Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт покрівлі КЗ "Степанецька СШ I-III ступенів" в с. Степанці, Канівського р-ну, Черкаської області" (корегування)
Очікувана вартість
3 532 600,00 UAH
UA-2020-03-27-003539-b 8525787f34b14210b8977c792ea05b74
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Дорошенко

+380473632482 stepanecvidosv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Степанецької сільської ради об’єднаної територіальної громади Черкаської області
Код ЄДРПОУ: 41819908
Вебсайт: https://stepanecvidosv.wixsite.com/stvo
Місцезнаходження: 19031, Україна , Черкаська обл., с. Степанці, Канівський район, вул. Лісна, буд.4
Контактна особа: Тетяна Дорошенко
+380473632482
stepanecvidosv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2020 17:58
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 квітня 2020 14:00
Початок аукціону: 13 квітня 2020 12:38
Очікувана вартість: 3 532 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 663,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 17600 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт покрівлі КЗ "Степанецька СШ I-III ступенів" в с. Степанці, Канівського р-ну, Черкаської області" (корегування)(джерело фінансування - місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19031, Україна, Черкаська область, с.Степанці, вул. Гагаріна, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 серпня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 березня 2020 18:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 17:58
додаток_2 ТХ.rtf
27 березня 2020 17:58
додаток_3 пр договору.docx
27 березня 2020 17:58
ТД_покрівля.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 31 березня 2020 17:48
Дата відповіді: 31 березня 2020 22:04
Напишить будьласка ваші повні реквізити для оформлення банківської гарантії. В тендерній документації вони відсутні.
Відповідь: Відділ освіти, молоді та спорту Степанецької сільської ради об'єднаної територіальної громади Черкаської області
Адреса: 19031 с. Степанці, Канівський р-н, вул. Лісна, 4.
ЄДРПОУ 41819908
р/р UA428201720344201012100028033
Держказначейська служба України у м.Київ
МФО 820172
Запитання
Дата подання: 01 квітня 2020 10:37
Дата відповіді: 02 квітня 2020 18:05
Доброго дня . У складі тендерної документіції відсутня форма тендерної пропозиції (цінової пропозиції). Питання, цінову пропозицію учасник подає у довільній формі чи взагалі не надає такий документ,а лише кошторисний розрахунок?
Відповідь: Шановний учасник!
Відповідно до п.1. розіду "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції"
Тендерна пропозиція подається в електронному виглядішляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:
інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі);
документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції;
інформацією про субпідрядника (субпідрядників).
Інформацією про учасника (згідно додатку 4)
Іншими документами, що передбачені тендерною документацією та додатками до неї.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-27-003539-b.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ ВКП Будекспро 12, Код ЄДРПОУ:38340129
Дата подання: 27 квітня 2020 11:06
Скарга
Скарга на закупівлю "Капітальний ремонт покрівлі КЗ "Степанецька СШ І-ІІІ ступенів" в с.Степанці, Канівського району, Черкаської області (корегування)" UA-2020-03-27-003539-b
Скасована
Дата: 27 квітня 2020 12:54
Причина: Не підкріплено електронний файл
Номер вимоги: UA-2020-03-27-003539-b.b3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ ВКП Будекспро 12, Код ЄДРПОУ:38340129
Дата подання: 27 квітня 2020 12:59
Скарга на рішення Замовника
В ході ретельного розгляду документів наданих у складі пропозицій учасника ТОВ «БП «МІСЬКБУД»» встановлено що автором майже всіх завантажених учасником файлів є «rydiyrof@outlook.com».
Крім того, при перевірці документації конкурсних торгів Відділу освіти, молоді та спорту Степанецької сільської ради ОТГ Черкаської області, встановлено, що автором завантажених файлів: «додаток_2ТХ.rtf» та «додаток_3 пр договору.docx», теж є «rydiyrof@outlook.com».
Враховуючи викладене, в діях ТОВ «БП «МІСЬКБУД» та Відділу освіти, молоді та спорту Степанецької сільської ради ОТГ Черкаської області, вбачаються ознаки змови, з метою отримання незаконної переваги під час оцінки цінових пропозицій конкурсних торгів та порушення законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді антиконкурентних узгоджених дій під час підготовки, формування пропозицій, що призвело до відсутності конкурентного середовища, чим спотворено конкуренцію між учасниками під час проведення вищезазначених процедур закупівель, які кваліфікуються за п. 4 ч. 2 ст. 6, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
В разі ігнорування виявлених порушень та прийняття незаконного рішення відповідні матеріали з підтверджуючими документами будуть направлені до правоохоронних органів.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-03-27-003539-b.b4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП Єгоров Олександр Володимирович, Код ЄДРПОУ:2910318174
Дата подання: 27 квітня 2020 15:02
Вимога скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ "БП"МІСЬКБУД"" та відхилення його пропозиції.
При вивченні тендерної пропозиції учасника ТОВ"БП"МІСЬКБУД" код 42796960, мною було виявлено невідповідністьтендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмету закупівлі, а саме: у локальному кошторисііснують відмінності, які суперечать технічним вимогам, а календарний графік виконання робіт сформовано з порушенням вимог ДБН А.3.1-5-2016. Одже пропозиція ТОВ "БП"МІСЬКБУД"" підлягає відхиленню на підставі ч.1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" як такої, що "не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимога щодо предмета закупівлі тендерної документації"
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

