Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Maintenance services of public roads of local importance of Velykobereznians’kyi district of Transcarpathian region. DK 021:2015: 63710000-9-Support services for land transport
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 43427067 |
Місцезнаходження: | 88008, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 4 |
Контактна особа: |
Дмитренко Олена 380991902763 DPSMAD_TENDER@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | The State Company "Local highways service in Transcarpathian region’s" |
National ID: | 43427067 |
Contact point: |
Dmytrenko Elena 380991902763 DPSMAD_TENDER@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 березня 2020 19:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 05 травня 2020 13:37 |
Очікувана вартість: | 4 240 360,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 201,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 127210 UAH |
Publication date: | 16 березня 2020 19:31 |
Enquiries until: | 06 квітня 2020 09:00 |
Complaints submission until: | до 12 квітня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 квітня 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 4 240 360 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 21 202 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться Замовником після підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) і Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 3 робочих дні до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 березня 2020 19:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 березня 2020 19:28 |
ТД_експлуатац_Великоберезнянський р-н.docx | |
16 березня 2020 19:28 |
ДОДАТОК 6 Проект договору.docx | |
16 березня 2020 19:28 |
Оголошення_англ._мов_Velykoberez.doc |
16 березня 2020 19:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 березня 2020 19:28 |
ТД_експлуатац_Великоберезнянський р-н.docx
|
|||
16 березня 2020 19:28 |
ДОДАТОК 6 Проект договору.docx
|
|||
16 березня 2020 19:28 |
Оголошення_англ._мов_Velykoberez.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з публікацією англійською мовою) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-16-001362-c. Дочірнє підприємство «Закарпатський облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (надалі – ДП «Закарпатський облавтодор») виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
Предмет закупівлі - Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Великоберезнянського району Закарпатської області (Код ДК 021-2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту), що зазначено у оголошенні та ТД.
За результатами прекваліфікації Замовником було прийнято рішення про недопущення до аукціону тендерної пропозиції ДП «Закарпатський облавтодор».
Підставою для відхилення зазначено наступне – «Відповідно до п.1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації «На вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції згоду на обробку персональних даних посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (Додаток 4 тендерної документації).» Відповідно до наданих у складі пропозиції документів Учасника, посадовою особою учасника, якій надано право підпису документів пропозиції є заступник директора з економічних питань Качур М.В. Лист-згода на обробку персональних даних від Качура М.В. відсутня у складі тендерної пропозиції. Умовами тендерної документації визначено, що неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої тендерної пропозиції.» (відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій)
ДП «Закарпатський облавтодор» не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника (Державного підприємства "Служба місцевих автомобільних доріг у Закарпатській області") такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки в складі тендерної пропозиції ДП «Закарпатський облавтодор» надав Листа-згоду на обробку персональних даних Вих.№5-ТД/09-04-20 від 09.04.2020 року, згідно форми наведеної Замовником в Додатку №4 до тендерної документації за підписом уповноваженої особи ДП «Закарпатський облавтодор» Качура Михайла Васильовича. Однак, при підготовці даного Листа-згоди на обробку персональних даних Вих.№5-ТД/09-04-20 від 09.04.2020 року, у зв’язку з новими кадровими змінами в ДП «Закарпатський облавтодор» (наказ ДАК від 06.03.2020 № 55-ВК та довіреність від 09.04.2020) було допущено механічну описку в словах та словосполученнях. Проте, згідно умов тендерної документації: «Не призведе до відхилення тендерних пропозицій допущення формальної помилки. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо Учасником та надані у складі пропозиції».
Згідно вищевикладеного, ДП «Закарпатський облавтодор» просить Замовника, Тендерний комітет Державного підприємства "Служба місцевих автомобільних доріг у Закарпатській області", вважати описку, допущену в Листі-згоді на обробку персональних даних Вих.№5-ТД/09-04-20 від 09.04.2020 року формальною (несуттєвою) помилкою, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції та на якість виконання робіт, та хочемо зауважити, що допущена формальна помилка жодним чином не впливає на технічний потенціал та конкурентоздатність пропозиції ДП «Закарпатський облавтодор», оскільки в складі тендерної пропозиції надано Листа-згоду на обробку персональних даних Вих.№5-ТД/09-04-20 від 09.04.2020 року підписаного посадовою особою учасника, якій надано право підпису документів пропозиції, а саме, заступника директора з економічних питань Качур М.В. Окрім того на тендерну пропозицію накладений електронний цифровий підпис/печатку або кваліфікований електронний підпис/печатку уповноваженої особи ДП «Закарпатський облавтодор», який підписав документи тендерної пропозиції.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно частини третьої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі (надалі Закон), у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до наведеного ДП «Закарпатський облавтодор» звертається до Тендерного комітету Державного підприємства "Служба місцевих автомобільних доріг у Закарпатській області" з Вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, а у випадку не підтвердження такої інформації переглянути Рішення щодо розгляду тендерної пропозиції, відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій.
ДП «Закарпатський облавтодор», відповідно до частини третьої статті 30 Закону, вважає недостатньою аргументацію і безпідставним відхилення його тендерної пропозиції та - з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, недопущення дискримінаційного підходу під час розгляду Пропозицій учасників Процедури закупівлі,
- враховуючи підтвердження відповідності пропозиції ДП «Закарпатський облавтодор» критеріям та вимогам, встановленим Замовником в Тендерній документації,
- відповідно до принципів здійснення закупівель, викладених в статті 3 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням,
просить Замовника, Тендерний комітет Державного підприємства "Служба місцевих автомобільних доріг у Закарпатській області":
1. скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури торгів ДП «Закарпатський облавтодор» як такої, що не відповідає вимогам Тендерної документації та повернути її на повторний розгляд;
2. в ході повторного розгляду тендерної пропозиції ДП «Закарпатський облавтодор» прийняти рішення про те, що тендерна пропозиція учасника ДП «Закарпатський облавтодор» є такою, що відповідає вимогам Тендерної документації;
3. в ході повторного розгляду тендерної пропозиції ДП «Закарпатський облавтодор» прийняти рішення про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції ДП «Закарпатський облавтодор»;
4. прийняти рішення про допущення до аукціону ДП «Закарпатський облавтодор».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-02-000021 ● 8ed3383f91e0404087a6990e0f7d2b6d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 червня 2020 14:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.06.2020 № 22
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана АНІЩЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 02.06.2020 № 22
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-03-16-001362-c 16.03.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація надається у вкладенні
2020-06-23 16:53:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | 03 липня 2020 року No 260/2349/20 |
Дата публікації: | 04 січня 2021 |
Документи:
04 січня 2021 12:34
|
Електронний підпис |
04 січня 2021 12:33
|
260-2349-20.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 43427067 |
Місцезнаходження: | 88008, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 4 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ВОЛОВЕЦЬКЕ КП "АГРОШЛЯХБУД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" ДП "Закарпатський облавтодор" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ШБУ-77" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ШБУ-77" #41412376 |
Переможець |
3 865 360,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2020 16:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2022 14:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 жовтня 2021 15:00
|
Доп_5_45.PDF | зміни до договору |
19 жовтня 2021 15:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 квітня 2021 14:28
|
SCAN0010 (1).PDF | зміни до договору |
21 квітня 2021 14:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 березня 2021 13:26
|
Доп_3_45 (1).PDF | зміни до договору |
05 березня 2021 13:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 лютого 2021 14:28
|
Доп_2_45 (1).pdf | зміни до договору |
11 лютого 2021 14:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 листопада 2020 15:32
|
Доп_1_45 (1).pdf | зміни до договору |
12 листопада 2020 15:32
|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2020 15:14
|
договор_45.pdf | укладений |
25 травня 2020 15:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до розділу 12 Договору, сторони домовились внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до договору, сторони домовились внести зміни до договору |
Номер договору про закупівлю: | 45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |