Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Світловодської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26240718 |
Місцезнаходження: | 27501, Україна , Кіровоградська обл., Світловодськ, вул. Героїв України,4 |
Контактна особа: |
Баглай Валерій Петрович 380523672570 uzhkkh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 червня 2024 15:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 липня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 02 липня 2024 13:46 |
Початок аукціону: | 02 липня 2024 13:46 |
Очікувана вартість: | 23 919 055,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 119 595,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок за виконані роботи проводиться на підставі акту виконаних робіт в 10-ти денний термін після їх приймання, за умови наявності коштів на рахунку Замовника | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 червня 2024 16:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 червня 2024 16:43 |
Перелік змін(3).docx | |
25 червня 2024 16:43 |
Прот. УО зміни в оголошення (3).PDF | |
25 червня 2024 16:43 |
Тендерна документація(змінена3).doc | |
24 червня 2024 14:53 |
Прот. УО зміна в оголошення(2).PDF | |
24 червня 2024 14:53 |
Перелік змін(2).docx | |
24 червня 2024 14:53 |
Тендерна документація(змінена2).doc | |
24 червня 2024 14:53 |
Договір (проєкт)капремонт(після змін).docx | |
20 червня 2024 14:24 |
Прот. УО зміни в оголошення.PDF | |
20 червня 2024 14:24 |
Перелік змін.docx | |
20 червня 2024 14:24 |
Тендерна документація(змінена).doc | |
17 червня 2024 15:29 |
Прот. УО про ВТз особливостями.PDF | |
17 червня 2024 15:29 |
Тендерна документація .doc | |
17 червня 2024 15:29 |
Договір (проєкт)капремонт.docx |
25 червня 2024 16:44 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
25 червня 2024 16:43 |
Перелік змін(3).docx
|
|||||||||
25 червня 2024 16:43 |
Прот. УО зміни в оголошення (3).PDF
|
|||||||||
25 червня 2024 16:43 |
Тендерна документація(змінена3).doc
|
|||||||||
24 червня 2024 14:53 |
Прот. УО зміна в оголошення(2).PDF
|
|||||||||
24 червня 2024 14:53 |
Перелік змін(2).docx
|
|||||||||
24 червня 2024 14:53 |
Тендерна документація(змінена2).doc
|
|||||||||
24 червня 2024 14:53 |
Договір (проєкт)капремонт(після змін).docx
|
|||||||||
20 червня 2024 14:24 |
Прот. УО зміни в оголошення.PDF
|
|||||||||
20 червня 2024 14:24 |
Перелік змін.docx
|
|||||||||
20 червня 2024 14:24 |
Тендерна документація(змінена).doc
|
|||||||||
17 червня 2024 15:29 |
Прот. УО про ВТз особливостями.PDF
|
|||||||||
17 червня 2024 15:29 |
Тендерна документація .doc
|
|||||||||
17 червня 2024 15:29 |
Договір (проєкт)капремонт.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Виходячи зі змісту цієї норми, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі замовник може вимагати від учасника надання у складі його пропозиції сертифікатів відповідності, сертифікатів якості тощо.
Не зважаючи на те, що з 01.01.2018 сертифікація в Україні є необов’язковою, вимога про надання чинного сертифікату «Системи управління якістю. Вимоги»( ДСТУ ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015, IDT, стосовно діяльності з будівництва автомобільних доріг і автомагістралей, інших доріг, елементів доріг)" не є дискримінаційною. Умова про надання сертифікату не може належати до положень пункту 4 частини 1 та частини 4 статті 5, частини 4 статті 22 та частини 11 статті 26 Закону № 922.
Це підтверджується позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія), що викладена, зокрема, в рішеннях від 09.09.2020 № 16980-р/пк-пз, від 01.06.2020 № 10800-р/пк-пз, від 23.10.2019 № 15333-р/пк-пз та інших, про те, що не є дискримінацією встановлення умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції згаданих документів( сертифікатів).
Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного суду згідно з постановою від 24.06.2020 у справі № 826/15639/17 (далі — постанова № 826/15639/17) виклала позицію, що, хоча сертифікація в Україні не є обов’язковою, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу (торгів).