27 квітня 2020 12:59
скарга

Документи подані скаржником

27 квітня 2020 15:01
ВИМОГА.pdf
27 квітня 2020 15:01
ВИМОГА.pdf.p7s

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-13-000052 ● 950e492e677b436e9ca1a31d3c26b3ad
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2020 17:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

13.05.2020 № 35
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 13.05.2020 № 35

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі


Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

UA-2020-03-27-003539-b, 27.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-14 12:50:14

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт покрівлі КЗ «Степанецька СШ І-ІІІ ступенів» в с. Степанці, Канівського р-ну, Черкаської області (корегування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-27-003539-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:

1.чому не надано у визначений строк відповіді на вимоги щодо усунення порушення під час проведення тендеру (UA-2020-03-27-003539-b.b3 та UA-2020-03-27-003539-b.b4)?

2.чому не відхилено тендерну пропозицію БП «Міськбуд», як таку що не відповідає вимогам тендерної документації? Зокрема, тендерна пропозиція БП «Міськбуд» містить Підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису № 2-1-1 капітальний ремонт покрівлі, в якій зазначено:
- рядок 31 - лежінь 100х200(h)mm1сорт,а в Додатку 2 до тендерної документації, що затверджена рішенням тендерного комітету від 27.03.2020 (далі – ТД) визначено прогон 100х200(h)mm 1сорт;
- рядок 40 - стійка 100х150(h) mm 1сорт, а в Додатку 2 до ТД визначено обрешітка 100х65(h)1сорт;
- рядок 46 –кроква 100х150(h)1сорт, а в Додатку 2 до ТД визначено кроква 50х100 (h)1сорт;
- рядок 51- дошки обрізні з хвойних порід,100х25мм,1сорт, а в Додатку 2 до ТД визначено дошки обрізні (накладки) з хвойних порід дерев,150х50(h)1сорт;
Окрім того, тендерна пропозиція БП «Міськбуд» містить Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1, де зазначено:
- рядок 5 –улаштування крокв з дошок, а в Додатку 2 до ТД визначено улаштування крокв з дошок та брусів;
- рядок 41- установлення віконних коробок в дерев’яних стінах, площа прорізу до 2 м2, а в Додатку 2 до ТД визначено – установлення металопластикових слухових вікон, площа прорізу до 2 м2;
- рядок 52 – навішування водостічних труб, колін, відливів ф лійок з готових елементів, а в Додатку 2 до ТД визначено – навішування жолобів з готових елементів.

Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-18 15:21:43

Відповідь на ваш запит

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт покрівлі КЗ «Степанецька СШ І-ІІІ ступенів» в с. Степанці, Канівського р-ну, Черкаської області (корегування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-27-003539-b) на ваш запит щодо надання пояснення інформуємо про наступне.
Тендерним комітетом замовника під час проведення процедури закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі КЗ «Степанецька СШ І-ІІІ ступенів» в с. Степанці, Канівського р-ну, Черкаської області (корегування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-27-003539-b) дотримано усіх принципів здійснення закупівель, а процедура відкритих торгів проведена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції до 19.04.2020 року, далі - Закон), а саме розділу IV «ПРОЦЕДУРА ВІДКРИТИХ ТОРГІВ» Закону. Вся інформація по закупівлі опублікована згідно вимог Закону у тому числі статті 10 та статті 28 Закону.
Подана переможцем пропозиція за технічними, кількісними та якісними показниками відповідає ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 та розроблена у відповідності до державних будівельних норм та інших нормативно правових документів у сфері будівництва та забезпечує реалізацію проектного рішення по об’єкту в повному обсязі. У результаті виконання робіт переможцем замовник отримає Капітальний ремонт покрівлі КЗ "Степанецька СШ I-III ступенів" в с. Степанці, Канівського р-ну, Черкаської області".
Питання щодо зазначення у документах пропозиції учасника окремих матеріалів та назв робіт, що відрізняються від інформації зазначеної замовником у технічній специфікації до закупівлі, не впливає на проектні рішення по об’єкту та являються еквівалентними.
Замовник самостійно визначає відповідність запропонованого еквіваленту вимогам, зазначеним у тендерній документації.
Таким чином, тендерним комітетом замовника прийнято правомірне рішення про визначення переможця закупівлі, підстави для відхилення пропозиції переможця відсутні.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Щодо усунення порушень, що виявлені за результатами моніторингу за номером UA-M-2020-05-13-000052 по закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі КЗ «Степанецька СШ І-ІІІ ступенів» в с. Степанці, Канівського р-ну, Черкаської області (корегування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-27-003539-b) повідомляємо, що порушення допущені помилково. Станом на момент проведення моніторингу укладений договір із переможцем закупівлі. Механізм усунення порушення відсутній.

2020-06-01 16:31:36


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення вимог частини четвертої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (в період дії від 19.04.2020) Відділом освіти, молоді та спорту Степанецької сільської ради об’єднаної територіальної громади Черкаської області не надано у визначений строк відповіді на вимоги щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів оприлюднені в електронній системі закупівель 27.04.2020.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТРОЙКОМ-2015" 3 073 260,00
UAH з ПДВ
2 849 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПМ-Арсенал" 3 112 952,00
UAH з ПДВ
2 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУДПРОЕКТ» 3 181 000,00
UAH з ПДВ
2 880 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВКП Будекспро 12 3 277 400,27
UAH з ПДВ
2 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Єгоров Олександр Володимирович 3 248 055,00
UAH з ПДВ
3 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БП "МІСЬКБУД"" 3 366 562,80
UAH з ПДВ
3 180 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК КИЇВ-М-БУД" 3 342 222,76
UAH з ПДВ
3 181 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 квітня 2020 12:38
Електронний підпис
12 квітня 2020 12:32
довідка працівники.pdf
12 квітня 2020 12:32
гарантія подання.pdf
12 квітня 2020 12:32
відгуки.pdf
12 квітня 2020 12:32
гарантія санкції.pdf
12 квітня 2020 12:32
наказ призначення.pdf
12 квітня 2020 12:32
наказ повноваження.pdf
12 квітня 2020 08:15
Електронний підпис
11 квітня 2020 21:31
проект договору.pdf
11 квітня 2020 21:31
договір утилізація.pdf
11 квітня 2020 21:31
ліцензія.pdf
11 квітня 2020 21:31
довідка субпідряд.pdf
11 квітня 2020 21:31
гарантія експлуатації.pdf
11 квітня 2020 21:31
довкілля.pdf
11 квітня 2020 21:31
календарний графік.pdf
11 квітня 2020 21:31
прибуток.pdf
11 квітня 2020 21:31
адміністративні.pdf
11 квітня 2020 21:31
загальновиробничі.pdf
11 квітня 2020 21:31
відомість ресурсів.pdf
11 квітня 2020 21:31
локальний кошторис.pdf
11 квітня 2020 21:31
пояснювальна.pdf
11 квітня 2020 21:31
договірна.pdf
11 квітня 2020 21:31
зведений кошторис.pdf
11 квітня 2020 21:31
Выписка_17 600,00 UAH.pdf.p7s
11 квітня 2020 21:31
Выписка_17 600,00 UAH.pdf
11 квітня 2020 21:31
GUARANTEE_17 600,00 UAH.pdf.p7s
11 квітня 2020 21:31
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s
11 квітня 2020 21:31
banking_licence_ПУМБ.pdf
11 квітня 2020 21:31
уповноважений.pdf
11 квітня 2020 21:31
Договір Шарпіно.pdf
11 квітня 2020 21:31
Акт червнь Шарпіно.pdf
11 квітня 2020 21:31
Акт лист Шарпіно .pdf
11 квітня 2020 21:31
Договір Балаклея.pdf
11 квітня 2020 21:31
Акт листопад Балаклея.pdf
11 квітня 2020 21:31
Акт грудень.Балаклея.pdf
11 квітня 2020 21:31
база договір.pdf
11 квітня 2020 21:31
довідка обладнання.pdf
11 квітня 2020 21:31
ст17.pdf
11 квітня 2020 21:31
витяг ЄДР.pdf

