Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт дорожнього покриття вулиць комунальної власності Бучанської МТГ. за ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь Єдиний закупівельний словник
Очікувана вартість
7 005 676,00 UAH
UA-2023-03-24-004916-a ● 84e334c2be2940c49eebc71dfc7c5e3b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУЧАСЕРВІС" БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 25689882 |
Місцезнаходження: | 08292, Україна , Київська обл., Буча, ВУЛИЦЯ ЕНЕРГЕТИКІВ, будинок 2 |
Контактна особа: |
Турська Ганна Миколаївна 380459748476 bzhek@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2023 12:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2023 13:00 |
Очікувана вартість: | 7 005 676,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 028,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Згідно пункту 35 Постанови 1178 аукціон у цій закупівлі проводитися не буде. Проте, в ЗУ "Про публічні закупівлі" ще залишилась вимога вказувати крок зниження ціни при оголошенні відкритих торгів. Тому технічним функціоналом електронного майданчика автоматично встановлено крок пониження , що неможливо змінити чи видалити при оголошенні закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт дорожнього покриття вулиць комунальної власності Бучанської МТГ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2023 12:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2023 12:04 |
Тендерна документація Бучасервіс.docx | |
24 березня 2023 12:04 |
ДОГОВІР ПРОЕКТ. Додаток 3doc.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне завдання та тип асфальтобетонної суміші
Дата подання: 27 березня 2023 11:42
Дата відповіді: 28 березня 2023 09:56
Відповідно до додатку 2 тендерної документації "Технічні вимоги до предмета закупівлі" в таблиці обс'ягів робіт в п.3 передбачено ямковий ремонт асфальтобетонного покриття та п.8 влаштування вирівнюючого шару із асфальтобетоної суміші, прошу вказати які самі асфальтобетонні суміші потрібні, тип та марка?
Відповідь: Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі (асфальтобетон щільний) (дорожні) (аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип Б, марка 1.
Атестація заводу на суміші, що не передбачені тендером
Дата подання: 28 березня 2023 11:44
Дата відповіді: 29 березня 2023 11:00
Відпоповідно до додатку 1 ТД, а саме РОЗДІЛУ 2. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) встановлено вимогу:Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011, затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 30.12.2011 № 416; ДСТУ Б В.2.7-127:2015, затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 10.08.2015 № 191 та ДСТУ 8959:2019 «Асфальтобетонні суміші та асфальтобетон дрожні на осові бітумів, модифікованих полімерами. Технічні умови», що повинно бути підтверджено відповідними документами, а саме атестатом виробництва, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (оригінал атестату виробництва та оригінал договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору).
А Відповідно до наданої вами відповіді, тип асфальтобетонної суміші - Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі (асфальтобетон щільний) (дорожні) (аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип Б, марка 1.
Тобто дана суміш підпадає вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 "Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови".
Питання, а на якій підставі учасник має підтвердити відповідність ДСТУ з ЩМА (ДСТУ Б В.2.7-127:2015) та модифікованого асфальту (ДСТУ 8959:2019) коли дані асфальтобетонні суміші не передбачені ні предметом закупівлі ні їх технічним завданням, можливо ви помилилися?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи норми Закону, Замовник, з метою недискримінації учасників та можливості взяти участь всім бажаючим в закупівлі, в тендерній документації не обмежував учасників у виборі асфальтобетонної суміші. Оскільки учасники при розрахунку своєї договірної ціни, можуть брати не виключно суміші асфальтобетонні гарячі і теплі (асфальтобетон щільний) (дорожні) (аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип Б, марка 1, а і інші на свій розсуд, тому Замовником була встановлена вимога щодо підтвердження атестації асфальтобетонних заводів на виготовлення асфальтобетонних сумішей, асфальтобетонних сумішей на основі бітумів модифікованих полімерами та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей.
питання з охорони праці
Дата подання: 28 березня 2023 17:23
Дата відповіді: 29 березня 2023 14:00
Відпоповідно до додатку 1 ТД, а саме РОЗДІЛУ 2. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) встановлено одну із вимог:Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати копії посвідчення (посвідчень) з перевірки знань:
- директора: щодо загальних вимог стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників (НПАОП 0.00-7.11-12), охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг (НПАОП 63.21-1.01-09), охорона праці на автомобільному транспорті (НПАОП 0.00-1.62-12);
- головного інженера: НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 63.21-1.01-09, НПАОП 26.6-1.02-00, НПАОП 45.21-1.03-98, НПАОП 45.2-1.11-97, НПАОП 45.2-7.02-12;
- виконавця робіт (виконроба): з охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг (НПАОП 63.21-1.01-09), охорони праці і промислової безпеки у будівництві (НПАОП 45.2-7.02-12), мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках (НПАОП 45.2-7.03-17)
НПАОП 0.00-1.80-18 - вимога до головного інженера, навіть немістить назва. а це є:ПРАВИЛА
охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальнихпристроїв і відповідного обладнання
А гальзь застосування згідно нормативу:Ці Правила поширюються на суб'єктів господарювання незалежно від форм власності та організаційно-правовихформ, що займаються монтажем, демонтажем, експлуатацією (використання за призначенням, технічнеобслуговування, ремонт), модифікацією (реконструкція чи модернізація), перевіркою технічного стану (технічнийогляд, експертне обстеження) вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання (далі- обладнання), а також установлюють мінімальні вимоги безпеки до обладнання, яке роботодавцем повиннопідтримуватися на рівні, зазначеному в цих Правилах та інших нормативно-правових актах з охорони та гігієнипраці, під час його використання
Дія цих Правил не поширюється на:
лісозаготівельні крани-маніпулятори, не оснащені гаком (вирубнопакетувальні, вирубнотрелювальні, длябезчокерного трелювання, пакетопідбиральні тощо);
маніпулятори, що застосовуються в робототехнічних системах;
вантажопідіймальні крани та машини, призначені для застосування в шахтах, на морських і річкових суднах таінших плавучих спорудах, на які поширюються спеціальні правила;
екскаватори, призначені для роботи із землерийним обладнанням або грейфером;
вантажопідіймальні крани, призначені виключно для роботи зі спеціальним навісним обладнанням(віброзанурювачами, шпунтовисмикувачами, буровим обладнанням тощо);
вантажопідіймальні машини спеціального призначення: підлогові завалювальні та посадкові машини, трубоукладачі,електро- та автонавантажувачі, мостовкладальні машини;
монтажні поліспасти та конструкції, до яких вони підвішуються (щогли, шеври, балки тощо);
підйомники пожежні;
обладнання, зазначене в пункті 2 цієї глави, військового спеціального призначення, що перебуває в експлуатації уЗбройних Силах України.
Що маємо, автонавантажувачі не підподають під дію(єдиний механіз, що по функціоналу вимагається у кваліфікаційних вимогах).
Відповідно до технічного завдання відсутні роботи та механізми з підвищеної небезпеки.
Питання. Чому Учасник має виконувати дану вимогу, що передбачена Закономи для робіт з підвищеною небезпекою в ямковому ремонту, можливо ви помилилися? якщо ні, надайте підставу законну.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник зазначає, що дана вимога не є дискримінаційною, оскільки встановлена на підставі частини третьої статті 22 Закону, яка передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до статті 18 Закону України «Про охорону праці» не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці.
У додатку 3 до пункту 5.1 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці міститься перелік посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці, а саме: керівники, заступники керівників, головні спеціалісти, керівники основних виробничих та технічних служб підприємств, установ й організацій, об'єднань підприємств незалежно від форм власності та характеру виробничої діяльності, які безпосередньо пов'язані з організацією безпечного ведення робіт.
Таким чином, на думку Замовника, відсутні підстави для внесення змін до Документації.
Відповідно до статті 18 Закону України «Про охорону праці» не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці.
У додатку 3 до пункту 5.1 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці міститься перелік посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці, а саме: керівники, заступники керівників, головні спеціалісти, керівники основних виробничих та технічних служб підприємств, установ й організацій, об'єднань підприємств незалежно від форм власності та характеру виробничої діяльності, які безпосередньо пов'язані з організацією безпечного ведення робіт.
Таким чином, на думку Замовника, відсутні підстави для внесення змін до Документації.
питання з охорони праці
Дата подання: 28 березня 2023 17:31
Дата відповіді: 29 березня 2023 14:01
Відпоповідно до додатку 1 ТД, а саме РОЗДІЛУ 2. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) встановлено одну із вимог:Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати копії посвідчення (посвідчень) з перевірки знань: - директора: щодо загальних вимог стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників (НПАОП 0.00-7.11-12), охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг (НПАОП 63.21-1.01-09), охорона праці на автомобільному транспорті (НПАОП 0.00-1.62-12); - головного інженера: НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 63.21-1.01-09, НПАОП 26.6-1.02-00, НПАОП 45.21-1.03-98, НПАОП 45.2-1.11-97, НПАОП 45.2-7.02-12; - виконавця робіт (виконроба): з охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг (НПАОП 63.21-1.01-09), охорони праці і промислової безпеки у будівництві (НПАОП 45.2-7.02-12), мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках (НПАОП 45.2-7.03-17).
Вимога з надання посвідчення до НПАОП 26.6-1.02-00, знову нема назви, а це: Правила охорони праці для працівників
бетонних і залізобетонних заводів. Галузь застосування
Правила охорони праці для працівників бетонних і залізобетонних заводів ( далі - Правила) поширюються на всіорганізації і підприємства (незалежно від форм власності), котрі виготовляють бетонні та залізобетонні конструкції івироби з бетону будь-якого виду. Скажіть причом бетонний завод до послуг з ямкового ремонту, до послуг з використанням асфальтобетонних сумішей, ви ж не закупляєте бетон чи готові залізобетонні вироби, у вас послуга з поточного ремонту асфальтобетонного покриття. Чому учасник має підтверджувати те що нестосується предмета закупівлі чи технічного завдання?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник зазначає, що дана вимога не є дискримінаційною, оскільки встановлена на підставі частини третьої статті 22 Закону, яка передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до статті 18 Закону України «Про охорону праці» не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці.
У додатку 3 до пункту 5.1 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці міститься перелік посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці, а саме: керівники, заступники керівників, головні спеціалісти, керівники основних виробничих та технічних служб підприємств, установ й організацій, об'єднань підприємств незалежно від форм власності та характеру виробничої діяльності, які безпосередньо пов'язані з організацією безпечного ведення робіт.
Таким чином, на думку Замовника, відсутні підстави для внесення змін до Документації.
Відповідно до статті 18 Закону України «Про охорону праці» не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці.
У додатку 3 до пункту 5.1 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці міститься перелік посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці, а саме: керівники, заступники керівників, головні спеціалісти, керівники основних виробничих та технічних служб підприємств, установ й організацій, об'єднань підприємств незалежно від форм власності та характеру виробничої діяльності, які безпосередньо пов'язані з організацією безпечного ведення робіт.
Таким чином, на думку Замовника, відсутні підстави для внесення змін до Документації.
питання з охорони праці
Дата подання: 28 березня 2023 17:41
Дата відповіді: 29 березня 2023 14:01
Відпоповідно до додатку 1 ТД, а саме РОЗДІЛУ 2. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) встановлено одну із вимог:Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати копії посвідчення (посвідчень) з перевірки знань: - директора: щодо загальних вимог стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників (НПАОП 0.00-7.11-12), охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг (НПАОП 63.21-1.01-09), охорона праці на автомобільному транспорті (НПАОП 0.00-1.62-12); - головного інженера: НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 63.21-1.01-09, НПАОП 26.6-1.02-00, НПАОП 45.21-1.03-98, НПАОП 45.2-1.11-97, НПАОП 45.2-7.02-12; - виконавця робіт (виконроба): з охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг (НПАОП 63.21-1.01-09), охорони праці і промислової безпеки у будівництві (НПАОП 45.2-7.02-12), мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках (НПАОП 45.2-7.03-17).
Аналогічно НПАОП 45.2-1.11-97 без назви, а це:"П Р А В И Л А
БЕЗОПАСНОГО ПРОИЗВОДСТВА РАБОТ ПРИ ВОЗВЕДЕНИИ
ОБЪЕКТОВ ИЗ МОНОЛИТНОГО БЕТОНА И ЖЕЛЕЗОБЕТОНА.Область применения
Правила безопасного производства работ при возведении объектов из монолитного бетона и железобетона(далее-Правила) распространяются на производство опалубочных, арматурных и бетонных работ на строительстве(реконструкции) объектов из монолитного бетона и железобетона". Пане замовник знову мімо. Питання чому Учасник має підтверджувати вимоги, що нестосуються ні предмета закупівлі ні його технічного завдання?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник зазначає, що дана вимога не є дискримінаційною, оскільки встановлена на підставі частини третьої статті 22 Закону, яка передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до статті 18 Закону України «Про охорону праці» не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці.
У додатку 3 до пункту 5.1 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці міститься перелік посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці, а саме: керівники, заступники керівників, головні спеціалісти, керівники основних виробничих та технічних служб підприємств, установ й організацій, об'єднань підприємств незалежно від форм власності та характеру виробничої діяльності, які безпосередньо пов'язані з організацією безпечного ведення робіт.
Таким чином, на думку Замовника, відсутні підстави для внесення змін до Документації.
Відповідно до статті 18 Закону України «Про охорону праці» не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці.
У додатку 3 до пункту 5.1 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці міститься перелік посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці, а саме: керівники, заступники керівників, головні спеціалісти, керівники основних виробничих та технічних служб підприємств, установ й організацій, об'єднань підприємств незалежно від форм власності та характеру виробничої діяльності, які безпосередньо пов'язані з організацією безпечного ведення робіт.
Таким чином, на думку Замовника, відсутні підстави для внесення змін до Документації.
питання з охорони праці
Дата подання: 28 березня 2023 17:42
Дата відповіді: 29 березня 2023 14:01
Відпоповідно до додатку 1 ТД, а саме РОЗДІЛУ 2. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) встановлено одну із вимог:Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати копії посвідчення (посвідчень) з перевірки знань: - директора: щодо загальних вимог стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників (НПАОП 0.00-7.11-12), охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг (НПАОП 63.21-1.01-09), охорона праці на автомобільному транспорті (НПАОП 0.00-1.62-12); - головного інженера: НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 63.21-1.01-09, НПАОП 26.6-1.02-00, НПАОП 45.21-1.03-98, НПАОП 45.2-1.11-97, НПАОП 45.2-7.02-12; - виконавця робіт (виконроба): з охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг (НПАОП 63.21-1.01-09), охорони праці і промислової безпеки у будівництві (НПАОП 45.2-7.02-12). Анологічне питання до вимоги з НПАОП 45.21-1.03-98 і тд??????
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник зазначає, що дана вимога не є дискримінаційною, оскільки встановлена на підставі частини третьої статті 22 Закону, яка передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до статті 18 Закону України «Про охорону праці» не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці.
У додатку 3 до пункту 5.1 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці міститься перелік посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці, а саме: керівники, заступники керівників, головні спеціалісти, керівники основних виробничих та технічних служб підприємств, установ й організацій, об'єднань підприємств незалежно від форм власності та характеру виробничої діяльності, які безпосередньо пов'язані з організацією безпечного ведення робіт.
Таким чином, на думку Замовника, відсутні підстави для внесення змін до Документації.
Відповідно до статті 18 Закону України «Про охорону праці» не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці.
У додатку 3 до пункту 5.1 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці міститься перелік посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці, а саме: керівники, заступники керівників, головні спеціалісти, керівники основних виробничих та технічних служб підприємств, установ й організацій, об'єднань підприємств незалежно від форм власності та характеру виробничої діяльності, які безпосередньо пов'язані з організацією безпечного ведення робіт.
