Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-95, талони номіналом 10л.
Очікувана вартість
272 000,00 UAH
UA-2021-05-25-002109-a 8476a45fb4ca4ce7bbedb96d5337a054
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шведюк Любомир Васильович

+380342755586 omtz@ifocz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Івано-Франківський обласний центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 03491062
Місцезнаходження: 76002, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Деповська, 89а
Контактна особа: Шведюк Любомир Васильович
+380342755586
omtz@ifocz.gov.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом.Переговорна процедура закупівель застосовується відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» з причин «якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації». Згідно звітів про проведені відкриті торги UA-2021-05-07-008540-в та UA-2021-04-21-000342-с

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2021 16:04
Оскарження наміру укласти договір: 07 червня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9700 літр
Бензин А-95, талони номіналом 10л.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76003, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Деповська, 89а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок проводиться шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 35 (тридцяти п’яти) робочих днів з дати фактичного отримання Покупцем Товару за видатковою накладною з урахуванням фінансових можливостей Покупця, та 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати поступлення фінансування на розрахунковий рахунок Покупця, передбачених на придбання даного виду товару. Пiсляоплата 35 Робочі 100

Тендерна документація

25 травня 2021 14:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ОККО контракт
#36248687
Переможець 271 988,00
UAH з ПДВ
27 травня 2021 16:04

Документи

27 травня 2021 16:04
Електронний підпис
27 травня 2021 16:02
протокол 27.05.2021

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 травня 2021 16:04

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ОККО контракт
#36248687
271 988,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 травня 2021 16:04
Електронний підпис
27 травня 2021 16:02
протокол 27.05.2021

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 липня 2021 09:45
Електронний підпис укладений
08 червня 2021 16:01
Договір.pdf укладений
08 червня 2021 15:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 червня 2021 — 31 серпня 2021
Сума оплати за договором: 271 988,00
UAH (в тому числі ПДВ 45 331,33 UAH)