Публічні документи

10 квітня 2020 18:40
Електронний підпис
10 квітня 2020 18:35
тех завдання.rar
10 квітня 2020 18:35
8 кваліфікація досвід.rar
10 квітня 2020 18:35
10 кошторис та графік.rar
10 квітня 2020 18:35
7 інформ по рахункам.rar
10 квітня 2020 18:35
11 проект договору.rar
10 квітня 2020 18:35
5 перс дані.rar
10 квітня 2020 18:35
6 вивезення відходів.rar
10 квітня 2020 18:35
2 листи та довідки.rar
10 квітня 2020 18:35
9 кваліфікація мтб.rar
10 квітня 2020 18:35
3 ст 17.rar
10 квітня 2020 18:35
имд.rar

Публічні документи

10 квітня 2020 17:36
Електронний підпис
10 квітня 2020 17:36
Електронний підпис
10 квітня 2020 17:35
Електронний підпис
10 квітня 2020 17:34
договір відходи.pdf
10 квітня 2020 17:34
Гарантія 17 600,00 - з ЕЦП.zip
10 квітня 2020 17:34
статут1.pdf
10 квітня 2020 17:34
Паспорт 1.pdf
10 квітня 2020 17:34
довідка з банку.pdf
10 квітня 2020 17:34
рішення.pdf
10 квітня 2020 17:34
Виписка ЧМБП.pdf
10 квітня 2020 17:33
Наказ на директора.pdf
10 квітня 2020 17:33
Довідка ст.17 ч..2 (09-04-3).pdf
10 квітня 2020 17:33
Довідка МТБ (30-03-1).pdf
10 квітня 2020 17:33
Кошторис покрівля.pdf

Публічні документи

09 квітня 2020 17:34
Електронний підпис
09 квітня 2020 17:29
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
09 квітня 2020 17:29
установчі.pdf
09 квітня 2020 17:29
додатки до договору 1067.pdf
09 квітня 2020 17:29
аналогічний договір 533.pdf
09 квітня 2020 17:29
довідки стаття17.pdf
09 квітня 2020 17:29
кваліф критерії.pdf
09 квітня 2020 17:29
довідки з накладними.pdf
09 квітня 2020 17:29
довідка працівники.pdf
09 квітня 2020 17:28
ліцензія.pdf
09 квітня 2020 17:28
довідка ДПС.pdf
09 квітня 2020 17:28
КАЛЕНД ГРАФІК.pdf
09 квітня 2020 17:28
локальні розрахунки.pdf

Публічні документи

11 квітня 2020 16:58
Електронний підпис
11 квітня 2020 16:46
МТБ.pdf.p7s
11 квітня 2020 16:46
МТБ.pdf
11 квітня 2020 16:46
Працівники.pdf.p7s
11 квітня 2020 16:46
Працівники.pdf
11 квітня 2020 16:46
Аналогічні договори.rar.p7s
11 квітня 2020 16:46
Аналогічні договори.rar
11 квітня 2020 16:46
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
11 квітня 2020 16:46
Тендерна пропозиція.pdf
11 квітня 2020 16:46
Відомості про ФОП.rar.p7s
11 квітня 2020 16:46
Відомості про ФОП.rar
11 квітня 2020 16:46
Довідка про рахунки.pdf.p7s
11 квітня 2020 16:46
гарантія банківська.zip
11 квітня 2020 16:46
Довідка про рахунки.pdf
11 квітня 2020 16:46
гарантія банківська.zip.p7s
11 квітня 2020 16:46
Гарантійний термін.pdf
11 квітня 2020 16:46
Гарантійний термін.pdf.p7s

Публічні документи

21 квітня 2020 19:41
Електронний підпис
21 квітня 2020 19:40
Календ. граф.pdf.p7s
21 квітня 2020 19:40
Календ. граф.pdf
21 квітня 2020 19:40
ДПІ.pdf.p7s
21 квітня 2020 19:40
ДПІ.pdf
21 квітня 2020 19:40
довідки ст 17.pdf.p7s
21 квітня 2020 19:40
довідки ст 17.pdf
21 квітня 2020 19:40
79_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf.p7s
21 квітня 2020 19:40
79_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
21 квітня 2020 19:40
79_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf.p7s
21 квітня 2020 19:40
79_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
21 квітня 2020 19:40
79_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf.p7s
21 квітня 2020 19:40
79_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf
21 квітня 2020 19:40
79_ДЦ_ДЦ_6-КОР.pdf.p7s
21 квітня 2020 19:40
79_ДЦ_ДЦ_6-КОР.pdf
21 квітня 2020 19:40
79_ДЦ_ДЦ_4-КОР.pdf.p7s
21 квітня 2020 19:40
79_ДЦ_ДЦ_4-КОР.pdf
21 квітня 2020 19:40
79_ДЦ_ДЦ_3-КОР.pdf.p7s
21 квітня 2020 19:40
79_ДЦ_ДЦ_3-КОР.pdf
21 квітня 2020 19:40
79_ДЦ_ДЦ_2-КОР.pdf.p7s
21 квітня 2020 19:40
79_ДЦ_ДЦ_2-КОР.pdf
11 квітня 2020 21:03
Електронний підпис
11 квітня 2020 20:58
технічна частина.pdf.p7s
11 квітня 2020 20:58
технічна частина.pdf
11 квітня 2020 20:58
СПРАВКА МИСЬКБУД.pdf.p7s
11 квітня 2020 20:58
СПРАВКА МИСЬКБУД.pdf
11 квітня 2020 20:58
СПРАВКА МИСЬКБУД 2.pdf.p7s
11 квітня 2020 20:58
СПРАВКА МИСЬКБУД 2.pdf
11 квітня 2020 20:58
Повноваження підпису.pdf
11 квітня 2020 20:58
ЛИСТ НБУ ПО ЛIЦЕНЗIЇ.pdf.p7s
11 квітня 2020 20:58
ЛИСТ НБУ ПО ЛIЦЕНЗIЇ.pdf
11 квітня 2020 20:58
Інші документи.pdf.p7s
11 квітня 2020 20:58
Інші документи.pdf
11 квітня 2020 20:58
6887_Лист згода.pdf.p7s
11 квітня 2020 20:58
6887_Лист згода.pdf
11 квітня 2020 20:58
6887_ДОВIДКА_ПОКРИТТЯ.pdf.p7s
11 квітня 2020 20:58
6887_ДОВIДКА_ПОКРИТТЯ.pdf
11 квітня 2020 20:58
6887_ВИПИСКА.pdf.p7s
11 квітня 2020 20:58
6887_ВИПИСКА.pdf
11 квітня 2020 20:58
6886_Лист_згода.pdf.p7s
11 квітня 2020 20:58
6886_Лист_згода.pdf
11 квітня 2020 20:58
6687 Ісаєв.pdf.p7s
11 квітня 2020 20:58
6687 Ісаєв.pdf
11 квітня 2020 20:58
6686 Ісаєв.pdf.p7s
11 квітня 2020 20:58
6686 Ісаєв.pdf
11 квітня 2020 20:58
79_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf.p7s
11 квітня 2020 20:58
79_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
11 квітня 2020 20:58
79_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf.p7s
11 квітня 2020 20:58
79_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
11 квітня 2020 20:58
79_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.rtf.p7s
11 квітня 2020 20:58
79_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.rtf
11 квітня 2020 20:58
79_ДЦ_ДЦ_6.rtf.p7s
11 квітня 2020 20:58
79_ДЦ_ДЦ_6.rtf
11 квітня 2020 20:58
79_ДЦ_ДЦ_4.rtf.p7s
11 квітня 2020 20:58
79_ДЦ_ДЦ_4.rtf
11 квітня 2020 20:58
79_ДЦ_ДЦ_3.rtf.p7s
11 квітня 2020 20:58
79_ДЦ_ДЦ_3.rtf
11 квітня 2020 20:58
79_ДЦ_ДЦ_2.rtf.p7s
11 квітня 2020 20:58
79_ДЦ_ДЦ_2.rtf
11 квітня 2020 20:58
79_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf.p7s
11 квітня 2020 20:58
79_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf

Публічні документи

09 квітня 2020 11:11
Електронний підпис
09 квітня 2020 11:09
16.1. Кошториси до Дог. 55.pdf
09 квітня 2020 11:09
16. Дог. 55.pdf
09 квітня 2020 11:09
26.Гарантія Банку.rar
09 квітня 2020 11:09
23. Ліценція з додатком.pdf
09 квітня 2020 11:09
19. Довідка про санкції.pdf
09 квітня 2020 11:09
17. Відомості по ст.17.pdf
09 квітня 2020 11:09
15.5. Лист-відгук.pdf
09 квітня 2020 11:09
15.2. ДУ-1 до дог.№9.pdf
09 квітня 2020 11:09
15.1. Договір №9.pdf
09 квітня 2020 11:09
9. Витяг_USR_1006501710.pdf
09 квітня 2020 11:09
8. Витяг ПДВ.pdf
09 квітня 2020 11:09
7. Виписка ЄДР.pdf
09 квітня 2020 11:09
6. Протокол 1.11 від 23.11.16.pdf
09 квітня 2020 11:09
3.Гарантійний лист.pdf
09 квітня 2020 11:09
2. Поект договору.pdf
09 квітня 2020 11:09
1 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТРОЙКОМ-2015"

ТОВ "ПМ-Арсенал"

ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУДПРОЕКТ»

ТОВ ВКП Будекспро 12

ФОП Єгоров Олександр Володимирович

ТОВ "БП "МІСЬКБУД""

ТОВ "БК КИЇВ-М-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СТРОЙКОМ-2015"
#39951510
Відхилено 2 849 000,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 22:02
ТОВ "ПМ-Арсенал"
#38447702
Відхилено 2 850 000,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 22:05
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУДПРОЕКТ»
#40448108
Відхилено 2 880 000,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 22:07
ТОВ ВКП Будекспро 12
#38340129
Відхилено 2 950 000,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 22:11
ФОП Єгоров Олександр Володимирович
#2910318174
Відхилено 3 050 000,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 22:14
ТОВ "БП "МІСЬКБУД""
#42796960
Переможець 3 180 000,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 22:17

Документи

17 квітня 2020 22:02
Електронний підпис
17 квітня 2020 22:01
1.jpg
17 квітня 2020 22:01
2.jpg
17 квітня 2020 22:01
3.jpg
17 квітня 2020 22:01
4.jpg
17 квітня 2020 22:01
5.jpg
17 квітня 2020 22:01
6.jpg
17 квітня 2020 22:01
7.jpg
17 квітня 2020 22:00
8.jpg
17 квітня 2020 22:00
9.jpg
17 квітня 2020 22:00
10.jpg
17 квітня 2020 22:00
11.jpg

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ПМ-Арсенал" #38447702

№ рішення у справі

60/12-р/к

Дата рішення у справі

19.03.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

17 квітня 2020 22:05
Електронний підпис
17 квітня 2020 22:04
10.jpg
17 квітня 2020 22:04
11.jpg
17 квітня 2020 22:04
4.jpg
17 квітня 2020 22:04
3.jpg
17 квітня 2020 22:04
1.jpg
17 квітня 2020 22:04
8.jpg
17 квітня 2020 22:04
5.jpg
17 квітня 2020 22:04
9.jpg
17 квітня 2020 22:04
6.jpg
17 квітня 2020 22:04
7.jpg
17 квітня 2020 22:04
2.jpg

Документи

17 квітня 2020 22:07
Електронний підпис
17 квітня 2020 22:07
1.jpg
17 квітня 2020 22:07
2.jpg
17 квітня 2020 22:07
3.jpg
17 квітня 2020 22:07
4.jpg
17 квітня 2020 22:07
5.jpg
17 квітня 2020 22:07
6.jpg
17 квітня 2020 22:07
7.jpg
17 квітня 2020 22:06
8.jpg
17 квітня 2020 22:06
9.jpg
17 квітня 2020 22:06
10.jpg
17 квітня 2020 22:06
11.jpg

Документи

17 квітня 2020 22:11
Електронний підпис
17 квітня 2020 22:09
1.jpg
17 квітня 2020 22:09
2.jpg
17 квітня 2020 22:09
3.jpg
17 квітня 2020 22:09
4.jpg
17 квітня 2020 22:09
5.jpg
17 квітня 2020 22:09
6.jpg
17 квітня 2020 22:09
7.jpg
17 квітня 2020 22:09
8.jpg
17 квітня 2020 22:09
9.jpg
17 квітня 2020 22:09
10.jpg
17 квітня 2020 22:09
11.jpg

