Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
operational maintenance of public motor roads of local importance Odessa region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ" |
Код ЄДРПОУ: | 42641417 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська область обл., Одеса, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 49 |
Контактна особа: |
Ковтун Олеся Григорівна 0487958918 OLESYAKOVTUN2@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Local motor road agency |
National ID: | 42641417 |
Contact point: |
Kovtun Olesya 0487958918 OLESYAKOVTUN2@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 жовтня 2022 16:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2022 14:27 |
Очікувана вартість: | 197 279 842,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 972 798,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі: її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає – 1 900 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання /надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника(Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг» (ДП «Служба |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1900000 UAH |
Publication date: | 05 жовтня 2022 16:16 |
Enquiries until: | 12 листопада 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 18 листопада 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 листопада 2022 10:00 |
Information
Estimated total value: | 197 279 843 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 972 798 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Детально у проєкті договору | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2022 14:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2022 14:26 |
перелік_змін_ЕУ Одеський 14.11.22.doc | |
14 листопада 2022 14:26 |
ЗТД_ЕУ Одеський 14.11.22 .docx | |
08 листопада 2022 13:50 |
перелік_змін_ЕУ Одеський 08.11.22.doc | |
08 листопада 2022 13:50 |
ЗТД_ЕУ Одеський 08.11.22 .docx | |
17 жовтня 2022 14:21 |
перелік_змін_ЕУ Одеський 17.10.22.doc | |
17 жовтня 2022 14:21 |
ЗТД_ЕУ Одеський 17.10.22 .docx | |
05 жовтня 2022 16:13 |
ТД_ЕУ Одеський 05.10.22 .docx | |
05 жовтня 2022 16:13 |
Проект_договору_ЕУ__.docx |
14 листопада 2022 14:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
14 листопада 2022 14:26 |
перелік_змін_ЕУ Одеський 14.11.22.doc
|
|||||||||
14 листопада 2022 14:26 |
ЗТД_ЕУ Одеський 14.11.22 .docx
|
|||||||||
08 листопада 2022 13:50 |
перелік_змін_ЕУ Одеський 08.11.22.doc
|
|||||||||
08 листопада 2022 13:50 |
ЗТД_ЕУ Одеський 08.11.22 .docx
|
|||||||||
17 жовтня 2022 14:21 |
перелік_змін_ЕУ Одеський 17.10.22.doc
|
|||||||||
17 жовтня 2022 14:21 |
ЗТД_ЕУ Одеський 17.10.22 .docx
|
|||||||||
05 жовтня 2022 16:13 |
ТД_ЕУ Одеський 05.10.22 .docx
|
|||||||||
05 жовтня 2022 16:13 |
Проект_договору_ЕУ__.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-13-000102 ● cae667354c1a45348aa0d9e04842f13a
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2023 16:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.02.2023 Одеса № 31
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 13.02.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 13.02.2023.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 13.02.2023 № 31
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
18 UA-2022-10-05-010670-a 05.10.2022 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-17 15:12:49
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Яким чином Замовник переконався у достатності власної матеріально-технічної бази учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Юг Строй Компані» (далі – ТОВ «Юг Строй Компані») для виконання будівельних робіт, які передбачаються Договором на надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг від 09.01.2023 № 8ЕУ/23?
3. Яким чином Замовник переконався у наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасника процедури закупівлі ТОВ «Юг Строй Компані», тоді як учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надано лише відгук від 10.11.2022 № 1273-22, виданий Державним підприємством «Служба місцевих автомобільних доріг», який містить інформацію про те, що договір підряду від 20.02.2019 № 13У/19, про який йдеться в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 14.11.2022 № 354, було розірвано?
Крім того, учасником процедури закупівлі ТОВ «Юг Строй Компані» не надано ані самого договору підряду від 20.02.2019 № 13У/19, ані акти приймання виконаних будівельних робіт.
4. Яким чином замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Юг Строй Компані» вимогам пункту 1.1 розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до ТД, тоді як учасником ТОВ «Юг Строй Компані» у складі тендерної пропозиції надано лист-підтвердження від 01.11.2022 № 01-1/301, видане Дочірнім підприємством «Одеський облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України», який містить інформацію про те, що вищезазначене підприємство лише висловило готовність розглянути використання дорожньо-ремонтних пунктів (майданчиків) учасником ТОВ «Юг Строй Компані» для виконання послуг за предметом закупівлі ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Одеського району)?
5. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Юг Строй Компані» вимогам пункту 1.2. розділу І «Кваліфікаційні критерії» Додатку 3 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не підтверджено наявність загального стажу роботи у дорожньому господарстві не менше двох років майстра Жидкової Оксани Анатоліївни, про яку йдеться в довідці, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 14.11.2022 № 353, враховуючи, що на підтвердження наявності вищезазначеного працівника учасником надано Цивільно-правову угоду від 15.03.2021 б/н?
6. Яким чином Замовник може обґрунтувати укладення Договору на надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг від 09.01.2023 № 8ЕУ/23 із ТОВ «Юг Строй Компані» тоді як ним як визначеним Замовником переможцем надано Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» за номером ВР-000537680, який містить інформацію станом на 27.12.2022, згідно з яким Пшеничний Олег Васильович, який є директором ТОВ «Юг Строй Компані», незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває, проте останньому 14.06.2022 Доброславською окружною прокуратурою Одеської області повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого частиною 2 статті 191, частиною 1 статті 366 Кримінального кодексу України, та кримінальне провадження від 19.08.2021 № 42021162330000021 направлено в суд з обвинувальним актом?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-22 11:53:09
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 17.02.2023
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу по процедурі закупівлі: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
(експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Одеського району) що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером UA-2022-10-05-010670-a, вирішено надати наступну відповідь:
1. В тендерній документації зазначено, що експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Одеського району передбачено технічним завданням. Технічне завдання розроблене відповідно до ДСТУ 8747:2017 Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання, ДСТУ 2587:2010 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування»; ДСТУ 3587-97 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану» та з метою забезпечення безпечних умов руху автотранспорту на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення Одеської області. В свою чергу, очікувана вартість розрахована відповідно до: СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості з поточного ремонту та експлуатаційного утримання». Бюджетне призначення 1517462 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок субвенції з державного бюджету».
Таким чином, опубліковане обґрунтування технічних і якісних характеристик предмету закупівлі є вичерпним, як, власне, і обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі (щонайменше тому, що законодавством не встановлено за Замовником обов’язку публікувати її розрахунок, виконаний відповідно до вищевказаних державних стандартів, і, відповідно, не встановлено форми такого обґрунтування ). Відтак, беручи до уваги усе вищевикладене, заявник не може стверджувати про відсутність у Замовника обґрунтування технічних і якісних характеристик предмету закупівлі та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, адже дане твердження буде хибним, не об’єктивним, і таким, що не стосується дійсності.
За Замовником законодавчо не закріплена вимога щодо публікації відомостей дефектів чи інших документів, складених за результатами вищезгаданих обстежень.
Однак, варто зауважити, що оскільки на законодавчому рівні відсутня вимога щодо форми обґрунтування розміру бюджетного призначення, а також вимога, згідно якої розмір бюджетного призначення повинен дорівнювати або перевищувати розмір очікуваної вартості предмета закупівлі, належним та повним обґрунтуванням розміру бюджетного призначення може вважатися посилання на актуальну на момент оголошення процедури закупівель бюджетну програму.
Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) повідомляємо наступне.
У зв’язку з припиненням Управління транспортно-комунікаційної інфраструктури Одеської обласної державної адміністрації, відповідно до Розпорядження Одеської обласної державної адміністрації від 08.04.2021 р.№351/од-2021 «Про затвердження Положення про Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації», функції по управлінню автомобільними дорогами загального користування місцевого значення передані Департаменту капітального та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації. З відсутністю витрат передбаченим кошторисом на створення власного веб-сайту, нами було направлено листа до структурного підрозділу з проханням відновлення роботи з публікацій обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Відповідно до п. 1.1. розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку № 3 до тендерної документації, в підтвердження наявності машин та механізмів(окрім АБЗ), мають бути надані технічні паспорти або свідоцтва про реєстрацію тощо або скан-копії договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю техніки/обладнання, вказаного в табличці Учасника. Якщо з наданих документів не вбачається підтвердження наявності відвалів, навісного обладнання для тракторів або навісного обладнання для КДМ, це підтверджується додатково, наприклад оборотно-сальдовою відомістю.
Також обов’язково надається лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, тощо), щодо не заперечення використання його машин та механізмів для виконання послуг учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення послуг по предмету закупівлі.
ТОВ «Юг Строй Компані» надано тендерну пропозицію, у складі якої долучено Довідку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Крім того, відповідно до вимог тендерної документації надано діючі договори на надання послуг будівельної техніки та обладнання з відповідною специфікацією, що відповідає умовам тендерної документації.
Отже подання додаткових документів не вимагається в даному випадку, наявність тільки власної техніки та обладнання не передбачено умовами тендерної документації, окрім цього це було б дискримінаційним критерієм.
3. Стосовно надання переможцем закупівлі підтвердження виконання аналогічного договору:
Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції Учасника має бути долучений(і) позитивний(і) відгук(и) Замовника(ів), щодо виконання аналогічних договорів зазначених в довідці (п.1.3). Відгуки мають бути надані від усіх Замовників, які вказані в довідці.
- Якщо Учасник вказує в якості досвіду – договори, де він виступав субпідрядником, в такому випадку він надає відгук стосовно виконаних ним робіт (наданих послуг) як від свого Замовника (Генпідрядника) та і від Генерального Замовника (балансоутримувача дороги) (у відгуку Балансоутримувача має бути чітко зазначено, що вказані роботи/послуги виконувалися субпідрядною організацією ________________(назва субпідрядної організації).
- При цьому відгук (відгуки) мають бути видані не раніше ніж за 60-т календарних днів до дати оголошення даної закупівлі.
Учасником ТОВ «Юг Строй Компані» в складі пропозиції було надано довідку про наявність документального підтвердження аналогічного договору та відповідний відгук.
На електронному майданчику ПРОЗОРРО розміщена закупівля «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Лиманського району Одеської області» та міститься відповідний Договір № 13У/19 від 20.02.2019р. з додатками.
Відповідно до угоди про розірвання договору від 14.05.2020р. Замовником була зменшена сума договору та розірвано договір, роботи виконанні на суму 20 570 640,00грн.
На виконання договору № 13У/19 від 20.02.2019р. Виконавцю – ТОВ «Юг Строй Компані» був наданий відгук, роботи виконані якісно та своєчасно.
Позитивний відгук за аналогічним договором у тендерній документації Замовника визначений документом, що підтверджує виконання переможцем закупівлі такого договору.
Закон України «Про публічні закупівлі» не встановлює конкретного переліку документів, які б мали підтверджувати досвід виконання аналогічних договорів учасниками. Тобто право вибору таких документів надано Замовникам. Відповідний перелік замовник встановлює самостійно в залежності від виду процедури закупівлі в тендерній документації.
Вимогами тендерної документації подання додаткових документів а саме договору та актів приймання виконаних будівельних робіт не вимагається в даному випадку
4. Відповідно до п. 1.1. розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку № 3 до тендерної документації Замовником вимагалось надання лист-підтвердження від власника (балансоутримувача), щодо не заперечення використання дорожньо-ремонтних пунктів (майданчиків) для виконання послуг учасником ____(вказується назва підприємства)____ за предметом закупівлі __(назва предмета закупівлі)___.
ТОВ «Юг Строй Компані» у складі тендерної пропозиції було надано лист-підтвердження, від 01.11.2022 № 01-1/301, видане Дочірнім підприємством «Одеський облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України», в якому зазначено що не заперечує та готове використання на договірних засадах.
5. Стосовно не надання Переможцем торгів документів на підтвердження стажу не менше 2-х років та вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією будівельник, або освіти за спеціальністю пов’язаною з будівництвом в дорожній галузі рівнем не нижче бакалавра на Жидкову О.А.
Відповідно до п. 1.2. розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до тендерної документації, в підтвердження наявності працівників, Замовником вимагалось надання копій наказів про призначення або копії інших документів, що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в табличці.
ТОВ «Юг Строй Компані» у складі тендерної пропозиції надано Довідку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі працівників, відповідної кваліфікації та скан-копію цивільно-правової угоди з Жидковою О.А. Надання конкретно дипломів та трудових книжок вимогами тендерної документації не вимагалося.
6. Стосовно інформації, що керівнику ТОВ «Юг Строй Компані» Пшеничному О.В. 16.06.2022р. оголошено підозру у вчиненні кримінального правопорушення та направлення обвинувального акту до суду зазначаємо наступне.
Відповідно до умов тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник повинен надати документ, виданий уповноваженим на те органом, з інформацією про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Так, у складі тендерної пропозиції учасником було надано Витяг з інформаційно-аналітичної системи серії ВР №000537680, згідно якого Пшеничний О.В. незнятої або непогашеної судимості не має, в розшуку не перебуває.
Судимість – це специфічне (особливе) правове становище особи, яка засуджена обвинувальним вироком суду за вчинення кримінального правопорушення до конкретної міри покарання і зазнає несприятливих правових наслідків.
Згідно з частиною першою статті 88 КК України особа визнається такою, що має судимість, з дня набрання законної сили обвинувальним вироком і до погашення або зняття судимості.
Сам по собі факт об’явлення підозри особі та направлення обвинувального акту до суду не визнає особу судимою
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 березня 2023 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ" |
Код ЄДРПОУ: | 42641417 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна, Одеська область обл., Одеса, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 49 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ " | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 грудня 2022 14:11
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 грудня 2022 14:17
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 грудня 2022 14:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ " |
197 239 843,00
UAH з ПДВ
|
195 267 043,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
196 079 800,00
UAH з ПДВ
|
196 079 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ " #40023552 |
Переможець |
195 267 043,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2022 11:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 березня 2024 13:59
|
Ду №21.pdf | зміни до договору |
12 березня 2024 13:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 березня 2024 13:57
|
ДУ 19 до 8 ЕУ від 20.12.23.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2023 11:48
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2023 14:41
|
Договір 8ЕУ_23 від 09.01.23 ТОВ Юг Строй Компані (2).pdf | укладений |
11 січня 2023 14:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Відповідно до пункту 4.7. розділу IV. Договору «Порядок здійснення оплати», у зв’язку зі збільшенням плану фінансування за рахунок субвенції державного бюджету на 2023 рік за бюджетною програмою (КПКВК 1517462) «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок субвенції державного бюджету» на експлуатаційне утримання, збільшити на 4 186 775,42 грн та встановити у розмірі 34 872 040,79 грн. 2. У зв’язку зі збільшенням плану фінансування за рахунок місцевого бюджету Усатівської сільської ради Одеського району Одеської області на 2023 рік (Рішення Усатівської сільської ради Одеського району Одеської області від 23.08.2023 р. № 2202 -УIІI «Про внесення змін та доповнень до рішення сесії Усатівської сільської ради від 22 грудня 2022 року № 1742-УIIІ «Про бюджет Усатівської сільської ради на 2023 рік») на експлуатаційне утримання збільшити на 84 708,00 грн та встановити загальною сумою за рахунок місцевого бюджету Усатівської сільської ради у розмірі 2 425 951,20 грн. 3. Вважати загальну суму за бюджетною програмою (КПКВК 0117461) «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету» встановленою в розмірі 79 733 364,58 грн. 4. Календарний і фінансовий плани на 2023 рік становлять – 122 378 401,37 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 8ЕУ/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Відповідно до пункту 4.7. розділу IV. Договору «Порядок здійснення оплати», у зв’язку зі встановленням плану фінансування за рахунок субвенції державного бюджету на 2024 рік за бюджетною програмою (КПКВК 1517462) «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок субвенції державного бюджету» на експлуатаційне утримання, встановити у розмірі 2 427 023,20 грн. 2. У зв’язку зі встановленням плану фінансування за рахунок обласного бюджету Одеської обласної державної (військової) адміністрації на 2024 рік (Розпорядження Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 20.02.2024 р. № 155/А-2024 «Про внесення змін до розпорядження голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 08 грудня 2023 року № 1081/А-2023») за бюджетною програмою (КПКВК 1517461) «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету» на експлуатаційне утримання, встановити у розмірі 35 547 158,72 грн. 3. Календарний і фінансовий плани на 2024 рік становлять – 37 974 181,92 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 4. Відповідно до пункту 12.5., розділу XІІ «Інші умови.» пункт 11.1. розділу ХІ. «Строк дії договору.» викласти в новій редакції: п.11.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання договору і діє по 31 грудня 2025 року, а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх фінансових зобов’язань. 5. Інші умови вищевказаного Договору не змінені і не скасовані даною Додатковою угодою, і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 6. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами, вважається невід’ємною частиною Договору та діє протягом дії Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 8ЕУ/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |