32
Лист поясн непод.докум.pdf
30 листопада 2023 13:32
Інф наявн. техніки.pdf
30 листопада 2023 13:32
Гр лист техн.відпов.pdf
30 листопада 2023 13:32
Виписка ЄДР.pdf
30 листопада 2023 13:32
Довідка АБЗ.pdf
30 листопада 2023 13:32
Накази дорожні роб.pdf
30 листопада 2023 13:32
Акт обстеження Лозівська.jpg
30 листопада 2023 13:32
Дог Відходи (1).pdf
30 листопада 2023 13:32
Довідка строк експлуатац.pdf
30 листопада 2023 13:32
Наказ кошторисник.pdf
30 листопада 2023 13:32
Договір поставки асф., ДУ.pdf
30 листопада 2023 13:32
Статут.pdf
30 листопада 2023 13:32
Лист благоустр.pdf
30 листопада 2023 13:32
Дов аб.14 п.47.pdf
30 листопада 2023 13:32
Дов програмн компл.pdf
30 листопада 2023 13:32
Опис робіт.pdf
30 листопада 2023 13:32
Договір лабораторія, ДУ .pdf
30 листопада 2023 13:32
Наказ інженер з ОП.pdf
30 листопада 2023 13:32
Довідка кваліфік. прац.pdf
30 листопада 2023 13:32
Паспорт,код директора.pdf
30 листопада 2023 13:32
Посвідчення (директор).pdf
30 листопада 2023 13:32
Наказ на директора.pdf
30 листопада 2023 13:32
Сертифікат кошторисник.pdf
30 листопада 2023 13:32
Дов. аналог.догов.pdf
30 листопада 2023 13:32
КБ2,КБ3 ( Професійна).pdf
30 листопада 2023 13:32
Згод персон дані.pdf
30 листопада 2023 13:32
Довідка ПДВ.pdf
30 листопада 2023 13:32
Відгук Професійна.pdf
30 листопада 2023 13:32
Лист благоустрій.pdf
30 листопада 2023 13:32
КБ2,КБ3 ( Культури).pdf
30 листопада 2023 13:32
Гр лист своєч.викон.робіт.pdf
30 листопада 2023 13:32
Тр схема Лозівська.pdf
30 листопада 2023 13:32
Проект договоу.pdf
30 листопада 2023 13:32
Специфікація Лозівська.pdf
30 листопада 2023 13:32
Відгук Культури.pdf
30 листопада 2023 13:32
Дог гар Лозівськ.pdf
30 листопада 2023 13:32
Гар лист пошкод. мереж.pdf
30 листопада 2023 13:32
Витяг ПДВ.pdf
30 листопада 2023 13:32
Субпід.pdf
30 листопада 2023 13:32
Довідка підписант.pdf
30 листопада 2023 13:32
Зах довкіл.pdf
30 листопада 2023 13:32
Наказ виконроб (2).pdf
30 листопада 2023 13:32
Акт обстеження Лозівська.jpg.p7s
30 листопада 2023 13:32
Специфікація Лозівська.pdf.p7s
30 листопада 2023 13:32
ЦПХ Лозівська.pdf.p7s
30 листопада 2023 13:32
Зах довкіл.pdf.p7s
30 листопада 2023 13:32
Статут.pdf.p7s
30 листопада 2023 13:32
Виписка ЄДР.pdf.p7s
30 листопада 2023 13:32
Гар лист пошкод. мереж.pdf.p7s
30 листопада 2023 13:32
Гарантійний лист.pdf.p7s
30 листопада 2023 13:32
Наказ інженер з ОП.pdf.p7s
30 листопада 2023 13:32
Проект договоу.pdf.p7s
30 листопада 2023 13:32
Дог гар Лозівськ.pdf.p7s
30 листопада 2023 13:32
Відгук Культури.pdf.p7s
30 листопада 2023 13:32
Договір поставки асф., ДУ.pdf.p7s
30 листопада 2023 13:32
Наказ кошторисник.pdf.p7s
30 листопада 2023 13:32
КБ2,КБ3 ( Професійна).pdf.p7s
30 листопада 2023 13:32
Гр лист своєч.викон.робіт.pdf.p7s
30 листопада 2023 13:32
Лист благоустрій.pdf.p7s
30 листопада 2023 13:32
Накази дорожні роб.pdf.p7s
30 листопада 2023 13:32
Згод персон дані.pdf.p7s
30 листопада 2023 13:32
Довідка АБЗ.pdf.p7s
30 листопада 2023 13:32
Посвідчення (директор).pdf.p7s
30 листопада 2023 13:32
Договір лабораторія, ДУ .pdf.p7s
30 листопада 2023 13:32
Субпід.pdf.p7s
30 листопада 2023 13:32
Довідка підписант.pdf.p7s
30 листопада 2023 13:32
Опис робіт.pdf.p7s
30 листопада 2023 13:32
Лист поясн непод.докум.pdf.p7s
30 листопада 2023 13:32
Довідка ПДВ.pdf.p7s
30 листопада 2023 13:32
Інформ.лабораторія.pdf.p7s
30 листопада 2023 13:32
Інф наявн. техніки.pdf.p7s
30 листопада 2023 13:32
Атестат виробн .pdf.p7s
30 листопада 2023 13:32
Тр схема Лозівська.pdf.p7s
30 листопада 2023 13:32
Лист благоустр.pdf.p7s
30 листопада 2023 13:32
Наказ виконроб (2).pdf.p7s
30 листопада 2023 13:32
Довідка кваліфік. прац.pdf.p7s
30 листопада 2023 13:32
Дов про учасника.pdf.p7s
30 листопада 2023 13:32
Дов. аналог.догов.pdf.p7s
30 листопада 2023 13:32
КБ2,КБ3 ( Культури).pdf.p7s
30 листопада 2023 13:32
Наказ на директора.pdf.p7s
30 листопада 2023 13:32
Згода з проректом догов.pdf.p7s
30 листопада 2023 13:32
Дов програмн компл.pdf.p7s
30 листопада 2023 13:32
Сертифікат кошторисник.pdf.p7s
30 листопада 2023 13:32
Дог Відходи (1).pdf.p7s
30 листопада 2023 13:32
Паспорт,код директора.pdf.p7s
30 листопада 2023 13:32
Довідка строк експлуатац.pdf.p7s
30 листопада 2023 13:32
Витяг ПДВ.pdf.p7s
30 листопада 2023 13:32
Гр лист техн.відпов.pdf.p7s
30 листопада 2023 13:32
Дов аб.14 п.47.pdf.p7s
30 листопада 2023 13:32
Витяг ЄДР 16.10.23.pdf.p7s
30 листопада 2023 13:32
Відгук Професійна.pdf.p7s
30 листопада 2023 13:32
Гар. лист дотрим станд.pdf.p7s
30 листопада 2023 13:32
Дозвіл на викиди забр.реч.pdf.p7s
30 листопада 2023 13:32
Гарантія 5642-23 з КЕП.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СХІДПРО­МРЕМБУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СХІДПРО­МРЕМБУД"
#44951108
Переможець 11 754 261,10
UAH з ПДВ
01 грудня 2023 14:26

