Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42434474 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А |
Контактна особа: |
Роман Совик +380432560707 nekqew@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2023 14:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 травня 2023 00:05 |
Початок аукціону: | 23 травня 2023 13:10 |
Очікувана вартість: | 641 119 366,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник даних торгів вимагатиме від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору шляхом внесення на визначений замовником рахунок, відкритий органом, що здійснює казначейське обслуговування замовника, грошової застави в розмірі 3% від вартості договору про закупівлю. До розрахунку суми грошової застави в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Відносини між учасником-переможцем та замовником з приводу забезпечення виконання зобов’язання, що виникають з вимог тендерної документації, оформлюються у формі та за змістом, що передбачені Цивільним кодексом України. Замовник повертає забезпечення виконання Договору про закупівлю відповідно до статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей. Замовник повертає забезпечення виконання Договору про закупівлю після виконання Підрядником всіх умов Договору, зокрема після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю – не менше строку дії такого договору. Учасник надає у складі тендерної пропозиції лист щодо зобов’язання такого учасника на внесення коштів грошової застави в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією та проєкт документу, яким у відповідності до вимог чинного законодавства регулюються відносини подібного характеру, зміст якого включає умови внесення забезпечення виконання договору про закупівлю, та відповідає вимогам чинного законодавства України. Замовник залишає за собою пріоритетне право на визначення істотних умов правочину щодо надання учасником забезпечення, а відмова учасника на вчинення правочину щодо внесення передбаченого тут забезпечення на умовах, визначених замовником, розцінюватиметься як неукладення договору про закупівлю з вини учасника, з настанням відповідних наслідків згідно п. 41 Особливостей |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
(код ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату за виконані роботи шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 7 (семи) робочих днів на підставі підписаних представниками Замовника і Виконавця акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3. Фінансові зобов’язання за договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів. Оплата робіт проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт згідно Ф № КБ-2в та Ф № КБ-3. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
У разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
В свою чергу п. 4 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено кваліфікаційний критерій, наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
- Враховуючи вище викладене, Замовником в Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», учасник у складі тендерної пропозиції надає:
- 1. Фінансову звітність за останній звітній період:
- 1.1. Баланс (Звіт про фінансовий стан);
- 1.2. Звіт про фінансові результати підприємства;
- 1.3. Звіт про рух грошових коштів;
- 1.4. Звіт про власний капітал;
- Або
- 1.6. звіт про фінансовий стан за останній звітній період (форма № 1м Баланс або форма № 1мс Баланс та форма № 2м Звіт про фінансові результати або форма № 2мс Звіт про фінансові результати).
Надана фінансова звітність повинна підтверджувати обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не менше ніж 90% очікуваної вартості предмета закупівлі.
Вище вказана вимога не є дискримінаційною, та є в свою чергу вимогою, що гарантує надійність та платоспроможність учасників закупівлі.
Скарги до процедури
Дата подання: 21 квітня 2023 16:51
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-03-000030 ● f7d2d71153124732a82b4c6fbe23e53e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2023 16:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.06.2023 № 204
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2023-04-19-007230-a 19.04.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-07 12:12:49
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-01-09 станція Бар-Чернятин-Жмеринка, км 7+100 – км 21+500, протяжністю 14,2 км, в межах Вінницької області (коригування) (ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-19-007230-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат (бюджетних призначень), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі вимог частини п’ятої розділу 6 тендерної документації, щодо внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору шляхом внесення на визначений замовником рахунок, відкритий органом, що здійснює казначейське обслуговування замовника, грошової застави в розмірі 3%.
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пунктів 1 та 2 частини третьої розділу 6 тендерної документації, в частині підтвердження права підписання договору про закупівлю та наявності у переможця закупівлі документів дозвільного характеру на виконання робіт підвищеної небезпеки.
5. Надати скан-копію розрахунку договірної ціни переможця закупівлі, що надсилалась переможцем на електронну адресу замовника протягом 4 днів з дати публікації повідомлення про намір укласти договір для погодження із замовником, відповідно до умов частини шостої розділу третього тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-11 14:50:09
відповіді на запитання
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на наступні запитання:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат (бюджетних призначень), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі вимог частини п’ятої розділу 6 тендерної документації, щодо внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору шляхом внесення на визначений замовником рахунок, відкритий органом, що здійснює казначейське обслуговування замовника, грошової застави в розмірі 3%.
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пунктів 1 та 2 частини третьої розділу 6 тендерної документації, в частині підтвердження права підписання договору про закупівлю та наявності у переможця закупівлі документів дозвільного характеру на виконання робіт підвищеної небезпеки.
5. Надати скан-копію розрахунку договірної ціни переможця закупівлі, що надсилалась переможцем на електронну адресу замовника протягом 4 днів з дати публікації повідомлення про намір укласти договір для погодження із замовником, відповідно до умов частини шостої розділу третього тендерної документації:
1. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі наведені в додатках № 2 та № 5 до тендерної документації. Дані документи були розроблені в складі проектної документації на капітальний ремонт даного об’єкта.
Розмір витрат (бюджетних призначень) визначається на підставі переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2023 році № 01-01-18/68 від 12 січня 2023 року , що додається. В суму коштів зазначених в Переліку також входять кошти на утримання служби замовника та здійснення авторського нагляду.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається на підставі затвердженої в установленому порядку проектної документації. Для обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі надається зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва.
2. Посилання на власний вебсайт, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі https://smad.vin.gov.ua/s-44/p-951/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristi/
3. На виконання вимог частини 5 розділу 6 тендерної документації, 14.06.23 переможцем закупівлі було внесено гроші застави в розмірі 3% на визначений замовником рахунок, відкритий органом, що здійснює казначейське обслуговування, в розмірі. Того ж дня сторонами підписано договір забезпечення виконання договору про закупівлю. На підтвердження вказаного надаємо Договір та виписку з рахунку.
4. На виконання вимог частини 3 розділу 6 тендерної документації, переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю надано: 1)інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії на провадження виду господарської діяльності . Замовником не вимагалось від переможця процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю надати документи дозвільного характеру на виконання робіт підвищеної небезпеки. На підтвердження вказаного додаємо надані переможцем документи.
5. Розрахунок договірної ціни надійшов від переможця процедури закупівлі на електронну адресу замовника протягом 4 днів з дати публікації повідомлення про намір укласти договір для погодження із замовником. На підтвердження вказаного додаємо запитуванні документи.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ» буде подано до Вінницького окружного адміністративного суду позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку, після відкриття провадження у справі замовником буде підвантажено відповідну ухвалу. |
Дата публікації: | 02 серпня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 120/11979/23 |
Дата відкриття провадження: | 08 листопада 2023 |
Документи:
08 вересня 2023 09:38
|
Електронний підпис |
08 вересня 2023 09:37
|
ухвала.PDF |
07 серпня 2023 10:01
|
позовна заява.PDF |
08 вересня 2023 09:38
|
Електронний підпис |
07 серпня 2023 10:19
|
Електронний підпис |
08 вересня 2023 09:37
|
ухвала.PDF |
07 серпня 2023 10:01
|
позовна заява.PDF |
- UA-M-2024-04-10-000024 ● f4b9acbb2f7c4d0f8283ee711547cb5e
- Статус: завершено ● Дата: 14 травня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2024 12:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.04.2024 № 75
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 22 березня 2024 року № 24-к «Про закордонне відрядження» Голови Державної аудиторської служби України Алли БАСАЛАЄВОЇ
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-04-19-007230-a 19.04.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-15 12:07:40
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-01-09 станція Бар-Чернятин-Жмеринка, км 7+100 – км 21+500, протяжністю 14,2 км, в межах Вінницької області (коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-19-007230-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), що пояснюють причини укладання додаткових угод від 12.10.2023 № 3 та 02.11.2023 № 4 до договору про закупівлю робіт від 21.06.2023 № 1-Д, який укладений з товариством з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-18 12:08:51
Відповідь на запитання
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запитання:
Пояснення на поставлені питання разом із графічним матеріалом містяться в доданому до відповіді файлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-23 10:47:09
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-01-09 станція Бар-Чернятин-Жмеринка, км 7+100 – км 21+500, протяжністю 14,2 км, в межах Вінницької області (коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-19-007230-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Відповідно до пункту 4.41 «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 (далі - Настанова) кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у локальних кошторисах (кошторисних розрахунках), та прогнозного зростання їх вартості, яке визначається на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України. Розрахований розмір цих коштів за узгодженням із замовником включається до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
Договірною ціною до вартості договору від 21.06.2023 № 1-Д (далі – Договір) включені кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами у сумі 61 490 717, 00 гривень.
Додатковою угодою № 3 від 12.10.2023 (далі – Додаткова угода № 3) до Договору внесено зміни до ціни основних матеріальних ресурсів, які наведені у «Переліку основних матеріальних ресурсів» (Додаток 2 до договору), а саме до пунктів 1-6, 12, 19, 28, 40, 48.
Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» (далі – Замовник) у своїй відповіді від 18.04.2024 на запит Держаудитслужби надало пояснення, що «в ході виконання будівельних робіт на об’єкті виникла необхідність відшкодування Підряднику коштів на покриття витрат пов’язаних з інфляційними процесами, тому було прийняте рішення укласти Додаткову угоду № 3 до Договору з метою забезпечення дотримання вимог Методики».
З огляду на зазначене пояснити, якими нормами законодавства керувався Замовник при зміні вартості Договору (у бік збільшення)?
2. Під час укладання Додаткової угоди № 3 було внесено зміни до ціни основних матеріальних ресурсів, проте вартість Договору залишилась незмінною.
З огляду на зазначене пояснити, якими нормами законодавства/документами керувався Замовник під час укладання Додаткової угоди № 3, а також відповідно до якого документу (Договору/ додаткової угоди) здійснювались роботи з капітального ремонту дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-01-09 станція Бар-Чернятин-Жмеринка, км 7+100 – км 21+500, протяжністю 14,2 км, в межах Вінницької області (коригування) у періоді з 12.10.2023.
3. Додатковою угодою № 4 від 02.11.2023 до Договору (далі – Додаткова угода № 4) внесено зміни до Договірної ціни на капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-01-09 станція Бар-Чернятин-Жмеринка, км 7+100 – км 21+500, протяжністю 14,2 км, в межах Вінницької області (коригування):
1. в частині зміни ціни та обсягу робіт, зокрема до наступних розділів:- 2. Земляні роботи (кодовий номер Е222, Е222.1, Е611, Е611.2, Е611.3); - Планувальні роботи (кодовий номер Е712.1); - Укріплюючі роботи (кодовий номер Е83, Е83.1); - Водовідвід з проїзної частини (підрозділ влаштування прикрайкового лотка) (кодовий номер Е121, Е512, R721, Е121, Е512, R721; підрозділ гасник у підошви насипу кодовий номер R111, R77, R75, R75.1); - 4.6 Перехідні ділянки на примиканнях (підрозділ ІVR143) (кодовий номер R143);- 4.7 Укріплення узбіч (кодовий номер R144, R144.1); - 5.2 Тактильні смуги ТС-1 (кодовий номер R7514, R112).
2 . в частині відсутності робіт, які зазначені у Договорі у розділі: - 2. Земляні роботи (кодовий номер Е611.1); - планувальні роботи (кодовий номер Е712.2, Е712.3, Е712.4); - Водовідвід з проїзної частини (кодовий номер R111); (підрозділ гасник у підошви насипу (кодовий номер Е121, Е512)); робіт з влаштування водоскидів з прикрайкових лотків (кодовий номер Е121, Е512, R111, R77, R75, R75.1, R111, R721)); -5.2 Тактильні смуги ТС-1 (кодовий номер R751.1).
З огляду на зазначене пояснити, що слугувало підставою для внесення змін до договірної ціни до Договору в частині зміни ціни обсягу та видів робіт.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-25 14:44:38
відповідь
Доброго дня. Надаємо відповіді на поставлені запитання.
Щодо питання № 1.
Повідомляємо, що у свої діяльності Підприємство керується нормами Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування затвердженої Наказом Міністерства інфраструктури України від 07 жовтня 2022 року № 753 (далі – Методика) з дати вступу в дію даного документа. Відповідно до пункту 1.1 розділу 1 «Сфера застосування» ця Методика є обов'язковою для визначення вартості дорожніх робіт та послуг, що фінансуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Наголошуємо на тому, що ціни наведені у Додатку №2 до Договору ніяким чином не впливають на формування ціни пропозиції учасників закупівлі чи вартість договірної ціни в цілому, в тому числі на суму коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.
Відповідно до пункту 6.8 Методики кожен учасник процедури закупівлі фіксує однакову суму коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, у розмірі, передбаченому інвесторською кошторисною документацію і вказаному замовником у тендерній документації. Ця сума коштів відображається в подальшому в договірній ціні і є лімітом для компенсації витрат підрядника, пов'язаних з інфляційними процесами.
Вартість Договору залишилась незмінною, як і сума коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами в розмірі 61 490 717, 00 гривень. Зміни внесені в Додаток №2 до Договору шляхом укладання додаткової угоди №3 внесли зміни виключно у базу нарахування коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, і ніяким чином не вплинуло на вартість предмета договора.
Розрахунок компенсації витрат, пов'язаних з інфляційними процесами проводиться на підставі формул, вказаних в пункті 7.6 Методики, де однією із складових розрахунку є середня ціна i-го матеріального ресурсу у відповідному регіоні згідно з базою даних цін, зазначена в переліку основних матеріальних ресурсів.
Виходячи з вищевикладеного повідомляємо, що зміни в Додатку №2 до Договору не вплинуло та не могло вплинути на вартість Договору, ні в сторону збільшення ні в сторону зменшення. Змін зазнала виключно база нарахування коштів на покриття витрат, пов’язаних з інфляційними процесами і виключно з метою приведення Додатку №2 до Договору у відповідність вимог Методики.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що у питанні №2 було зазначено наступне: «Під час укладання Додаткової угоди № 3 було внесено зміни до ціни основних матеріальних ресурсів, проте вартість Договору залишилась незмінною», що вказує на те, що орган контролю погоджується з вищевикладеним.
Щодо питання №2
Повідомляємо, що у свої діяльності Підприємство керується нормами Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування затвердженої Наказом Міністерства інфраструктури України від 07 жовтня 2022 року № 753 (далі – Методика) з дати вступу в дію даного документа. Відповідно до пункту 1.1 розділу 1 «Сфера застосування» ця Методика є обов'язковою для визначення вартості дорожніх робіт та послуг, що фінансуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Наголошуємо, що зміни у Додатку №2 до Договору не вплинули та не можуть призвести до зміни вартості договору, а ціни наведені в ньому не відображають цін на матеріально-технічні ресурси, що застосовують учасники процедури закупівлі для розрахунку вартості виконання робіт, а сума коштів на покриття витрат, пов’язаних з інфляційними процесами є фіксованою для усіх учасників процедури закупівлі та визначається на підставі проектно-кошторисної документації у відповідності до пункту 6.8 Методики.
Відповідно до пункту 1.2 Методики договірна ціна - вартість дорожніх робіт та послуг, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та визначена у договорі у вигляді кошторису, який використовується під час проведення взаєморозрахунків.
Відповідно до пункту 11 статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» № 3038-VI від 17 лютого 2011 року, проектна документація - затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об’ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні вирішення, а також кошториси об’єктів будівництва.
Виходячи з вищевикладного повідомляємо, що роботи з капітального ремонту дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-01-09 станція Бар-Чернятин-Жмеринка, км 7+100 – км 21+500, протяжністю 14,2 км, в межах Вінницької області (коригування) у періоді з 12.10.2023, як і в попередні періоди, здійснювались відповідно проєктній документаціїї, яка регламентує якісні та кількісні параметри об’кта будівництва та не змінювалась за весь період будівництва та на підставі Договору № 1-Д від 21 червня 2023 року, з урахуванням Додаткових угод які є невід’ємними частинами Договору.
Щодо питання №3
Відповідно до пункту 1.2 Методики договірна ціна - вартість дорожніх робіт та послуг, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та визначена у договорі у вигляді кошторису, який використовується під час проведення взаєморозрахунків.
Відповідно до пункту 11 статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» № 3038-VI від 17 лютого 2011 року, проектна документація - затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об’ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні вирішення, а також кошториси об’єктів будівництва.
Звертаємо Вашу увагу на те, що договірна ціна є документом для проведення взаєморозрахунків за виконані роботи, проте договірна ціна не визначає кількісні чи якісні характеристики робіт, що пропонуються до виконання згідно інженерних вирішень прийнятих в проєктній документації.
Повідомляємо, що роботи передбачені проєктною документацією на об’єкт: «капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-01-09 станція Бар-Чернятин-Жмеринка, км 7+100 – км 21+500, протяжністю 14,2 км, в межах Вінницької області (коригування)» виконувались Підрядною організацією виключно у відповідності з прийнятими інженерними вирішеннями, що пройшли експертизу у встановленому порядку в частині міцності, надійності та довговічності.
Зміни, що були внесені в Додаток №1 до Договору шляхом укладання Додаткової угоди №4 ніяким чином не змінили і не могли змінити кількісні чи якісні характеристики робіт, що пропонуються до виконання.
Замовником у складі Тендерної документації було надано Відомість застосованих РВР, що ілюструє потенційним підрядникам увесь комплекс робіт з урахування прихованих робіт, що не знайшли своє відображення в відомості обсягів робіт, яка розробляється з використанням Стандартного методу вимірювання в цивільному будівництві CESMM4 (далі – CESMM4).
Згідно пункту 3.8 CESMM4 Правило охоплення не зазначає всю роботу, охоплену позицією, і не виключає, що будь-яка із зазначених робіт покривається «Витратами, які пов’язані з методом».
Відповідно до пункту 3 Розділу IV Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування затверджених Наказом Міністерства інфраструктури України № 273 від 02 травня 2022 року (далі – Правила) ціна тендерної пропозиції розраховується з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені Відомістю обсягів робіт (BoQ). Водночас укрупнені показники вартості робіт розраховуються учасником процедури закупівлі на власний розсуд.
Відповідно до пункту 4 Розділу IV Правил під час погодження договірної ціни документи та обґрунтування розрахунків укрупнених показників вартості не надаються.
Виходячи з вищевикладеного Замовник не міг визначити правильність віднесення Підрядником тих чи інших допоміжних та/або прихованих робіт, зазначених у Відомості використаних РВР, до потрібних позицій, передбачених Відомістю обсягів робіт (BoQ).
Після детального вивчення проєкту на капітальний ремонт об’єкта будівництва Підрядник звернувся до Замовника з пропозицією внесення змін в Договірну ціну з метою підвищення прозорості проведення технічного нагляду на об’єкті будівництва та спрощення процедури прийому/передачі виконаних будівельних робіт, оскільки певні приховані та/або допоміжні роботи були помилково зараховані Підрядником при складанні Договірної ціни у невідповідні позиції, а також з пропозицією удосконалення деяких розділів Договірної ціни, проте такі дії не призвели і не могли призвести до зміни обсягів чи видів робіт, а лише змінили їх відображення у Договірній ціні, тому що види і обсяги робіт таким документом як договірна ціна не регламентується, відповідно до пункту 1.2 Методики.
Зміна цін певних позицій відбулась через зміну приналежності тих чи інших прихованих та/або допоміжних робіт до інших позицій, або через виведення таких робіт в окремі позиції, проте вартість договору в цілому не була змінена, оскільки обсяги і якість робіт, які зобов’язаний виконати Підрядник в цілому не змінились.