Таким чином, на думку Замовника, відсутні підстави для внесення змін до Документації.
декларація???
Дата подання: 28 березня 2023 18:03
Дата відповіді: 29 березня 2023 14:02
Відпоповідно до додатку 1 ТД, а саме РОЗДІЛУ 2. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) встановлено одну із вимог:Учасник у складі пропозиції повинен надати декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Відповідно п.21 Постанови КМУ №1107 "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки":Виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2), експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зазначених у групі Б переліку, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8.
Декларація подається роботодавцем не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Документи повертаються протягом п’яти робочих днів без розгляду у разі незаповнення полів, зазначення робіт підвищеної небезпеки та машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, які не включено до групи Б переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2) та групи Б переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77.
Декларація подається роботодавцем або уповноваженою ним особою, надсилається поштою до адміністратора центру надання адміністративних послуг у паперовій формі або в електронній формі через Портал електронних сервісів Мінекономіки, Єдиний державний веб-портал електронних послуг, у тому числі через Портал електронних сервісів Мінекономіки, інтегровану з ним інформаційну систему Держпраці.
Територіальний орган Держпраці здійснює реєстрацію декларацій на безоплатній основі протягом п’яти робочих днів з дня їх отримання.
Відмова в реєстрації декларації не допускається.
У разі зміни відомостей або виявлення суб’єктом господарювання помилки в поданій декларації суб’єкт господарювання в порядку, встановленому цим пунктом для подання декларації, подає оновлену декларацію протягом семи робочих днів з дня настання таких змін або з дня подання декларації в разі виявлення помилки.
Вивчивши додаток 2 перелік робіт групи Б ми не знаходимо робіт з ямкового поточного ремонту асфальтобетонного покриття. Навіть згідно постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, що діє на період військових дій і складання декларації можливо по групі А, теж не знаходимо ямково-поточного ремонту асфальтобетонного покриття. Питання. Чому і знову Учасник має підтверджувати те що не має жодного відношення до закупівлі???
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник зазначає, що дана вимога не є дискримінаційною, оскільки встановлена на підставі частини третьої статті 22 Закону, яка передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до статті 18 Закону України «Про охорону праці» не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці.
У додатку 3 до пункту 5.1 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці міститься перелік посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці, а саме: керівники, заступники керівників, головні спеціалісти, керівники основних виробничих та технічних служб підприємств, установ й організацій, об'єднань підприємств незалежно від форм власності та характеру виробничої діяльності, які безпосередньо пов'язані з організацією безпечного ведення робіт.
Таким чином, на думку Замовника, відсутні підстави для внесення змін до Документації.
Відповідно до статті 18 Закону України «Про охорону праці» не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці.
У додатку 3 до пункту 5.1 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці міститься перелік посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці, а саме: керівники, заступники керівників, головні спеціалісти, керівники основних виробничих та технічних служб підприємств, установ й організацій, об'єднань підприємств незалежно від форм власності та характеру виробничої діяльності, які безпосередньо пов'язані з організацією безпечного ведення робіт.
Таким чином, на думку Замовника, відсутні підстави для внесення змін до Документації.
Технічне завдання
Дата подання: 28 березня 2023 19:54
Дата відповіді: 29 березня 2023 14:02
Доброго дня! Згідно додатку 2 - Технічне завдання, не зрозуміла товщина фрезерування та асфальтобетонної суміші (позиції 6 та 11), відсутні коефіцієнти. Роз'ясніть будь ласка.
Відповідь: К=3
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2023 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
6 213 875,10
UAH з ПДВ
|
6 213 875,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Переможець |
6 213 875,10
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2023 16:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2023 14:58
|
акт17052023.pdf | укладений |
17 травня 2023 14:58
|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2023 12:15
|
72.pdf | укладений |
11 квітня 2023 12:15
|