Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Картриджі для принтерів
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2019-11-27-000291-b ● 84b2fc4b70b645e3a4ce4fec81eb746e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Рахункова палата |
Код ЄДРПОУ: | 00013540 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київ обл., Київ, вулиця Михайла Коцюбинського,7 |
Контактна особа: |
Весніна Світлана Михайлівна 380442060740 Vesnina_SM@rp.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 листопада 2019 09:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 13 грудня 2019 15:25 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
204 Одиниця
Картриджі для принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, місто Київ, Київ, вул.М.Коцюбинського,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2019
—
28 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата згідно з умовами договору | Пiсляоплата | 2 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 листопада 2019 09:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 листопада 2019 09:39 |
Договір поставки картриджі.DOC | |
27 листопада 2019 09:39 |
ТД картриджи.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 листопада 2019 11:16
Дата відповіді: 02 грудня 2019 14:08
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Додаток 1 до тендерної документації «Специфікація» не вимагає постачання картриджів конкретних торгових марок. Якщо при описі технічних характеристик зазначається певна торгова марка, слід читати відповідний опис у значенні “або еквівалент” згідно з вимогами п. 3 частини 2 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”. Це означає, що відповідні характеристики деталі (виробу) повинні бути не гірші, ніж у вказаної деталі (виробу), тобто, мається на увазі виріб з еквівалентними або кращими характеристиками.
2) Всі необхідні для ідентифікації товару параметри зазначено у додатку 2 до тендерної документації ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ».
3) Закупівля здійснюється у відповідністю з положеннями Закону України “Про публічні закупівлі”, пункт тридцять п’ятий частини першої ст. 1 якого визначає: “учасник процедури закупівлі (далі – учасник) – фізична особа, у тому числі фізична особа – підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі”. Згідно з п. 5 розділу 1 «Загальні положення»: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівлі на рівних умовах».
Відповідно до абзацу другого п. 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції»: «Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі одного критерію – ціна, що була запропонована учасниками».
2) Всі необхідні для ідентифікації товару параметри зазначено у додатку 2 до тендерної документації ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ».
3) Закупівля здійснюється у відповідністю з положеннями Закону України “Про публічні закупівлі”, пункт тридцять п’ятий частини першої ст. 1 якого визначає: “учасник процедури закупівлі (далі – учасник) – фізична особа, у тому числі фізична особа – підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі”. Згідно з п. 5 розділу 1 «Загальні положення»: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівлі на рівних умовах».
Відповідно до абзацу другого п. 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції»: «Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі одного критерію – ціна, що була запропонована учасниками».
НР та Xerox
Дата подання: 28 листопада 2019 16:09
Дата відповіді: 02 грудня 2019 15:11
Згідно вимог ТД необхідно надати "лист від виробника принтерів та багатофункціональних пристроїв НР та Xerox або їх офіційних представників на території України, у якому міститься інформація про те, що запропоновані картриджі є оригінальними та повністю сумісними з технікою, яка зазначена у Технічній специфікації Замовника."
На справі представник не надає такий лист, а пропонує вести розмову безпосередньо з представництвами НР та Xerox, вони в свою чергу надають такі листи тільки одному учаснику та резервують за ним цей проект з продажу. Далі листи нікому не видаються. Можливо, нададуть ще одного листа якомусь золотому партнеру, якщо той буде наполегливим. Такий документ на видається кожному партнеру, з яким є договір поставки на офіційну продукцію НР та Xerox.
Таким чином дана вимога в оголошені суперечить Ст.22 п.3 Закону про державні закупівлі відносно обмеження конкуренції.
Задля впевненості замовника в тому, що картриджі будуть насправді оригінальними та офіційними, чи можливо надати замість листів від виробника наступне:
... або надати завірену учасником копію договору поставки з офіційним представником виробників НР та Xerox, гарантійний лист від постачальника про те, що продукція буде оригінальною та офіційною, а також при відвантаженні надати завірену копію видаткової накладної, за необхідністю з заретушованими вхідними цінами, від офіційного представника виробників НР та Xerox на учасника, яка буде безперечним доказом того, що продукція закуплена офіційно ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація і, зокрема, додаток 1 до тендерної документації «Специфікація», не містять посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Вимога замовника стосується можливості використання запропонованих учасником картриджів у зазначених у специфікації моделях принтерів, що експлуатуються замовником.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС" #37100998 |
Переможець |
989 151,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2019 16:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 14:49
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 11:35
|
Договір картриджі0001.pdf | укладений |
24 грудня 2019 11:34
|