Тому, з урахуванням усього вищезазначеного, повідомляємо що усі зміни внесені у Договірну ціну були спрямовані виключно для систематизації робіт та спрощення прийому/передачі виконаних будівельних робіт та в подальшому для проведення взаєморозрахунків, оскільки інших функцій такий документ як договірна ціна не несе.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-29 17:30:56
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-01-09 станція Бар-Чернятин-Жмеринка, км 7+100 – км 21+500, протяжністю 14,2 км, в межах Вінницької області (коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-19-007230-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням пояснень отриманих 25.04.2024, постала потреба в отриманні наступних пояснень та документів:
1. Чи вносились зміни до інвесторської кошторисної документації в частині обсягів та видів робіт, а саме щодо наступних робіт: Земляні роботи (кодовий номер Е423, Е611, Е611.1, Е611.2, Е611.3), та включення додаткових робіт за кодом Е423.1, Е423.2; Планувальні роботи (кодовий номер Е712.1, Е712.2, Е712.3, Е712.4); Водовідвід з проїзної частини (підрозділ влаштування прикрайкового лотка) (кодовий номер Е121, Е512, R111, R77, R75, R75.1, R111, R721), (підрозділ гасник у підошви насипу кодовий номер Е121, Е512, R111, R77, R75, R75.1) та включення додаткових робіт за кодом Е512.1; Тактильні смуги ТС-1 (кодовий номер R751.1).
У разі внесення змін надати підтвердні документи, в тому числі експертні.
2. Документи, якими визначені кількісні та якісні характеристики робіт, зокрема, відомість обсягів робіт (BoQ).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-02 13:48:38
Відповідь
Щодо питання №1
Зміни в проєктно-кошторисну документацію в частині обсягів та видів робіт не вносились з моменту затвердження цієї документації, ні щодо позицій, вказаних Вами в запитані, ні щодо будь яких інших позицій.
Також наголошуємо на тому, що позиції вказані Вами у запитанні мають відношення до Договірної ціни, проте цей документ не є складовою частиною проєктно-кошторисної документації
Відповідно до пункту 5 розділу І Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування відомість обсягів робіт (BoQ) - документ встановленої форми, що складається відповідно до системи вимірювання дорожніх робіт та послуг або з використанням міжнародної системи вимірювання робіт, для фіксації обсягу дорожніх робіт та/або послуг, що підлягають виконанню відповідно до проєктної документації або дефектного акта та використовується під час погодження договірної ціни.
Тобто зміни, що були внесені в договірну ціну, не призвели та не могли призвести до змін інженерних рішень, принятих в проєктній докумекнтації, оскільки ні договірна ціна ні відомість обсягів робіт (BoQ) не встановлюють обсяги чи якість робіт.
Вкотре наголошуємо на тому, що зміни внесені в договірну ціну шляхом укладання додаткової угоди №4 до Договору ніяким чином не вплинули на обсяги та якість робіт, чи на будь які інші технічні характеристики робіт, і саме тому не змінилась вартість Договору в цілому.
Зміни, що були внесені в Додаток №1 до Договору шляхом укладання Додаткової угоди №4 ніяким чином не змінили і не могли змінити кількісні чи якісні характеристики робіт, що пропонуються до виконання.
Замовником у складі Тендерної документації було надано Відомість застосованих РВР, що ілюструє потенційним підрядникам увесь комплекс робіт з урахування прихованих робіт, що не знайшли своє відображення в відомості обсягів робіт, яка розробляється з використанням Стандартного методу вимірювання в цивільному будівництві CESMM4 (далі – CESMM4).
Згідно пункту 3.8 CESMM4 Правило охоплення не зазначає всю роботу, охоплену позицією, і не виключає, що будь-яка із зазначених робіт покривається «Витратами, які пов’язані з методом».
Відповідно до пункту 4 Розділу IV Правил під час погодження договірної ціни документи та обґрунтування розрахунків укрупнених показників вартості не надаються.
Виходячи з вищевикладеного Замовник не міг визначити правильність віднесення Підрядником тих чи інших допоміжних та/або прихованих робіт, зазначених у Відомості використаних РВР, до потрібних позицій, передбачених Відомістю обсягів робіт (BoQ).
Після детального вивчення проєкту на капітальний ремонт об’єкта будівництва Підрядник звернувся до Замовника з пропозицією внесення змін в Договірну ціну з метою підвищення прозорості проведення технічного нагляду на об’єкті будівництва та спрощення процедури прийому/передачі виконаних будівельних робіт, оскільки певні приховані та/або допоміжні роботи були помилково зараховані Підрядником при складанні Договірної ціни у невідповідні позиції, а також з пропозицією удосконалення деяких розділів Договірної ціни, проте такі дії не призвели і не могли призвести до зміни обсягів чи видів робіт, а лише змінили їх відображення у Договірній ціні, тому що види і обсяги робіт таким документом як договірна ціна не регламентується, відповідно до пункту 1.2 Методики.