Стосовно ст..31 Господарського кодексу України :
1. Дискримінацією суб'єктів господарювання органами влади у цьому Кодексі визнається:
заборона створення нових підприємств чи інших організаційних форм господарювання в будь-якій сфері господарської діяльності, а також встановлення обмежень на здійснення окремих видів господарської діяльності або виробництво певних видів товарів з метою обмеження конкуренції;
примушування суб'єктів господарювання до пріоритетного укладання договорів, першочергової реалізації товарів певним споживачам або до вступу в господарські організації та інші об'єднання;
прийняття рішень про централізований розподіл товарів, який призводить до монопольного становища на ринку;
встановлення заборони на реалізацію товарів з одного регіону України в інший;
надання окремим підприємцям податкових та інших пільг, які ставлять їх у привілейоване становище щодо інших суб'єктів господарювання, що призводить до монополізації ринку певного товару;
обмеження прав суб'єктів господарювання щодо придбання та реалізації товарів;
встановлення заборон чи обмежень стосовно окремих суб'єктів господарювання або груп підприємців.
Замовник не бачить за яким пунктом/абзацем Вас дискримінують. Предметом закупівлі є роботи а не товар. Ніяких забоон чи обмежень ми не встановлюємо.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-23-000032 ● f158395c79ad48c5875498e90891a964
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 липня 2024 16:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.07.2024 № 54-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 23.07.2024 № 54-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-06-17-008757-a 17.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-24 15:19:50
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт проїзної частини дороги по вул. Молодіжній, с. Власівка, Олександрійського району, Кіровоградської області (від заводу ТОВ «Гідросенд» до з.д. переїзду на греблі Кременчуцької ГЕС) І пусковий комплекс», код ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-06-17-008757-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-25 14:42:50
Пояснення
Відповідно по отриманих питань за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт проїзної частини дороги по вул. Молодіжній, с. Власівка, Олександрійського району, Кіровоградської області ( від заводу ТОВ "Гідросенд" до з.д. переїзду на греблі Кременчуцької ГЕС) I пусковий комплекс», закупівля UA-2024-06-17-008757-a, повідомляємо наступне: Головним розпорядником УЖКГ Світловодської міської ради закупівлі за бюджетні кошти проводяться згідно планових призначень. Видатки за рахунок бюджетних коштів здійснюються згідно річного плану за відповідним кодом економічної класифікації видатків (КЕКВ), відповідно до рішення сорок восьмої сесії восьмого скликання Світловодської міської ради від 22 грудня 2023 року № 2165 «Про бюджет Світловодської міської територіальної громади на 2024 рік». Закупівлі головним розпорядником бюджетних коштів УЖКГ Світловодської міської ради проводяться згідно планових призначень. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, Замовник під час формування тендерної документації готує детальний перелік та обсяг робіт, зазначений у технічному завданні (Додаток 3 до ТД). Відповідний перелік робіт, технічні та якісні характеристики відповідають Дефектному акту та кошторисній документації. Очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту визначена з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», відповідно до попередньої кошторисної документації на підставі вартісних даних зведеного кошторисного розрахунку за весь комплекс робіт з ПДВ.
Інформація про закупівлю була оприлюднена на власному веб – сайті Світловодської МТГ за адресою https://svgr.gov.ua.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-25 12:59:29
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт проїзної частини дороги по вул. Молодіжній, с. Власівка, Олександрійського району, Кіровоградської області (від заводу ТОВ «Гідросенд» до з.д. переїзду на греблі Кременчуцької ГЕС) І пусковий комплекс», код ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-06-17-008757-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Пунктом 1 розділу ІІІ «Підготовка тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено, що тендерна пропозиція подається через електронну систему закупівель та складається, зокрема, з інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Розділом 1.2 Додатка 6 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону» до тендерної документації передбачено, що учасник на підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційному критерію наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, повинен забезпечити виконання вимог законодавства України з охорони праці під час надання послуг, на підтвердження чого надається наказ про призначення відповідального працівника з охорони праці. Кваліфікація особи, що виконуватиме функції інженера з охорони праці підтверджується наступними документами: копії протоколів перевірки знань вказаного працівника з питань охорони праці, а саме: знання системи стандартів безпеки праці, охорони праці і промислової безпеки у будівництві, мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, знання законодавчих актів з охорони праці, надання домедичної допомоги, гігієни праці, електробезпеки, правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, правил охорони праці на автомобільному транспорті, загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників. Також на підтвердження проходження навчання та виявлення потрібних знань, надаються відповідні посвідчення на відповідального з охорони праці.
У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ» надано довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт/надання послуг від 05.07.2024 № 52, в якій зазначено інженера з охорони праці Звєзднєва Алла Євгеніївна. Також надано протокол засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 02.12.2022 № 2425 та посвідчення № 2425-80 на ім`я Звєзднєвої Алли Євгеніївни інженера з охорони праці, що підтверджують перевірку та знання законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки.
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ» надано копію(-ї) протоколу(-ів) з перевірки знань та відповідне(-і) посвідчення, що підтверджують перевірку знання системи стандартів безпеки праці, охорони праці і промислової безпеки у будівництві, мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, правил охорони праці на автомобільному транспорті, загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників ?
2. Розділом 1.2 Додатка 6 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону» до тендерної документації передбачено перелік обов`язкових посад працівників, в кількості необхідній для виконання робіт згідно технічного завдання, зокрема, оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування), але у будь-якому разі кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, зазначених в інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування).
В переліку мінімальної необхідної придатної до експлуатації спеціальної техніки (машини, механізми), яку учасник повинен мати у власності або залученої для виконання робіт, Замовник передбачив наявність необхідних будівельних (дорожніх) транспортних засобів в кількості шістнадцять одиниць.
У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ» надано інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для виконання робіт чи надання послуг згідно Технічної специфікації від 01.07.2024 № 48, згідно якої, окрім залучених транспортних засобів разом із водіями на підставі договорів надання послуг, учаснику на праві власності належать чотири транспортних засобів та п`ять транспортних засобів залучені на підставі договору оренди. Однак, згідно довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт/надання послуг від 05.07.2024 № 52, наданої учасником у складі пропозиції, зазначено лише одного водія та одного машиніста.
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ» надано інформацію та документи, що підтверджують наявність в учасника операторів машин/машиністів/водіїв у кількості що дорівнює (не повинна бути меншою) кількості транспортних засобів, зазначених учасником ?
3. Розділом 1.1 Додатка 6 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону» до тендерної документації передбачено, якщо техніка не є власністю учасника, а залучена, то учасником на всі, вказані в інформації про наявність техніки, транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування додатково до свідоцтв(а), іншого документу, що посвідчує право власності (обліку), подаються, зокрема, договори дійсні та чинні, протягом всього строку виконання договору про закупівлю: договір оренди (лізингу) та/або договір суборенди, та/або договір надання послуг, та/або договір субпідряду (підряду) та/або інше.
У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ» надано інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для виконання робіт чи надання послуг згідно Технічної специфікації від 01.07.2024 № 48, викладеної у формі таблиці, в пункті 2 якої зазначено транспортний засіб КАМАЗ 65115, 2006 року випуску, який залучений учасником на підставі договору оренди від 17.05.2024 № 17/05/2024.
В якому конкретно файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ» надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу КАМАЗ 65115, 2006 року випуску, державний реєстраційний номер ВІ 7436 СТ ?
4. Розділом 1.1 Додатка 6 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону» до тендерної документації передбачено, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція учасника має також містити:
- посвідчений власником документ, який підтверджує право власності на таку техніку вказану в інформації про наявність техніки необхідної для виконання робіт чи надання послуг згідно Технічної специфікації;
- посвідчені учасником відповідно до умов тендерної документації копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт (надання послуг) на весь строк за предметом закупівлі;
- посвідчені учасником відповідно до умов тендерної документації копії акту(-ів) приймання-передачі (або іншого(-их) документа(-ів), який(-і) підтверджує(-ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ» надано інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для виконання робіт чи надання послуг згідно Технічної специфікації від 01.07.2024 № 48, викладеної у формі таблиці, в пункті 1 якої зазначено транспортний засіб автомобіль бортовий вантажопідйомністю 5 тон САЗ 35-07-01-015, 1990 року випуску, який залучений учасником на підставі договору про надання послуг від 02.04.2021 № 02/04/2021, укладений між фізичною особою підприємцем Геогчяном Кареном Серьожаєвичем та ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ».
Крім цього, у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ» надані наступні документи:
- нотаріально завірена довіреність від 13.07.2012, якою власник транспортного засобу марки САЗ 35-07-01-015, 1990 року випуску, державний реєстраційний номер Ю 70-60 ДП Самойленко Г. Г. уповноважує, зокрема, Андрушка В. В. вчиняти від його імені дії (продати, обміняти, передавати в оренду, позичку);
- нотаріально завірена довіреність від 16.09.2012, якою Андрушко В.В. уповноважує Геогчана Ісарена Серьожаєвича або Гогчяна Арсена Серьожаєвича вчиняти від його імені дії (продати, обміняти, передавати в оренду, позичку) стосовно транспортного засобу марки САЗ 35-07-01-015, 1990 року випуску, державний реєстраційний номер Ю 70-60 ДП;
- лист-згода (гарантійний лист) щодо не заперечення використання будівельних машин і механізмів (основних засобів) від 25.06.2024 № 124, згідно якого фізична особа підприємець Гогчян Арсен Серьожаєвич не заперечує щодо використання автомобіля бортового, вантажопідйомністю 5 тон марки САЗ 35-07-01-015, 1990 року випуску та підтверджує, що договір № 02/04/2021 від 02.04.2024 є діючим на момент проведення закупівлі.
Однак, наданий у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ» договір про надання послуг від 02.04.2021 № 02/04/2021, укладений не з Гогчяном Арсеном Серьожаєвичем, а з фізичною особою підприємцем Геогчяном Кареном Серьожаєвичем.
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ» надано договір про надання послуг щодо транспортного засобу марки САЗ 35-07-01-015, 1990 року випуску, укладений з Гогчяном Арсеном Серьожаєвичем або інший документ, що підтверджує право Геогчяна Карена Серьожаєвича передавати в оренду/позичку третім особам вищевказаний транспортний засіб ?
5. Пунктом 1 розділу ІІІ «Підготовка тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено, що учасник, окрім кваліфікаційних критеріїв, повинен включити до тендерної пропозиції наступні документи, зокрема, надати у складі пропозиції письмову згоду, зокрема про те, що «у випадку відсутності звернень від учасника протягом терміну, визначеного Законом та Особливостями, та відсутності скарг, що стосуються тендерної документації до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій, це буде розцінено Замовником як погодження з усіма умовами тендерної документації і невиконання вимог, заявлених тендерною документацією буде підставою для відхилення пропозиції учасника з підстав, визначених Законом та Особливостями».
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ» надано письмову згоду вищезазначеного змісту ?
6. Додатком 3 «Технічне завдання» тендерної документації Замовником передбачено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника до предмета закупівлі, учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, копію дозволу (дозволів) на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та/або декларацію (декларації) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, виданих учаснику органом Держпраці (Держгірпромнагляду).
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ» надано дозвіл(-и) та/або декларацію(-ї) вищезазначеного змісту ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-29 14:41:54
Пояснення
1. Питання стосовно інженера з охорони праці. Інженер з охорони праці - це спеціаліст, в обов’язки якого входить спостереження за тим, щоб працівники дотримувалися правил безпеки життя і здоров’я. Також в коло його обов’язків входить контроль за дотриманням правил пожежної безпеки та запобігання нещасних випадків на виробництві. Типова посадова інструкція визначає функціональні обов'язки, права і відповідальність інженера з охорони праці, в функції якого входять обов'язки відповідального за охорону праці, екологічний і протипожежний стан на підприємстві. Інженер з охорони праці повинен знати:
- Закон України "Про охорону праці", розпорядження, накази, постанови, правила, стандарти, норми, положення, інструкції та інші документи з охорони праці і виробничої санітарії;
- Законодавчі і нормативні правові акти, методичні матеріали з питань охорони праці;
- Виробничу й організаційну структуру підприємства;
- Основні технологічні процеси і режими виробництва;
- Устаткування підприємства і принципи його роботи;
- Методи вивчення умов праці на робочих місцях;
- Організацію роботи з охорони праці; систему стандартів безпеки праці;
- Психофізіологічні вимоги до працівників, виходячи з категорії складності робіт, обмеження застосування праці жінок, підлітків, робітників, переведених на легку працю;
- Правила і засоби контролю відповідності технічного стану устаткування вимогам безпечного ведення робіт тощо.
Як бачимо в поняття інженер з охорони праці входить широкий спектр знань, який, якщо коротко, слідкує щоб працівники дотримувалися правил безпеки життя і здоров’я при виконанні робіт( сюди входять у тому числі знання системи стандартів безпеки праці, охорони праці і промислової безпеки у будівництві, мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, правил охорони праці на автомобільному транспорті, загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників ).
У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ» надано довідку від 05.07.2024 № 52, в якій зазначено інженера з охорони праці Звєзднєва Алла Євгеніївна. Також надано протокол засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 02.12.2022 № 2425 та посвідчення № 2425-80 на ім`я Звєзднєвої Алли Євгеніївни інженера з охорони праці, що підтверджують перевірку та знання законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки. Замовнику достатньо наданих документів для підтвердження кваліфікаційного критерію.
2.Стосовно питання наявність в учасника операторів машин/машиністів/водіїв у кількості що дорівнює (не повинна бути меншою) кількості транспортних засобів, зазначених учасником повідомляємо, що Учасник надав довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт/надання послуг від 05.07.2024 № 52, про залучення не менше 13 робітників для виконання робіт. Сюди входять як машиніст та водій так і дорожні робітники. Кількість працівників відповідає необхідній кількості для виконання робіт, тим паче що технологія виконання робіт не передбачає одночасного працювання всієї техніки на об’єкті. Організація робіт на об’єкті покладається, згідно договору, на Підрядника.
3. Стосовно свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу КАМАЗ 65115, 2006 року випуску, державний реєстраційний номер ВІ 7436 СТ який залучений учасником на підставі договору оренди від 17.05.2024 № 17/05/2024 повідомляємо, що учасник надав договір аренди № 17/05/2024 від 17травня 2024 року та Акт приймання –передачі від 17.05.2024 року.
4. Стосовно питання - в якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ» надано договір про надання послуг щодо транспортного засобу марки САЗ 35-07-01-015, 1990 року випуску, укладений з Гогчяном Арсеном Серьожаєвичем або інший документ, що підтверджує право Геогчяна Карена Серьожаєвича передавати в оренду/позичку третім особам вищевказаний транспортний засіб повідомляємо, що нотаріально завірена довіреність від 13.07.2012, якою власник транспортного засобу марки САЗ 35-07-01-015, 1990 року випуску, державний реєстраційний номер Ю 70-60 ДП Самойленко Г. Г. уповноважує, зокрема, Андрушка В. В. вчиняти від його імені дії (продати, обміняти, передавати в оренду, позичку), нотаріально завірена довіреність від 16.09.2012, якою Андрушко В.В. уповноважує Геогчана Ісарена Серьожаєвича або Гогчяна Арсена Серьожаєвича вчиняти від його імені дії (продати, обміняти, передавати в оренду, позичку) стосовно транспортного засобу марки САЗ 35-07-01-015, 1990 року випуску, державний реєстраційний номер Ю 70-60 ДП повідомляємо, що у довіреності вказане прізвище Геогчана Ісарена Серьожаєвича а у договорі про надання послуг № 02/04/2021 від 2 квітня 2021 року могла виникнути опечатка і замість ім’я Ісарен напечаталось Карен, як бачимо К та Іс схожі).
5. Стосовно питання про те , що Пунктом 1 розділу ІІІ «Підготовка тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено, що учасник, окрім кваліфікаційних критеріїв, повинен включити до тендерної пропозиції наступні документи, зокрема, надати у складі пропозиції письмову згоду, зокрема про те, що «у випадку відсутності звернень від учасника протягом терміну, визначеного Законом та Особливостями, та відсутності скарг, що стосуються тендерної документації до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій, це буде розцінено Замовником як погодження з усіма умовами тендерної документації і невиконання вимог, заявлених тендерною документацією буде підставою для відхилення пропозиції учасника з підстав, визначених Законом та Особливостями». В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ» надано письмову згоду вищезазначеного змісту повідомляємо про надання такої згоди Учасником, Згода № 44 від 30.06.2024 року, у файлі « Довідки, листи гарантії тощо» лит 16 від 30.06.2024 року.
6. Стосово питання про наявність у Учасника дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки повідомляємо, що згідно “Додаток 2 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, відповідно Закону України “Про охорону праці” ) «Перелік видів робіт підвищеної небезпеки.Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу Група А» роботи за предметом «Капітальний ремонт проїзної частини дороги по вул. Молодіжній, с. Власівка, Олександрійського району, Кіровоградської області ( від заводу ТОВ "Гідросенд" до з.д. переїзду на греблі Кременчуцької ГЕС" I пусковий комплекс» до вказаного переліку не входять та дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки не потребує.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-25 15:55:06
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт проїзної частини дороги по вул. Молодіжній, с. Власівка, Олександрійського району, Кіровоградської області (від заводу ТОВ «Гідросенд» до з.д. переїзду на греблі Кременчуцької ГЕС) І пусковий комплекс», код ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-06-17-008757-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. У пункті 1 розділу ІІІ «Підготовка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Замовнику через електронну систему закупівель розрахунок договірної ціни відповідно до вимог Додатку 4 до тендерної документації. Вид договірної ціни – динамічна.
Додатком 4 «Вимоги щодо формування вартості (ціни) тендерної пропозиції учасника, приведеної у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону» тендерної документації, передбачено, що до договірної ціни надаються усі розрахунки, які є її складовими та визначені Наказом Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України в будівництві» № 281 від 01.11.2021, Настанови Мінрегіону «Настанова з визначення вартості будівництва» від 05.11.2021 та Наказом Державного комітету з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 № 154 (в редакції від 01.08.2017) «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об`єктів благоустрою населених пунктів», а саме, зокрема, локальний кошторис на правах зведеного кошторисного розрахунку.
У складі тендерної пропозиції учасником, в подальшому переможцем закупівлі ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ» надано локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01.
Так, згідно Настанов з визначення вартості будівництва локальний кошторис – первинний кошторисний документ, який визначає кошторисну вартість окремих видів будівельних робіт та витрат по об`єктах і складається на підставі обсягів робіт, визначених проектною документацією.
Локальний кошторисний розрахунок – первинний кошторисний документ, який визначає кошторисну вартість окремих видів будівельних робіт по об`єктах і складається замість локальних кошторисів у випадках, коли об`єми будівельних робіт і розміри витрат остаточно не визначені і підлягають уточненню.
Оскільки договірна ціна визначена Замовником, як динамічна, тобто така, що підлягає уточненню у разі змінення поточних цін на ресурси, що враховані у договірній ціні, а також з інших підстав, визначених умовами договору, то учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати не локальний кошторис, а локальний кошторисний розрахунок.
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ» надано локальний кошторис на правах зведеного кошторисного розрахунку ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-29 14:37:44
Пояснення
1. Стосовно питання - В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ» надано локальний кошторис на правах зведеного кошторисного розрахунку повідомляємо, що Учасник надав локальний кошторис на правах зведеного кошторисного розрахунку, як того вимагав Замовник у пункті 1 розділу ІІІ «Підготовка тендерної пропозиції», у своїй пропозиції ( файл « Кошторис ч.1» від 01.07.2024 р. лист 32-62 шифр ДЦ_ЛКЗКР це і є локальний кошторис на правах зведеного кошторисного розрахунку)
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір розірвано
2024-08-16 10:28:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення.) • усунуто
-
2024-12-17 17:41:10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 липня 2024 14:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ" |
19 014 217,85
UAH з ПДВ
|
14 211 599,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ" |
20 211 600,00
UAH з ПДВ
|
14 211 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛЬФА-БІТ" |
19 697 208,78
UAH з ПДВ
|
16 711 599,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ" #42277305 |
Переможець |
14 211 599,00
UAH з ПДВ
|
09 липня 2024 09:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 липня 2024 14:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2024 10:25
|
Прот. УО додаткова №2 розірвання договору.PDF | укладений |
16 серпня 2024 10:22
|
Додаткова №2.PDF | укладений |
16 серпня 2024 10:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 липня 2024 14:38
|
Прот. УО додаткова №1.PDF | зміни до договору |
25 липня 2024 14:38
|
Додаткова №1.PDF | зміни до договору |
25 липня 2024 14:37
|
Електронний підпис | укладений |
25 липня 2024 13:50
|
Дог. № 77-24,Деф. акт,Кошторис.PDF | укладений |
25 липня 2024 13:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю ( уточнений кошторис на 2024 рік) |
Номер договору про закупівлю: | № 77/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 24 липня 2024 — 31 грудня 2025 |
Сума оплати за договором: |
14 211 599,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 368 599,83 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку з висновком Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області після від 14.08.2024 року , укладеної додаткової угоди №2 від 15.08.2024року про розірвання договору |