Документи

01 грудня 2023 14:26
Довідка НАЗК
01 грудня 2023 14:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 грудня 2023 14:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СХІДПРО­МРЕМБУД"
#44951108
11 754 261,10
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 грудня 2023 14:26
Довідка НАЗК
01 грудня 2023 14:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 травня 2024 14:15
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2024 15:04
ДУ_3.pdf зміни до договору
15 квітня 2024 15:03
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2023 13:09
ДУ 2 договір 957.pdf зміни до договору
26 грудня 2023 13:07
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2023 14:56
ДУ_1.pdf зміни до договору
18 грудня 2023 14:54
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2023 14:48
Протокол виправлення технічної помилки.pdf зміни до договору
18 грудня 2023 14:42
Електронний підпис укладений
14 грудня 2023 15:42
957.pdf укладений
14 грудня 2023 15:41

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Лозівська в місті Дергачі Харківського району, Харківської області 1 роботи 11 754 261,10
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дана підстава для внесення змін вибрана виключно з технічних міркувань. Дана інформація не є фактично повідомленням про внесення змін до договору в розумінні ст. 10 Закону та п. 19 Постанови
Номер договору про закупівлю: 957
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол виправлення технічної помилки №579/2023
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дана підстава для внесення змін вибрана виключно з технічних міркувань для забезпечення публікації Додаткової угоди №1, в якій виправлються технічні описки, допущені в договорі.
Номер договору про закупівлю: 957
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дана підстава вибрана з технічних міркувань для публікації даної Додаткової угоди при цьому предмет, кількість і загальна сума договору є незмінними
Номер договору про закупівлю: 957
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дана підстава вибрана з технічних міркувань для публікації даної Додаткової угоди у зв'язку з понвленням фінансування, при цьому предмет, кількість і загальна сума договору є незмінними
Номер договору про закупівлю: 957
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Лозівська в місті Дергачі Харківського району, Харківської області 1 робота 11 754 261,10
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2023 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 11 754 261,10
UAH (в тому числі ПДВ 1 959 043,52 UAH)