Зміна цін певних позицій відбулась через зміну приналежності тих чи інших прихованих та/або допоміжних робіт до інших позицій, або через виведення таких робіт в окремі позиції, проте вартість договору в цілому не була змінена, оскільки обсяги і якість робіт, які зобов’язаний виконати Підрядник в цілому не змінились.
Тому, з урахуванням усього вищезазначеного, повідомляємо що усі зміни внесені у Договірну ціну були спрямовані виключно для систематизації робіт та спрощення прийому/передачі виконаних будівельних робіт та в подальшому для проведення взаєморозрахунків, оскільки інших функцій такий документ як договірна ціна не несе.
Щодо питання №2
Відповідно до пункту 5 розділу І Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування відомість обсягів робіт (BoQ) - документ встановленої форми, що складається відповідно до системи вимірювання дорожніх робіт та послуг або з використанням міжнародної системи вимірювання робіт, для фіксації обсягу дорожніх робіт та/або послуг, що підлягають виконанню відповідно до проєктної документації або дефектного акта та використовується під час погодження договірної ціни.
Виходячи з вищевикладеного відомість обсягів робіт (BoQ)не є документом який визначає кількісні чи якісні характеристики об’єкта будівництва. Даний документ є завантаженим на порталі Прозоро.
У підтвердження кількісних характеристик предмета закупівлі надаємо відомості обсягів робіт у форматі PDF. Дані відомості є частиною проєктної документації.
Щодо якісних характеристик предмета закупівлі повідомляємо наступне: якісні характеристики об’єктів будівництва регламентуються виключно нормативними документами, що є чинними на території України, такими як ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина 1. Проектування. Частина 2. Будівництво» зі Змінами та доповненнями, а також нормативними документами наведеними в Розділі 2 Договору № 1-Д від 21 червня 2023 року, зокрема але не виключно.
Також повідомляємо, що проєктні рішення пройшли експертизу в частині міцності, надійності та довговічності на предмет відповідності прийнятих проєктних рішень вимогам нормативних документів діючих на території України.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 травня 2023 00:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РДС" |
612 268 998,00
UAH з ПДВ
|
612 268 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО " |
628 296 978,00
UAH з ПДВ
|
628 296 978,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РДС" #33658865 |
Переможець |
612 268 998,00
UAH з ПДВ
|
06 червня 2023 15:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 червня 2023 14:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 15:24
|
Додаткова угода № 6 від 27 грудня 2023 року..pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 15:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2023 16:09
|
ДУ 5 від 11.12.2023 до Договору 1-Д.PDF | зміни до договору |
11 грудня 2023 16:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2023 15:50
|
Додаткова угода № 4 від 02 листопада 2023 року.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2023 15:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 жовтня 2023 11:40
|
Додаткова угода № 3 від 12 жовтня 2023 року.pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2023 11:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 вересня 2023 11:59
|
Додаткова угода № 2 від 26 вересня 2023 року.pdf | зміни до договору |
26 вересня 2023 11:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 червня 2023 11:39
|
ДУ 1 від 23.06.PDF | зміни до договору |
23 червня 2023 11:37
|
Електронний підпис | укладений |
21 червня 2023 15:55
|
договір 1-Д від 21.06.23.PDF | укладений |
21 червня 2023 15:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено п. 3.1 Розділу 3 Ціна договору в новій редакції, викладено розділ 19. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін в новій редакціїї |
Номер договору про закупівлю: | 1-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено пункт 3.1. Розділу 3. Ціна Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 1-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода № 2 від 26 вересня 2023 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення Додатку №2 Перелік основних матеріальних ресурсів в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 1-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода № 3 від 12 жовтня 2023 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення Додатку №1: Договірна ціна в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 1-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода № 4 від 02 листопада 2023 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено Розділ 19. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 1-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення пункту 3.1. Розділу 3. Ціна Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 1-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода № 6 від 27 жовтня 2023 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |