Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

TK040 Тест-система SARS-CoV-2-IgG QuantiSpike КОД HK 024:2019 50288
Очікувана вартість
18 500,00 UAH
UA-2021-04-13-000002-c 84a06af812654c8db2a1e0f15343a84d
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ніна Зобків

+380950612795 ninalawyer@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01993305
Місцезнаходження: 76025, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи, буд. 114
Контактна особа: Ніна Зобків
+380950612795
ninalawyer@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


TK040 Тест-система SARS-CoV-2-IgG QuantiSpike КОД HK 024:2019 50288
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
TK040 Тест-система SARS-CoV-2-IgG QuantiSpike КОД HK 024:2019 50288
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76025, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Мазепи буд. 114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 квітня 2021
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 50288 — Коронавірус (SARS-CoV), антитіла класу імуноглобулін G (IgG) IVD, набір, імуноферментний аналіз (ІФА)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

13 квітня 2021 00:08
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БОДНАР МИКОЛА ІВАНОВИЧ
#1763701612
Переможець 18 500,00
UAH
13 квітня 2021 00:09

Документи

13 квітня 2021 00:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 серпня 2021 12:02
Електронний підпис укладений
13 квітня 2021 00:12
12042021142856.pdf укладений
13 квітня 2021 00:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 18 500,00
UAH