Документи

17 квітня 2020 22:14
Електронний підпис
17 квітня 2020 22:13
1.jpg
17 квітня 2020 22:13
2.jpg
17 квітня 2020 22:13
3.jpg
17 квітня 2020 22:13
4.jpg
17 квітня 2020 22:13
5.jpg
17 квітня 2020 22:12
6.jpg
17 квітня 2020 22:12
7.jpg
17 квітня 2020 22:12
8.jpg
17 квітня 2020 22:12
9.jpg
17 квітня 2020 22:12
10.jpg
17 квітня 2020 22:12
11.jpg
17 квітня 2020 22:11
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

17 квітня 2020 22:17
Електронний підпис
17 квітня 2020 22:16
10.jpg
17 квітня 2020 22:16
8.jpg
17 квітня 2020 22:16
4.jpg
17 квітня 2020 22:16
1.jpg
17 квітня 2020 22:16
11.jpg
17 квітня 2020 22:16
7.jpg
17 квітня 2020 22:16
2.jpg
17 квітня 2020 22:16
6.jpg
17 квітня 2020 22:16
5.jpg
17 квітня 2020 22:16
3.jpg
17 квітня 2020 22:16
9.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2020 22:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БП "МІСЬКБУД""
#42796960
3 180 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 квітня 2020 22:17
Електронний підпис
17 квітня 2020 22:16
10.jpg
17 квітня 2020 22:16
8.jpg
17 квітня 2020 22:16
4.jpg
17 квітня 2020 22:16
1.jpg
17 квітня 2020 22:16
11.jpg
17 квітня 2020 22:16
7.jpg
17 квітня 2020 22:16
2.jpg
17 квітня 2020 22:16
6.jpg
17 квітня 2020 22:16
5.jpg
17 квітня 2020 22:16
3.jpg
17 квітня 2020 22:16
9.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2021 11:51
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2020 16:08
ДУ№6від07.12.2020.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 16:08
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2020 14:44
ДУ№5від03.11.2020.pdf зміни до договору
03 листопада 2020 14:43
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2020 09:33
дод.уг.№4 (2).pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 09:32
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2020 16:35
додат.угода №3 покрівля (1).pdf зміни до договору
08 вересня 2020 16:32
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2020 10:07
дод.угода покрівля (1).pdf зміни до договору
19 серпня 2020 09:58
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2020 11:14
SCAN0031.PDF зміни до договору
03 серпня 2020 11:11
Електронний підпис укладений
06 травня 2020 12:06
дог 225 покрівля.PDF укладений
06 травня 2020 12:04
225 дод.PDF укладений
06 травня 2020 12:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток 2 (Кошторис) до договору №225 від 06.05.2020 року викладено в новій редакції, який додається.
Номер договору про закупівлю: 225
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з продовженням строків виконання робіт пункт 5.1 розділу 5 викласти у наступній редакції : "5.1 Строк закінчення виконання робіт Підрядником до 31 серпня 2020 р. включно. Виконання робіт може бути закінчено достроково за письмовим погодженням Замовника"
Номер договору про закупівлю: 225
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В звязку із продовженням строків виконання робіт пункт 5.1 розділу 5 викласти в наступній редакції: 5.1 Строк закінчення виконання робіт Підрядником до 30 вересня 2020 року включно.
Номер договору про закупівлю: 225
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв"язку із продовженням строків виконання робіт пункт 5.1 розділу 5 викласти у наступній редакції: "5.1 Строк закінчення виконання робіт Підрядником до 30 жовтня 2020р. включно. Виконання робіт може бути закінчено достроково за письмовим погодженням Замовника". 2. Додаток № 3 План фінансування та додаток № 4 Календарний графік до договору підряду № 225 від 06.05.2020 викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 225
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку із продовженням строків виконання робіт пункт 5.1 розділу 5 викласти у наступній редакції: "5.1 Строк закінчення виконання робіт Підрядником до 30 листопада 2020 р. включно. Виконання робіт може бути закінчено достроково за письмовим погодженням Замовника". 2. Додаток № 3 План фінансування та додаток № 4 Календарний графік до договору підряду № 225 від 06.05.2020 викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 225
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт до 25 грудня 2020 року. Всі інші умови Договорузалишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання.
Номер договору про закупівлю: 225
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 180 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 530 000,00 UAH)